wojpow Opublikowano 21 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Witam! A tego ktoś zna? http://otomoto.pl/oferta/dodge-ram-1500-5-7-hemi-4x4-instalacja-gaz-prins-6-osob-limited-ID6yggGZ.html#f93697c149 Czy 200 tys. Km dla Hemika to dużo? Cytuj Była NISSAN D22 NAVARA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 21 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Mój ma 228 tys ;-) ... mil Jakoś nie robi to na nim wrażenia :-) Sprawdź lepiej motogodziny Przy 175k mph u mnie wskazywal 6000mtg. W miarę normalnie użytkowany Cytuj HEMI 5.7 EVO 1340 bigosss 750ąty :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojpow Opublikowano 22 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Mam vita z tego Ramidła. I dziwne,mW ogłoszeniu jest 2009 rok a z vin wychodzi 2008. Możecie panowie mi jakoś to sprawdzić 1D7HU18208J231804 , proszę. Cytuj Była NISSAN D22 NAVARA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 23 Lutego 2016 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 W ogłoszeniu można napisać wszystko ;-) z Vinu wychodzi rok modelowy 2008 , pierwsza rejestracja w USA mogła być 2009 rok i tak przyjęli w naszym urzędzie. Może być że jet on rok produkcji 2007, sprawdź na szybach i innych plastikowych elementach wnętrza. Ale liczy się to co podaje VIN Produkcja 2009 to była już IV gen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojpow Opublikowano 23 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Dzięki Sebastian! Cały czas żałuję, że wtedy nie kupiłem Twojego Rama, ale tracąc pracę bałem sie takiego kroku :( Cytuj Była NISSAN D22 NAVARA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisuk Opublikowano 23 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Mam vita z tego Ramidła. I dziwne,mW ogłoszeniu jest 2009 rok a z vin wychodzi 2008. Możecie panowie mi jakoś to sprawdzić 1D7HU18208J231804 , proszę. Dziwne ale w Autochecku nie ma zadnego śladu na jego temat Cytuj Był: XJ 96' 4.0 HO, NP 242, BFG AT, Mangels, 3" Był: WJ Laredo 04' 4.0 2" Jest: Jeep GrandCherokee ZG 97 4.0 Jest: GMC Sierra 04' 5.3 V8 Vortec 300KM Flowmaster 6" lift Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 23 Lutego 2016 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Dzięki Sebastian! Cały czas żałuję, że wtedy nie kupiłem Twojego Rama, ale tracąc pracę bałem sie takiego kroku :( eno, chyba tak źle się nie skończyło, jako jeden z założycieli zespołu M........ nadal grasz i czerpiesz z tego pasje. 4 lata temu mój ramik miał jakieś 20 000 km, był jak nówka i w cenie około 74 tyś zł. Dużo byś nie stracił do dziś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojpow Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Racja Seba Cytuj Była NISSAN D22 NAVARA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Terenowiec Opublikowano 3 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Czy np. 10letnia instalacja lpg może mieć jakiś znaczący wpływ na Hemi? Czy tylko kwestia podbicia butli (raczej pewnie wymiana) i przegląd? Wnioskuję, że ważniejsze niż 1-2 lata różnicy w metryczce jest jego stan. Dużo Prins był montowany z Hemi, BRC i STAG, to też uznane marki. A instalacja Zenit? Miał ktoś styczność? Na lpg nie powinien spalać więcej niż 20% w stosunku do benzyny? Dzięki [ Dodano: 2016-03-03, 20:24 ] ps. Jak Dodge ma AWD, 4LOCK i 4LO, to wnioskuję, że dwa ostatnie to odpowiednio śnieg/ślisko/lekki teren oraz cięższy teren (4LO=reduktor). Zastanawiam mnie jak jest z AWD - on ma napęd na stałe na tył i przód dołącza się czy cały czas jak Subaru? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
animalx Opublikowano 3 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Czy np. 10letnia instalacja lpg może mieć jakiś znaczący wpływ na Hemi? Czy tylko kwestia podbicia butli (raczej pewnie wymiana) i przegląd? Wnioskuję, że ważniejsze niż 1-2 lata różnicy w metryczce jest jego stan. Dużo Prins był montowany z Hemi, BRC i STAG, to też uznane marki. A instalacja Zenit? Miał ktoś styczność? Na lpg nie powinien spalać więcej niż 20% w stosunku do benzyny? Dzięki [ Dodano: 2016-03-03, 20:24 ] ps. Jak Dodge ma AWD, 4LOCK i 4LO, to wnioskuję, że dwa ostatnie to odpowiednio śnieg/ślisko/lekki teren oraz cięższy teren (4LO=reduktor). Zastanawiam mnie jak jest z AWD - on ma napęd na stałe na tył i przód dołącza się czy cały czas jak Subaru? A nie przypadkiem 2WD/4LOCK/4LOW Wersje z dołączanym napędem miały 2WD/4WDAUTO4LOCK/4LOW Ten 4WD AUTO to tak naprawdę 2WD, ale jak wyczuje uślizg, to dołącza półoś z przodu. Cytuj 2007 Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Big Horn Edition Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Terenowiec Opublikowano 3 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Dzięki za odpowiedź Animalx. Na 99% tam jest AWD bo widziałem, 1% niepewności bo pochmurne niebo było i może wzrok już nie ten;). Inaczej, minuta 1:13, widać pokrętło i przełączanie: Normalnie terenówki, którymi jeździłem to miały na tył, 4x4 na powierzchnię o pewnym poślizgu i reduktor. No cóż może kiedyś rozkminić uda się tą zagadkę.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
animalx Opublikowano 4 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 A Ty pisałeś o RAMie czy o czymś innym? Cytuj 2007 Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Big Horn Edition Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Terenowiec Opublikowano 8 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 Chodziło mi o Dodge Durango. Chciałem dowiedzieć się czy ktoś może coś o tym napędzie powiedzieć. Czy ktoś miał coś takiego w Ramie. Tobie chodziło o takie napędy jak ma Ram poniżej?: http://otomoto.pl/oferta/dodge-ram-1500-5-7-hemi-4x4-instalacja-gaz-prins-6-osob-limited-ID6yggGZ.html#c9c99d1a32 Czyli Durango miałby na tył a przód jest dołączany prawdopodobnie, w takim trybie chodzi cały czas, na sam tył nie ustawi się.... [ Dodano: 2016-03-08, 07:40 ] Zagadka została chyba rozwikłana...stały rozdzielany elektronicznie brzmi odpowiedź.. :-) . ....nie śpi ulica nie śpi dzielnica...sam nie śpię od kilku nocy gdy do życia budzi się mój Hemik ochoczy :lol: .. Jeszcze pytanko co do napędów 4x4 to jest załączać można w położeniu dźwignie D czy lepiej 2 lub 1? Te dwie kiedy tak naprawdę można stosować, one podwajają ilość biegów czy co? Jak macie skonfigurowane wydechy. Chodzi mi o to, żeby było słychać bardziej silnik. Obecnie jeździ na najcichszym magnaflow ale wg mnie trochę jest głośny ten wydech. Miał ktoś styczność z ulterem u siebie przy V8? Założenie podwójnych końcówek bez wymiany tłumika coś zmieni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boniu Opublikowano 29 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Witam, co sadzicie o tych ofertach: http://otomoto.pl/oferta/dodge-ram-dodge-ram-1500-5-7-hemi-longhorn-ID6yiB05.html http://otomoto.pl/oferta/dodge-ram-big-horn-8-bieg-4x4-lpg-brc-ID6yk5hW.html http://otomoto.pl/oferta/dodge-ram-2014-zobacz-warto-ID6yiYCt.html Moje pytania: - co to za wersja BIGHORN? czym się różni od LONGHORN? - od czego zależy że dany model ma reflektory soczewkowe lub tradycyjne? - czy wszystkie reflektory soczewkowe w tym modelu parują? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 30 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 - co to za wersja BIGHORN? czym się różni od LONGHORN? Cytuj tdi engines are for senior citizens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadeusz_B Opublikowano 30 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Zyga mogłeś zrobić tłumaczenie. :evil: Cytuj Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 - czy wszystkie reflektory soczewkowe w tym modelu parują? tu jest patent na parujące lampy Tadeusz_B w dzisiejszych czasach nic nie przebije pisma obrazkowego generalnie im bardziej nośna nazwa tym większa bieda :-) Cytuj tdi engines are for senior citizens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siepiet Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Dobry kawal z tym plynem w lampach :lol: Cytuj Ogrody - projekty, wykonanie, pielegnacja www.ogrodyzpasja.com.pl 605 497 015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Terenowiec Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 ...ostatnio miałem pytanie ale nikt nie doradził mi niestety.... Chodzi mi załączanie napędów terenowych - robi się to na dźwigni w pozycji D? Biegi 2 i 1 jakich sytuacjach można stosować? Jak prawidłowo je załączać-jak w zwykłych terenowych z manualem? Hemi śmiga fajnie, muszę zakupić olej - Mopara ktoś używa? Czy ktoś zamontował z Was K&N Cold Air czyli dolot zimnego powietrza? Są różnice w elastyczności? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba M. Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Przód dołączasz w czasie jazdy, skrzynia na "D", ważne, żeby w momencie dołączania nie przyśpieszać. "LOW", czy jak to jest u Ciebie oznaczone - skrzynia na "N", auto stoi, lub toczy się z niewielką prędkością. Nie wiem, jak masz załączane napędy - dźwignią w podłodze, czy pokrętłem na desce. Jeżeli pokrętłem, to jak zrobisz coś nie tak, to po prostu nic nie zadziała. Jeżeli dźwignią, to wszystko będzie zależało od przyłożonej siły - dźwignia po prostu stawi spory opór, jeżeli będziesz chciał zrobić coś nie tak. Co do skrzyni, "1" oznacza, że skrzynia pracuje tylko na jedynce, pozycja "2", że na jedynce i dwójce - wyższego biegu nie wrzuci. Cytuj F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞 Escalade 6.2😍 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarcello Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Witam, czy ktoś na forum jest w stanie powiedzieć coś więcej na temat Dodge z tym nr VIN 1D7HU18237S147338 Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siepiet Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Terenowiec, mopar Cie drozej wyjdzie i tyle, mozesz kupic castrola, mobila czy elfa i tez bedzie dobrze byle lepkosc sie zgadzala. Ja jezdzilem na valvoline. Co do cold intake to strata pieniedzy, wystarczy regularnie wymieniac orginalny filtr. Naczytalem sie o tym na us forach i efektu brak, jedynie po zamontowaniu stozka dzwiek grozniejszy spod maski dochodzi. Cytuj Ogrody - projekty, wykonanie, pielegnacja www.ogrodyzpasja.com.pl 605 497 015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Terenowiec Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Dzięki za info. Czyli w zasadzie wszelkie jazdy w terenie to D wystarczy, nie ma co kombinować raczej. Biegi wolę włączać po zatrzymaniu, spokojniejszy jestem. Pokrętło mam na desce. Napęd AWD bo to nie do końca Ramik a Durango z Hemikiem. A jeszcze z takich rzeczy ciekawi mnie przycisk do holowania przyczep. To też najlepiej na D robić pewnie robić? On jakby wtedy podwaja biegi? Orientowałem się z moparem. W kilku miejscach mówili mi o nim. Do castrola mieszane odczucia mam. Reszta ok, byle 5W30 było. Ile trzeba litrów oleju do wymiany w 5.7? Zimny dolot mi polecano bo lepiej zbierać ma się ale jak piszesz, że szału nie ma to szkoda kasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 kuupilzes :twisted: Cytuj HEMI 5.7 EVO 1340 bigosss 750ąty :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba M. Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 A jeszcze z takich rzeczy ciekawi mnie przycisk do holowania przyczep. To też najlepiej na D robić pewnie robić? On jakby wtedy podwaja biegi? Wyłącza nadbieg, czyli ostatni bieg. Biegi wolę włączać po zatrzymaniu, spokojniejszy jestem. Pokrętło mam na desceJak są opisane położenia tego pokrętła? Czyli w zasadzie wszelkie jazdy w terenie to D wystarczy, nie ma co kombinować raczej.No właśnie nie - "odłączając" wyższe biegi w niektórych sytuacjach oszczędzasz i skrzynię, i silnik. Blokując skrzynię na jedynce, czy dwójce możesz spokojnie hamować silnikiem na stromych zjazdach itd. Generalnie raczej nie da się nauczyć jazdy automatem w terenie zza klawiatury :-) A ta Twoja ksywka to chyba trochę na wyrost ;-) :lol: Cytuj F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞 Escalade 6.2😍 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.