Jump to content

wiewioor.fm

Members
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

About wiewioor.fm

  • Rank
    Użytkownik

Contact

  • AIM
    8277103

Profile Information

  • Location
    Chełm
  • Auto
    Jeep ZJ 5.2 V8
    Dodge RAM 1500 4.7 V8

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jak szukałem to byl 2500 cummins chyba z 2005r za 28500zl wystawiony ale szybciutko sie sprzedał.
  2. Cena ta sama, która już wtedy wydawała mi sie stanowczo za wysoka jak na rozbitka. Jak policzyłem koszta części zakładając że rama jest OK to już się nie opłacało przy własnej robociźnie. A biorąc pod uwagę, że to diesel z ogromnym apetytem to już trzeba filantropa na ten samochód.
  3. ten samochód był wystawiony już na przełomie luty/marzec jak szukałem pickupa dla siebie, jak widać to żadna okazja, skoro nadal jest do sprzedania
  4. Przy poszukiwaniach pickupa zraziłem się do Fordów, głównie ze względu na ogrom rdzy. Nad Tundrą, ewentualnie Tacomą mocno się zastanawiałem, wyboru Dodga dokonałem bo łatwiej o 4x4 niż w Toyotach, a taki napęd był warunkiem koniecznym przy zakupie samochodu.
  5. Czujnik odepnij, zasymulujesz mu niską temperaturę. Jeśli to nie pomoże to regulator w ECU jest walnięty. Szukaj magika który dołoży zewnętrzny regulator
  6. Podejrzewam że regulator jest w ECU jak w Jeepach. A winny może być czujnik temp akumulatora, który ma zwarcie, a to powoduje brak ładowania. Jeśli jednak byłby walnięty regulator, to są magicy, co dokładaja inny do naszy h alternatorów.
  7. metalowa rurka przy zacisku o 90 stopni do pionu i będzie dobrze 😄
  8. Jak się przemieszczamy na północ to i centralny wschód pozdrawia
  9. machony_1 ma takie same półosie i ten sam problem. Mam przedni most CH8,25' HD i podejrzewam że właśnie to HD posiada masywniejsze półosie
  10. Oferty IC, RK Niedziałek, AutoPartner przeszukane. Chlopakom flaszka sie należy za poświęcony czas, ale nic nie znaleźli.
  11. Dla potomnych: DMC przyczepy (posiadającej hamulec) nie może przekraczać DMC pojazdu ciągnącego. Przepis ten nie dotyczy pojazdów specjalnych (wojskowe, ciągniki, holowniki, pojazdy ssłużb ratunkowych) oraz terenowych (pojazdy posiadające możliwość jazdy ze stałym napędem wszystkich osi pojazdu - jeep GC , czy jaki kolwiek pickup z napędem RWD nie jest terenówką) dla których DMC przyczepy może wynosić do 150% DMC pojazdu jeśli pozwalają na to warunki techniczne sprzęgu holowniczego. To tak najszybciej. Jako uzupełnienie: zaczepy kulowe europejskie 50mm nie pozwalają na więcej niż 3.5T pomimo większych możliwości pojazdu. W USiA zaczepy kulowe 2" (u nich kula ma 51mm) pozwalają na ok 4.5T - towing class 4
  12. Doświadczenie z Jeepami nauczyło mnie że jeśli to nie jest konieczne to lepiej nie zmieniać dobrego przegubu z byle powodu.
  13. Mecenas, ja to wszystko widziałem, żadna nie pasuje, o ile zewnętrzne 112 jeszcze ujdzie to wewnętrzne 22 naciągnięte na 34 długo nie wytrzyma
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.