Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Witam zamierzam kupić forda F-350 6.4l powerstroke.. wiem ze miewają problemy z turbo z wtryskami i wgl. Moje pytanie czy znajdę gdzieś w Polsce jakieś warsztaty regenerujące np. Wtryskiwacze .?
  3. Last week
  4. Za 30k się da się kupić początek zakresu tych roczników, ale musisz być świadomy tego, że dołożysz bardzo dużo. Na swoim przykładzie powiem. Rok temu: RAM 1500 2004r 4.7V8 4x4 - zapłaciłem 29,5k mając świadomość że jest ogrom do zrobienia. Na tą chwilę, części kosztowały mnie 8,5k - robota moja, bo jestem mechanikiem. Ale gdybym miał "sobie zapłacić", to kwota za robotę, którą zrobiłem, wynosiła by grubo ponad 10k. A jeszcze nie koniec walki. Mając 30k na pickupa, nie kupisz przyzwoitego FULLSIZE w podwójnej kabinie tak żeby nie dołożyć drugie tyle. Szybciej jakiś Nissan Frontier, może Toyota Tacoma, ale ciężko znaleźć kombinację podwójnej kabiny, dużej benzyny i 4x4. taką ciekawostką może być taki wynalazek: https://www.otomoto.pl/oferta/dodge-dakota-raider-dakota-l200-4x4-v8-benz-lpg-automat-ID6D10FW.html? Dodge Dakota w wydaniu Mitsubishi (Raider)
  5. Z tym budżetem w wymienionych przez Ciebie rocznikach to najwyżej grube problemy kupisz, a nie auto. Z taką kasą możesz celować w późne lata 90-te lub początek lat dwutysięcznych. No niestety, starcze roczniki mocno podrożały, a młodsze za cholerę nie chcą tanieć. Co do wyboru - bierz to co w ogóle uda się znaleźć w stanie rokującym, ew to co Ci się bardziej podoba. Bo przy dwudziestoletnich letnich auta raczej ciężko mówić o typowych usterkach - nawet w najbardziej zadbanych ma prawo walnąć wszystko. Na pewno, jak w każdym starym aucie z USA, problemem będzie korozja. Albo z powodu powypadkowej przeszłości, albo z racji tego, że najczęściej to auta typowo użytkowe - mało kto przejmuje się wyglądem Lublina, ma jeździć i tyle.
  6. Witam Szanowne Grono. Na chwilę obecną nie jestem jeszcze w posiadaniu pickupa, jednak w najbliższym czasie rozważam zakup i nie ukrywam, że liczę na wsparcie użytkowników tego forum. Waham się między Ford F-150, a Dodge RAM 1500. Wymagania: 1. Będzie to drugie auto w rodzinie 4, a może 5-cio osobowej, więc kabina Crew-cab lub podobna. Wyjazdy krótkie, ewentualnie max 100km 2. Dużo będzie jeździła żona - lubi duże auta, ogarnia kierownicę i gabaryt, więc z parkowaniem sobie poradzi. 3. Silnik: benzyna V8 >5,0l. Marzy się 5,7 HEMI. Jestem skrzywiony na punkcie V8, więc inne 1,3l ecoboosty nie wchodzą w grę. Nie chodzi mi o moc, tylko o dźwięk 4. LPG 5. Raczej 4x4 niż 4x2 6. Wielkość paki ma drugorzędne znaczenie 7. Budżet do 30 kpln, więc roczniki chyba od 2004 - ...2010? I teraz kilka pytań: 1. Użytkownicy z zachodniej Polski są na forum? Chętnie podjadę pogadać 2. Jakie główne i standardowe problemy w powyższych autach? Na co zwrócić uwagę przy zakupie? 3. Namiary na ogarnięte warsztaty, najlepiej w zachodniej PL? 4. Czy w tym budżecie jest sens w ogóle czegoś takiego szukać? Zaznaczę od razu, że mam zwyczaj najpierw używać opcji szukaj, co też uczyniłem, ale odpowiedzi na te pytanie nie znalazłem
  7. Earlier
  8. Małe szanse. Chyba, że eF jako nowy sprzedany był poza USA, to może będzie wybity na ramie.
  9. witsm ford f150 z 1997roku szukam numeru vin , czy jest jeszcze winnym miejscu a nie na podszybiu i na slupku drzwi chodzi o wybity ns karoseri ? dzieki za odpowiedz
  10. Lukasz_n

    Witam

    Witam wszystkich miłośników i posiadaczy Pickupów.
  11. W grudniu zaczęły mi się problemy z wiskozą wentylatora - dostała luzu na łożysku. Kupiona pierwsza: SRL (170zł) - za ciasno trzymała, poszła na reklamację, uznane bez problemu Kupiona druga: też SRS - po tygodniu jazdy się zblokowała - poszła na reklamację, uznane bez problemu Kupiona trzecia: tym razem droższa, może się uda, amerykańskie USMW za 370zł - początkowo niby dobra, ale po kilku dniach zaczęła dziwnie się zachowywać, na odwrót - na zimnym spięta, po rozgrzaniu dostawała całkowitego luzu... tu reklamacja początkowo nie uznana, trzeba było się kopać ze sprzedawcą przez Rzecznika Praw Konsumenta, sprawa wygrana. Czwarta: że miałem kilka uszkodzonych wiskoz z Jeepów ZJ 5.2, to użyłem jednej na przymiarkę, gwint na pompie wody ten sam M30x1,5, ośka krótsza 27-30mm, w zależności od producenta, sam wiatrak pasuje bez problemu na wiskozę. No to kupiłem sobie tańszą od ZJta u sprawdzonego sprzedawcy na allegro (tu kolejny raz ukłon do sprzedawcy ZYGA771 - wielokrotnie się spisał na medal) za całe 170zł z wysyłką, a następnie zaprojektowałem przedłużkę ośki, którą wykonał mi znajomy tokarz. Poniżej fotki i (pseudo) rysunek techniczny (niestety miałem tylko Paint'a do rysowania w tym momencie) [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] Wszytko działa jak trzeba, Pewnie w innych markach też da się zastosować ten pomysł, coś jest tańsze, łatwiej dostępne...
  12. wowa67

    powitanie

    Witam wszystkich Forumowiczów.
  13. Panowie, kilka lat temu miałem robioną akcję serwisową na dwóch poduszkach powietrznych - gdzie ??? W ASO FIAT - FCA - wszystkie aso ogarniaja temat może troche nie chętnie bo na początku są zdziwieni ale późnej okazuje się że maja dokumentację części i nawet procedur jak to zrobić . Mój Dodge jest z 2004 r. Nie zapomnę miny i zdziwienia że po tylu latach jeszcze to mieli zrobić. PS. A gdzie zamawiacie części do swoich taczek ??? Proponuję spytać w aso fiata - zdziwicie się niemiłosiernie. Dużo części jest dostępnych w ciągu kilu dni może tygodnia - przyjeżdżają z centralnego magazynu we Włoszech
  14. Dużo... to mocno wpłynie na środek ciężkości samochodu, będzie się tragicznie prowadził z dużymi wychyłami. Lepiej pomyśl nad jakąś przyczepką, może nawet jakaś obrotowa podpora na pakę, jako przedłużenie przyczepki jak w ciężarówkach np do przewozu drewna.
  15. Mysle ze jakies 300-400 kg powinien miec. Mocowanie bym dostosowal, tylko na razie wlasnie nie mam pojecia jak..
  16. Czołem i powodzenia w szukaniu
  17. Cześć Wszystko zależy ile tego obciążenia chcesz ładować na taki "bagażnik" i jak mocowane będzie do burt.
  18. Hej, Jak w temacie, jestem nowy wiec sie witam i pozdrawiam wszystkich milosnikow pickupow :) Zaczne od poczatku. Jeszcze nie mam pickupa ale to kwesta wyboru i kupna, decyzja juz podjęta. Samochod potrzebny do pracy. Ma jeździc i być pancerny dosyć, od luksusu jest samochód żony :). Przeglądam Navary z okolic 1999/2000 a budżet to 13000-14000. Bede potrzebowal naspawac na nim konstrukcje nad paką i dachem aby wozic dluższe rzeczy (drabiny, drewno). I tu od razu pytanie. Czy taka konstrukcje mozna osadzic na burtach czy trzeba na pace? Bede wdzieczny za wszelkie podpowiedzi. Jeszcze raz pozdrawiam! Maciek
  19. Daj znać jaki efekt z ciekawości.
  20. Dzięki za namiar, będę dzwonił
  21. Witam Mam takiego 3,6 pantastara czyli popularny silnik w grupie dodge . Z pierwszych plusów to ekonomia tego auta , byłem zaskoczony spalaniem 16 l LPG po mieście bez dziadowania do 50 km/h .Jedziesz dynamicznie , wyprzedzasz i morda się śmieję jak tankujesz LPG jak do skody 2,0 . I koszty części eksploatacyjnych w oryginale MOPAR porównywalny jak do BMW e60 . Mam od 4 miesięcy i ganiam codziennie tym autem bez ograniczeń miasto wiocha autostrada.
  22. Jestem od niedawna posiadaczem DODGE RAMA 1500 z 2013 r z motorem 3,6 pantastar , 8 biegowy automat . Przygoda z pierwszym pickupem w moim posiadaniu . Chętnie nawiąże znajomości z innymi użytkownikami Dodge Ram 1500 . Mam parę pytań do użytkowników takich autek w podobnej konfiguracji . Mogę też podzielić sie wrażeniami z jazdy .
  23. biuro@amerykany.sklep.pl +48 (52) 519 36 87 napisz do nich albo zadzwoń to Ci może dobiorą, do mojego rozpracowali wszystkie płyny
  24. Dzięki za info, na rockauto aktualnie kupuję fanty. Pojadę do warsztatu w W-wie specjalizującego się w tych autach może podpowiedzą Pozdrawiam
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.