Jump to content

chrisuk

Klubowicz
  • Content Count

    340
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by chrisuk

  1. Maja przykaz w UC zeby wszystkie częsci motoryzacyjne wrzucać na cło :(
  2. Czesc Miałem, jezdzilem. Ad.1 Da sie ale po co ? Ad.2 W trasie koło 20L LPG na kołach 33 i lifcie 2 calowym Ad.3 Chyba nie ma takeigo auta, moze Navara ?? Ad.4 Nadaje sie bezproblemu, ja zrobiłem trase do Bułgarii bez zadnego problemu, a po Krakowie tez sie da jezdzic. PZDR
  3. chrisuk

    Sierra

    Gdyby ktos szukał ładnej Viki to mam: http://allegro.pl/ford-crown-victoria-police-interceptor-2009r-i6179625763.html
  4. Dziwne ale w Autochecku nie ma zadnego śladu na jego temat
  5. Hej, zarejestrowałes sie tylko po to zeby wstawić ogłoszenie ??
  6. chrisuk

    Bull in family

    Z wielka przyjemnoscia przedstawiam nowego czlonka rodziny: Solo Bull miniaturowy
  7. P71 California Highway Patrol z push barem, light barem itd :) Bedzie dzik :twisted: :twisted:
  8. Kassei, a co chcesz wiedziec?? Ja teraz ciągne radiowóz z Californii :twisted: :twisted:
  9. zyga, takie tematy to najlepiej ze swoim PH omawiaj :)
  10. Witajcie Chcialbym zaprosic wszystkich do nowo otwartego oddziału IC w Modlniczce W ofercie mamy czesci osobowe, ciezarowe oraz mamy pierwszy w Krakowie InterMotors Znajdujemy sie na wylocie z Krakowa na KAtowice przy autostradzie A4 - 1km od Misiek Garage W dniach 5-6 wrzesnia zapraszam na Dni Otwarte Intermotors W sobote od 10 do 18 a w niedziele od 10 do 16 Wsrod atrakcji miedzy innymi: - konkursy dla klientow - zakupy z nagrodami - centrum testowe kasków - pokaz stuntu w wykonaniu Fragment 83 - centrum testowe Castrol - grill i dobra zabawa... :)
  11. Czujnik połozenia wału ?
  12. chrisuk

    Sierra

    Lifty: 9 cali i 6 cali :-P
  13. chrisuk

    Kanada

    pit373, widze ze robiles trase podobna do mojej, tez bylem w Universal i na tamie. Gdzie nocowales w Las Vegas?
  14. tritrans, zadzwon tutaj: http://www.szwagro-matic.pl/ Mysle ze ci pomoga ;-)
  15. chrisuk

    RAM CZY GMC SIERRA

    Tadeusz_B, po pierwsze to nie róż tylko pomarańcz (wina aparatu), po drugie jest zła, a po trzecie ta w drugim planie to moja przed liftem :-x :-x
  16. chrisuk

    RAM CZY GMC SIERRA

    drug, i tu sie mylisz. Cala eksploatacje jest dostepna w PL, tak samo czesci do zawieszenie czy hamulce. Ja za amory do przodu w IC placilem 2 lata temu po 90zl/szt. Poza tym to nie jest auto ktore psuje sie co tydzien, ja na swojej Sierrce mam nalatane 211 tys. km i nie mam narazie zadnych powazniejszych awarii. zamontowalem lift 3 cale do tego body lift tez 3 cale, nowe amory Skyjackera, i pare innych pierdulek :-D :-D :-D :-D . Ma byc wielka czarna i zła :twisted: :twisted: :twisted:
  17. chrisuk

    RAM CZY GMC SIERRA

    Przypadek rzadki ale z czesciami nie ma zadnych kłopotów. co do wyboru modelu to trzeba sie dobrze zastanowic bo w razie checi sprzedazy ciezko chetnego na takie auto. PZDR
  18. mariusz15, jezeli chodzi o Nissensa to bardzo dobry producent, handluje tym od kilkunastu lat i nie ma powazniejszych reklamacji
  19. pit373, po co Ci wiecej kucy skoro i tak na jednej osi ich nie wykorzystasz ? Mialem juz pare Jeepow i po mojemu tylko Full Auto, no chyba ze auto ma byc do lansu w miescie :twisted: :twisted:
  20. trza se bylo kupic GMC :-D :-D :-D
  21. Witam Potrzebuje koledzy pomocy, musze dostarczyc dosc duzy obraz (200 x 160 cm) do stolicy. Moze ktos sie wybiera do stolicy busem i moglby mi przewiezc ten obraz, oczywiscie odplatnie. PZDR
  22. drug, ale to tylko Dodge a nie GMC
  23. CumminsPower, moze troche opanuj emocje bo Ci cukier skoczy :pala:
  24. drug, widze ze na jeeporgu Cie zbanowali :-( :-(
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.