JanekA Opublikowano 20 Stycznia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2023 (edytowane) Dzień dobry wszystkim. Chciałbym poradzić się forumowiczów w kwestii planowanego zakupu F150. Ponieważ nie jestem specjalistą ani nie siedzę głęboko w temacie przyjmę każdą poradę. Wiem na pewno że to miałby być Ford F150, z innych wymagań/marzeń: 1. Jaki rocznik? Raczej ostatnia generacja (2014-)? 2. Jaki silnik najlepszy pod lpg? 3. Jak najdłuższa paka oraz pełnowymiarowy rząd siedzeń z tyłu. 4. Nie musi być 4x4, nie wybieram się w teren mam przyczepkę jednoosiową 750dmc, często wożę rusztowania, materiały i sprzęt budowlany czasami obiekty drewniane (jestem konserwatorem zabytków) mój styl jazdy to niemiecki emeryt nie zależy mi na osiągach, jedynie względnie jak najniższym spalaniu oraz długowieczności auta :) Budżet do ok. 80k ale ze wszystkim czyli cła fracht naprawy lpg akcyzy i inne pierdolety. Z góry dziękuję i pozdrawiam :) Edytowane 20 Stycznia 2023 przez JanekA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba M. Opublikowano 20 Stycznia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2023 1. Rocznik, na który starczy Ci kasy z wliczonym pakietem startowym. Dla bezpieczeństwa przyjąłbym ten pakiet na kilkanaście tysięcy PLN. Z budżetem na poziomie 80 dych szukałbym poprzedniej generacji - może wystarczy na fajne auto, a nie marzenia i problemy. 2. Nie znam tych nowszych silników, ale po co takie auto bez V8ki😁 3. Przy długiej kabinie najdłuższa paka to 6.5 stopy, ale najczęściej spotykana to raczej 5.5 4. Weź pod uwagę, że te auta na samym tyle mają mają zerową trakcję - pokona Cię byle trawnik, albo oprószony śniegiem parking przed marketem Cytuj F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞 Escalade 6.2😍 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiewioor.fm Opublikowano 20 Stycznia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2023 Full Size w naszym klimacie z napędem na sam tył to pomyłka, tak jak Kuba napisał pokona cię trawnik. Wiele razy miałem przypadki że pustym RAMem nie mogłem po mokrej trawie ruszyć pod bardzo delikatne wzniesienie. Bez 4x4 nie ma szans. Co do silnika... Albo V8 albo jeśli cię stać na duże koszty paliwa to diesel. Każda benzyna, która ma mniej niż 8 garów w takiej dużej krowie to pomyłka.Tak, wiem... ECOboosty Forda mają dużo mocy i Nm, ale jazda V8 na niskich obrotach a piłowanie "kosiarki" to różnica w żywotności silnika. Cytuj moja stajnia 🙂 :Dodge Durango Citadel [EZH], Dodge RAM 1500 [EVA], Audi Q5 [CAEB], Audi A3 [CNT], Astra Bertone [Z22SE], Skoda Favorit [136] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.