Skocz do zawartości

Train Horns - czyli jak powalić ludzi na chodnikach


jaber

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 583
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Skręć puzony jak na zdjęciu ,koniecznie podłącz grubymi wężami i zapewnij produkcję wiatru dla konsumpcji w zakresie 26l/s pod ciśnieniem 8.5 bar {rygiel to zawór 3/4"} całość na samochód a dopiero poczujesz moc jaka drzemie w tych puzonach

To Cię przeniesie do meritum tego wątku ,czyli "jak powalić ludzi na chodnikach " :all:

Polecam

post-787-15323756467014_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciał bym horna ale u mnie sie to wszystko by nie zmieściło. Kupiłem to co croochy czyli Voxbell TK-2 ale nie spełniło moich oczekiwań.

Jako, że jestem specyficzną osobą założyłem coś co bangla ale... hmm... :kasztan:

 

http://www.youtube.com/watch?v=fQDmkdJidcY

 

Wiem, wiem... hehehe...

Gdy deszcz pada a wiatr wieje. Słychać Hiluxa jak rdzewieje. :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na wsi gość z butlami gazowymi tak oznajmia swój przyjazd. :-P Sorki, ale hm... dupy nie urywa.

http://shirehorsepoland.com/

 

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

 

 

Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03

Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02

LESLIE RS3L - Już straszy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie Wy montujecie te wielkie tuby?

 

normalnie na pace :)

hornz71.jpg

hornz71a.jpg

 

albo na dachu :lol:

hornz71b.jpg

 

 

horny to:

ЦЕЛЬНОЛИТОЙ ТИФОН ТЭ 3.53.050

 

Typhon żeliwo FC 3.53.050 zainstalowany w lokomotywie TE-2, TE-3, TE-7, TE-10 lokomotyw R, HR, PR

Charakterystyka techniczna

Kraj pochodzenia Rosja

Częstotliwości dźwięku Hz skoku 278

Ogólnie poziom ciśnienia akustycznego dB

120-125

 

Ciśnienie powietrza robocze MPa 0,7-0,9

Przepływ powietrza na minutę

Średnica otworu wlotowego Tyfon mm 15

Długość Typhon 450

Mm średnicy horn 135

Średnica tylnej mm okładki 105

Mm średnica membrany 100

Liczba błon 1

1 mm grubość membrany 0.65

Materiał membrany stal

Ciężar kg 10.8

 

powłoka na horn'ach,

deklach paki Avalanche

dachu Lup_on'a

 

zrobił pięknie natryskowy :)

 

Skręć puzony jak na zdjęciu

 

Krzysiu tak jak pokazałeś to u mnie nie nada.

W avalanchu mam szklany szyber i mam pewne obawy z uwagi na ciężar tego żeliwa, że na jakimś wyboju zaparkuje mi w środku.

 

Jest jeszcze opcja, że zmontuje je na pace jak wyżej na fotkach tylko z tym też jest mały problem bo ściągnięcie dekla z dwoma tifonami generuje wytrzeszcz gałek ocznych.

 

Na razie były jakieś mikro zabawy z jednym z uwagi na permanentny brak czasu.

 

tdi engines are for senior citizens

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja koło zapasowe zamontowałem w garażu i dzięki temu na styk wchodzą mi horny pod pakę. :twisted:

http://shirehorsepoland.com/

 

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

 

 

Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03

Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02

LESLIE RS3L - Już straszy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pod autem też odpada, bo jeżdżę po krzakach i błocie

 

Jak dobrze zamontujesz, to nie odpada. Jutro postaram się wrzucić zdjęcia.

http://shirehorsepoland.com/

 

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

 

 

Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03

Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02

LESLIE RS3L - Już straszy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Słabe zdjęcie, ale jedyne jakie mam:

 

Obrazek

Misiek to jest zestaw Leslie RS-3L .Masz może gdzieś dobre odsłuchowo video?

Robię poszukiwania LESLIE RS5T

 

Nie mam nagrania odsłuchu. Póki nie wymienię skrzyni w Gumisiu, horny będą zdemontowane.

Jak coś się zmieni dam znać.

http://shirehorsepoland.com/

 

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

 

 

Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03

Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02

LESLIE RS3L - Już straszy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Jedna taka mała uwaga dla tych którzy mają instalacje napędzane kompresorami. Po wyjściu kompresora załóżcie tzw zawory spustowe, a za nimi zawory zwrotne. Ma to na celu zluzowanie kompresora żeby nie stał na ciśnieniu. Kompresor musi mieć się z czego rozpedzić czyli od "0". W przeciwnym razie korbowód musi pchnąć spory opór i za którymś razem tego nie wytrzyma. Komplet zaworów 3/8 (czyli 2) koło 100 PLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.