Jump to content

Kuba M.

Klubowicz
  • Posts

    722
  • Joined

  • Last visited

Contact

  • AIM
    11111

Profile Information

  • Location
    Mszczonów

Recent Profile Visitors

2,557 profile views

Kuba M.'s Achievements

  1. O jakim wałku piszesz?
  2. 29 za sprawnego cumminsa z 4x4 nawet 3 lata temu to już było dziwnie tanio. Nie ma tez oczywiście co oczekiwać, że ktokolwiek w Polsce zapłaci tyle, co chcą za takie auta w DE. Wracając do auta kolegi, to jak Sebastian pisał, trzepak na pace, wyciągarka, lampki raczej obniżają wartość tego auta - doprowadzenie tego do stanu fabrycznego będzie kosztowało parę złotych. Ale zakładając, że nie ma problemu z korozją i mechanicznie nie jest śmietnikiem, to te 50-70 za jest w miarę realne.
  3. W przypadku ustalania wartości takiego auta ważniejsze jest to, w jakim jest teraz stanie i z jakiego został odbudowany, potem jaka to wersja (napędy - 4x4 czy 4x2, długość kabiny, długość paki, itp). To czy ma kamerę i czujniki parkowania to raczej najmniej istotny element. O halogenach i rurkach już nawet nie wspominając.
  4. Kuba M.

    Witam

    Jak sobie przypomnę ile kosztowało mnie doprowadzenie do stanu używalności pierwszego Jeepa, to się dziwę, że wtedy zawału nie dostałem😁 Za to od tego czasu (czyli będzie prawie 20 lat) nie wtopiłem już na żadnym aucie
  5. Lewa półoś jest bez zabezpieczenia. Prawa, o ile dobrze pamiętam, ma. Ale tylko wewnętrzna(tj. ta część, która wchodzi bezpośrednio do dyfra). Zewnętrzna (miedzy jednym krzyżakiem a drugim) jest bez zabezpieczenia. Żeby wyjąc półosie musisz zdjąć ze zwrotnic piasty i ich czopy. Poszukaj informacji o Explorerze I, bo to jest ten sam zawias.
  6. Auto było tym ucywilizowaniem😁 Dopiero w GMT 900 pojawiła się skrzynia rozdzielcza ze stałym napędem na obie osie, ale za to jednobiegowa, tzn bez reduktora, i tylko w Escalade oraz GMC (ale chyba tylko w najbogatszych wersjach, tj, Denali)
  7. "Auto" w tym reduktorze to w uproszczeniu "part time", tyle, że dopinany i rozpinany automatycznie w razie uślizgu którejś osi - spinane na sztywno obie osie, bez jakiegokolwiek mechanizmu różnicowego. Sprzęgło jest po to, żeby moment dopinana i rozpinania był w miarę mało odczuwalny.
  8. Dobra, pomyliłem z innym reduktorem, tak to jest gdy się szybciej czyta niż rozumie😁 To co opisałeś, to raczej prawidłowe działanie - w pozycji "auto" sprzęgło spina napędy "na sztywno" w razie wykrycia uślizgu którejś osi.
  9. U mnie strona działa bez logowania na facebooku. Co do klucza to pojęcia nie mam, skojarzyłem tylko, że jakiś gość dość regularnie ogłasza się ze swoimi usługami, jeździ nawet po kraju. Tematu nie zgłębiałem, bo nie miałem potrzeby.
  10. https://www.facebook.com/groups/1418276501791823 Tutaj czasem ogłasza się jakiś gość, który rozwiązuje takie problemy.
  11. Jeżeli do jutra zamówisz, to czwartek-piątek możesz mieć w domu. O ile tylko nic się ostatnio z przesyłkami z rockauto nie pop....szyło.
  12. Wejdź na rockauto, wybierz Swój model, wejdź w "Brake & Wheel Hub" i poszukaj "Parking Brake Cable". Przy każdej lince będą numery - sprawdź w jakiekolwiek wyszukiwarce do czego jeszcze pasują i już👍
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.