Skocz do zawartości

Train Horns - czyli jak powalić ludzi na chodnikach


jaber

Rekomendowane odpowiedzi

Gdzieś w linię powietrzną wpięty jest elektrozawór. Sterowany włącznikiem elektrycznym z wewnątrz auta

 

[ Dodano: 2012-12-11, 13:39 ]

Ja mam coś takiego. Wciśniety otwiera zawór i puszcza powietrze, puszczony sam rozłącza.

http://sklep.avt.pl/p/pl/4823940/przelacznik+przyciskany+off-on+czerwony.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 583
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

  • 5 tygodni później...
Macie jakieś spusty kondesatu z butli?

Pytanie bardziej do tych co pompują butlę kompresorami, skończyłem motanie swojego horna i zastanawiam się czy w butli nie wstawić od dołu nypla i elektrozaworu do zrzucania wody ze zbiornika.

Jeżeli pompujesz powietrze kabinowe {bagażnik} to sa nikłe szanse na wystąpienie skroplin.Po roku czasu sprawdzałem czy coś mi z butli wyleci a tam sucho.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompresor i butlę mam na pace, powietrze docelowo będzie ciągnięte z zewnątrz, przez grzybki czerpaków z filrem.

 

Powietrze pomuję

DUAL VIAIR 480 C

Duty Cycle: 100% @ 100 PSI

Max. Working Pressure: 200 PSI

 

Butla jest nawet za duża, bo dwoma syrenami SKN 370 Hz i SKW 660Hz,

image?view=image&format=raw&type=orig&id=800

można trąbić ze 35 minut bez ładowania, ale jakoś nie znalazłem nigdzie mnijeszej butli w normalnej cenie.

I teraz źródło wiatru wygląda tak:

image?view=image&format=raw&type=orig&id=807

tdi engines are for senior citizens

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez juz przeczytalem caly watek i tez powli sie zaczepiam aby cos w tym stylu sobie sprawic. Jak myslicie, czy zestaw niskobudzetowy (taki powiedzmy na poczatek) w postaci

http://allegro.pl/sygnal-dzwiekowy-klakson-fanfara-12-24v-4-tuby-i2883105690.html

nie wiem jak z glosnoscia i doniosloscia, ale dziek wydaje sie byc ok z linku z aukcji

 

do tego jakis kompresorek do pompowania kół i butla i taraz pytanko, jaki musialby byc kompresorek tzn. ile l/min i ile litów butla?

zestaw na poczatek musialby byc naprawde budzetowy i niema mowy o instalacji na pace, raczej mysle o butli zamontownej pod spodem do ramy jak na zdjeciach w tym temacie , kompresorek pod siedzeniem i te trabki albo z tylu (ale mam gaz w miejscu kola) albo gdzies z przodu. Ze zdjec wychodzi, ze te traby sa spore.

tworzywa Sztuczne

www.aluplex.com.pl

 

 

Dodge Ram 1500 5,7 Hemi 4x4 2003

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Zyga Gratulacje!Zbiornik z 80 litrów?

Węże jakiej średnicy masz?

 

Zbiornik ma z tego co pamiętam 75l po LPG zdemontowany wielozawór,

wspawane jest kilka krutców 1/2" trąby są z przodu pod zderzakiem, konieczne było zmotanie podtrzymek do trąb bo na zwykłych płaskownikach odginały się i stukały o belkę.

 

Ze zbiornika idą dwa przewody poliuretanowe 12 / 10 mm w peszlu plastikowym.

 

Elektrozowary 1/2" podobne do tych jakie były pokazane kilka postów wcześniej. Są jakieś 15-20 cm od trąby. Każdym można sterować osobno.

 

Zbiornik ma dwa presostarty, gdzie można ustawić przy jakim ciśnieniu włączają się kompresory a przy jakim wyłączają. Zasilane to jest z akumulatora żelowego i podpięte przez separator bateri do alternetora.

 

W bocznym schowku mam dwa "porty" jeden jest zakończony jest szybkozłaczką do pompowania kół itp. Drugi zaworkiem takim jaki jest w feldze koła i można sobie napompować zbiornik na stacji "CPN".

 

Później wrzucę fotki.

 

[ Dodano: 2013-01-14, 08:22 ]

nie mogę już edytować swojego postu więc ewentualnie proszę moderatora o scalenie

 

image?view=image&format=raw&type=orig&id=781

 

image?view=image&format=raw&type=orig&id=780

 

tu jeszcze w trakcie teraz wchodzą na pakę przez otwory do odwodnienia paki

image?view=image&format=raw&type=orig&id=804

 

separator swoją drogą przydatne urządzenie

image?view=image&format=raw&type=orig&id=783

 

[ Dodano: 2013-01-14, 08:24 ]

poprawny link fotki separatora

image?view=image&format=raw&type=orig&id=805

tdi engines are for senior citizens

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te kompresory potrafią sporo wyciągnąć z akumulatora mają bezpieczniki po 40A

i nie raz już tak było, że na postoju ładowałem butle a później był problem z uruchomieniem furacza, teraz jest tak, że prąd ciągną z żela z paki jak uruchomię silnik i akumulator główny jest naładowany włącza się do obiegu żel i żel jest ładowany, z żela jest zasilanych też kilka innych odbiorników (lampy robocze na pace, wzmacniacz itp.) i teraz nie muszę się zastanawiać czy w głównej baterii starczy prądu na odpalenie

 

[ Dodano: 2013-01-15, 15:52 ]

o tego jakis kompresorek do pompowania kół i butla i taraz pytanko, jaki musialby byc kompresorek tzn. ile l/min i ile litów butla?

 

jak kupowałem mniejszą syrenę to gość co mi ją sprzedawał miał zmotany układ z agregatu lodówki, przetwornicy 12/230V / i turystycznej butli na propan butan

nie czuję się upoważniony do zamieszczania tutaj fotki tego zestawu ale mogę Ci ją przesłać na @

tdi engines are for senior citizens

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie może pomysł z jakiego nissana, to może pochodzić?

 

kompresor nissan 2

 

może ktoś ma możliwość sprawdzenia po numerze części , albo zna szacowaną przydatność do wiadomego celu :)

 

----

 

p.s.

tak przy okazji

http://www.gydkov.net/tifonologia.html

;-)

tdi engines are for senior citizens

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głowy nie dam, ale dla mnie to kompresor z jakiejś ciężarówki, więc nie wiem, czy dasz radę to zamontować do pickupa.

http://shirehorsepoland.com/

 

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

 

 

Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03

Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02

LESLIE RS3L - Już straszy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głowy nie dawaj ale masz rację. :)

podobny znalazłem tu

http://joywell.en.alibaba.com/product/463999838-211946643/NISSAN_CW520_CK450_AIR_COMPRESSOR.html

i jest dedykowany do CW520 / CK450

 

jest na aledrogo jeden kosztuje 500 drugi 800 tylko pytanie jak to sobie daje radę z dmuchaniem wiatru i jak ze smarowaniem jeżeli ma swoje niezależne to mocowanie i koło pasowe nie powinno być problemem ale ...... zobaczymy napisałem do sprzedawcy o fotki z każdej strony zobaczymy

tdi engines are for senior citizens

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jak ze smarowaniem
Właśnie o to mi chodzi. U mnie w jest smarowanie z silnika. Sądząc po miejscach na śruby na zdjęciach, tu może być podobnie.

http://shirehorsepoland.com/

 

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

 

 

Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03

Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02

LESLIE RS3L - Już straszy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w jest smarowanie z silnika

 

możesz to rozwinąć gdzie masz coś podobnego i jak jest z wydajnością

sorry, za lenistwo ale masz za dużo postów, aby to ewentualnie znaleźć :)

 

Sorki. Chodziło mi tylko o to, że u mnie w ciężarówce kompresor jest smarowany z silnika. W Ramie horny działają na butli CO2.

http://shirehorsepoland.com/

 

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

 

 

Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03

Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02

LESLIE RS3L - Już straszy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.