Jump to content

drug

Klubowicz
  • Content Count

    4997
  • Joined

  • Last visited

About drug

  • Rank
    Weteran

Contact

  • AIM
    6479365
  • Website URL
    http://www.facebook.com

Profile Information

  • Location
    Mazowsze

Recent Profile Visitors

369 profile views
  1. 4 WD lock służy do jazdy po miękkim z normalnymi prędkościami , ale zapięty jest miedzyosiowy układ różnicowy. Nie wolno po asfalcie.
  2. Tylko do jazdy po miękkim. Śnieg, piach generalnie do terenu. 4 WD Low dodatkowo redukuje prędkość, ale jest moc ma koła i służy do ekstremalnie stromych podjazdów lub zjazdów.
  3. Tu chodzi o prędkości. H jak High służy do jazdy bez reduktora czyli prędkościami przelotowymi, drogowymi. L jak Low to zredukowana prędkość w zamian za moc na kołach tylko do jazdy w ciężkim terenie. 4H służy do jazdy po zaśnieżonych drogach lub drogach gruntowych. Do jazdy po asfalcie w tym roczniku tylko 2H. Jazda na 4H po asfalcie uszkodzi reduktor, skrzynie lub w najlepszym przypadku tylko krzyżaki.
  4. Możliwe. W instrukcji masz bodajże max 35km/h na 4L . Zatem nie powinno się jeździć z wyższymi prędkościami więc OD nie ma sensu. Logika podpowiada to samo. 😉
  5. Miałem GreenStuff w Ramie i wytarły się bardzo szybko. YellowStuff to minimum.
  6. Oj tam, oj tam, zero luzu od razu. Ja po prostu byłem fanem domku na prerii, a nie takich dzikarów. :twisted:
  7. Problem to będzie miał, jeśli da sobie pożenić głupoty gadane przez "krawężniki". Nie ma obowiązku posiadania homologacji. Jest natomiast obowiązek posiadania świateł świecących wg wymogów europejskich, tj (głównie) wiązka asymetryczna. Wówczas w przypadku amerykańskich, symetrycznych świateł istotnie nie można się wybronić. Sam fakt "niemania CE" nie jest podstawą do czegokolwiek. Wytłumacz to gajowemu jak Ci będzie dowód zabierał. To co piszesz jest oczywiste, ale gajowy to gajowy i możesz iść z tym do sądu, ale jak się uprze to i tak Ci DR zabierze i żebyś na rzęsach stawał to nic nie zrobisz. Sam miałem dwie takie sytuacje i gajowy stwierdził, że on nie widzi CE więc nie wie czy światła są symetryczne czy nie, zabrał DR i odesłał do diagnosty bez mandatu za stan techniczny tylko za prędkość, a zabranie DR to był bonus. Warto mieć przy sobie poczet królów polskich. Gajowi interesują się historią.
  8. Siepiet, to nie to auto i nie te lata. Oni mieli taki: a ja kupiłem cos takiego: One nawet podobne nie są.
  9. Jeśli nie masz tego znaku to masz farbowanego lisa i możesz mieć problem jak trafisz na upierdliwego gajowego z drogówki. Nie przejmuj się tym jednak, bo na razie nie słyszałem, żeby ktokolwiek w Ramie miał certyfikowane europejskie lampy.
  10. ... a na lampach masz E ? Czy może DOT?
  11. japacz, to była zamiana na Tweetiego. Potrzebowałem kasy na auto dostawczo osobowe i chciałem sprzedać Tweetiego, ale sprzedać dziś takie auto nie jest łatwo, a trafił się chętny na zamianę na Ram Vana i nie żałuję, bo na razie jestem bardzo zadowolony, a Tweety trafił do odpowiedniego człowieka. Jestem bardzo mile zaskoczony dynamiką tego auta. No, ale teraz powiedz, co żeś ty kupił? Bronco? Zajebiste autko, z którego roku?
  12. Ja obecnie użytkuję takiego Ramika i na razie słowa złego powiedzieć nie mogę. Silnik 5.2 w tym aucie jest na prawdę bardzo żwawy, apetyt na paliwo LPG to 20l/100km więc jest dobrze. Skrzynia jak to amerykańcach jest dość siermiężna , ale można się przyzwyczaić. Z tyłu jest Dana 60 (248 RBI). Z przodu mamy niezależne zawieszenie. Niestety do jazdy zimą po śniegu na letnich oponach się nie nadaje :-D , ale z racji braku LSD przypuszczam, że na zimówkach będzie nie wiele lepiej. Dołki, nierówności i inne aspekty naszych dziurawych dróg wybiera bardzo dzielnie, kulturalnie i cicho, ale trzeba pamiętać, że S-klasa to to nie jest i nadal trzęsie jak w pickupie. Prędkość podróżna to 120km/h, ale potrafi dużo więcej, tylko po co? Części do tego auta można kupić bez problemu w każdym sklepie z częściami do amcarów lub bezpośrednio w US, co zalecam, bo wtedy po doliczeniu kosztów przesyłki i cła i tak wychodzą o połowę taniej, ale oczywiście dotyczy to względnie niewielkich i nie bardzo ciężkich paczek. Na co uważać? Najlepiej na wszystko, a najbardziej na sprzedającego :lol: Przy zakupie trzeba oglądać wszystko to co zawsze się sprawdza przy aucie i warto zaglądać pod wykładziny wewnątrz i sprawdzić czy nie jest mokro, ale również sprawdzić te wszystkie uchylane okienka, czy działają i czy nie ciekną. Ogrzewanie oparte jest na dwóch nagrzewnicach, trzeba pamiętać, żeby sprawdzić czy leci ciepło z tyłu z tej drugiej. Ogólnie bardzo przyjemne auto.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.