Jump to content

wiewioor.fm

Members
  • Content Count

    64
  • Joined

  • Last visited

About wiewioor.fm

  • Rank
    Klubowicz

Contact

  • AIM
    8277103

Profile Information

  • Location
    Chełm
  • Auto
    Dodge RAM 1500 [EVA]
    Saab 9-3SS [B207E]
    Astra Bertone [Z22SE]

Recent Profile Visitors

452 profile views
  1. W grudniu zaczęły mi się problemy z wiskozą wentylatora - dostała luzu na łożysku. Kupiona pierwsza: SRL (170zł) - za ciasno trzymała, poszła na reklamację, uznane bez problemu Kupiona druga: też SRS - po tygodniu jazdy się zblokowała - poszła na reklamację, uznane bez problemu Kupiona trzecia: tym razem droższa, może się uda, amerykańskie USMW za 370zł - początkowo niby dobra, ale po kilku dniach zaczęła dziwnie się zachowywać, na odwrót - na zimnym spięta, po rozgrzaniu dostawała całkowitego luzu... tu reklamacja początkowo nie uznana, trzeba było się kopać ze sprzedawcą przez Rzecznika Praw Konsumenta, sprawa wygrana. Czwarta: że miałem kilka uszkodzonych wiskoz z Jeepów ZJ 5.2, to użyłem jednej na przymiarkę, gwint na pompie wody ten sam M30x1,5, ośka krótsza 27-30mm, w zależności od producenta, sam wiatrak pasuje bez problemu na wiskozę. No to kupiłem sobie tańszą od ZJta u sprawdzonego sprzedawcy na allegro (tu kolejny raz ukłon do sprzedawcy ZYGA771 - wielokrotnie się spisał na medal) za całe 170zł z wysyłką, a następnie zaprojektowałem przedłużkę ośki, którą wykonał mi znajomy tokarz. Poniżej fotki i (pseudo) rysunek techniczny (niestety miałem tylko Paint'a do rysowania w tym momencie) [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] Wszytko działa jak trzeba, Pewnie w innych markach też da się zastosować ten pomysł, coś jest tańsze, łatwiej dostępne...
  2. Dużo... to mocno wpłynie na środek ciężkości samochodu, będzie się tragicznie prowadził z dużymi wychyłami. Lepiej pomyśl nad jakąś przyczepką, może nawet jakaś obrotowa podpora na pakę, jako przedłużenie przyczepki jak w ciężarówkach np do przewozu drewna.
  3. Cześć Wszystko zależy ile tego obciążenia chcesz ładować na taki "bagażnik" i jak mocowane będzie do burt.
  4. I po co te nerwy... jak założyłeś temat próbowałem nawet szukać info dla Ciebie, ale w moich dostępnych źródłach o takich zabytkach nic nie ma. Nie miej pretensji do ludzi, 99,9% tutaj na własne oczy nawet takiego samochodu nie widzieli. Jedyne info jakie można teraz pozyskać to rockauto.com - ale nie do końca wierze w ich info co do płynów i akumulatorów
  5. Zrób może tutaj jakiś krótki opis co jest potrzebne, części, modyfikacje. Ile czasu to zajęło. Niech potomni mają jakieś pojęcie z czym to się wiąże
  6. Pierwsza i najważniejsza zasada napraw Amcarów - nie oddawaj samochodu mechanikowi, który robi na codzień VW itp i sam nie jeździ amerykańskim wozidłem - zwyczajnie nie zna się na tych samochodach i będzie tylko cwaniakował, żeby Cię orżnąć na kasę, a i tak dobrze nie zrobi.
  7. Diferential ring & pinion. Musisz wiedzieć dokładnie jaki masz typ mostu i przełożenie.
  8. https://www.rockauto.com/en/catalog/dodge,2008,ram+1500+pickup,5.7l+v8,1441410,drivetrain,differential+ring%2C+pinion%2C+bearing+&+component+kit,59970 wybierz swoje, dolicz drugie tyle na transport i cło, a i tak wyjdzie połowa tego co ci mechanik powiedział
  9. Rada ekonomiczna: w razie potrzeby wymiany łożysk, kup je w zwykłym sklepie z częściami maszyn, jak nie mają to sprowadzą, przeważnie wychodzi pół ceny w porównaniu do internetowych sklepów z częściami do amerykańców.
  10. Napraw, będziesz wiedział co masz. To na prawdę nie jest skomplikowany mechanizm
  11. wiewioor.fm

    aliexpress

    Gdyby tylko Poczta Polska jeszcze obsługiwała te przesyłki w przyzwoitym czasie. Miałem już kilka przypadków (najwięcej WER Komorniki - czarna dziura gdzie wszystko przepada), jak paczki nasza poczta przetrzymywała nawet półtora miesiąca. W przypadku 2 paczek skończył się okres ochronny - dostałem zwrot kasy z Ali, a po jakimś czasie paczki dotarły. Nie było tu nawet reguły czy paczka ekonomiczna czy rejestrowana.
  12. data produkcji 2004-04-29 Status Incomplete Recall Date May 26, 2015 FCA Recall # R25 NHTSA Recall # 15V-313 Safety Defect/Non Compliance Description and Safety Risk THE DRIVER AIRBAG INFLATOR HOUSING MAY RUPTURE, DUE TO EXCESSIVE INTERNAL PRESSURE, DURING NORMAL AIRBAG DEPLOYMENT EVENTS. THIS CONDITION IS MORE LIKELY TO OCCUR IF THE VEHICLE HAS BEEN EXPOSED TO HIGH LEVELS OF ABSOLUTE HUMIDITY FOR EXTENDED PERIODS OF TIME. AN INFLATOR RUPTURE, DURING AIRBAG DEPLOYMENT EVENTS, COULD RESULT IN METAL FRAGMENTS STRIKING AND POTENTIALLY SERIOUSLY INJURING THE VEHICLE OCCUPANT(S). Repair Description THE DRIVER AIRBAG INFLATOR MUST BE REPLACED. Recall Status OPEN Status Incomplete Recall Date May 24, 2016 FCA Recall # S43 NHTSA Recall # 16V-352 Safety Defect/Non Compliance Description and Safety Risk THE FRONT PASSENGER AIRBAG INFLATOR MAY RUPTURE, DUE TO EXCESSIVE INTERNAL PRESSURE, DURING NORMAL AIRBAG DEPLOYMENT EVENTS. THIS CONDITION IS MORE LIKELY TO OCCUR IF YOUR VEHICLE HAS BEEN EXPOSED TO HIGH LEVELS OF ABSOLUTE HUMIDITY FOR EXTENDED PERIODS OF TIME. AN INFLATOR RUPTURE, DURING AIRBAG DEPLOYMENT EVENTS, COULD RESULT IN METAL FRAGMENT(S) STRIKING THE VEHICLE OCCUPANT(S) RESULTING IN SERIOUS INJURY OR DEATH. Repair Description THE PASSENGER AIRBAG INFLATOR MUST BE REPLACED. Recall Status OPEN
  13. Ja mam 2 akcje z 2016 roku, obie na poduszki powietrzne z przodu - słynna japońska TAKATA, tyle że nie mam gdzie blisko tego ogarnąć
  14. Witamy. Powodzenia w poszukiwaniach.
  15. Dobra rada: te 170km/h to i tak dużo na takiego kloca... Nie bez powodu jest taki limit
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.