Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. Diesla nie biorę nawet pod uwagę bo ich nie napiszę,a co sądzicie o f150 12 generacji?
  3. Cześć Houdini-garage. Fajnie ze jesteś. Sprawiasz że fury znikają w twoim garażu? 😉
  4. Nigdy nie umiałem się przekonać do dizli. Houdini-garage jak będziesz chciał ciągnąc przyczepę takim Cumminsem to nastaw się na 20-25 litrów deasla, a nie jak przy 5.7 hemi tej same ilości gazu. Kosztowo to robi ogromną różnicę!
  5. Miałem dokładnie takiego jak ty Sebastian ale z silnikiem 4.7 i nawet w tej wersji mocy mu nie brakowało. Pewnego razu załadowałem pełną, kopiasta pakę granitu,(chyba półtorej tony) wydawało mi się ze da radę bez problemu. Napędowo i silnikowo zero problemu ale zawieszenie koszmar, resory miałem płaskie i na autostradzie przy 80km/h czułem się jakbym płynął motorówką. Ogólnie mega polecam ta wersję z racji dużej paki! Z rdzą miałem problem tylko na tylnym nadkolu i to jednym;)
  6. Yesterday
  7. Nie da się jednoznacznie odpowiedzieć, silnik 5,7 Hemi dostał tytuł sinika roku 2004, skrzynie 5 biegowe dość wytrzymałe, wszystko zależy od przebiegu i serwisu. W modelach 1500 ukręcał sie tylni wałek atakujacy w moście, Ram II gen z Cumminsem to prawdziwa bestia,słabe skrzynie, problem tej generacji to brak ocynku blach ruda zjada je na potęge.
  8. Powiedz mi jak z awaryjnoscia tych modeli i spalanie ?
  9. Z mojego doświadczenia, paka w Dodge Ram 1500 z lat 2002-2008 ma długość około 2 m, kabina quad cab, czyli taki półtorak+ , z 4-ma drzwiami. Ja takim z 2007r Hemi ciągałem Jacht na przyczepie 3 osiowej 3,5 t DMC, mocy nie brakowało, problem w modelach 1500, 150 to zbyt miękkie zawieszenie. Ideałem są modele HD 2500, SD 250, ale ciężko znależć. Ram 2500 CTD , paka 2,40m typowy półtorak.
  10. Last week
  11. Spalanie 20-25 jestem na takie nastawiony najbardziej chyba bym chciał f150 12 generacji tylko nie wiem jak u nich z silnikami plus LPG który by był najmniej awaryjny
  12. Każdy z full size-ów będzie tak samo dobry do ciągania lawety pod warunkiem, że nie kupisz dobitego trupa - w sumie to do tego są przeznaczone. Inna sprawa, że przy takim zastosowaniu bardziej obawiałbym się o przeniesienie napędu (skrzynia, mosty) niż o silnik. Co do spalania, to pytanie jaka wartość powala Cie na kolana? Bo przy około 20-25l/100km kilka w tą , czy w tamtą to już żadna różnica.
  13. Witam ogólnie muszę kupić pickupa do ciągania lawety z autem.Zalezy mi głównie też na dużej pace więc kabina wchodzi tylko w grę tzw. 1,5 nie pełna.Na początku myślałem nad fordem f150 11 generacji z silnikiem 5,4 Triton ale słyszałem dużo opini złych o tym silniku że jest przekombinowanyn i kłopotliwy.Teraz zastanawiam się też na f150 ale 12 generacji bo silniki są niby mniej awaryjne kumpel poradził też Nissana Titan oczywiście silniki muszą chodzić na LPG. Czy mogę prosić o jakieś rady co kupić co jest mało awaryjne i spalanie nie powala z nóg. Za odpowiedzi dzieki
  14. Witam od dłuższego czasu przymierzam się do kupna pickupa i mam nadzieję że mi w wyborze pomorzecie.Mam na imię Kacper mam 33 lata
  15. To mój pierwszy. Niestety już go nie mam, ale kiedyś pewnie jeszcze kupię takiego do kolekcji żeby powspominać stare czasy. Bardzo podobał mi się jego kolor. Wyposażenie, silnik i napęd 2WD już nieco mniej, ale ogólnie służył mi wiele lat, zrobił kupę roboty i był mega dzielny !!! Obecne opiszę w dziale Showroom...
  16. poz Opis Cena netto [w EUR] Cena netto [w EUR] Cena netto [w EUR] 1 Nadbudowa Kabina Standart dla extra cab (1.5 cab) Kabina dluga 210cm po podlodze 1.1 Konstrukcja z tworzywa sztucznego z włóknem szklanym, lakierowana topcoatem o jasno-szarym colorze. Drzwi dzielone z metalowym zamkiem, sprężynami gazowymi. Zainstalowane mejsca mocowania modułu na pickupie oraz montaż wsporników do podnoszenia modułu. Do pickupa typu DoubleCab (dlugosc
  17. A może coś takiego?
  18. Jasne wrzucaj. Zastanawiam się co będzie jak któryś ze sprzętów wysiądzie to czy da się znaleźć jakiś europejski zamiennik. Rosjanie mają tendencje do wymyślania świata od nowa.
  19. http://geocamper.ru/pl/ Rosyjski odpowiednik , cenowo ok. 17,6 tys euro netto, na full wypasie pod Rama z powiększeniem nadbudowy . Mam dokładną rozpiskę wyposażenia jakby kogoś interesowało to mogę umieścić.
  20. Muszę się do azar4 przejechać na oględziny. Już od jakiegoś czasom ich obserwuję ale nigdy nie widziałem tej nadstawki na żywo. Gdyby tylko to nie było tak daleko...
  21. Earlier
  22. Ewidentnie gościa poniosło 🙂
  23. Wszystko zależy od stanu technicznego, piszesz że 1,5 kabiny czyli II generacja, pytanie jak tam ruda? progi, drzwi, czy jest 4x4? Teraz ceny poszły do góry, co nie znaczy że używane stare auta sie sprzedają, jeśli stan naprawdę dobry to uczciwa cena 25-30 tyś zł ?
  24. Wygląda na to, że coś ci się stało z anteną w module sterowania centralnym zamkiem. To tylko na logikę. Nigdy tego nie rozbierałem, ale tam powinna być antena wewnętrzna, która mogła się poluzować lub powstał jakiś zimny lut i teraz radio nie ma dalekiego zasięgu więc działa tylko z bliskiej odległości.
  25. Mój pierwszy to Ram 1500 z silnikiem 4,7l RWD z 2004 Obecnie jeżdżę Longhornem z 2015 roku A jako projekt bawię się Dodgem Ramchargerem z 1990 Mam jakiś problem z dodawaniem zdjęć.
  26. Pewnie, tu czy w innym dziale?
  1. Load more activity


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.