Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Dzięki za pomoc. Szukam raczej nowego auta. Ale brałem też pod uwagę używane np. Toyota Tundra bywa 3+3
  3. Today
  4. Znalazłem film na YT, może z tego czegoś się dowiesz - gość pokazuje schemat
  5. Bo tego nie da się zrobić dobrze bez rozdzielenia sygnałów.
  6. Yesterday
  7. na allegro są żarówki LED pomarańcz + czerwony które rozwiązały by Twój problem (częściowo) https://allegro.pl/kategoria/wyposazenie-i-akcesoria-samochodowe-zarowki-257359?string=led czerwony pomarańcz&bmatch=cl-e2101-d3681-c3682-aut-1-5-0218 ja mam na podobnych - biało-pomarańczowe przerobione lampy z tyłu (wsteczny i kierunek) oraz z przodu (pozycja+kierunek) Jest jedno ALE - pomarańczowe światło w moich jest NADRZĘDNE i gasi białe przy uruchomieniu.
  8. Dzieki choc za tyle a moze az tyle, pierwszy pomysł był w lampach cofania du kolorowa leda ( pomarancz i biały i luzik tylko ze przy stopie swiecił sie pomarancz . Pomysł padł . musze znalez gdzie sa połaczone te dwa sygnały , by je rozdzielic i wtedy bedzie ok.Najgorsze ze wszystkie jakie w necie znajduje diagramy instalacji ele. sa od 1997r. musze znalez gdzies do mojego. Pozdrawiam
  9. W swoim miałem zrobione tradycyjnie, tj pomarańczowe żarówki w lampach cofania, cofanie przeniesione do osobnej lampy Sygnał stopu i kierunków rozdzielony był chyba przy włączniku od STOPu, ale nie mam pewności - kupę lat już minęło.
  10. Last week
  11. Witam czy ktoś wie jak ominąć jeden sygnał świateł stopu i kierunku w fordzie f250 z 1986. na jednym kabelku jest stop i kierunek. Chciałbym to obejść. lamp zamiennych do tego auta niema, europejskich i kombinuje aby kierunek był pomarańczowy a stop czerwony bo na razie wszystko jest czerwone.( nasz Polski przepis zabrania czerwonego światła kierunku) nie chce go na zabytek rejestrować na ten moment wmontowałem leda dodatkowego pomarańczowego i działa ale stop jest za kiepski i go nie widać w ogóle jak jest załączony kierunek.
  12. Że w ogóle jest to wiedziałem, ale myślałem, że tylko w najbiedniejszych wersjach, a tych u nas chyba nie ma w ofercie. A tu proszę, całkiem na bogato😊
  13. Wygląda na to że ostatni model jest w wersji dla 6 osób 😉 https://www.otomoto.pl/oferta/ram-1500-laramie-crew-cab-4x4-5-7-v8-401km-6-os-demo-od-dealera-ID6DDQGD.html#56b783f0ac
  14. Jeżeli ma być 6 osobowy, to w grę wchodzi tylko full size z układem siedzeń 3+3. W Polsce oficjalną sieć dilerską ma tylko Ram, ale nie wiem, czy znajdziesz takiego z trzema miejscami z przodu. Oczywiście zakładając, że chodzi o nowe auto.
  15. Poszukuję samochodu 6 osobowego. Które modele pick-upów występują w takiej konfiguracji? Czy na rynku polskim są dostępne w jakimś salonie? Czy tylko import z Ameryki wchodzi w grę?
  16. Earlier
  17. Cześć, Mam problem jak w temacie. Znalazłem oczywiście na YT odpowiednią instrukcję (nawet nie jedną), ale wydaje mi się, że u mnie coś jest tam zablokowane. Czy możecie polecić jakiś warsztat w okolicach Warszawy, gdzie jest szansa, że sprawnie sobie poradzą z taką kwestią? Z góry dziękuję!
  18. Skoro słychać trzask z rozrusznika, to sygnał przez wybierak raczej idzie. Szukałbym awarii kabla plusowego między akumulatorem a rozrusznikiem, albo któregoś minusowego.
  19. Wyjaśniam : rozrusznik raz kręci.... raz nic tylko trzask ../ na serwisie Forda - nic podobno nie wykazuje w błędach / na razie tylko mi system update zrobili a za drugim razem akumulator naładowali - 🙂 ..
  20. Dzięki za podpowiedzi !! będę sprawdzał wszystkie po koleji.. dam znać na forum co i jak ... pozdrawiam wszystkich forumowiczów. JM
  21. NO i dlatego doceniam forum . dziękuje - sprawdzę diagnozę jak mi się przydaży przymusowy postój . THX JM
  22. Moja koleżanka mieszkając w Częstochowie jeździ auto serwisować na Śląsk, więc może trafiłeś w 10tkę 😉
  23. Ale tego typu problemy wyszły by przy diagnostyce. No, chyba, że w tym ASO tak skanują...
  24. Oglądałem film na telefonie bez dźwięku 😉 Faktycznie rozrusznik kręci aż do odpuszczenia, więc to raczej nie wybierak. Mi to wybitnie wygląda na jakiś problem z immo, albo po stronie auta albo po stronie pastylki.
  25. Ale tu problem polega chyba na tym, że rozrusznik kręci, ale silnik nie zapala - przynajmniej tak zrozumiałem opis. A przy problemie z wybierakiem odcina rozrusznik. Na filmie z kolei widać, że raz nie kręci wcale, a raz kręci, ale nie zapala. Może niech JM doprecyzuje jaki ma problem.
  26. Samochody z automatem można odpalić w pozycji P i N. Jeśli to wina czujnika to możesz próbować na pozycji N. Jeśli i tu bedzie ten sam problem idac dalej jest przekaźnik rozrusznika załączany z jednej strony plusem po stacyjce, z drugiej masą przechodzącą właśnie przez czujnik pozycji skrzyni.
  27. ASB = Automatyczna Skrzynia Biegów 😉 Nie obiecuj sobie dużo po tej diagnozie, ale jest opcja, że wybierak może być lekko uszkodzony. Samochód z automatem można odpalić wyłącznie kiedy wybierak jest w pozycji P (oczywiście jeśli wszystko działa poprawnie i/lub nikt nic nie modyfikował). Nie wdając się w szczegóły i najprościej sytuację opisując - zdarza się czasem, że auto nie widzi, że wybierak jest w pozycji P, tzn odblokowuje stacyjkę, ale już nie puszcza zapłonu, lub puszcza go ale równie szybko odcina. Jak będziesz miał taką sytuację jak opisujesz, to spróbuj kilka razy porusza
  28. Hej , to jest automat ASB .. każda pomoc mile widziana 🙂 ..
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.