Jump to content

Kuba M.

Klubowicz
  • Content Count

    591
  • Joined

  • Last visited

About Kuba M.

  • Rank
    Weteran

Contact

  • AIM
    11111

Profile Information

  • Location
    Mszczonów

Recent Profile Visitors

668 profile views
  1. Z tym budżetem w wymienionych przez Ciebie rocznikach to najwyżej grube problemy kupisz, a nie auto. Z taką kasą możesz celować w późne lata 90-te lub początek lat dwutysięcznych. No niestety, starcze roczniki mocno podrożały, a młodsze za cholerę nie chcą tanieć. Co do wyboru - bierz to co w ogóle uda się znaleźć w stanie rokującym, ew to co Ci się bardziej podoba. Bo przy dwudziestoletnich letnich auta raczej ciężko mówić o typowych usterkach - nawet w najbardziej zadbanych ma prawo walnąć wszystko. Na pewno, jak w każdym starym aucie z USA, problemem będzie korozja. Albo z powodu powypadkowej przeszłości, albo z racji tego, że najczęściej to auta typowo użytkowe - mało kto przejmuje się wyglądem Lublina, ma jeździć i tyle.
  2. Małe szanse. Chyba, że eF jako nowy sprzedany był poza USA, to może będzie wybity na ramie.
  3. Pewnie jakbyś podał przynajmniej rocznik, albo najlepiej typ mostu, to było by łatwiej. Z Durango nie podejdzie, mniejszy rozstaw kół.
  4. To białe to oświetlenie paki, włącza się razem z oświetleniem kabiny. Co do włączania oświetlenia wnętrza ostatnim położeniem regulacji oświetlenia zegarów, to amerykanie stosują je do tej pory w niektórych autach. Nie jesteś pierwszy, ani ostatni, który się na to nabrał, więc wstydu nie ma😉
  5. To powinno być w ramce na pierwszej stronie forum 👍
  6. Nie dobieraj przełożenia po vinie, tylko sprawdź co faktycznie u Ciebie siedzi. Przełożenia powinny być na tabliczce przy deklu i na kole talerzowym w formie ilość zębów talerza-ilość zębów ataku. Dwa, w linku są same przełożenia, potrzebny jeszcze komplet łożysk i uszczelniaczy - na rockauto masz pełny zestaw naprawczy. Jeżeli wał się urwał, bo zmieliło bebechy w koście, to same przełożenia z łożyskami raczej nie starczą. Jest duże prawdopodobieństwo, że satelity i koła koronowe też szlag trafił. Pomijając już małe prawdopodobieństwo urwania wału przez zablokowany most. Jeżeli miało by to zadziałać w drugą stronę - tzn urwany wał zmielił most - no nie, tak to jest jeszcze mniej prawdopodobne, a w zasadzie nie spotykane. Generalnie to wróżenie z fusów. Na Twoim miejscu dał bym auto do kogoś, kto się na tym przynajmniej trochę zna i nie będzie chciał wystukać Cię z kasy.
  7. Jeżeli usterkę diagnozował ten sam mechanik, to na Twoim miejscu sprawdziłbym, czy faktycznie potrzebujesz tych części.
  8. Czy on jakiś czas temu nie był do kupienia w zestawie ze sporą naczepą?
  9. Kiedyś każdy serwis Jeepa ogarniał też Dodge. Jak jest teraz nie wiem, spróbuj.
  10. Ogłoszenie nieaktualne.
  11. Już ma 400 KM https://www.otomoto.pl/oferta/ford-f350-7-3-d-400-km-4x4-harley-davidson-gwarancja-dealer-professional-ID6CPTvv.html?
  12. Chyba linki pomyliłeś, bo już pytałeś niedawno i niego.
  13. https://www.otomoto.pl/oferta/chevrolet-suburban-chevrolet-suburban-ls-swiezo-sprowadzony-z-usa-po-wszystkich-oplatach-ID6CKv67.html#dffe88132f 60 tys. z różnicy w cenie powinno wystarczyć na lift i opony ;-) A na poważnie, to przynajmniej świeżo sprowadzony, więc do sprawdzenia w jakim stanie upuścił USA.
  14. Bo diesle były też w 1500, a nawet w Tahoe/Yukonie (też w 3d). Oczywiście, jeżeli mowa o tej generacji, tj. gmt 400. Jedyny silnik którego nie było w 1500 i w Tahoe to big block 7.4 Co do drzwi dwuskrzydłowych i podnoszonej klapy, to na pewno można było wybrać i jedne, i drugie w całej rodzinie.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.