Jump to content

Kuba M.

Klubowicz
  • Content Count

    633
  • Joined

  • Last visited

About Kuba M.

  • Rank
    Weteran

Contact

  • AIM
    11111

Profile Information

  • Location
    Mszczonów

Recent Profile Visitors

962 profile views
  1. W tym momencie sumują się wszystkie luzy w układzie napędowym - auto nie nowe, więc trudno, żeby było "sztywne" jak prosto z linii. Ale najpierw trzeba przejść przez wszystkie położenia lewarka od biegów - od P, do końca, a potem z powrotem aż do N. I nie auto rozgrzane, ale olej w skrzyni - przy obecnych temperaturach trzeba przejechać przynajmniej ze 20 km. Chodzi o to, że ATF dość mocno zmienia swoją objętość w zależności od temperatury.
  2. Dokładnie. Nie ma co sprawdzać po silniku, bo widać, że to nie Raptor. VIN w łapę i sprawdzić, czy było jak Kassei podejrzewa - tzn, że jakiś handlarz podratował zwłoki tym co akurat miał na placu, czy może ktoś miał fantazję i wzbogacił sobie zwykłego eFa kołami i tapicerką z Raptora i alliexpresowym grillem. Chociaż wiadomo, że prawdopodobieństwo tego drugiego jest znikome lub nawet żadne.
  3. Jeżeli powodem odmowy naprawy był brak kanału, to tylko się cieszyć, że nie przyjęli.
  4. Tylko, że tu nie ma miejsca działanie prawa wstecz, bo przepisy o asymetrycznych przednich światłach obowiązują w Polsce jakoś tak od lat sześćdziesiątych. W przypadku aut, które już są zarejestrowane w Polsce, problem raczej jest inny - jeżeli raz, czy "X" razy auto dostawało przegląd, to co, diagnosta nie postawi kolejnej pieczątki i niby jak wytłumaczy te wcześniejsze pozytywne badania? W zasadzie powinien złożyć zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa przez jego poprzedników, albo i nawet i przez siebie samego. A to oznaczało by pewnie, że w krótkim czasie diagnostów z uprawnieniami
  5. Te auta produkowane były (i są) w tylu różnych wersjach, że musisz sprawdzać dane konkretnego egzemplarza. Ale DMC przyczepy w okolicach 3000-3500kg to norma, bo w sumie do tego są stworzone.
  6. Odradzam, to może być bolesna przesiadka😁 A co do błędów, to może skaner słaby i nie wszystkie wyłapuje.
  7. Strzelam już tak całkiem w ciemno - stan rozrządu weryfikowałeś? Bo powinieneś mieć 24 zaworowy silnik, a w nim chyba były już zmienne fazy.
  8. Żadnych błędów nie pokazuje?
  9. Jest jeszcze jedna możliwość - że ktoś poskładał auto z przypadkowych część. Ram miał kilka różnych silników, a silnik 4.7 pierdylion wersji i wkładali go do wielu różnych aut. Może komputer albo zegary były wymieniane i jedno z drugim nie chce współgrać.
  10. Podepnij jakiś komputer diagnostyczny, bo jak pisałem ciężko wróżyć - może jakiś problem z komputerem, może zegar padł, a może coś po drodze szwankuje.
  11. A co tu radzić, jeżeli nie wiadomo o jakiego Rama chodzi. A sorry, nie zauważyłem tytułu. W tym roczniku sygnał idzie chyba z ECU, więc tak na oko, to raczej nie dojdziesz co się stało.
  12. Nas jest łącznie może z dziesięciu, więc ciężko to nazwać klubem. Ostatni starszy eF to chyba był mój. Ale sprzedałem z 5 lat temu.
  13. Nie do końca tak - jeżeli silnik w takim eFie będzie wymagał remontu, to znaczy, że cała reszta auta już dawno uległa biodegradacji, albo została odbudowana przy pomocy słomy i szpachli.
  14. Najszybciej po cenie😁 Jeżeli handlarz sprzedaje takiego Efa za 20-25 tyś, to pewnie kupił go za góra 2 tyś USD, albo raczej mniej. Czyli po naszemu, zabrał jakiemuś redneckowi trupa stojącego od lat za stodołą i chce na tym zrobić interes życia. A na poważnie, większość tych eFów tyrała przez 30 lat jako auta użytkowe - domyśl się czego można oczekiwać po takim sprzęcie. A takiego, który zachował się w dobrym stanie, nie kupisz w USA za czapkę gruszek - przejrzyj miejscowe ogłoszenia. Ciężko u nas kupić o połowę młodszego amerykańkiego pickupa w stanie nie wymagającym
  15. To o czym piszesz, to 8 generacja f-series. Ja miałem 9, czyli w zasadzie 8 po lifcie - inne wnętrze, przedni pas i już. No ale ford twierdził, że to nowa generacja😁 Co silników, to praktycznie jedna konstrukcja, oba są tak samo debiloodporne - o ile nie kupisz zajeżdżonego paścia, to Tobie raczej nie uda się tego silnika zużyć. 5.0 jeździ w miarę przyzwoicie, chociaż szału jak na v8 nie ma, 5.8 daje już sporo fanu.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.