Ma pierscien zabezpieczajacy po obu stronach ta oska w dyfrze, z jednej strony mostu jest krotka a z drugiej dluga, zeby ja wyciagnac mozesz przyczepic taki mlotek co sie go na osce przesowa, nie wiem jak on sie nazywa prosfesjonalnie, mi nie wyszlo i musialem klape zdjac od mostu i zdjac zawleczke od srodka, uszczelniacza nie ruszaj.
http://m.ebay.com/itm/191699961920?_mwBanner=1
Ja od cholery czasu stracilem na probe wyjecia bez otwierania mostu, a dostep do zawleczek jest prosty po zdjeciu klapy i raptem zajelo to 20 min, wkladac juz mozesz z zalozonym pierscieniem zabezpieczajacym, wpychasz az kliknie i wskoczy i to samo jak nakladasz przegub polosi na ten wieloklin, wciskasz az wskoczy. Najlepiej kup z orginalna zawleczka bo te nasze uniwersalne ciezko dopasowac, sa za grube i nie sciskaja sie na tyle zeby sie schowac w rowku i wsinac przegub na wieloklin