Jump to content

Kuba M.

Klubowicz
  • Content Count

    670
  • Joined

  • Last visited

About Kuba M.

Contact

  • AIM
    11111

Profile Information

  • Location
    Mszczonów

Recent Profile Visitors

1,411 profile views
  1. Bo tundra jest właśnie full size-m.
  2. Bo tego nie da się zrobić dobrze bez rozdzielenia sygnałów.
  3. W swoim miałem zrobione tradycyjnie, tj pomarańczowe żarówki w lampach cofania, cofanie przeniesione do osobnej lampy Sygnał stopu i kierunków rozdzielony był chyba przy włączniku od STOPu, ale nie mam pewności - kupę lat już minęło.
  4. Że w ogóle jest to wiedziałem, ale myślałem, że tylko w najbiedniejszych wersjach, a tych u nas chyba nie ma w ofercie. A tu proszę, całkiem na bogato😊
  5. Jeżeli ma być 6 osobowy, to w grę wchodzi tylko full size z układem siedzeń 3+3. W Polsce oficjalną sieć dilerską ma tylko Ram, ale nie wiem, czy znajdziesz takiego z trzema miejscami z przodu. Oczywiście zakładając, że chodzi o nowe auto.
  6. Skoro słychać trzask z rozrusznika, to sygnał przez wybierak raczej idzie. Szukałbym awarii kabla plusowego między akumulatorem a rozrusznikiem, albo któregoś minusowego.
  7. Ale tego typu problemy wyszły by przy diagnostyce. No, chyba, że w tym ASO tak skanują...
  8. Ale tu problem polega chyba na tym, że rozrusznik kręci, ale silnik nie zapala - przynajmniej tak zrozumiałem opis. A przy problemie z wybierakiem odcina rozrusznik. Na filmie z kolei widać, że raz nie kręci wcale, a raz kręci, ale nie zapala. Może niech JM doprecyzuje jaki ma problem.
  9. Kuba M.

    Witam

    Mniammm, big block
  10. machony, pisałem do jakiegoś kolejnego spamera przygłupa, który reklamował sklep nie mający nic wspólnego z amcarami. Jego post już sprzątnięty, stąd mój wygląda dziwnie😉
  11. Ile teraz płacą od takich postów, 2 czy 3 zł?
  12. A co się stało, że szukasz drugiej "obudowy"?
  13. Chyba "front axle housing"
  14. Raz "asystowałem" przy takiej wymianie i w życiu się tego nie podejmę. Jeżeli jesteś z okolic Warszawy, to uderz do Darecki Serwis. Terminy pewnie odległe i najtaniej nie będzie, ale za to jest mało prawdopodobne, żeby im coś nie wyszło przy takiej robocie.
  15. Bardziej chodziło mi o model mostu. Ale skoro temat dotyczy łożysk wałka ataku to, i nie piszę tego w żaden sposób złośliwie, oddaj go do zrobienia komuś, kto się na tym zna. Wymiana tych łożysk wiąże się z koniecznością ustawienia ich preloadu i ustawienie luzu międzyzębnego ataku i talerza. A jak to zrobić, żeby nie sp...klić nie dowiesz się ani z forum, ani z manuala. To niestety akurat jeden z tych grubszych tematów, który wymaga sporego doświadczenia i paru niezbyt popularnych narzędzi. Znajdziesz w kraju kilka warsztatów, które mają o tym pojęcie. Proponuję szuk
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.