Skocz do zawartości

Mecenas

Administrator
  • Zawartość

    103
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Mecenas

  • Tytuł
    d/s wyjątkowych
  • Urodziny 03.01.1989

Kontakt

  • GG
    9667730
  • Website URL
    https://www.pickupklub.pl
  • Skype
    mecenas...

Informacje

  • Lokalizacja:
    LBL/LTM
  • Auto
    Silverado 3500 ;)

Ostatnie wizyty

179 wyświetleń profilu
  1. Mecenas

    Witam serdecznie kolegów

    Witamy na forum 😉
  2. Mecenas

    Dobry patent prosto z Ameryki :D

    Znalazłem koszt to jakieś 170$ więc wątpie aby znaleźli się chętni przy tej cenie... Aczkolwiek cena zaczyna się już 70$ do maksymalnie 170$ jak wyżej napisałem, wszystko zależy podejrzewam od wagi ładunku
  3. Mecenas

    Powitanie i pozdrowienia z Wrocławia

    Witamy na forum 😉
  4. Nowe opony letnie Nokian Powerproof znakomicie radzą sobie w każdych, letnich warunkach drogowych. Zapewniają wyjątkową stabilność i precyzyjne sterowanie przy nagłych zmianach pasa ruchu i ostrym hamowaniu. Nokian Powerproof należą do nowej generacji letnich opon Nokian Tyres zaprojektowanych z myślą o rynku środkowoeuropejskim. Nokian Powerproof gwarantują łatwość prowadzenia i najwyższy komfort jazdy, jak przystało na opony dedykowane do samochodów osobowych wyższej klasy (kategoria UHP). Oferta obejmuje 51 produktów w rozmiarach od 17 do 20 cali, z indeksem prędkości W (270 km/h) i Y (300 km/h). Nowe produkty będą dostępne wiosną 2019 roku. Koncepcja podwójnej strefy bezpieczeństwa, opracowana przez działającego najdalej na północ producenta opon na świecie, gwarantuje równie precyzyjny i pewny kontakt opony Nokian Powerproof z nawierzchnią na autostradzie w deszczu i na zalanym słońcem bulwarze. Znakomitą sterowność opony z segmentu premium potwierdził w trakcie testów mistrz świata Formuły Mika Häkkinen. Nowa, mocna konstrukcja letniej opony, przeznaczonej do szybkiej jazdy jest gwarancją wytrzymałości. O wszechstronności i osiągach świadczy również znak jakości przyznany przez niezależny instytut badawczy TÜV SÜD. Kierowcy chcą stabilności i bezpieczeństwa w ekstremalnych warunkach Zmienne warunki atmosferyczne latem i zmienna jakość nawierzchni europejskich dróg to spore wyzwanie dla kierowców. Różnica temperatury pomiędzy wiosennym porankiem a sierpniowym skwarem może wynosić nawet 40 stopni Celsjusza, w każdej chwili może nadciągnąć burza, a letnie opony muszą sobie z tym wszystkim poradzić. Badanie konsumenckie Nokian Tyres potwierdza, że europejscy kierowcy w oponach letnich cenią sobie przede wszystkim przyczepność na mokrej nawierzchni i stabilność jazdy. Dla właścicieli aut sportowych kluczowe znaczenie ma bezpieczeństwo w warunkach ekstremalnych. Koncepcja dwustrefowego bezpieczeństwa gwarantuje pewny kontakt z nawierzchnią Koncepcja Nokian Powerproof była rozwijana przez cztery lata, w trakcie których z najwyższą uwagą potraktowano kwestie bezpieczeństwa i pełnej kontroli nad pojazdem nawet przy jeździe z dużą prędkością. Stylowy wygląd produktu z wyższej półki podkreślają ostre linie, typowe dla funkcjonalnego, skandynawskiego wzornictwa. - W trakcie prac nad nowymi produktami kładziemy szczególny nacisk na bezpieczeństwo. Wyjątkowa koncepcja podwójnej strefy bezpieczeństwa gwarantuje pewny kontakt z nawierzchnią nowych Nokian Powerproof. Kierowca czuje, że opona jest przyczepna, dostosowuje się do nierówności nawierzchni i natychmiastowo reaguje na ruchy kierownicą zarówno na suchej, jak i na mokrej nawierzchni, co jest kluczowe dla zapewnienia bezpieczeństwa przy nagłych zmianach pogody - mówi Jarno Röytiö, kierownik działu rozwoju Nokian Tyres. W koncepcji podwójnej strefy bezpieczeństwa wzmocniona strefa na zewnętrznym barku opony zapewnia precyzję sterowania. Mocne bloki ze zwężającymi się rowkami bez problemu radzą sobie z dużymi siłami poprzecznymi, a ścięte krawędzie bloków gwarantują precyzyjne reakcje na ruchy kierownicy przy szybkiej jeździe po suchym asfalcie. Strefa bezpieczeństwa na mokrej nawierzchni zwiększa bezpieczeństwo jazdy w deszczu optymalizując przyczepność z zachowaniem logicznych i stabilnych reakcji na ruchy kierownicą. Trapezowe rowki odprowadzające wodę oddzielają żebro środkowe od żebra położonego najbliższej wewnętrznego barku. Nieregularne kształty dna rowków skutecznie eliminują ryzyko aquaplaningu, przyspieszając odprowadzanie wody z przestrzeni pomiędzy oponą a jezdnią. Wewnętrzne bloki i rowki barku opony zostały zaprojektowane jako całość, której zadaniem jest zapobieganie zjawisku aquaplaningu. Na końcach rowków bloki otwierają się szerzej, a ich ściany boczne maja wcięcia w kształcie rogu. Są to rowki odprowadzające, które dodatkowo ułatwiają pozbywanie się wody. Szerokie, polerowane rowki główne są w stanie pomieścić dużą ilość wody, co wpływa na poprawę bezpieczeństwa jazdy w deszczu. Nowa, mocna konstrukcja i przyczepna mieszanka gumowa Dynamic Grip Najistotniejszym elementem nowoczesnych letnich opon są trzy szerokie i mocne żebra główne. W nowych Nokian Powerproof bark został zaprojektowany jako pełna struktura, zapewniająca niezbędną precyzję sterowania przy jeździe z dużą prędkością. Nowa, mocna i wytrzymała konstrukcja, opracowana z myślą o szybkiej jeździe, gwarantuje stabilność od wczesnej wiosny do najgorętszych letnich dni, kiedy asfalt jest rozgrzany niemal do czerwoności. Wzór bieżnika, opracowany z myślą o wymagających warunkach i szybkiej jeździe, składa się z kilku różnych mieszanek gumowych. Wyjątkowa mieszanka Dynamic Grip oparta jest na funkcjonalnych łańcuchach cząsteczek i polimerów, które tworzą gęstą, elastyczną strukturę przypominającą siateczkę, zapewniającą lepszą przyczepność i większą wytrzymałość w porównaniu z oponami starszych generacji. Wielowarstwowa budowa bieżnika oznacza również mniejsze opory toczenia nowych opon Nokian Powerproof, a co za tym idzie mniejsze zużycie paliwa. - Nowy wzór bieżnika i struktura opony zmieniają powierzchnię kontaktu opony z jezdnią tak, aby poprawić czucie nawierzchni i dać szybką reakcję na ruchy kierownicą na suchej i mokrej nawierzchni. Jazda jest pewniejsza i bardziej dynamiczna dzięki lepszej przyczepności i większej wytrzymałości. Różnica jest odczuwalna zarówno na płaskiej jak stół autostradzie, jak i na krętej górskiej drodze o zużytej nawierzchni – wyjaśnia kierownik działu rozwoju, Jarno Röytiö. Kompleksowy europejski program testowy Oprócz szczegółowych testów laboratoryjnych i testów w pomieszczeniach zamkniętych, w trakcie prac rozwojowych korzystaliśmy z modelowania komputerowego i kamer rejestrujących obraz z dużą prędkością. Testy w warunkach rzeczywistych odbyły się w Niemczech, Czechach, Hiszpanii, Portugalii i Finlandii. Wytrzymałość nowych produktów została potwierdzona na rozpalonych słońcem szosach Hiszpanii. Testy na torze w Niemczech i Hiszpanii miały na celu dopracowanie nowych opon pod kątem jazdy w ekstremalnych warunkach i z dużą prędkością. - Nowe opony Nokian Powerproof gwarantują znakomity czas reakcji w trakcie prowadzenia pojazdu. Dokładnie taki, jakiego wymaga się od produktów najwyższej klasy. Kiedy opony sprawiają, że czujesz się pewnie za kółkiem, możesz jeździć bezpiecznie, mówi Mika Häkkinen, geniusz prędkości i dwukrotny mistrz świata Formuły 1, którego umiejętności i doświadczenie są nieocenione w procesie rozwoju i testowania nowych produktów. Większy komfort jazdy Aby czerpać radość z jazdy, musi być ona płynna i przewidywalna. Nowe Nokian Powerproof pozwalają bezpiecznie, wygodnie i cicho poruszać się po różnej nawierzchni. Półkoliste wcięcia na ścianach podłużnych żeber, przypominające strukturą powierzchnię piłeczki golfowej, zwiększają komfort jazdy. Design cichych rowków to innowacyjne rozwiązanie, które zmniejsza hałas wewnątrz pojazdu i opory toczenia opon. Wokół stopki zastosowano nową mieszankę gumową Clinch, która zwiększa komfort i obniża zużycie paliwa oraz sprawia, że opony toczą się płynnie i cicho. Opatentowany komfort i bezpieczeństwo Oprócz wskaźnika głębokości bieżnika (DSI – Driving Safety Indicator), który został opatentowany przez Nokian Tyres, nowa wszechstronna opona posiada również wskaźnik aquaplaningu. Kiedy głębokość bieżnika spada poniżej 4 milimetrów, znika symbol kropli, informując o zwiększonym ryzyku aquaplaningu. Obszar informacyjny służy do zapisu danych ciśnienia oraz pozycji opony przy zmianie.
  5. Mecenas

    Nowa dziara

    Na dłonie bardziej czuć igły jak na przedramieniu więcej żył i bardziej kości czuć 😉
  6. Mecenas

    Witam :)

    Witamy na forum 🙂
  7. Prowadząc firmę należy liczyć się ze sporymi kosztami zakupu środków trwałych niezbędnych w prowadzeniu działalności. Jeżeli nie dysponujemy wystarczającymi środkami własnymi, warto rozważyć skorzystanie z finansowania zewnętrznego – leasingu czy pożyczki. W przypadku leasingu dla przedsiębiorcy bardzo istotne mogą okazać się spore korzyści podatkowe, natomiast pożyczka z pewnością jest dobrym rozwiązaniem dla podmiotów starających się o dotacje unijne. Każda z tych propozycji ma swoje wady i zalety, dlatego wybór jednej z nich powinien być poprzedzony uważną analizą. - Z usług instytucji finansowych mogą korzystać firmy o różnym profilu i różnej skali działania. Oferta skierowana do klienta jest silnie zindywidualizowana i decyzja o tym, czy leasing czy pożyczka, ostatecznie będzie zależeć od potrzeb działalności oraz innych dodatkowych czynników takich jak wysokość wpłaty własnej, wartość i okres całej inwestycji czy rodzaj finansowania. Warto jednak zwrócić uwagę na korzyść podstawową – dzięki finansowaniu zewnętrznemu, przy wyborze potrzebnego sprzętu, możemy skupić się na jego jakości, a nieograniczonym budżecie. Nawet w sytuacji, gdy posiadamy środki własne, wzięcie pożyczki czy zawarcie umowy leasingowej, może okazać się korzystniejsze – mówi Marcin Stasiak, Kierownik ds. Produktów i Rozwoju Rynków w EFL. Leasing … Leasing to uniwersalna forma finansowania inwestycji w oparciu o umowę, na podstawie której w pełni dysponujemy przedmiotem leasingowanym bez jego zakupu na własność. Istotną korzyścią takiego rozwiązania jest to, że czynsze leasingowe, które płaci leasingobiorca, mogą pochodzić z przychodów, które korzystający uzyskuje dzięki wykorzystaniu danego środka trwałego. Zatem leasingowany sprzęt zarabia sam na siebie. Leasing niesie ze sobą wiele zalet, a wśród nich: Niższe podatki: wyróżniamy dwa podstawowe rodzaje leasingu – operacyjny oraz finansowy, a każdy z nich proponuje nieco odmienne korzyści. W przypadku leasingu finansowego korzystający wpisuje do swoich aktywów leasingowany przedmiot i dokonuje odpisów amortyzacyjnych. Kosztem uzyskania przychodu, który zmniejsza podstawę opodatkowania, będą odpisy amortyzacyjne, część odsetkowa raty leasingowej oraz codzienne koszty użytkowania. W przypadku leasingu operacyjnego to leasingodawca jest odpowiedzialny za dokonanie odpisów amortyzacyjnych. W związku z tym kwotę opodatkowania leasingobiorcy zmniejszą opłata wstępna, całe raty leasingowe (zarówno część podstawowa jak i odsetki), a także opłaty związane z bieżącą eksploatacją przedmiotu leasingu. Ponadto, w przypadku leasingu operacyjnego podatek VAT jest naliczany do każdej raty leasingowej, co powoduje że zapłata VAT-u jest rozłożona w czasie. Łatwość uzyskania: leasingodawcy stawiają mniej wymogów, jeżeli chodzi o liczbę i szczegółowość koniecznych dokumentów czy procedur, ze względu na to, że przedmiot leasingu przez cały czas spłaty pozostaje własnością firmy leasingowej. Indywidualne warunki umowy: każdorazowo, niezależnie czy leasingobiorcą jest jednostka publiczna czy przedsiębiorstwo prywatne, umowa leasingu jest konstruowana indywidualnie, zarówno jeśli chodzi o długość czasu, na jaki zostaje podpisana, rodzaj leasingu, jak i wysokość rat leasingowych. Atrakcyjne usługi dodatkowe: leasingodawcy współpracując z partnerami, m.in. dilerami, mogą wynegocjować u nich atrakcyjne, często dla indywidualnego klienta niedostępne, rabaty oraz oferują całą gamę usług dodatkowych. Oprócz standardowych OC i AC posiadają mocno rozbudowane ubezpieczenia assistance. …czy pożyczka? - Pożyczka może być udzielona zarówno osobom fizycznym, jak i instytucji. Niezmienne jest to, że zawieramy pewien rodzaj umowy, która zobowiązuje jedną stronę do przeniesienia na rzecz pożyczkobiorcy określonej ilość pieniędzy lub rzeczy, a biorący zobowiązany jest zwrócić tę samą ilość pieniędzy lub rzeczy w ustalonym czasie. Wybierając pożyczkę przede wszystkim dostajemy fundusze na sfinansowanie inwestycji, istnieje jednak więcej korzyści, m.in. Szybka i sprawna realizacja transakcji: w przypadku złożenia kompletu dokumentów, decyzja może być udzielona w ciągu 24 h, co pozwala pożyczkobiorcy na szybki zakup pojazdu. Przedmiot własnością pożyczkobiorcy: w przypadku terminowych spłat, finansujący nie może rościć pretensji do przedmiotu pożyczki, stąd pożyczkobiorca jest tym, który dokonuje odpisów amortyzacyjnych. Wyjątkiem od tej reguły jest zabezpieczenie w postaci przewłaszczenia całkowitego, na podstawie którego pożyczkobiorca, pomimo wystawionej faktury, zrzeka się własności przedmiotu na rzecz pożyczkodawcy. Otwarta droga do dotacji unijnych: pożyczka jest dobrym rozwiązaniem dla osób, które z jednej strony potrzebują zewnętrznego wsparcia finansowego, a z drugiej strony starają się o dotacje unijne. Jedno nie przeszkadza drugiemu: jeżeli przy pomocy gotówki z pożyczki, dokonamy zakupu środka trwałego, faktura za ten przedmiot jest wystawiana bezpośrednio na pożyczkobiorcę, co daje możliwość ubiegania się o jednorazowy zwrot poniesionych kosztów z UE. #### Barometr EFL jest syntetycznym wskaźnikiem informującym o skłonności firm z sektora MŚP do wzrostu (tj. rozwoju rozumianego, jako stawianie sobie przez przedsiębiorstwa celów związanych ze wzrostem sprzedaży i produkcji, ekspansją na nowe rynki i maksymalizacją zysków, co jest związane z inwestycjami w środki trwałe). Prognozowana na dany kwartał kondycja finansowa firm MŚP daje punkt odniesienia do wnioskowania o zakładanym kierunku zmian, które sprzyjają wzrostowi lub działają hamująco na rozwój firm. Badanie przygotowywane jest przez Ecorys na zlecenie Europejskiego Funduszu Leasingowego SA., a jego wyniki są publikowane co kwartał. Jego uczestnicy to mikro, małe i średnie firmy terenu całej Polski. W badaniu wzięła udział reprezentatywna grupa 600 mikro, małych i średnich firm. Aktualna edycja badania odbyła się w dniach 22.06 – 05.07.2018 r . Europejski Fundusz Leasingowy SA powstał w 1991 roku, jako jedna z pierwszych firm leasingowych w Polsce. Od 2001 roku EFL jest częścią Grupy Crédit Agricole, co gwarantuje firmie finansową stabilność i bezpieczeństwo oraz pozwala korzystać z wiedzy i doświadczeń instytucji finansowej o międzynarodowym zasięgu. EFL konsekwentnie poszerza zakres rozwiązań dla biznesu. Spółka oferuje szeroki pakiet produktów: leasing, pożyczkę, wynajem długoterminowy, ubezpieczenia i faktoring. Od 1991 roku współpracuje z najbardziej liczącymi się producentami i dostawcami maszyn, urządzeń, pojazdów oraz innych środków trwałych. Firmę wyróżniono m.in. sześciokrotnie tytułem: Firmy Przyjaznej Klientowi i pięciokrotnie Finansowej Marki Roku. Już ponad 300 tysięcy klientów wybrało EFL na swojego partnera w biznesie. Więcej na: www.efl.pl.
  8. Mecenas

    Dobry patent prosto z Ameryki :D

    To mamy tylko znajdz mi jeszcze producenta badz dystrybutura w stanach...
  9. Mecenas

    Poprawiacz chumoru

    Ktoś jeszcze jakies spoty? 😉
  10. Mecenas

    Wielki Comeback PIckUpKlub.pl - dla pierwszej 10-tki GADŻETY !!!

    Moja żona również 😀 teraz myślę jakiś konkurs zrobić może na Facebooku...
  11. Mecenas

    WITAM :)

    Witamy 👍😉
  12. Mecenas

    Dobry patent prosto z Ameryki :D

    Myslalem nad sprzedaza z logiem forum :D
  13. Mecenas

    Dobry patent prosto z Ameryki :D

    Ktoś się orientuje gdzie mozna zakupic? W internecie ciezko znalezc cokolwiek...
  14. C10 Trucks - Easy as That_301061617355685.mp4
  15. Toyota Hilux to prawdziwa legenda motoryzacji. Pickup z Japonii jest synonimem niezawodności i praktyczności, a najnowsze wcielenie ikony tylko to potwierdza. Toyota przygotowała na nasz rynek kilka ciekawych rabatów i promocji. Sprawdzamy, ile trzeba zapłacić za nowego Hiluxa. Przy tworzeniu nowej, ósmej już generacji modelu Hilux Toyota kierowała się zasadą "więcej i lepiej". Nowy Hilux jest mocniejszy, silniejszy i znacznie lepiej przygotowany do jazdy po bezdrożach oraz ciężkiej pracy. Japończycy podkreślają też, że znacznie poprawili wygodę i bezpieczeństwo, a nowy Hilux będzie naszpikowany nowoczesnymi technologiami. Pickup mierzy teraz 5335 mm długości (+75 mm), 1855 szerokości (+20 mm) oraz 1815 mm wysokości. Użytkownicy na pewno docenią większą i solidniejszą skrzynię załadunkową. Jej szerokość wzrosła z 1544 mm do 1645 mm. Konstrukcja skrzyni została wzmocniona, aby ograniczyć deformacje i uszkodzenia przy załadunku i rozładunku. Ładowność przekroczyła - magiczną dla pickupów - barierę 1000 kilogramów. Za napędzanie Hiluxa odpowiedzialny jest nowy silnik wysokoprężny D-4D o mocy 150 KM i 400 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Diesel może współpracować z 6-biegową ręczną skrzynią albo automatem o tej samej liczbie przełożeń. Standardem jest napęd 4x2, ale - jak przystało na auto do ciężkiej pracy - w opcji znajdziemy również pełnoprawny napęd 4x4. Aktualnie w salonach Toyoty znajdziemy bardzo duże promocje na Hiluxa i rabaty liczone w tysiącach złotych. Co dostaniemy w standardzie? Toyota Hilux już w standardzie jest bardzo bogato wyposażona. Bez żadnych dopłat otrzymamy m.in.: - 7 poduszek powietrznych - System wspomagający ruszanie na wzniesieniu (Hill Start Assist) - Wspomaganie kierownicy - Gniazdko elektryczne 12 V - Klimatyzacja manualna - Tapicerka materiałowa - Przyciski na kierownicy do systemu audio, połączeń telefonicznych i rozpoznawania mowy - Automatyczny wyłącznik poduszki powietrznej pasażera - Blokada tylnego dyferencjału (podwójna kabina z napędem 4x4) - Kolumna kierownicza regulowana w 2 płaszczyznach - Rozkładane jednoczęściowe oparcie tylnej kanapy (podwójna kabina) - Podłokietnik w oparciu tylnej kanapy z miejscem na 2 napoje (podwójna kabina) - Światła z systemem opóźnionego wyłączania "Follow me home" - System audio CD, MP3, WMA, Bluetooth, 2 (pojedyncza kabina) lub 4 głośniki - Lusterka zewnętrzne w kolorze czarnym regulowane ręcznie - Kierunkowskazy w lusterkach (półtorej i podwójna kabina) - ISOFIX na tylnych skrajnych siedzeniach (podwójna kabina) W ofercie znajdziemy oczywiście także wyższe wersje wyposażenia i kilka opcjonalnych pakietów. Pełną ofertę przejrzeliśmy w tym miejscu: gazeta.pl
×

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.