Skocz do zawartości

czy warto ? taki RAM / zakup kontrolowany


kucaro
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a jeszcze znalazlem takiego RAMa, w dieslu.

http://otomoto.pl/dodge-ram-4wd-slt-cuminins-heavy-duty-C15101979.html

jakies sugestie? ten przebieg 388kkm, to nie za duzy bedzie?

C15101979_1.jpg

ktos moze wie jakie to ma masy (te prawdziwie , a nie w dowodzie rej PL).

-----------------------------------------

pozdrawiam

www.eventino.net

www.fit-arena.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strasznie zdemolowany... koszty napraw blacharskich przerosną jego wartość
eeeee... bez przesady - poszycie paki lewa strona i klapa, blotnik prawy przedni do poprawki - nie jest tak zle...

Źle się wyraziłem, miałem na myśli, że koszt doprowadzenia go do kultury plus koszt zakupu to wyjdzie to samo lub więcej niż by kupił w dobrym stanie.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądząc po stanie jest on kompletnie zdewastowany, nie wiem jak tak w ogóle można utrzymywać takiego RAMika, fakt faktem, że można jego tanim kosztem naprawić ale co z tego, jeździł nim pewnie jakiś polski jankes który nie raczył oleju sprawdzić ani wymienić zużytych części, dla mnie samochody w takim stanie wyglądają nie na samochodu do skromnego remontu i dalszego użytkowania a do wiecznej skarbonki, zapewne będzie Ciebie wkurzać brak drobnych plastików które dostaniesz tylko za wielkiej wody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądząc po stanie jest on kompletnie zdewastowany, nie wiem jak tak w ogóle można utrzymywać takiego RAMika, fakt faktem, że można jego tanim kosztem naprawić ale co z tego, jeździł nim pewnie jakiś polski jankes który nie raczył oleju sprawdzić ani wymienić zużytych części, dla mnie samochody w takim stanie wyglądają nie na samochodu do skromnego remontu i dalszego użytkowania a do wiecznej skarbonki, zapewne będzie Ciebie wkurzać brak drobnych plastików które dostaniesz tylko za wielkiej wody.

Podpisuję się pod tym imieniem i nazwiskiem. Lepiej bym tego nie ujął.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

wracajac do tematu, ktos moze pamieta po ile to cudo stalo wczesniej ? wydaje mi sie że za dużo mniej niż teraz, ale chwile już stoi na sprzedaż.

 

 

http://allegro.pl/show_item.php?item=1346383175

80447716.jpg

 

zaczyna mnie ten interesowac, tylko sprzedajacy cos sciemnia:

Nie wiem o jaki nr Vin Panu chodzi,Ale przesylam pare fotek

 

http://www.bezwypadkowy.net/forum/70-ocena-auta/8036-prosba-o-sprawdzenie-autka-dodge-ram-2500-2002-cdt-vin3b7kf23612m291112#8037

-----------------------------------------

pozdrawiam

www.eventino.net

www.fit-arena.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no taka rozmiarówka mi pasi , mój gad sie zmieści na to:

 

rozmiarpakishortbed.jpg

 

podziekował ślicznie

w takim razie chłopaki powiedzcie mi co wiecie, czyli jak zidentyfikować tego Dodga (na VIN jeszcze czekam),, gdzie numery VIN bedą nabite, co sprawdzić itd...

-----------------------------------------

pozdrawiam

www.eventino.net

www.fit-arena.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle ze chce go wziac, zalezy ile znegocjuje cene,

musze miec takie wozidlo przetrwac zime (tutaj u mnie to niczym innym 4x4, jak na MTkach 31" , i lifcie 3,5" w gore to sie nie da jezdzic-moj Dodge Berlingo wczoraj ledwo zatrybil z rana, a jazda przypomina raczej wskazywanie mu kierunku w jakim moglby sie poruszac o ile aktualnie nie stoi w zaspie, zreszta i tak niezle sobie radzi ) dodatkowo na pake wejdzie quad,a zona bedzie miala auto do ciagniecia przyczepki na konika.

 

tak sie zbieram, zbieram i zebrac nie moge, zawsze jakies inne wydatki mi wyskakują.

a co do LPG to wczoraj mnie tak odrzucilo (jak ogladalem Jeepa Comanche na 35"), ze zdecydowanie tylko diesel,albo mala benzynka bez LPG, starzeje sie czlowiek....

-----------------------------------------

pozdrawiam

www.eventino.net

www.fit-arena.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzaj VIN i jeśli wszystko ok

i po oględzinach też ok to nie masz się co zastanawiać 34 tyś z fakturą to jak byś rozdawał to za darmo Za dobrego DIESLA w usa trzeba trochę wybecalować a tutaj na zdjęciach całkiem sympatycznie wygląda do tego HD no i silnik ma OGROOOOOMNY potencjał

00' Chevrolet Silverado 5.3 V8 4x4 LT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde, najlepie to by bylo jakby sie ktos ze mną przeleciał, bo ja zielony w temacie RAMików, a może ktoś tam z okolic miałby czas i ochote podskoczyć i rzucić okiem?

Odwdzięcze się .

 

a potem bylaby szansa ze by mu wsadzic reduktor jakis 4x4 AWD taki jak ma kolega BURDY w swoim czarnym ?(taki 4x4 FULL TIME) ?

-----------------------------------------

pozdrawiam

www.eventino.net

www.fit-arena.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
a potem bylaby szansa ze by mu wsadzic reduktor jakis 4x4 AWD taki jak ma kolega BURDY w swoim czarnym ?(taki 4x4 FULL TIME) ?
Niestety. Z tego co wiem to rzadkość - raduktory z funkcją fulltime (czyli z dyfrem międzyosiowym). Ja przynajmniej się z tym nie spotkałem w pickupach HD. Oczywiście, że jakieś tam są ,ale podejżewam że baaardzo drogie (pewnie nie mniej niż 2000$) Ale skoro wszystkie HD mają "klasyczny" ukł. napędowy to o czymś to świadczy i się sprawdza. Gwarantuję Ci, że się przyzwyczaisz i docenisz prostotę.

 

Zbychu dobrze mówi. Jeśli ten CTD jest w porządnym stanie to cane wyjątkowo okazyjna. Gość pewnie nie zadje sobie sprawy ile one kosztują w US. Tp wyglądzie i zakładając taki stan jak w opisie oceniam go na jakieś 13000$

 

tutaj u mnie to niczym innym 4x4, jak na MTkach 31" , i lifcie 3,5" w gore to sie nie da jezdzic
Seryjnie wchodzą 33" a do 3.5" liftu zmieścisz 37x12.5 :twisted: To jest właśnie urok HD. I nic nie musisz przerabiać ani wzmacniać :twisted:

 

Wszystko zależy gdzie jest ten Imielin. Może bym pojechał z Drugiem, ale do świąt ciężko u mnie z czasem. Jeśli to ten Imielin w Warszawie to spoko, dam radę przed świętami.

 

a co do LPG to wczoraj mnie tak odrzucilo (jak ogladalem Jeepa Comanche na 35"), ze zdecydowanie tylko diesel,albo mala benzynka bez LPG, starzeje sie czlowiek....

Człowiek się starzeje a instalacje LPG są coraz lepsze ;-) . Na LPG zawsze wuniesie Cię taniej jazda. Ale Cummins to Cummins.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imielin to jest za Częstochową. Kawałek drogi jest, ale bez przesady, że tak daleko.

Jeśli chodzi o nr. VIN i zdziwienie sprzedającego to już mi go prawie dyskwalifikuje, bo za każdym razem jak jechałem oglądać auto, które jak się okazywało, że nadawało się na szrot to właściciel mailem przesyłał mi wszystko oprócz VINu. Cwaniaczki. Handlują autami i nie wiedzą co to jest VIN. Śmiać się czy płakać? Duś go o ten VIN, a jak Ci nie poda to sobie odpuść go.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, mam

3B7KF23612M291112

czy moze ktoś z szanownego grona ma dostep do CARFAXu ?

tam sa jakies wpisy (7 sztuk)

 

z DEKODERA mam nastepujace informacje:

VIN 3B7KF23612M291112

DECODED 2002 Dodge Ram Pickup

Country MEXICO

Make Dodge

Vehicle Type Pickup Truck

GVWR Class Class G: 8,001-9,000 lb

Model Ram Pickup

Trim Level Base

Body Type 4 Door Cab; Quad

Engine Type L6, 5.9L; Turbo

Check Digit 1

Model Year 2002

Assy. Plant Lago Alberto Assembly

Production Seq. Number 291112

Brake System Hydraulic

Drive Line Type 4WD

Vehicle Class Full-size Pickup

Series 2500

Tonnage 3/4

Fuel Type Diesel

Manufacturer Chrysler de Mexico

Engine Code 6

 

czy to sie zgadza ze zdjeciami ? http://allegro.pl/show_item.php?item=1346383175

-----------------------------------------

pozdrawiam

www.eventino.net

www.fit-arena.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
oleje i plyny robione w zeszlym roku , podobno 10ty km temu,

serwisowany tylko w Austrii

 

W życiu nie sugeruj się tym co gość powie czy napisze. Sprawdź wszystko sam i o nic nie pytaj. Jak Zbych pojedzie z Tobą to na pewno ocenicie dobrze rzeczywisty stan tego Rama.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.