Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. Warto sprawdzić poduszke na skrzyni biegów, może być naderwana i skrzynia bedzie podskakiwać.
  3. W tym momencie sumują się wszystkie luzy w układzie napędowym - auto nie nowe, więc trudno, żeby było "sztywne" jak prosto z linii. Ale najpierw trzeba przejść przez wszystkie położenia lewarka od biegów - od P, do końca, a potem z powrotem aż do N. I nie auto rozgrzane, ale olej w skrzyni - przy obecnych temperaturach trzeba przejechać przynajmniej ze 20 km. Chodzi o to, że ATF dość mocno zmienia swoją objętość w zależności od temperatury.
  4. Cześć Sebastianie. Na przeglądzie nic nie wyszło a żeby było śmieszniej to koleś, który go robił jest moim starym znajomym. Poprostu nigdy w tej stacji nie robiłem przeglądu. Jeździ on amerykańcami od 20 lat, byliśmy się przegonić i pokazałem mu ten stuk na 3 jak wciskam gaz delikatnie, jak jadę jak na to auto przystało oraz na 3 biegach. Stwierdził, że to ciśnienie jakieś tam nie zapamiętałem nazwy i to zupełnie normalne czyli to samo co Ty stwierdziłeś 😁. Jeśli chodzi o przejście z R na P na R oraz z R na N na R i stuknięcie to stwierdził, że to tak ma być i mam sobie dać spokój z jaki
  5. Podjedz na stacje diagnostyczną, poproś o sprawdzenie luzów w układzie napędowym, sprawdzi ci wał i krzyżaki, poproś o sprawdzenie siły hamowania, chodzi mi głównie o tył czy wogóle hamuje, kiedys w Jeepie gdy wysiadły mi hamulce to był efekt szarpania przy przełączaniu z D na P. Taka diagnostyka kosztuje z 20 - 30 zł , a czasami zrobią za darmo. Wczytując się w toje przypadłości stwierdzam że chyba trochę przesadzasz, Pickupy to nie osobówki, i takie zachowanie skrzyni określiłbym jako naturalne. Na koniec jak mawia "Cytryn" , Jeździć obserwować 😄
  6. Witam. Oleju było za dużo, to stwierdziłem przy kupnie i został odessany do poziomu max przy rozgrzanym aucie. Może jeszcze trzeba go trochę spuścić? Olej i filtry był wymieniany pa początku października i ktoś go za dużo wlał. To co opisywałeś czyli Zacząłbym od sprawdzenia luzów w układzie napędowym, krzyżaki, wał, a nawet wałek atakujacy czy nie ma zbyt dużego luzu, często chłopaki zgłaszali urwane wały napędowe. Da się to sprawdzić bez rozbierania auta np. na podnośniku wykonując jakieś proste czynności bo w okolicy nikt nie miał nigdy styczności w ramem. Dzięki za pomoc.
  7. Zacząłbym od sprawdzenia luzów w układzie napędowym, krzyżaki, wał, a nawet wałek atakujacy czy nie ma zbyt dużego luzu, często chłopaki zgłaszali urwane wały napędowe, ale głowie było to w 5,7 hemi. Jeśli masz skrzynie 5 biegową to jest 545RFE na ebay możesz znaleźć do niej części, kity, taki zestaw może pomóc lub usnąć usterka, ale ja tego nie gwarantuje. Może skrzynia jest już zużyta, wszystko zależy od przebiegu, ile minęło od wymiany oleju? filtra ?, a nawet czasami od poziomu oleju który sprawdza się na pracującym silniku skrzynia w pozycji N. Zacznij od
  8. Yesterday
  9. Witam. Mam podobne problemy z Dodge Ram 1500 2006 4,7L. Przy zmianie biegów gdy przechodzę z prawej do lewej przeskakując R czasami czuć delikatne szarpnięcie. A drugi objaw jaki zauważyłem to w pozycji D jak jadę delikatnie wciskając gaz przy 3 biegu lekko szarpnie ale nie zawsz, gdy ruszam od zera wciskając ostrzej gaz efektu na 3 nie ma wcale lub jest znikomy, po wciśnięciu przycisku dźwigni zmiany biegów w pozycję O/D OFF efekt ustępuje zupełnie. Podłączyłem komputer łącząc się przez silnik wskazało błąd P0700 jak na załączonym foto. Nie da się skasować usterki ani też połączyć poprze
  10. Tak właśnie zawsze lałem. 5W30 i było dobrze. Teraz przepłukano, nalano 5W20, czekam na nowe zawory zmiennych faz rozrządu. Świece robione 8-10kmil temu. Cewki wymieniane gdy tylko pojawił się jakiś misfire (nawet zupełnie niedawno padło na jeden z cylindrów). Zwykle przy cewkach czy ogólnie problemach z zapłonem pojawia się błąd, tutaj nie ma żadnych.
  11. Last week
  12. Na kategorię "C" (czyli DMC powyżej 3,5 tony) spokojnie zarejestrujesz. Tylko, że potem trzeba mieć viatoll i prawo jazdy na ciężarówkę, ale jak prywatnie to za to nie trzeba mieć tacho. Droższe jest ubezpieczenie OC na ciężarówkę i zapłacisz też podatek od środków transportu w miejscu zamieszkania. Będzie trzeba także przerobić migacze (jeśli RAM 2015 ma je zespolone ze światłem STOP) i dorobić przeciwmgielne tylne. Obecnie nie wiem czy jest nawet sens próbować rejestracji na kategorię "B" , aktualnie diagności się boją tego typu "kombinacji". Poza tym z używaniem tego typu auta w Polsce nie
  13. Dokładnie. Nie ma co sprawdzać po silniku, bo widać, że to nie Raptor. VIN w łapę i sprawdzić, czy było jak Kassei podejrzewa - tzn, że jakiś handlarz podratował zwłoki tym co akurat miał na placu, czy może ktoś miał fantazję i wzbogacił sobie zwykłego eFa kołami i tapicerką z Raptora i alliexpresowym grillem. Chociaż wiadomo, że prawdopodobieństwo tego drugiego jest znikome lub nawet żadne.
  14. Tak jak pisałem - kupił ktoś szpargały z rozbitego Raptora i włożył do zwykłej F150. Co niekoniecznie jest złym rozwiązaniem, pod warunkiem, że je po prostu wymienił bo miał taki kaprys. Podejrzewam jednak, że zostały wymienione z konieczności - dewastacja wnętrza, auto po powodzi, dzwon w przód auta, połamane felgi po wypadku... Przez te wszystkie lata się naoglądałem takich wynalazków z USA, że przy takiej sytuacji od razu mi się czerwona lampa zapala 😉
  15. Witam. Jak poszlo z ta rejestracja? Jakich problemow sie spodziewac? Jestem wlascicielem 2500 tki z 2015 roku z 6.4 Hemi, i ciezko mi sie auta pozbywac wiec mysle zeby go przytaszczyc ze soba do Polski. Poki co z tego co sie orientuje to same problemy do rozwiazania z tym sie wiaza. Uzywam auta do prywatnych celow i tak tez by w Polsce zostalo.
  16. Witam. Zagladnij do wikipedii, tam silniki wylistowane dla drugiej generacji Raptora to tylko 3.5 V6 Twinturbo ktore zastapilo 6.2 V8. Byl jeszcze montowany 5.4 Triton dawno temu, wiec wynika z tego ze innych silnikow nie wsadzali do Raptora F150. 3.5 litra V6 bez turbiny to podstawowa jednostka w F150 13 tej generacji. Wyglada ze to zwykla F150-tka stylizowana na Raptora.
  17. 2011 i wyzej powinny byc ok. To sa dobre silniki, chociaz zdarzaja sie wypadki. W 2007 znalezli 20 silnikow ktore mialy problem z zle wykonanym pod wzgledem metalurgi walkiem rorzadu i podejzewali ze 30 tys wyprodukowanych silnikow bedzie mialo problemy. Tak dla porownania to kazde z produkowanych V8 obecnie ma problemy. 5.7 Hemi ma problem z walkiem rozrzadu i kiepskim przeplywem oleju, Fordy w starszych Tritonach 5.4 i 4.6 problem z przeplywem oleju , nawet 6.4 Hemi problem z tlokami halasujacymi na zimnym silnku oraz wytartym walkiem rozrzadu, rowniez 6.0 Vortec . Pilnowac oleju i wymian i
  18. Wymieniam obecnie dwa kolektory wydechowe. Jest na youtube mechanik FordTechMakuloco ktory pokazuje jak sie do tego dobrac. Nie jestem mechanikiem i udalo mi sie je sciagnac , ale nie malym kosztem. Niestety mam dwie szpilki urwane i musze sciagna glowice aby ktos w warsztacie je usunal. Polecam filmiki tego goscia, naprawde wie co robi.
  19. Lac 5W30 i nie kombinowac. Swiece, cewki i gumy izolujace cewki sprawdzone?
  20. Witam. Mam aktualnie F-150 z 2008 z silnikiem 4.6 mniejszym bratem 5.4 tritona. Z tego co dowiadywalem sie to te silniki a szczegolnie 5.4 sa bardzo czule na brak regularnych wymian oleju oraz stosowanie oleju innego niz 5W30. Stary zuzyty ole zatyka kanaly w silniku powodujac brak smarowania elementow i ich przegrzewanie, a takze zle dzialajace hydrauliczne napinacze lancuchow rozrzadu. Rowniez przy rozrzadzie wycieraja sie plastikowe prowadzenia lancuchow przez co w niektorych przypadkach pokrywa rozrzadu moze zostac przetarta i zniszczona. Wiec bardzo sie uczula na wymiane oleju nawet co 5-
  21. Daj znać po naprawie jak poziom usługi i ceny.
  22. Ktoś kupił części z rozbitego Raptora pewnie. Oprócz siedzeń, są jeszcze felgi i grill. Ogólnie już na starcie dla mnie bardzo podejrzana sprawa 😉
  23. Witam, jak w temacie.... budżet 150tys brutto. V8 ,4 drzwi ,F.VAT... Z góry dziękuję za odpowiedzi.. pozdrawiam!!!!
  24. Witam, znalazłem ciekawą ofertę na necie: https://www.olx.pl/oferta/ford-f-150-3-5b-raptor-CID5-IDG8oyB.html Tylko interesuje mnie fakt, że ma wnętrze RAPTORA....wiecie może czy były takie seryjnie produkowane? Czy to jakaś modyfikacja....?
  25. Kuba M. : chyba masz rację. Już mnie doświadczenie uczy, że możesz mieć rację.
  26. Bardzo dziękuję za te namiary. Spróbuję w ramtrucks, po prostu logistycznie jest mi lepiej. Ale ten namiar na sąsiada też zatrzymam w pamięci. W końcu Czechowice to nie tak daleko.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.