Jump to content

Kuba M.

Klubowicz
  • Content Count

    613
  • Joined

  • Last visited

About Kuba M.

  • Rank
    Weteran

Contact

  • AIM
    11111

Profile Information

  • Location
    Mszczonów

Recent Profile Visitors

855 profile views
  1. Kuba M.

    aliexpress

    Może by tak wyczyścić wątek z troli 😉 https://www.pickupklub.pl/profile/1790-malesa/ https://www.pickupklub.pl/profile/1928-ola151/ https://www.pickupklub.pl/profile/2234-malo22/ https://www.pickupklub.pl/profile/2240-klaro/ https://www.pickupklub.pl/profile/2429-magdalena-bielecka/
  2. A Ty już o to nie pytałeś przypadkiem?
  3. Dzwon (obudowa sprzęgła) na pewno nie będzie pasował, bo to dwa różne silniki - R4 i V6. Do tego jeżeli silnik 4.0 będzie od automatu (a takie Explorery to chyba 99.9% populacji) będziesz potrzebował jeszcze kompletnego sprzęgła z kołem zamachowym od manuala 4.0. Co z wiązkami elektrycznymi nie wiem.
  4. Opcji jest niewiele Wygięte pochwy mostu. Podjedź do kogoś, kto może sprawdzić Ci kąt pochylenia tylnych kół. Tylko pamiętaj, że taki pomiar trzeba zrobić na dobrych oponach - jeżeli warsztat będzie chciał to zrobić na tych zdartych, to proponuję szukać gdzieś indziej. Od biedy możesz sprawdzić sam - potrzebna tylko jakaś dobra poziomnica lub coś podobnego w działaniu. Wywalone łożyska półosi. Chociaż nie wiem jak bardzo musiały by być zużyte, żeby koła stały pod kątem powodującym takie zużycie opon - raczej byś zauważył. Zablokowany mechanizm różnicowy (zapięta na stałe blokada
  5. "Łyse od środka", tzn zdarty środek bieżnika opony, czy od wewnętrznej strony opony?
  6. Bardziej bałbym się tych niewidocznych. Z Twoim budżetem powinieneś celować w poprzednią generację - masz wtedy szansę kupić w miarę rokujący lub może nawet wyszykowany samochód, a nie wyeksploatowane padło.
  7. Cześć. Dostępność aut w takiej konfiguracji (tj. krótka kabina i długa paka) jest tak mała, że nie ograniczałbym się do jednej marki, tylko brał pod uwagę stan konkretnego egzemplarza. To co zapodał wiewioor to chyba kastrat - na Twoje warunki drogowe raczej średnio przydatny.
  8. Skoro już odłazi, to chyba nie ma sensu tego poprawiać, tylko wywalić w cholerę i albo położyć nową powłokę, albo założyć kuwetę.
  9. Nabijają, ale tylko tyle, żeby nie zgniło podczas magazynowania.
  10. Nie kojarzę, żeby by ktos na forum z tak świeżym GMC lub Chevym. Generalnie to chyba ciężko będzie w Polsce o wiarygodne opinie o tym sprzęcie z racji małej popularności. Jeżeli chodzi o skrzynie, to pytasz o Rama, czy o GM-a? Ta 8 biegowa w Ramie to trochę zmieniony ZF - jeździ teraz na tym chyba większość aut z wzdłużnie ustawionym silnikiem.
  11. Jak jeszcze upalałem w błocie, to tak co dwa, trzy wyjazdy smarowałem wszystko co miało kalamitki. Przy normalnym użytkowaniu mniej więcej razem z wymianą oleju w silniku, tj raz w roku. Tak mi wyszło doświadczalnie - tzn. jak wpychałem nowy smar, to ten stary który wypływał miał być jeszcze w miarę czysty. Smar Mobil (molibdenowy?? chyba??) - taki lekko przypominający silikon. Bardzo dobrze znosił pracę pod wodą i duże przeciążenia - wytrzymywał kilkukrotnie dłużej niż te zwykłe ŁT..) ŁT używałem do Honkera, a teraz szprycuję nim Uaza ojca - cokolwiek lepszego mogło by pod
  12. Kuba M.

    Witam:)

    Z tym budżetem możesz szukać Rama kupionego w Polsce. Ale trafić takiego, to prawie jak 6 w totka. Ewentualnie doskładać trochę, bo już niewiele brakuje do nowego Classica - bywały już poniżej 200 netto.
  13. Na zewnątrz obudowy z tyłu reduktora.
  14. Reduktorem steruje silnik elektryczny, taki mocno podobny do silnika wycieraczek. Sprawdź sobie najpierw kostki z przewodami i sam silnik - może dawno nie był używany i zawiesiły się szczotki, albo stanęły łożyska.
  15. Nie wiem jak jest w Fordzie 8.8, ale w mostach Dana te kosze są zamienne. Sprawdź (nawet na rockauto) po numerach, czy łożyska kosza półosie są takie same dla mostów z/bez LSD. Innych ewentualnych różnic nie powinno być. Koła będę kręciły się jak przy otwartym dyfrze także przy wykończonym LSD.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.