Skocz do zawartości

maasser

Klubowicz
  • Postów

    125
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Kontakt

  • GG
    3412425

Informacje

  • Lokalizacja:
    Częstochowa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia maasser

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

1

Reputacja

  1. maasser

    Kody błędów

    Jak do tej pory wszystko ok, czyli po prostu po tylu latach czyszczenie
  2. maasser

    Kody błędów

    odstawiłem do kumpla mechanika, (jest dobry w amerykanach bo sam ma 3), po podpięciu pod komputer pokazywal 4 bledy ale żadnego nie dało się nawet wykasować. co zrobił?rozebranie i czyszczenie przepustnicy, po tym błędy zeszły i juz jest spokój :) dzieki za podpowiedzi bo po obejrzeniu filmiku tez mu to zasugerowałem
  3. maasser

    Kody błędów

    przez 3 lata nic sie nie działo z ramem, w poniedziałek zaczał mi przeywać i gasnąć, jak ostygł było ok, dzisiaj znowu to samo ,tak , ze nie mogłem dojechac do pracy, po kluczykowaniu mam kod błędu P2110 czego to moze dotyczyc? jak ostygł i znowu go odpaliłem i nawet pojezdziłem , wszystko jest znowu ok
  4. Ja pierdziele, w kazdym warsztacie, gdzie pracuja inteligentni ludzie, ustawisz geometrie dając gościom nastawy regulacyjne (sa w serwisowce, bylo podawane) mnie kosztowalo to 70 zeta brutto, po co jezdic do ASO i sie wkurwiac , gdy są dane i mozna zrobic to w miare ogarniętym warsztacie :-D
  5. Ja mam zupełne inne dane z serwisówki: Ram 1500 Caster Left = 3,35 +/- 0.75 / Right = 3,75 +/- 0.75 Max RT/LT difference -0.40 +/- 0.50 __________________________________________________ _______ Camber Left = 0.10 +/- 0.50 / Right = 0.10 +/- 0.50 Max RT/LT difference 0.20 +/- 0.50 __________________________________________________ _________ Individual toe 0.05 +/- 0.05 Max RT/LT difference 0 +/- 06
  6. w poprzednim temacie, ktos napisał , ze automat w Ramie nie służy do wyścigów, otóż w moim ramie, skrzynie działa idealnie, przełacza biegi idealnie bez jakichkolwiek szarpnieć, płynnie jak nie wiem co, ale jak zrobie kickdown to reaguje po jakiejś chwili a nie momentalnie od razu, jak np. w jeepie 3.1 crd mojego kumpla. Czy tez tak macie? Tadeusz i cymek o tym pisali.....
  7. Ja jezdze na geometrie do zakladu w Czestochowie, ktory kuma ustawienia geometrii z serwisowki. Sciagal mi w lewo jal nie wiem co, , a teraz jest miodzio jak na osobowce.jest idealnie!!!! ale zbieżnosc to nie wszystko, . Najpierw ustaw kąty, potem zbieznosc
  8. mogłbyś podrzucić linka, ja nie moge znależć aukcji a pewnie tez kupiłbym
  9. Foch :-D ja w przyzwoitej cenie kupowałem do Rama na ebay-u w USA (bilstein) A inaczej z marżą pośrednika ale za to szybko to w każdym pewnie sklepie z czesciami do amerykanów (np. zuzcar, partusa itd, jest tego troche na necie, poszukaj w google, podzwon a wybierzesz najkorztsniejsza cene)
  10. maasser

    GAZ DO RAMA

    http://luky-garaz.pl/kontakt/ fan amerykanskich samochodow ( sam ma kilka) , ja juz u niego robilem 5 aut i wielu moich znajmomych (robi na hanach i przede wszytskim cenowo jak najbardziej OK ) Nawet z ciekawości polecam sie "rozejrzeć"
  11. ale jak ja zalozylem flowmastera z wyjsciem kolankami pod spod samochodu aby bylo agresywnie to chyba i tak nie bedzie slychac dolotu :P
  12. maasser

    mruga kontrolka "BRAKE"

    nalezy sie 20 zł :-P
  13. Ja sam malowalem rama na lakierach CSV i nie wyszlo to tanio, ale fakt robilem to dla siebie a nie na sprzedaz,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.