Jump to content

wiewioor.fm

Klubowicz
  • Content Count

    119
  • Joined

  • Last visited

About wiewioor.fm

  • Rank
    Klubowicz

Contact

  • AIM
    8277103

Profile Information

  • Location
    Chełm
  • Auto
    Dodge RAM 1500 [EVA]
    Saab 9-3SS [B207E]
    Astra Bertone [Z22SE]

Recent Profile Visitors

764 profile views
  1. ten rząd dzisiaj jest... w styczniu może go nie być, puki co grabią sobie u ludzi jak mogą - chyba Sasin przejął władzę 😄
  2. Jest jedno ale... Nowe przepisy nie do końca są zgodne z nadrzędnymi unijnymi. I skoro mój RAM może u niemca, holendra czy belga jeździć (a wiadomo że tam przeglądy są restrykcyjne) to oświetlenie nie może u nas dyskwalifikować tego samego pojazdu z ruchu
  3. Pierwsza i najtańsza czynność, którą można próbować się ratować w takiej sytuacji to dobra płukanka i wymiana oleju na właściwy. Jak nie jest źle to może akurat się uda, a jak zużycie jest duże to działamy dalej
  4. Od lat tak lałeś i ... się doigrałeś. Od razu szlak go nie trafi, zawsze trzeba czasu
  5. Nie znam tych silników, ale jeśli są zmienne fazy rozrządu to uszkodzony wariator może dawać taki efekt, nawet bez wyświetlania błędów. Pytanie pomocnicze: czy olej masz taki jak zaleca Ford, czy to co ci ktoś "mądry" gdzieś w internecie polecił? Przy hydraulicznych wariatorach bardzo ważny jest właściwy olej
  6. AUTOMAT? Jak tak to nie chciał bym krakać ale to konwerter może już przepuszczać... ale taka luźna sugestia
  7. Silniki benzynowe 3,7 4,7 5,7 i 8,3 miały te same zegary, z tym że 8,3 SRT miały inny wygląd (można zastąpić zwykłymi), do Diesla były inne zegary - "krótszy obrotomierz". To co opisujesz to problem ze sterowaniem silnika krokowego wychylającego wskazówkę. Może to być zimny lut - brak jednego sygnału może powodować obracanie wskazówki w przeciwnym kierunku (spotkałem się z tym kilka razy w grupie VW). Może też być uszkodzony jakiś układ. Znajdź speca od naprawy liczników, lub kup na alledrogo drugi. Przebieg powinien siedzieć w BCM przypinanym do licznika (czarna skrzyneczka z tyłu na śro
  8. Filtr fazy ciekłej bezpośrednio przed reduktorem (parownikiem) na zasilaniu gazem, filtr fazy lotnej pomiędzy reduktorem a wtryskami (ew. mikserem jeśli to zabytek :) )
  9. Ale sam numer seryjny niewiele Ci powie o samochodzie. RAMy równolegle były robione w kilku fabrykach - zawarte w VINie, wersja budy (długa/krótka), silnik, napęd... jak dekodować WIN: pozycja parametr kod 1 kraj produkcji 1 = United States 3 = Mexico 2 marka D = Dodge 3 typ pojazdu 2 = do zabudowy z bocznymi po
  10. Jeśli masz uszkodzony czujnik prędkości (może coś nie łączy we wtyczce, lub uszkodzona wiązka), skrzynia może przechodzić w tryb awaryjny, co może pociągać za sobą obcinanie mocy silnika
  11. Ale to co napisałeś o samochodzie nic o nim nie mówi... skrzyń możesz mieś kilka różnych w zależności od silnika
  12. Jeśli chodzi tylko o typową diagnostykę silnika, skrzyni, airbag to dowolny uniwersalny skaner EOBD (OBD2). Dosyć tanie są ametykańskie AUTELe Maxidiag
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.