Jump to content

Mecenas

Administrators
  • Content Count

    148
  • Joined

  • Last visited

About Mecenas

  • Rank
    d/s wyjątkowych
  • Birthday 01/03/1989

Contact

  • AIM
    9667730
  • Website URL
    https://www.pickupklub.pl
  • Skype
    mecenas...

Profile Information

  • Location
    LBL/LTM
  • Auto
    Silverado 3500 ;)

Recent Profile Visitors

521 profile views
  1. Witamy, podejrzewam ze bedzie cudo 😉
  2. Witam lubelskie 😉
  3. Mecenas

    Witam

    Witamy, pokaż zdjęcie.
  4. Obecnie najnowsze modele samochodów w coraz większym stopniu wyposażone są w inteligentne technologie. Sztuczna inteligencja o szybszym w porównaniu do człowieka czasie reakcji zaczyna być stosowana także przy produkcji ogumienia. Cechą, na której szczególnie zależy kierowcom jest zdolność dostosowywania się opon do zmiennych warunków pogodowych dzięki wykorzystaniu technologii czujników. Według ankiety przeprowadzonej na zlecenie Nokian Tyres*, 34% europejskich kierowców chce, aby w przyszłości ich opony potrafiły reagować na zmiany pogody. Internet Rzeczy zaczyna odgrywać coraz większą rolę na rynku produktów konsumpcyjnych. W praktyce oznacza to, że oferowane klientom towary coraz częściej wyposażone są w czujniki, które dokonują pomiarów, a także rozpoznają i reagują na zmiany zachodzące w otoczeniu. Na przykład łóżka wyposażone w system czujników są w stanie monitorować jakość snu, a inteligentne ubrania - chłodzić lub ogrzewać w zależności od potrzeb. Inteligentne ogumienie oprócz kontroli stanu opon mogłoby monitorować otoczenie w sposób szybszy i bardziej kompleksowy niż jest to w stanie zrobić kierowca. „Zamontowane w oponach czujniki kontrolowałyby głębokość i stopień zużycia bieżnika, aby informować kierowcę o konieczności wymiany ogumienia na nowe. Mogłyby także przypominać o konieczności rotowania opon, co umożliwiłoby optymalizację ich eksploatacji zapobiegając jednocześnie nierównomiernemu zużyciu bieżnika” – mówi Teemu Soini, odpowiedzialny za nowe technologie w firmie Nokian Tyres. Inteligentne rozwiązania już na horyzoncie W pierwszej fazie wykorzystania inteligentnych technologii umieszczone w oponach czujniki będą dokonywać rożnego rodzaju pomiarów, a następnie przekazywać zebrane informacje kierowcy za pośrednictwem komputera pokładowego lub urządzenia mobilnego. Prawdziwie inteligentna opona powinna być jednak w stanie automatycznie reagować w odpowiedni sposób na zebrane przez czujniki dane – bez potrzeby ingerencji ze strony kierowcy. „Takie opony automatycznie dostosowywałyby się do warunków pogodowych i drogowych chociażby zmieniając rzeźbę bieżnika. Podczas deszczu rowki odprowadzające wodę zwiększałyby swoją szerokość, aby ograniczyć ryzyko akwaplanacji”. Przemysł oponiarski już poczynił pierwsze kroki w kierunku wprowadzenia inteligentnego ogumienia. Technologia czujników jest już powszechnie wykorzystywana do pomiaru ciśnienia powietrza w oponie. Mimo tego prawdziwe inteligentne opony nie są jeszcze dostępne. „Na dziś rozwiązania technologiczne nowej generacji są w niewielkim stopniu stosowane w oponach przeznaczonych do samochodów pasażerskich. W ciągu najbliższych pięciu lat z pewnością się to zmieni, a opony klasy premium w jeszcze większym zakresie będą wspierać kierowcę podczas jazdy. Jednak do automatycznie reagujących opon ciągle jeszcze daleka droga” – ocenia Soini. Aby stały się one rzeczywistością konieczne jest przezwyciężenie szeregu przeszkód natury technicznej. Jedną z nich jest stworzenie odpowiednio bezpiecznych i wytrzymałych czujników, które byłyby odporne na wywierany na nie w ciągu jazdy ciągły nacisk. Kolejny problem stanowi kwestia wprowadzenia inteligentnych rozwiązań w taki sposób, aby stały się one naturalną częścią złożonego procesu masowej produkcji ogumienia. Bezpieczeństwo przede wszystkim Konsumentom zależy głównie na tym, aby inteligentne opony były bezpieczne. Według ankiety przeprowadzonej na zlecenie Nokian Tyres*, prawie co drugi kierowca chciałby, aby stosowane przez niego ogumienie było bezpieczniejsze niż jest obecnie. Opony mają ogromne znaczenie dla bezpieczeństwa na drodze. Są one jedynym punktem styku pojazdu z jezdnią, a ich głównym zadaniem jest sprawić, aby pasażerowie dotarli bezpiecznie do celu bez względu na warunki pogodowe i drogowe. Choć dostępne obecnie na rynku opony wysokiej jakości są już niezwykle bezpieczne zawsze jednak istnieje pole do poprawy. Kluczem są tutaj ciągły rozwój i nieustające testy. „Postęp w zakresie technologii materiałowej umożliwił nam stworzenie opon, które doskonale sprawdzają się nawet w najbardziej wymagających warunkach. W praktyce jesteśmy w stanie zaoferować dobrą przyczepność w ekstremalnych warunkach przy zachowaniu wysokiej trwałości. Jeśli chodzi o projektowanie i produkcję nowych opon dla Nokian Tyres bezpieczeństwo jest i zawsze będzie kwestią priorytetową” – mówi Teemu Soini. Oczekiwania europejskich kierowców, co do opon przyszłości* Chciałbym/-abym, aby w przyszłości moje opony… były bezpieczniejsze 44% (wszystkie kraje) Niemcy 34%, Włochy 51%, Francja 30%, Czechy 50%, Polska 56% wykorzystywały technologię czujników, aby dostosowywać się do zmiennych warunków 34% (wszystkie kraje) Niemcy 30%, Włochy 40%, Francja 35%, Czechy 28%, Polska 35% nie wymagały sezonowej wymiany 33% (wszystkie kraje) Niemcy 35%, Włochy 30%, Francja 40%, Czechy 28%, Polska 34% zużywały się wolniej niż obecnie 25% (wszystkie kraje) Niemcy 27%, Włochy 19%, Francja 21%, Czechy 33%, Polska 25% pozwoliły na zmniejszenie oporu toczenia i ograniczenie zużycia paliwa, zwiększając tym samym realny zasięg mojego elektrycznego samochodu 23% (wszystkie kraje) Niemcy 28%, Włochy 23%, Francja 19%, Czechy 24%, Polska 21% były odporne na przebicia, same się naprawiały 22% (wszystkie kraje) Niemcy 19%, Włochy 20%, Francja 17%, Czechy 25%, Polska 31% * Dane uzyskane na podstawie odpowiedzi udzielonych przez 4 100 respondentów, którzy wzięli udział w ankiecie przeprowadzonej w okresie od grudnia 2018 r. do stycznia 2019 r. na zlecenie Nokian Tyres. Ankieta przeprowadzona została online przez firmę badawczą YouGov.
  5. Od rozpoczęcia sprzedaży w Tajlandii 17 listopada do debiutów w 150 krajach. Bangkok, 9 listopada 2018 - Mitsubishi Motors Corporation (MMC) ogłasza w Bangkoku światową premierę nowego pickupa o ładowności 1 tony - TRITON/L200. W Tajlandii sprzedaż modelu rozpocznie się 17 listopada. Nowy TRITON/L200 to najnowsze wcielenie modelu, który obchodzi w tym roku 40. urodziny. Samochód jest produkowany w fabryce Laem Chabang, zarządzanej przez Mitsubishi Motors (Thailand) Co. Ltd. (MMTh), producenta i dystrybutora MMC w Tajlandii. Pojazd ma status strategicznego modelu globalnego, który po wprowadzeniu w Tajlandii będzie oferowany na innych rynkach ASEAN, a także Oceanii, na Bliskim Wschodzie, w Europie, Afryce i Ameryce Południowej. Docelowo samochód będzie sprzedawany w około 150 krajach na całym świecie. Z okazji światowej premiery, dyrektor generalny Mitsubishi Motors, Osamu Masuko powiedział – „Nowy TRITON/L200 jest jednym z naszych najważniejszych globalnych modeli strategicznych, a jego sukces ma kluczowe znaczenie dla wzmocnienia tempa zrównoważonego rozwoju firmy. Nowa generacja oferuje kolejne usprawnienia w zakresie wytrzymałości, niezawodności i komfortu, opracowywane konsekwentnie w ciągu 40 lat od wprowadzenia tej serii na rynek." „Jestem całkowicie pewien, że nowy TRITON/L200 spełni różnorodne potrzeby i życzenia naszych klientów na całym świecie." Opis modelu Nowy TRITON/L200 został opracowany zgodnie z dewizą „Engineered Beyond Tough”, która nakreśliła kierunek projektu. Nowy model jest znacznie bardziej konkurencyjny, dzięki bardziej wyrazistej stylistyce z najnowszą koncepcją przedniej partii samochodu i motywem „Dynamic Shield” oraz udoskonalonemu systemowi napędu na cztery koła, zapewniającemu lepszą sprawność w terenie, a także najnowszym systemom aktywnego bezpieczeństwa i wspomagania kierowcy. Nowy model oferuje znaczące ulepszenia, wpływające na trwałość i niezawodność, istotne dla użytkowników korzystających zawodowo z samochodów oraz w dziedzinie komfortu i jakości jazdy, na które kładą nacisk użytkownicy prywatni. 1.“Engineered Beyond Tough” – twarda dewiza, twarda konstrukcja Nowe Mitsubishi TRITON/L200 zostało zaprojektowane według koncepcji „Rock Solid – twardy jak skała”, która zarówno w środku, jak i na zewnątrz, oznacza wytrzymałość uzyskaną dzięki inżynierskim umiejętnościom i wiedzy, zgodnie z dewizą „Engineered Beyond Tough”. Widok z przodu Przednią partię samochodu zaprojektowano zgodnie z najnowszą wersją koncepcji „Dynamic Shield” (dynamicznej tarczy). Wysoko biegnąca linia maski silnika i solidniejsze już na pierwszy rzut oka, umieszczone wyżej reflektory, nadają nowemu modelowi oglądanemu z przodu mocniejszej i bardziej imponującej postury. Widok z boku i z tyłu Wyrzeźbione na nowo krzywizny nadwozia z kontrastowymi ostrymi liniami, wydłużonymi nadkolami i jaskrawymi akcentami uosabiają siłę i solidność twardej terenówki Mitsubishi Motors, ale również dodają jej nowoczesności. Oświetlenie i elementy zderzaków stają się częścią wytrzymałej konstrukcji, łącząc też wizualnie formę tyłu i przodu pojazdu oraz poszerzając go optycznie. Wnętrze Zmodernizowane wnętrze TRITONA/L200 stawia na nowoczesność i solidność, do czego przyczynia się wspólna ramka zespołu przełączników i wylotów powietrza. Miękkie powierzchnie oraz przeszycia na konsoli między fotelami, na podłokietnikach i w rejonie hamulca postojowego dodają wnętrzu luksusowego charakteru. 2. System 4WD zapewnia wyższą sprawność w terenie. Nowy TRITON/L200 w wersjach z napędem 4WD jest wyposażony w system SuperSelect 4WD, który zapewnia idealną przyczepność i właściwości jezdne na dowolnej nawierzchni lub system EasySelect 4WD, który ułatwia przełączanie trybów jazdy na optymalny w danych warunkach drogowych. Dzięki wprowadzeniu nowych trybów jazdy, oba systemy 4WD zapewniają lepszą sprawność w terenie. Nowy tryb jazdy terenowej Off-road Zarówno system SuperSelect, jak i EasySelect 4WD korzystają z nowego trybu Offroad Z ustawieniaMI GRAVEL (szuter), MUD/SNOW (błoto/śnieg), SAND (piasek) i ROCK (kamienie) (tylko w trybie napędu 4LLc). Po włączeniu trybu Off-road, spójnej kontroli podlega moc, przekładnia i hamulce, aby można było sterować stopniem poślizgu kół, a tym samym maksymalizować skuteczność jazdy w terenie i zdolność do wydostawania się z błota lub śniegu. Kontrola zjazdu ze stromego wzniesienia Prędkość pojazdu jest sterowana elektronicznie, aby umożliwić kierowcy bezpieczniejsze i precyzyjniejsze pokonywanie stromych lub śliskich zjazdów. 3. Aktywne systemy bezpieczeństwa i wspomagania kierowcy Nowy TRITON/L200 nadal budowany jest na bardzo wytrzymałej i niezawodnej ramie z zamocowaną na niej kabiną o wysokiej wytrzymałości zderzeniowej, a jednocześnie oferuje wiodące w swojej klasie zaawansowane systemy aktywnego bezpieczeństwa i wspomagania kierowcy. Systemy zapewniające bezpieczeństwo i komfortową świadomość tego bezpieczeństwa to: o System łagodzenia kolizji czołowych (FCM), który umożliwia wykrycie pojazdów i pieszych znajdujących się przed samochodem; o System ostrzegania o pojazdach w martwym polu lusterek bocznych (BSW + LCA), który pomaga w unikaniu bocznych kolizji z innymi pojazdami podczas zmian pasa ruchu poprzez wykrywanie pojazdów znajdujących się bezpośrednio za samochodem lub w jego sąsiedztwie i ostrzega kierowcę dźwiękiem oraz miganiem diody w lusterku zewnętrznym; o Tylny sygnalizator ruchu poprzecznego (RCTA), który w ten sam sposób pomaga uniknąć kolizji podczas cofania; o Ultradźwiękowy system łagodzenia skutków omyłkowego wciśnięcia pedału przyspieszenia (UMS), który zmniejsza skutki kolizji wynikających z niewłaściwego użycia pedału przyspieszenia podczas ruszania lub cofania na parkingach, czy w innych ograniczonych przestrzeniach. Przydatne wsparcie kierowcy zapewnia też system monitorowania otoczenia samochodu, generujący widok z lotu ptaka obszaru wokół pojazdu, a także sygnały z czujników parkowania. 4. Osiągi i funkcjonalność pickupa Nowe Mitsubishi TRITON/L200 otrzymało wiele szczegółowych usprawnień, zgodnie z dewizą „Engineered Beyond Tough” przyświecającą pracom konstrukcyjnym, co zaowocowało trwałością i niezawodnością – cechami poszukiwanymi wśród klientów instytucjonalnych oraz komfortem i jakością jazdy cenionymi przez klientów prywatnych. Skuteczność i wyczucie hamowania są lepsze dzięki zastosowaniu większych przednich tarcz i większych tłoczków w zaciskach hamulcowych. Jakość jazdy uległa podwyższeniu dzięki zastosowaniu większych tylnych amortyzatorów, dzięki większej ilości oleju tłumiącego wstrząsy. Zastosowanie 6-biegowej przekładni automatycznej, zamiast 5-biegowej, używanej dotychczas, umożliwiło płynniejsze i intensywniejsze przyspieszenie oraz podniosło jakość pracy przekładni. Planowane wprowadzenie na rynek Po rozpoczęciu sprzedaży w Tajlandii 17 listopada, nowy TRITON/L200 ma zostać wprowadzony kolejno na rynki państw ASEAN, Oceanii, Bliskiego Wschodu, Europy, Afryki i Ameryki Południowej, a docelowo trafi do sprzedaży w około 150 krajach na całym świecie. MMC planuje sprzedać w tym roku finansowym około 180 000 sztuk Mitsubishi L200 - nowego i obecnego modelu. TRITON/L200 to globalny model o niezwykłym znaczeniu w strategii firmy i jest – w zestawieniu za ostatni rok fiskalny – drugim z najlepiej sprzedawanych samochodów MMC, po średniej wielkości SUV-ie Outlanderze. O Mitsubishi Motors Corporation Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagą na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, wykazaliśmy się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające granice nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, Mitsubishi Motors wprowadziło w roku 2017 nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania i ekspansywnego nastawienia oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors angażuje się w działania inwestycyjne, w innowacyjne technologie, atrakcyjne projekty i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.
  6. Jak informuje gazeta moto.pl Dacia Duster, lubiany budżetowy SUV, przemieni się niedługo w budżetowego pickupa. Ma to być jeden z najtańszych wołów roboczych na rynku. Dacia Duster pickup będzie kierowana głównie do przedsiębiorców. Dacia Duster już niedługo stanie się pickupem. I nie są to, jak do tej pory, tylko krążące po sieci plotki. Te doniesienia potwierdził sam Hakim Boutehra, dyrektor w rumuńskim oddziale użytkowych pojazdów Renault, w rozmowie z serwisem "0-100". Pickup na bazie drugiej generacji Dacii Duster ma się pojawić w Europie jeszcze w tym roku. Renault sprzedaje już podobnego pickupa w Ameryce Południowej pod nazwą Renault Duster Oroch. Jednak europejski Duster-pickup ma być zupełnie inną propozycją. Oroch z Brazylii to pickup kierowany do zwykłych kierowców. Można powiedzieć, że to modna, lajfstajlowa propozycja. Dlatego do zdjęć pozuje zwykle z deskami surfingowymi, rowerami i najczęściej na plaży. Dacia Duster pickup dla Europejczyków ma być typowo użytkowym małym pickupem. Jej przeznaczeniem będzie ciężka praca.
  7. Na forum znajdziesz bardzo duzo tematów na temat tych silników, poszukaj za pomocą szukajki a na pewno cos znajdziesz.
  8. Ciekawi mnie ile czasu takiego pickup'a bedziemy ładować 😄
  9. A masz moze numer czesci? Moge sprawdzic u siebie w hurtowniach.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.