Lemmy
Klubowicz-
Postów
479 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Kontakt
-
GG
9832
Informacje
-
Lokalizacja:
Dodge City
Osiągnięcia Lemmy
Nowicjusz (1/14)
0
Reputacja
-
Nie. Rozchodziło się o to, czy H1 kwalifikuje się na kat. B czy C. Kondzio twierdzi, że B, ja że C. Chodzi o to, kto ma rację.
-
Od kiedy tak jest, z tego co mi wiadomo to w Polsce można jeździć normalnie na kat B właśnie Przy masie własnej > 3,5 t? Jakiś hahment. Masa własna Base Platform to 2676kg. ‘02 HUMMER H1 4 Passenger Hard Door Open Top SUV Exterior Weights: gross vehicle weight rating (kg) 4,672, curb weight (kg) 3,091, gross trailer weight braked (kg) 3,622 and max legal load (kg) 1,581
-
Od kiedy tak jest, z tego co mi wiadomo to w Polsce można jeździć normalnie na kat B właśnie Przy masie własnej > 3,5 t? Jakiś hahment.
-
Mnie też się podoba ;-). Chciałem tylko ostrzec potencjalnego nabywcę. Bo sądząc po mnogości H1 na 24-calowych aluchromach, wielu kupuje je jako bulwarówkę. W każdym razie na pewno nie na poligon. A i w terenie w naszych realiach H1 słabo się sprawdza z powodu szerokości (220 cm). Poza tym kierownik H1 musi mieć kat. C, ale to drobiazg...
-
Tak, na poligon. Akurat jechałem H1, H2 i H3. H1 kompletnie nie nadaje się do jazdy na co dzień. To tak jakby cały rok chodzić w butach narciarskich. Albo po bułki jeździć koparką.
-
lukpo, ten (jeśli nie bity) zdecydowanie bardziej wart jest swojej ceny: http://otomoto.pl/ford-f150-C24904515.html Różnica zwróci się przy odsprzedaży. A i tak pewnie do znegocjowania. A ta "blokada" dyfra - obstawiam, że chodzi o szperę.
-
"Te pierwsze" to były zwykłe Rancho RS9000XL, które są przeznaczone do liftu ale same go nie robią. Czy wyście się dzisiaj czegoś napalili? Te pierwsze to były... A więc po kolei: http://www.summitracing.com/parts/RAN-RS999793/ przód, 3-tubowe, symetryczne, lift 1-2 cale ... ... Z tych trzech w Twoim przypadku wziąłbym oczywiście te pierwsze. Będziesz miał większy prześwit, lepszy wygląd (zlikwidujesz PRAWIE rake, czyli pochylenie przodu, Przecież one właśnie ROBIĄ lift! Dokładnie te: dłuższe tuba, dłuższy pręt, wyżej półka. Czego Ci trzeba więcej? Wymieniasz amor - masz lift. Bez podkładek dystansów - zabronione! O nich ciągle mowa!!! Że powtórzę za przedmówcą - Litości! BTW. Ponieważ czytają nas młodsi - nieprecyzyjnie naprawdę pisze się razem.
- 121 odpowiedzi
-
- dodge
- amortyzatory
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
To nie ja "nie precyzyjnie" się wyrażam, tylko Wy nieprecyzyjnie czytacie. W skrócie: Zastosowałem konkretny amor, który podwyższył mi przód o 1,5 cala. MKmario raczył zauważyć, że to niemożliwe, bo amor nie robi liftu. Wniosek domyślny - mój lift to fatamorgana. Tłumaczę więc, że ten konkretny amor lift ROBI. That's all. Cieszę się, że MKmario ma tu liczne grono adwokatów, ale interesuje mnie już tylko jego reakcja (o ile nastąpi).
- 121 odpowiedzi
-
- dodge
- amortyzatory
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Rozbiory, wojna, Katyń a potem 50 lat systemowej walki z inteligencją plus kult robotnika i chłopa. I oto efekt. BTW, mam nadzieję, że nikt mu nie da tyle za "Graanda" z tym włoskim dieslem 3.1 od VM, najbardziej awaryjnym silnikiem w historii nowożytnej motoryzacji.
-
Dobra, ale dajmy szansę MKmario, bo to odpowiedź na jego krytykę.
- 121 odpowiedzi
-
- dodge
- amortyzatory
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
To faktycznie wielka zasługa amorka w tym lifcie :lol: 100-procentowa. Wymieniasz amor - masz lift. Nic poza tym. Dlatego nazywa się Quick-lift. Święta racja. Ups, trochę Ci wazelinki wyciekło...
- 121 odpowiedzi
-
- dodge
- amortyzatory
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Skoro na zdjęciach robi wrażenie, to co dopiero na ulicy... Gratulacje!
-
Gadał dziad do obrazu... Ten amor jest dłuższy od seryjnego. Tak jak seryjny ma półkę pod sprężynę. Ta półka jest o 3 cm wyżej niż w stockowym odpowiedniku. I mniej więcej taki też jest lift. BEZ wymiany sprężyny czy dokładania dystansów (instrukcja tych amorów zabrania zresztą jednego i drugiego). Jeśli to Cię nie przekonało, to chyba trzeba się będzie spotkać po lekcjach...
- 121 odpowiedzi
-
- dodge
- amortyzatory
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Dł 587,7 cm Wys 194,6 cm Szer 202,9 cm Prześwit 21 cm Dł paki 6,75 stopy - 209 cm
-
oczywiscie, bo jest "POD" LIFT 1,5 cala, ale sam liftu nie robi... A to niby dlaczego? Ależ oczywiście, że robi. Zakład?
- 121 odpowiedzi
-
- dodge
- amortyzatory
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami: