Jump to content

wiewioor.fm

Members
  • Content Count

    43
  • Joined

  • Last visited

About wiewioor.fm

Contact

  • AIM
    8277103

Profile Information

  • Location
    Chełm
  • Auto
    Jeep ZJ 5.2 V8
    Dodge RAM 1500 4.7 V8

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A jakim cudem RAM 2500 ma mieć DMC 4.5T? Tyle to on może mieć uciągu, ale DMC 3500kg.
  2. Jak się kupuje amerykańskie V8 to nie po to żeby oszczędzać na paliwie...
  3. Napisałem CHYBA, bo tak czytałem że od chyba 2008 był ten bajer, ale pewny nie jestem. Z HEMI nie miałem dużo do czynienia. Stare Magnumy znam na wylot.
  4. W twoim roczniku chyba jeszcze nie było MDSu czy jak to tam zwał.
  5. Witamy powitalnia to nie dział techniczny
  6. Sebastian ten most to ryzykowny, mam 40+ km do Włodawy i nieraz próbowałem szczęścia u tamtejszych handlarzy, aby nie była to firma AUTOWEST - oszuści jakich mało. Mają kilka kont na allegro. siedziba na Żołnierskiej 2 Jak ten adres to od razu DZIĘKI-ŻEGNAM
  7. Jeśli ten sam typ to przynajmniej bebechy ze środka - może mieć inne mocowania, szerokość, hamulce, piasty. A może dać się przełożyć w całości, wszystko do zbadania, ale tak ci tego nie określimy.
  8. czyli masz jeden z mniejszych mostów możesz poszukać cześci z Chevy, Opla/Isuzu ewentualnie Daewoo/SSangyong.- to wszystko pokrewne i coś mogło mieć taki typ mostu Zestaw naprawczy ACDELCO 23145791 a tu oficjalna lista gdzie to występuje Results may be incomplete due to size of result set BUICK ELECTRA 1984 BUICK RAINIER 2007 CADILLAC BROUGHAM 1987-1992 CADILLAC ESCALADE 1999-2014 CHEVROLET AVALANCHE 2007 CHEVROLET AVALANCHE 1500 2002-2006 CHEVROLET BLAZER 1987-1994 CHEVROLET C10 PICKUP 1985-1986 CHEVROLET C10 SUBURBAN 1986 CHEVROLET C1500 PICKUP 1988-1999 CHEVROLET C1500 SUBURBAN 1995-1997 CHEVROLET EXPRESS 1500 1997-2014 CHEVROLET G10 1982-1995 CHEVROLET G20 1982-1995 CHEVROLET K10 PICKUP 1985 CHEVROLET K10 SUBURBAN 1986 CHEVROLET K1500 PICKUP 1988-1998 CHEVROLET K1500 SUBURBAN 1992-1999 CHEVROLET K20 PICKUP 1985-1986 CHEVROLET K20 SUBURBAN 1985-1986 CHEVROLET K5 BLAZER 1985 CHEVROLET R10 PICKUP 1987 CHEVROLET R10 SUBURBAN 1987-1988 CHEVROLET R1500 SUBURBAN 1989-1991 CHEVROLET SILVERADO 1500 2000-2013 CHEVROLET SSR 2003-2006 CHEVROLET SUBURBAN 1500 2000-2014 CHEVROLET SUBURBAN 2500 2011 CHEVROLET TAHOE 1995-2014 CHEVROLET TRAILBLAZER 2002-2009 CHEVROLET V10 PICKUP 1987 CHEVROLET V10 SUBURBAN 1988 CHEVROLET V1500 SUBURBAN 1991 CHEVROLET V20 SUBURBAN 1987-1988 CHEVROLET V2500 SUBURBAN 1989-1991 GMC C1500 PICKUP 1985-1997 GMC C1500 SUBURBAN 1985-1999 GMC ENVOY 2004-2009 GMC G1500 1983-1995 GMC G2500 1984-1995 GMC JIMMY 1986-1990 GMC K1500 PICKUP 1985-1997 GMC K1500 SUBURBAN 1985-1999 GMC K2500 PICKUP 1985-1986 GMC R1500 PICKUP 1987 GMC R1500 SUBURBAN 1987-1990 GMC SAVANA 1500 1996-2012 GMC SIERRA 1500 2000-2013 GMC SIERRA 1500 CLASSIC 2007 GMC V1500 PICKUP 1987 GMC V1500 SUBURBAN 1987-1991 GMC V2500 PICKUP 1987 GMC V2500 SUBURBAN 1987-1991 GMC YUKON 1994-2014 GMC YUKON XL 1500 2000-2014 ISUZU ASCENDER 2003-2008 SAAB 9-7X 2007-2009 ale to na pewno nie jest wszystko
  9. Ciężka sprawa, po VIN nic konkretnego nie wychodzi, a po katalogach to możesz mieć przynajmniej 3 rodzaje mostów. Musisz szukać na nim jakichś oznaczeń. a jak nie ma na zewnątrz to na kole talerzowym wewnątrz.
  10. Sorki ale szklana kula mi się zepsuła.... Jaki masz most chociaż podaj, albo VIN podaj... 3,73 To popularne przełożenie w mostach Dana i Chrysler. A i w Fordach wiem że występowało.
  11. Fajne są, widziałem je na żywo, jest jedno ale... zbij taką i kupujesz znowu parę. Jeśli odbłyśniki w twoich są ok, to szkła sam zregenerujesz - gorsze lampy ratowałem. Z tego co widzę na zdjęciu to papiery wodne P1000, P2000, P3000 - używasz w tej kolejności, potem krążek z twardej gąbki na polerkę lub inną wolnoobrotową maszynką i do tego jakaś ostra pasta, np Farecla G3 - na mokro. Koszt zakupu papierów (po 1 arkuszu wystarczy), krążka np. na wkrętarkę i pasty to 60-70zł. Do tego 2-3 godziny roboty jeśli robisz to pierwszy raz.
  12. Szukaj mechaników od jeepów, w Darłowie masz Krzyśka - jednego z najlepszych w Polsce, na forum jeep.org.pl ma nick dvjcodec On wie wszystko o tych układach napędowych.
  13. Limited Sleep Diferential - dyferencjał o ograniczonym poślizgu - czyli automatyczna blokada. Co do podniesienia samochodu, jeśli nie zmienił się kąt krzyżaków to nie ma znaczenia, wieloklin w skrzyni/reduktorze jest po to by właśnie suwliwie pracować i przez to niwelować różnice związane z wysokością zawieszenia. Wsadź w zabierak krzyżaka jakiś solidny śrubokręt i poszarp, zobacz czy jakiś luz występuje - to samo od strony skrzyni i mostu. co do luzu na tylnych łożyskach, to pewnie masz już półosie wywalone - są wewnętrzną bieżnią łożyska (głupie rozwiązanie które niszczy półosie - przeżyłem to w Jeepie, kosztowało mnie 1200pln za jedną stronę)
  14. most masz Chrysler 9,25 z LSD szarpnięcie to mogą być zużyte krzyżaki wału, największe szarpnięcie będzie w takim przypadku przy zmianie kierunku ruchu: D=>R, R=>D
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.