Skocz do zawartości

czy warto ? taki RAM / zakup kontrolowany


kucaro

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator

W ogłoszeniu można napisać wszystko ;-)

z Vinu wychodzi rok modelowy 2008 ,

pierwsza rejestracja w USA mogła być 2009 rok i tak przyjęli w naszym urzędzie.

 

Może być że jet on rok produkcji 2007, sprawdź na szybach i innych plastikowych elementach wnętrza. Ale liczy się to co podaje VIN

 

Produkcja 2009 to była już IV gen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam vita z tego Ramidła. I dziwne,mW ogłoszeniu jest 2009 rok a z vin wychodzi 2008. Możecie panowie mi jakoś to sprawdzić 1D7HU18208J231804 , proszę.

 

Dziwne ale w Autochecku nie ma zadnego śladu na jego temat

Był: XJ 96' 4.0 HO, NP 242, BFG AT, Mangels, 3"

Był: WJ Laredo 04' 4.0 2"

Jest: Jeep GrandCherokee ZG 97 4.0

Jest: GMC Sierra 04' 5.3 V8 Vortec 300KM Flowmaster 6" lift

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Dzięki Sebastian! Cały czas żałuję, że wtedy nie kupiłem Twojego Rama, ale tracąc pracę bałem sie takiego kroku :(

 

eno, chyba tak źle się nie skończyło, jako jeden z założycieli zespołu M........ nadal grasz i czerpiesz z tego pasje.

 

4 lata temu mój ramik miał jakieś 20 000 km, był jak nówka i w cenie około 74 tyś zł.

Dużo byś nie stracił do dziś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czy np. 10letnia instalacja lpg może mieć jakiś znaczący wpływ na Hemi? Czy tylko kwestia podbicia butli (raczej pewnie wymiana) i przegląd? Wnioskuję, że ważniejsze niż 1-2 lata różnicy w metryczce jest jego stan. Dużo Prins był montowany z Hemi, BRC i STAG, to też uznane marki. A instalacja Zenit? Miał ktoś styczność?

Na lpg nie powinien spalać więcej niż 20% w stosunku do benzyny? Dzięki

 

[ Dodano: 2016-03-03, 20:24 ]

ps. Jak Dodge ma AWD, 4LOCK i 4LO, to wnioskuję, że dwa ostatnie to odpowiednio śnieg/ślisko/lekki teren oraz cięższy teren (4LO=reduktor).

Zastanawiam mnie jak jest z AWD - on ma napęd na stałe na tył i przód dołącza się czy cały czas jak Subaru?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy np. 10letnia instalacja lpg może mieć jakiś znaczący wpływ na Hemi? Czy tylko kwestia podbicia butli (raczej pewnie wymiana) i przegląd? Wnioskuję, że ważniejsze niż 1-2 lata różnicy w metryczce jest jego stan. Dużo Prins był montowany z Hemi, BRC i STAG, to też uznane marki. A instalacja Zenit? Miał ktoś styczność?

Na lpg nie powinien spalać więcej niż 20% w stosunku do benzyny? Dzięki

 

[ Dodano: 2016-03-03, 20:24 ]

ps. Jak Dodge ma AWD, 4LOCK i 4LO, to wnioskuję, że dwa ostatnie to odpowiednio śnieg/ślisko/lekki teren oraz cięższy teren (4LO=reduktor).

Zastanawiam mnie jak jest z AWD - on ma napęd na stałe na tył i przód dołącza się czy cały czas jak Subaru?

 

A nie przypadkiem 2WD/4LOCK/4LOW

 

Wersje z dołączanym napędem miały 2WD/4WDAUTO4LOCK/4LOW

 

Ten 4WD AUTO to tak naprawdę 2WD, ale jak wyczuje uślizg, to dołącza półoś z przodu.

2007 Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Big Horn Edition

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź Animalx. Na 99% tam jest AWD bo widziałem, 1% niepewności bo pochmurne niebo było i może wzrok już nie ten;).

 

Inaczej, minuta 1:13, widać pokrętło i przełączanie:

 

Normalnie terenówki, którymi jeździłem to miały na tył, 4x4 na powierzchnię o pewnym poślizgu i reduktor. No cóż może kiedyś rozkminić uda się tą zagadkę....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi o Dodge Durango. Chciałem dowiedzieć się czy ktoś może coś o tym napędzie powiedzieć. Czy ktoś miał coś takiego w Ramie.

Tobie chodziło o takie napędy jak ma Ram poniżej?:

 

http://otomoto.pl/oferta/dodge-ram-1500-5-7-hemi-4x4-instalacja-gaz-prins-6-osob-limited-ID6yggGZ.html#c9c99d1a32

 

Czyli Durango miałby na tył a przód jest dołączany prawdopodobnie, w takim trybie chodzi cały czas, na sam tył nie ustawi się....

 

[ Dodano: 2016-03-08, 07:40 ]

Zagadka została chyba rozwikłana...stały rozdzielany elektronicznie brzmi odpowiedź.. :-) .

....nie śpi ulica nie śpi dzielnica...sam nie śpię od kilku nocy gdy do życia budzi się mój Hemik ochoczy :lol: ..

 

Jeszcze pytanko co do napędów 4x4 to jest załączać można w położeniu dźwignie D czy lepiej 2 lub 1? Te dwie kiedy tak naprawdę można stosować, one podwajają ilość biegów czy co?

 

Jak macie skonfigurowane wydechy. Chodzi mi o to, żeby było słychać bardziej silnik. Obecnie jeździ na najcichszym magnaflow ale wg mnie trochę jest głośny ten wydech. Miał ktoś styczność z ulterem u siebie przy V8? Założenie podwójnych końcówek bez wymiany tłumika coś zmieni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam,

co sadzicie o tych ofertach:

http://otomoto.pl/oferta/dodge-ram-dodge-ram-1500-5-7-hemi-longhorn-ID6yiB05.html

 

http://otomoto.pl/oferta/dodge-ram-big-horn-8-bieg-4x4-lpg-brc-ID6yk5hW.html

 

http://otomoto.pl/oferta/dodge-ram-2014-zobacz-warto-ID6yiYCt.html

 

Moje pytania:

- co to za wersja BIGHORN? czym się różni od LONGHORN?

- od czego zależy że dany model ma reflektory soczewkowe lub tradycyjne?

- czy wszystkie reflektory soczewkowe w tym modelu parują?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...ostatnio miałem pytanie ale nikt nie doradził mi niestety.... Chodzi mi załączanie napędów terenowych - robi się to na dźwigni w pozycji D? Biegi 2 i 1 jakich sytuacjach można stosować? Jak prawidłowo je załączać-jak w zwykłych terenowych z manualem?

 

Hemi śmiga fajnie, muszę zakupić olej - Mopara ktoś używa? Czy ktoś zamontował z Was K&N Cold Air czyli dolot zimnego powietrza? Są różnice w elastyczności?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przód dołączasz w czasie jazdy, skrzynia na "D", ważne, żeby w momencie dołączania nie przyśpieszać.

"LOW", czy jak to jest u Ciebie oznaczone - skrzynia na "N", auto stoi, lub toczy się z niewielką prędkością.

Nie wiem, jak masz załączane napędy - dźwignią w podłodze, czy pokrętłem na desce. Jeżeli pokrętłem, to jak zrobisz coś nie tak, to po prostu nic nie zadziała.

Jeżeli dźwignią, to wszystko będzie zależało od przyłożonej siły - dźwignia po prostu stawi spory opór, jeżeli będziesz chciał zrobić coś nie tak.

Co do skrzyni, "1" oznacza, że skrzynia pracuje tylko na jedynce, pozycja "2", że na jedynce i dwójce - wyższego biegu nie wrzuci.

F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞

Escalade 6.2😍

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Terenowiec, mopar Cie drozej wyjdzie i tyle, mozesz kupic castrola, mobila czy elfa i tez bedzie dobrze byle lepkosc sie zgadzala. Ja jezdzilem na valvoline.

Co do cold intake to strata pieniedzy, wystarczy regularnie wymieniac orginalny filtr. Naczytalem sie o tym na us forach i efektu brak, jedynie po zamontowaniu stozka dzwiek grozniejszy spod maski dochodzi.

Ogrody - projekty, wykonanie, pielegnacja

 

www.ogrodyzpasja.com.pl

605 497 015

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info. Czyli w zasadzie wszelkie jazdy w terenie to D wystarczy, nie ma co kombinować raczej. Biegi wolę włączać po zatrzymaniu, spokojniejszy jestem. Pokrętło mam na desce. Napęd AWD bo to nie do końca Ramik a Durango z Hemikiem.

 

A jeszcze z takich rzeczy ciekawi mnie przycisk do holowania przyczep. To też najlepiej na D robić pewnie robić? On jakby wtedy podwaja biegi?

 

Orientowałem się z moparem. W kilku miejscach mówili mi o nim. Do castrola mieszane odczucia mam. Reszta ok, byle 5W30 było. Ile trzeba litrów oleju do wymiany w 5.7?

Zimny dolot mi polecano bo lepiej zbierać ma się ale jak piszesz, że szału nie ma to szkoda kasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze z takich rzeczy ciekawi mnie przycisk do holowania przyczep. To też najlepiej na D robić pewnie robić? On jakby wtedy podwaja biegi?

Wyłącza nadbieg, czyli ostatni bieg.

 

Biegi wolę włączać po zatrzymaniu, spokojniejszy jestem. Pokrętło mam na desce
Jak są opisane położenia tego pokrętła?

 

Czyli w zasadzie wszelkie jazdy w terenie to D wystarczy, nie ma co kombinować raczej.
No właśnie nie - "odłączając" wyższe biegi w niektórych sytuacjach oszczędzasz i skrzynię, i silnik. Blokując skrzynię na jedynce, czy dwójce możesz spokojnie hamować silnikiem na stromych zjazdach itd. Generalnie raczej nie da się nauczyć jazdy automatem w terenie zza klawiatury :-) A ta Twoja ksywka to chyba trochę na wyrost ;-) :lol:

F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞

Escalade 6.2😍

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.