Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Last week
  3. witam jak nadal szukasz auta to mam swoja dakote 2002 4x4 4.7l na sprzedaz. szukam czegoś większego😁
  4. Niepsuj

    Dakota & Ram1500

    tu masz ilosci podstawowych płynów DAKOTA płyny.pdf
  5. w razie pytań moge pomóc bo przez ostatnie dwa lata z grata zrobiłem zrobiłem fajne autko co nie ukrywam duzooo mnie kosztowało😁 ale przy takich autach trzeba niestety liczyć sie z kosztami.
  6. witam mam dakote 2002 4x4 4.7l rok mocno doinwestowana i jak cos to na sprzeda😏 bo właśnie szukam czegos większego jak ram albo f150
  7. witam czy moze ktoś zna adres gdzie w Elblągu, Ostrudzie, toruniu lub promieniu 100km od tych miast potrafi ktos ustawic geometrie i zbieznosc w dodge dakota.
  8. Zrobisz to programerem, mialem go , fajny gadzet, po wgraniu softu Ram robi się bardziej drapieżny. https://www.ebay.com/itm/Bully-Dog-GT-40417-Tuner-Programmer-2003-2013-Dodge-RAM-1500-with-5-7-HEMI/263024872431?_trkparms=ispr%3D1&hash=item3d3d810bef:g:qq0AAOSw91JcMkdD
  9. Ozzi

    Żarówki led

    Czy ktoś z Was kombinował coś ze średnim oświetleniem Rama... Mój z 2017 roku świeci poprostu słabo... Czy możecie polecić jakieś żarówki ledowe z canbus h13? Podobnie te do dolnych halogenow (nie wiem jaki mają symbol). No i długie chyba h7... Ale nie jestem pewien. Będę wdzięczny za informację
  10. Nie bez powodu szukam rozwiązania ograniczenia prędkości do 170...Ram nie jest pojazdem do jazdy z prędkością na stałe nawet 170....ale...sa sytuację np taka jaka miałem dzisiaj, gdzie wyprzedzalem rząd aut i nagle mi odcielo moc przy 168 km/h... Myślę że to większe niebezpieczeństwo niż brak kaganca mimo wszystko... Dlatego kieruje do Was moje pytanie...
  11. Nooo... Ale jak to się ma do mojego pytania.? Dziękuję za rady... Ale w tej sytuacji liczę na konkretną podpowiedź.
  12. Dobra rada: te 170km/h to i tak dużo na takiego kloca... Nie bez powodu jest taki limit
  13. Czy ktoś coś wie co i gdzie trzeba zrobić aby odblokować prędkość maksymalna w Ramie HEMI. Obecnie mi go odcina przy 170...podobno coś można wykombinować z przeprogramowaniem kół... Ale mglisty temat dla mnie... Może ktoś poratuje informacja. Pozdrawiam
  14. Patrzyłem już za Excursion i raptem tylko jeden na internetach jest...
  15. Ten Chevy z benzyną stuka silnik. Szukam coś fajnego, nie koniecznie Suburban, quad cab z drzwiami połówkami. Taki Excrusion też jest ok.
  16. Earlier
  17. ten torx to do śrubki mocującej zawór w silniku, musi być długi, najlepiej taki śrubokrętowy - nie chcesz chyba, żeby do środka wpadł ci jakiś torxowy bit 😉 po wymianie zaworów od razu zmieniłbym filtr oleju i olej w silniku, żeby te zawory żadnego syfu nie zassały zrobiłem to, bo ja wiem, może we wrześniu lub w październiku, więc w miarę na świeżo
  18. raczej nie zacznie, bo olej rozprowadzany jest od prawej strony, jak staniesz przed maską i od niego klekot się bierze moim zdaniem kup dwa vct ORAZ dwa takie kapturki, które na 200% zniszczysz próbując je wyciągnąć. plus torx chyba 27 o przyzwoitej długości (dłuższy niż 10cm) ale to będę mógł sprawdzić w sobotę, bo zostawiłem skrzynkę narzędziową
  19. Już znalazłem dzięki. Za nim zamówię to zmienię zawory stronami i zobaczę czy zacznie klekotac lewa strona
  20. Masz może link do strony gdzie to kupić albo i co to jest. Zawór sterujący czego?
  21. zawór sterujący, po jednym na każdy bok V ma w sobie sprężynkę, która lubi po iluśtam tysiącach skurczów się poddać
  22. Nie. Klekocze cały czas od odpalenia do zgaszenie cały czas nieważne czy po tracie czy po mieście cały czas jednostajny klekot słyszalny na postoju na wolnych obrotach na N i na D
  23. bardzo niedobrze. jest kilka możliwości poszukaj na youtube "ford tech makuloco" i jego serię filmów o 11 generacji efek u mnie dwa razy padł vct solenoid - jeden na samym początku wyprawy do Mongolii, wymienił mi to serwis w Moskwie, a potem, jakieś 18tys km później zaczął znowu klekotać, więc wymieniłem sam oba. jak ręką odjął. generalnie warto wymienić, bo ten silnik zależy w bardzo dużej mierze od przepływu oleju i jak będziesz to ignorować, to w końcu możesz mieć sporo części zamiennych dla mnie 😉 skąd jesteś?
  24. Chyba linki pomyliłeś, bo już pytałeś niedawno i niego.
  25. Nie. Klekocze cały czas od odpalenia do zgaszenie cały czas nieważne czy po tracie czy po mieście cały czas jednostajny klekot słyszalny na postoju na wolnych obrotach na N i na D
  26. czy ten klekot pojawia się raz na jakiś czas? np ruszasz i wszystko ładnie śmiga, aż po jakichś światłach klekocze jakby ci 3 gary nie chodziły, po przegazowaniu wraca do normy?
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.