Skocz do zawartości

wiewioor.fm

Klubowicz
  • Postów

    244
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wiewioor.fm

  • Urodziny 1 Lutego

Kontakt

  • GG
    8277103

Informacje

  • Lokalizacja:
    Chełm
  • Auto
    jedyny słuszny (zdaniem mojej żony :) ) Dodge RAM

Ostatnie wizyty

2144 wyświetleń profilu

Osiągnięcia wiewioor.fm

  1. Pewnie masz felgi stalowe z nakładkami chromowanymi i dlatego nie ma miejsca na szpilkę. W alufelgach z reguły są "kieszenie" na wystające szpilki. Dystans 55mm przy tak dużych kołach to ogromna siła jaką musi przenieść piasta/półoś, nie mówiąc o tym jak łożysko dostanie w "dupę". Tańszą opcją może być zmiana felg, nawet z typowym ET, które mają miejsce na szpilki + rozsądne dystanse.
  2. Pesymistyczna - nie pomoże czyszczenie, tylko trzeba będzie coś wymienić lub naprawić i może zacząć się szukanie po omacku i wymiana co popadnie łącznie z całkowitym remontem skrzyni... bo niestety prawdziwych fachowców od automatów to u nas jak na lekarstwo.
  3. Prawdopodobnie masz skrzynię 42RE - ta sama co w Jeepie ZJ 4.0 R6. TO skrzynia sterowana mechanicznie z elektrycznie zapinanym OD i lockup'em. Bez żadnego sterowania z komputera ECU czy TCU (zależy od pojazdu i konfiguracji) ta skrzynia zawsze pojedzie (w trybie awaryjnym tylko 3ci bieg), więc odłączanie akumulatora nic nie daje, po prostu czas... na mechanicznie odblokowanie czegoś na płycie sterującej. Kiedyś miałem podobny przypadek w 44RE (ZJ 5.2 - ta sama rodzina skrzyń), rozebrałem płytę sterującą "w drobny mak", wszystko wyczyściłem, nowy filtr i ATF - wszystko ustało. To jest wersja optymistyczna.
  4. Po pierwsze: żywotność takiego mostu to wróżenie ze szklanej kuli - może być zajechane jakieś łożysko i się rozsypać, może być trochę zużyte zazębienie i jeździć 100kkm. Po drugie: serio rozważasz ten silnik? będziesz pluł sobie w brodę... to nie jedzie. (No i pewnie to napęd RWD i manual w krótkiej budzie) Po trzecie: koszt remontu mostu zależny od tego co wyje, jeśli łożyska - względnie tanio (jeśli znajdziesz ogarniętego mechanika który potrafi ustawić zazębienie), jeśli zazębienie przełożenia - będzie drogo (przy okazji łożyska), jeśli masz wytarte półosie (są wewnętrzną bieżnią łożyska koła) to zaje&(@%ie drogo i nie słuchaj porad o regeneracji półosi, chyba że chcesz się lub kogoś zabić przez urwane koło.
  5. "wajchą" zapinany - tak napisał Kontrolka swoją drogą, jak zachowywał się napęd, czy był zapięty fizycznie czy wogóle napędu nie było. Może być tylko czujnik/wtyczka/wiązka uszkodzony. W tym reduktorze 4HI zapinasz w dół, próba jazdy po suchym na zapiętym napędzie to tragedia więc czuć czy działa. To jest reduktor typu "on fly" czyli zapinać napęd powinno się w trakcie jazdy - na postoju czasem nawet jest to niemożliwe (koła mają mieć w miarę równą prędkość z przodu i z tyłu bo nie ma dyfra międzyosiowego)
  6. W RAMie 3 gen żeby dostać się do klap trzeba zdjąć deskę i opróżnić klimę, oraz rozpiąć jej przewody. Do napędów klap można dostać się demontując schowek i centralną część "deski". Ściągnięcie deski to 30-60 minut. Jak jest w 4 gen niestety nie wiem, ale youtube pewnie coś podpowie
  7. Poszukujesz... a szukałeś? https://allegro.pl/oferta/dodge-ram-2019-blotnik-tyl-l-13128928159 https://allegro.pl/oferta/blotnik-tyl-lewy-paka-bez-listwy-dodge-ram-2019-13075532132
  8. Używanie polskich znaków nie boli, a ułatwia zrozumienie tekstu. C-Kipa wyjąłeś w dyfrze?
  9. Pomiar ciśnienia na garach, hemiki miewały problem z gniazdami zaworowymi przez LPG - tanio nie będzie Dopiero co kupiłeś samochód - nie bez powodu ktoś się go pozbył
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.