Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Witam Przymierzam się do zakupu pierwszego "amerykańca". Aktualnie mam Opla/Isuzu Campo i szukam czegoś z większą mocą w benzynce. Czy ktoś wie może coś o tym autku? https://www.otomoto.pl/oferta/dodge-dakota-dodge-dakota-4x4-5-2-benzyna-automat-lub-zamienie-ID6C7nSI.html? Dzięki i pozdrawiam
  3. Yesterday
  4. Last week
  5. Witam Pozdrawiam Szanownych Forumowiczów. Jestem miłośnikiem pickup'ów i muzyki country (taki tam malutki blog...). Poszukuję pickup'a więc poszperam trochę po forum.
  6. Spróbuje, ale muszę doczytać jak to się robi na forum. Bo do tej pory nawet zdjęcia profilowego nie udało mi się zamieścić. Za duże 🙂 A jak odbiorę z warsztatu i umyje to zrobię więcej. Pozdrawiam, Tomek
  7. Wrzuć fotki, pomarzymy sobie troszke 😉
  8. Earlier
  9. Haha, duży pick’up na DMC < 3.5t! Tez bym tak chciał, mam budę suv-a, nie mam skrzyni ładunkowej i masa własna to właśnie ciut poniżej 3.5t. I irytuje mnie podatek od środków transportu i ViaTOLL. I mnóstwo zakazów powyżej 3.5t😀😀😀. Ale pierwszy właściciel chciał inaczej. Ale jak mówisz albo się kocha albo nienawidzi takie cuda. No to ja chyba jestem w tej pierwszej grupie😍. Na pocieszenie mam ogrzewanie postojowe Vebasto i mogę się w nim mega wygodnie wyspać.
  10. DMC w dowodzie było oczywiście zmniejszone żeby prowadzić na kategorie B, ale marne pocieszenie skoro jego masa własna na wadze była 3750 kg 🤣 Ja też z Yanosikiem. CB chyba nie miałem.
  11. Automat to wygoda w takim dużym aucie. A i 4×4 to rozsądne antidotum na zabawy tylnim napędem na nieodsniezonych drogach podmiejskich:). To czego mi tu brakuje to kamery cofania. Dobrze, że chociaż są czujniki parkowania. Rozumiem, że DMC też miałeś >3.5t? W pick'upie to chyba nie ma sensu inaczej... A zupełnie na marginesie miałeś kiedykolwiek CB radio w tym samochodzie? Jeżdżę z Yanosikiem, ale myślałem, żeby może jakoś estetycznie i bez wiercenia dziur zamontować małe radio i poprowadzić sensownie kabel od anteny. Pozdrawiam, Tomek
  12. Ten mój manual typowo użytkowy charakter, w połaczeniu z reduktorem czyniło go czołgiem. Manualne sprzegiełka przednich piast pozwalały na jazde tylko 2WD przy włączonym reduktorze. Wada to właśnie brak automatycznej skrzyni. Tak, full size albo kochasz albo nienawidzisz.
  13. Dzięki. Za dwa tygodnie pewnie będę już wiedział co nie zadziałało. Filmik pierwsza klasa! Lubię manualne skrzynie, ale w tak wielkim samochodzie to trochę wyzwanie. Albo zbyt się przyzwyczaiłem do automatu. Excursion to chyba właśnie F250 tylko w budzie SUV-a, dzięki czemu znalazł się na liście 10 najgorszych samochodów w historii motoryzacji😜 Ale ja lubię ten samochód, bez względu na konsumpcje paliwa, kiepski promień skrętu i przeklęte DMC, które czyni go ciężarówka 😀😀😀 Pozdrawiam Tomek
  14. Tak, był w manualu poniżej filmik, Co do akumulatorów, to zawsze może sie coś tam kalibrować, np. automatyczna skrzynia ... Nie sądzę że może mieć wpływ na prace silnika i instalacji. Twój przypadek to bardziej, wtryski, zły olej, lub zupełnie coś innego.
  15. Jasne, napisze. F250 w manualu tzn. z manualna skrzynia??? A na marginesie mam do Ciebie pytanie. Mieszkam pół na pół w Szwajcarii i w Warszawie. Właściwie to trzy tygodnie w Szwajcarii, a tydzień w Warszawie. W związku z tym zawsze jak wyjeżdżam z Warszawy to zdejmuje ujemna klemę z akumulatorów, (są dwa), ponieważ samochód i tak stoi w podziemnym garażu. Czy Twoim zdaniem może to mieć jakiś zły wpływ na silnik/instalacje, itp? Wydaje mi się, ze w instrukcji jest coś napisane o uruchomieniu i jeździe po ponownym podłączeniu akumulatorów, ale nigdy się do tego nie zastosowałem. Muszę doczytać jak będę ponownie w Polsce. Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam, Tomek
  16. Miałem F250 6.4 w manualu, Daj znać co było problemem.
  17. Dzięki za odpowiedz Sebastian! Samochód już umówiony do mechanika na 26 sierpnia. Ja musiałem wyjechać i wrócę do Polski dopiero w pierwszym tygodniu września. Wówczas mam nadzieję będzie już po problemie 🙂 Wtedy tez dopisze o oleju. Naklejka po ostatniej wymianie pozostała w środku. Ale serwisuje w warsztacie wyspecjalizowanym w samochodach z USA i jak do tej pory nie zawiodłem się. Widzę po fotografii, ze Ty tez masz coś fajnego 🙂 F350? Szerokości! Tomek
  18. Dzień dobry, Wita Was nowy forumowicz z Łodzi. Jeśli chodzi o pick-upy to mam swoje pierwsze takie auto. Jest to jak widać Isuzu I z niezawodnym 4jj1, rok 2011. Pozdrawiam.
  19. Nie ma nic co by mi podeszło, Gdybym zmiksował😜 Szerokość Amaroka, Przestrzeń Rangera, Silnik skrzynia 3.0 Amarok + reduktor, Wnętrze X klasa Wygląd zewnetrzny Navara N-guard lub Ranger Raptor.
  20. Myślałeś nad czymś innym czy odpuściłeś?
  21. Dzieki za info, nie kupiłem, ta tylna kanapa mnie odstraszyła. Rabat na nowy 18% przy posiadaniu floty 5 aut.
  22. Silniki PSD są specyficzne w budowie ich serwisowaniu i diagnozowaniu. Trzeba o nie dbać, dedykowany olej, wymiana filtrów paliwa to podstawa. Raczej nikt ci tu nie pomoże w diagnozie. Polecam fora poświęcone tematyce PSD. Na jakim oleju jeżdzisz ?
  23. Już wiadomo: pracują 4 cylindry zamiast 8. Zatem albo kable, albo co gorsza sterowanie. Zobaczymy. Czy ktoś z Was Szanowni Forumowicze przerabial ten problem? Pozdrawiam, Tomek
  24. Koledzy, W moim Fordzie Excursion, 6.0l Diesel Powerstroke V8, (rocznik 2005), nie gaśnie kontrolka silnika, a co ważniejsze silnik pracuje nierownomiernie, moc spadła drastycznie, pedał gazu wyciśnięty do końca niewiele daje. Trudno ruszyć na światłach. Czy wróży to coś niedobrego? Jutro mam zamiar podjechać do mechanika na komputer, może zdiagnozujemy chociaż przyczynę. Szerokości dla Wszystkich Forumowiczów! Tomek
  25. https://youtu.be/5cadt0N4M5g
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.