Skocz do zawartości

Darq

Użytkownik
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Darq

  1. No fakt, oczywiście, że wydechowego! Mój błąd! Czyli rozumiem, że wszystko jest że skrzynią ok. Nie szarpie przy zmianie biegów, ładnie jedzie, tylko ten uślizg mnie zastanawiał. Patrząc po stanie auta i tego jak było o niego dbanie to pewnie olej w skrzyni nie był wymieniany od nowości... W reduktorze i moście tak samo. Jakie tam oleje i filtry idą, no i ile którego?
  2. Wymieniłem uszczelkę kolektora dolotowego, była całkiem wypalona z jednej strony, aż się rozwarstwiła. Temat cykania zamknięty 🙂 Dla potomnych, uszczelkę można wymienić bez kanału i wyciągania silnika, wystarczy kolektor odkręcić od góry i od dołu, ja się zmieściłem pod spód bez podnośnika. Teraz mam inną zagwostkę. Mam Tiguan w automacie i tam, tak jak w manualu gdy zapięty jest jakiś bieg to mam wrażenie, że skrzynia jest sztywno spięta z silnikiem, pracując gazem widać jak obroty przekładają się na prędkość jazdy. W ramiku jest inaczej. Podczas jazdy, po puszczeniu gazu obroty spadają do minimalnych jak y skrzynia rozpinała się od silnika. Przy ruszaniu czy dodawaniu gazu podczas jazdy wzrost obrotów jest wyższy niż wzrost prędkości, to znaczy, mam wrażenie jakby ślizgało się sprzęgło w manualu. Jak dam buta w podłogę to jest normalnie ale przy powolnym dodawaniu gazu obroty rosną dość szybko a auto rozpędza się powoli, po puszczeniu gazu zamiast obroty utrzymywać się na odpowiednich do prędkości spadają do około 1000 i jak dodam gazu to dopiero wracają do odpowiednich ale przekraczają te, które powinny być dla danej prędkości i auto rozpędza się dopiero powoli do zadanych obrotów. Nie wiem czy dobrze wyjaśniłem. Czy ta skrzynia tak ma czy tam jest coś do robienia?
  3. Problem z falowaniem rozwiązany! Były padnięte dwie cewki, nie odpalały za każdym razem. Problem z dni na dzień był coraz gorszy, bo temperatura w cylindrze przez te cewki była za duża i pogięło nóżki świec, więc i one przestały odpalać. Po rozwiązaniu problemu, silnik pracuje równo. Pozostał problem dźwięku przy dawaniu gazu. Znalazłem dziurę w wydechu, która naprawiłem, lecz dźwięk dalej pozostał, czy takie cykanie przy przyspieszaniu może powodować panewka? Jak dodaje gazu lekko albo całkiem go puszczam to tego dźwięku w ogóle nie słychać.
  4. Zmieniłem termostat, problem z temperaturą zażegnany. Ciśnienie sprawdzę jak auto wróci z naprawy klimatyzacji. Po wymianie świec spalanie zmniejszyło się o 5,5l/100km. Jeszcze się zastanawiam nad pompą paliwa, bo nie odpala za pierwszym razem, chociaż dziś nie było problemu. Co do zaworów, poprzedni właściciel podobno autem prawie nie jeździł, a ja po zakupie nie widziałem aż takiego problemu z falowaniem. Teraz jak więcej jeżdżę to wydaje mi się, że z dnia na dzień jest gorzej, czy zawory mogą dawać takie objawy? Kolejna rzecz to wymiana uszczelek kolektora wydechowego, czy to skomplikowana zabawa czy w domowym garażu dam radę?
  5. Cześć, szukam rozwiązania mojego problemu. Silnika odpala za 2-3 razem, czy zimy czy ciepły. Świece nowe. Silnik się trzęsie na wolnych obrotach i każdych innych. Nie wiem czy ma pełną moc ale w porównaniu do moich słabszych aut jedzie ładnie. Nie szarpie. Zachowuje się, jakby gubił zapłony lecz nie ma żadnego błędu. Przy odpinaniu poszczególnych cewek objaw jest podobny lecz wzmożony. Na każdej cewce jest tak samo. Skradziono katalizatory, są wspawane puchy - błąd lambdy - uboga mieszanka. Problem drugi to pewnie termostat, bo wskazówka od temperatury jest w 1/4 i po trasie nie doszło do połowy + wysokie spalanie. Auto ma gaz ale na gazie i benzynie jest tak samo. Ktoś pomoże?
  6. Darq

    Nowy pickupowiec

    Cześć wszystkim, Jako, że stałem się właścicielem Dodge'a RAM 1500 5,7 HEMI 2006 chciałbym sie przywitać 🙂 Jestem z bliskiej okolicy Lublina. Cześć wszystkim!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.