Jump to content

Kuba M.

Klubowicz
  • Content Count

    579
  • Joined

  • Last visited

About Kuba M.

  • Rank
    Weteran

Contact

  • AIM
    11111

Profile Information

  • Location
    Mszczonów

Recent Profile Visitors

554 profile views
  1. Chyba linki pomyliłeś, bo już pytałeś niedawno i niego.
  2. https://www.otomoto.pl/oferta/chevrolet-suburban-chevrolet-suburban-ls-swiezo-sprowadzony-z-usa-po-wszystkich-oplatach-ID6CKv67.html#dffe88132f 60 tys. z różnicy w cenie powinno wystarczyć na lift i opony ;-) A na poważnie, to przynajmniej świeżo sprowadzony, więc do sprawdzenia w jakim stanie upuścił USA.
  3. Bo diesle były też w 1500, a nawet w Tahoe/Yukonie (też w 3d). Oczywiście, jeżeli mowa o tej generacji, tj. gmt 400. Jedyny silnik którego nie było w 1500 i w Tahoe to big block 7.4 Co do drzwi dwuskrzydłowych i podnoszonej klapy, to na pewno można było wybrać i jedne, i drugie w całej rodzinie.
  4. Cena tego Suburbana, naprawdę bardzo delikatnie mówiąc, jest wyciągnięta psu spod ogona. Tym bardziej, że już na zdjęciach widać, że auto raczej nie jest perełką kolekcjonerską. Pierwsze co się rzuca w oczy, to felgi z ośmioma szpilkami, które były w wersjach 2500. A na drzwiach znaczki 1500. Różnica mechaniczna jest spora między tymi wersjami, więc pytanie, czy znaczki to radosna twórczość, czy auto ma, jak to się mówi, delikatny burdel w papierach. Problematyczne, bo 2500 nie bywały z DMC poniżej 3.5T. Do tego nieudolnie naprawiony fotel kierowcy - trochę szybko się zmęczył jak na te deklarowane 120 tyś km. I raczej nie jest wersja EU, a zwykły Kanadyjczyk. Owszem, były sprzedawane w Europie wersje EU zrobione na bazie Kanadyjczyków, ale o ile mi wiadomo tylko Chevrolety. Najłatwiej poznać EU po dodatkowych światłach w tylnym zderzaku (takie poziome podłużne odblaski z wstecznym) i po pomarańczowym włączniku tylnych przeciwmgielnych wyglądającym całkiem jak od pralki Predom. Moc też tak lekko z sufitu podana. Pomijając powyższe auto wygląda na zdjęciach przyzwoicie i pewnie za jakieś czterdzieści parę tyś pln znalazł by się na niego jakiś chętny. A tak postoi pewnie dłużej niż zamierza grać WOŚP Owsiaka.
  5. Myślę, że gdyby to był silnik dłubnięty w jakikolwiek sposób, to sprzedający coś by o tym wspomniał w ogłoszenia. Ponieważ nie ma o tym ani słowa, obstawiałbym bym niewiedzę/fantazję właściciela.
  6. Na pewno nie jest to silnik cumminsa. 380 KM też raczej nie ma - fabrycznie było chyba około 250. Przeszukaj stare wątki, coś mi się wydaje, że kiedyś ktoś pisał z czym się je te fordowe diesle.
  7. W skrócie można tak przyjąć chociaż, przynajmniej teoretycznie, były dostępne Rangery USA z jakimiś dieslami, ale chyba nawet w USA były rzadkością. Generalnie trzeba uściślić: Ranger i Mazda B z rynku amerykańskiego to konstrukcja Forda Ranger i Mazda B z pozostałych rynków (w tym UE) to konstrukcja Mazdy Były to zupełnie różne auta, nie mające ze sobą w zasadzie nic wspólnego. Pooglądaj sobie zdjęcia to zobaczysz różnicę. Od mniej więcej 2018 (nie jestem dokładnie pewny roku) wszystkie Mazdy i Rangery mają jedną konstrukcję.
  8. Pewnie jak we Wranglerach - albo pierdylion wersji "specjalnych" i "rocznicowych", albo radosna twórczość składającego auto po lakierowaniu - tzn. znaczki wybrane i przyklejone na pałę.
  9. Kuba M.

    Pilot do bramy

    Nie da się tak po prostu zaprogramować. Trzeba dokupić odbiornik do bramy zmieniający częstotliwość - podobno pokazało się coś takiego min. na allegro. Drugie wyjście to połączyć przewodami przyciski w aucie z fabrycznym pilotem od bramy - trochę druciarstwo, ale dla przeciętnego elektronika raczej prosta robota.
  10. Do tego jeszcze kat C. Strasznie ciężkie są te nowsze HD niestety :-(
  11. Kuba M.

    Ford Ranger Raptor

    Jeżeli auto ma wyglądać, a niekoniecznie jeździć, to bierz to, które Ci się bardziej podoba, bo nie ma mocniejszego argumentu od "podoba mi się" ;-) Mimo wszystko proponuję potestować różne dostępne u nas pickupy, żeby mieć jakieś porównanie.
  12. Kuba M.

    Ford Ranger Raptor

    Z ceną to faktycznie zaszaleli, niewiele brakuje do Rama z V8-ką. Nawet nie zauważyłem, kiedy ford wycofał silnik 3.2. Szkoda, bo to chyba jedyny element który wyróżniał Rangera na plus w porównaniu z resztą pickupów.
  13. Cały most na bank nie będzie pasował. Sądzą po różnorodności aut z tabelki, most występował w pierdylionie odmian. Bez przeróbek powinien pasować od Silverado 1500 i Sierry 1500 z platformy gmt 800 (tzn. lata 1999-2006). Wersje 2500 to już inny rozstaw szpilek kół i odciążone półosie. Most z Tahoe, Suburbana, Yukona, Avalanche i Hummera H2 z tej platformy będzie wymagał przespawania mocowań - te auta mają sprężyny z tyłu, u Ciebie są resory. Być może podejdzie z furgonów Chevrolet Express i GMC Savana - to podobny okres produkcji, te same rozmiary, ale nie wiem jak wygląda sprawa zawieszenia. Możesz spróbować z mostem ze starszej platformy suvów i pickupów, tj gmt400 (1991(?) - 2000) - wszystkie miały z tyłu resory, ale nie wiem, czy zawieszenie było dokładnie takie samo, nie pamiętam, też jak z hamulcami.
  14. Kuba M.

    Cybertruck

    Patrząc jakie ma rozmiary w porównaniu z F150, to faktycznie będzie raczej HD https://www.o2.pl/artykul/tesla-cybertruck-kontra-ford-f-elon-musk-chwali-sie-nowym-testem-6449985738422401a
  15. Kuba M.

    Cybertruck

    Jakoś pogodziłem się tym, że za parę lat raczej nie będzie innego wyboru niż elektryki. Ale za cholerę nie mogę pojąć, dlaczego nie chcą ich produkować w opakowaniach wyglądających jak normalne auta. Chociaż faktycznie ten Rivian jakoś jeszcze wygląda. To co na razie pokazał VW też obleci, ale od całej reszty to mi oczy krwawią.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.