Jump to content

Kuba M.

Klubowicz
  • Content Count

    697
  • Joined

  • Last visited

About Kuba M.

  • Rank
    Weteran

Contact

  • AIM
    11111

Profile Information

  • Location
    Mszczonów

Recent Profile Visitors

1,778 profile views
  1. Każdy z full size-ów będzie tak samo dobry do ciągania lawety pod warunkiem, że nie kupisz dobitego trupa - w sumie to do tego są przeznaczone. Inna sprawa, że przy takim zastosowaniu bardziej obawiałbym się o przeniesienie napędu (skrzynia, mosty) niż o silnik. Co do spalania, to pytanie jaka wartość powala Cie na kolana? Bo przy około 20-25l/100km kilka w tą , czy w tamtą to już żadna różnica.
  2. Jeżeli nie było jej w oryginale, to zakup jest bezsensowny. No, chyba, że wybierasz się w rejony Syberii lub podobne pod względem zimowych temperatur.
  3. Ten ktoś miał rację - we współczesnych autach w naszym klimacie nie ma problemu z niedogrzanym silnikiem, wręcz przeciwnie.
  4. Nie mogłem się powstrzymać😁 Sprzedam Seicento po przeróbkach na pickupa Płudnica • OLX.pl
  5. Kuba M.

    Emblematy

    2016 to już raczej RAM, a nie Dodge Ram.
  6. Próbowałem - wszystko co jest dotyczy podstawowego bcm-a.
  7. Żeby nie zaśmiecać tego przepełnionego forum dopisuję tutaj😁 Pacjent zbliżony tj. Escalade 2007 rok, czyli gmt 900 Czy ktoś wie gdzie jest dodatkowy moduł komfortu (xbcm, auxiliary body control module)??? Idzie przez niego m.in, sygnał na kierunkowskazy i stop gniazda przyczepy, a w wersji eu sygnał na tylne przeciwmgielne auta i przyczepy. W Suburbanie, Tahoe i Yukon z lat 2007-2014 powinien być w tym samym miejscu. Zanim zacznę ciągnąć nową instalację do tylnego przeciwmgielnego, to wolałbym naprawić fabryczną.
  8. Przyłóż do koła po średnicy łatę/poziomnicę i zmierz jaką masz odległość do nadkoli. Jak chcesz być bardzo dokładny, to w "rozporządzeniu o warunkach technicznych pojazdów..." jest dokładnie opisane na jakim obwodzie koło ma być schowane w błotniku, łącznie z kątami itd. Dystanse na pewno zmniejszą trwałość łożysk w piastach, sworzni zwrotnic czy układu kierowniczego. O ile, to ciężko powiedzieć, szczególnie że auto nie jest nowe, więc cholera wie ile im jeszcze życia zostało. Polepszenia prowadzenia też nie oczekuj, raczej wręcz przeciwnie
  9. O, to jest Jeep!
  10. Przecież to ma poprzeczny silnik i w 90% przypadków napęd tylko na przód - czyli właściwości jezdne jak cała skód, vw, peugeotów i innych pseudosuvów. Z Jeepa to tylko znaczek i cena (nijak przystająca do jakości) została.
  11. Łatwo nie będzie, bo rynek używanych aut słabo ostatnio wygląda. Ale trochę cierpliwości, systematyczności w przeglądaniu ogłoszeń i w końcu coś trafisz
  12. Trzy miejsca z przodu to tylko full size, więc w zasadzie tylko USA, ew. coś japońskiego (tundra, titan) z rynku USA. "Europejskie", a w zasadzie japońskie (poza Amarokiem) pickupy są dużo mniejsze i nie da się w nich upchnąć trzech miejsc z przodu. A przynajmniej takich prawie pełnowartościowych. D-maxa tej generacji zupełnie nie znam. Ale skoro sprzedaje go pierwszy właściciel, a auto jest z Polskiego salonu, to nie powinno być problemu ze sprawdzeniem w ASO Isuzu. Dopytaj tylko najpierw, czy to też nie jest cena netto. Inna sprawa, to że między silverado, czy jakimkolwiek inn
  13. Od lat 80-tych mają, czy wcześniej nie wiem. W zależności od generacji dwu lub trzy punktowy.
  14. Prawie 4 lata, jak eF pojechał do nowego właściciela😩
  15. A skąd wiesz, że nie ma pasa? Bo zdjęcia tak zrobione, że widać, że nic nie widać. Tak jak pisałem już na rajdach - auto w rzadko spotykanej u nas konfiguracji, tzn krótka kabina, krótka paka, V8 i napęd 4x4, biorąc pod uwagę lift zawieszenia i nowe opony cena wydaje się raczej niewysoka jak na Chevroleta, a sprzedaje się chyba od wiosny zeszłego roku. Weź VIN od gościa i sprawdzisz sobie w jakim stanie rozkładu przypłynął do PL.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.