Jump to content

Kuba M.

Klubowicz
  • Content Count

    569
  • Joined

  • Last visited

About Kuba M.

  • Rank
    Weteran

Contact

  • AIM
    11111

Profile Information

  • Location
    Mszczonów

Recent Profile Visitors

494 profile views
  1. Kuba M.

    Ford Ranger Raptor

    Jeżeli auto ma wyglądać, a niekoniecznie jeździć, to bierz to, które Ci się bardziej podoba, bo nie ma mocniejszego argumentu od "podoba mi się" ;-) Mimo wszystko proponuję potestować różne dostępne u nas pickupy, żeby mieć jakieś porównanie.
  2. Kuba M.

    Ford Ranger Raptor

    Z ceną to faktycznie zaszaleli, niewiele brakuje do Rama z V8-ką. Nawet nie zauważyłem, kiedy ford wycofał silnik 3.2. Szkoda, bo to chyba jedyny element który wyróżniał Rangera na plus w porównaniu z resztą pickupów.
  3. Cały most na bank nie będzie pasował. Sądzą po różnorodności aut z tabelki, most występował w pierdylionie odmian. Bez przeróbek powinien pasować od Silverado 1500 i Sierry 1500 z platformy gmt 800 (tzn. lata 1999-2006). Wersje 2500 to już inny rozstaw szpilek kół i odciążone półosie. Most z Tahoe, Suburbana, Yukona, Avalanche i Hummera H2 z tej platformy będzie wymagał przespawania mocowań - te auta mają sprężyny z tyłu, u Ciebie są resory. Być może podejdzie z furgonów Chevrolet Express i GMC Savana - to podobny okres produkcji, te same rozmiary, ale nie wiem jak wygląda sprawa zawieszenia. Możesz spróbować z mostem ze starszej platformy suvów i pickupów, tj gmt400 (1991(?) - 2000) - wszystkie miały z tyłu resory, ale nie wiem, czy zawieszenie było dokładnie takie samo, nie pamiętam, też jak z hamulcami.
  4. Kuba M.

    Cybertruck

    Patrząc jakie ma rozmiary w porównaniu z F150, to faktycznie będzie raczej HD https://www.o2.pl/artykul/tesla-cybertruck-kontra-ford-f-elon-musk-chwali-sie-nowym-testem-6449985738422401a
  5. Kuba M.

    Cybertruck

    Jakoś pogodziłem się tym, że za parę lat raczej nie będzie innego wyboru niż elektryki. Ale za cholerę nie mogę pojąć, dlaczego nie chcą ich produkować w opakowaniach wyglądających jak normalne auta. Chociaż faktycznie ten Rivian jakoś jeszcze wygląda. To co na razie pokazał VW też obleci, ale od całej reszty to mi oczy krwawią.
  6. Kuba M.

    Dakota & Ram1500

    Konstrukcja wspólna z Dodge Durango 2 generacji. Oczywiście jakieś około silnikowe graty i części eksploatacyjne będę wspólne Ramem, ale generalnie to bliźniak Durango.
  7. Jeżeli te 18 tyś km przebiegu jest prawdziwe, to nie powinno być żadnych śladów użytkowania, to ledwo dotarte auto. Spasowanie szczelin niewiele Ci powie - to ciężarówka, nie oczekuj wykonania klasy premium. Mnie zastanawia, skąd ta cena na auto z przebiegiem kilkukrotnie mniejszym niż średnia w tej klasie. W komisach takie okazje się nie zdarzają, szczególnie tych określających się mianem "salonu"
  8. Jedyne co można powiedzieć, to że na pewno nie jest aż o tyle tańszy bez powodu. Pytanie, czy chce Ci się i czy masz umiejętności, żeby znaleźć ten powód jeszcze przed kupnem auta. Po tych zdjęciach to można co najwyżej określić ilość użytego plaka, bo widać, że poszło go sporo. Inna sprawa, że jak chcesz technikę Mitsubishi L200, to może szukaj L200. Fiat sprzedawał się bardzo słabo (kilkadziesiąt sztuk w zeszłym roku, o ile dobrze pamiętam) i został wycofany ze sprzedaży. Pytanie więc, jak będzie dostępnością części, które akurat nie są zamienne z L200.
  9. Manual, czy automat, bo to zasadnicza różnica. A najlepiej ustal, jaką konkretnie masz skrzynię, bo obstawiam, że montowali kilka różnych.
  10. Takie wibracje może powodować wiele elementów - zużyte piasty, łożyska półosi, łożyska wałka ataku, krzywe półosie lub cały most, krzywe felgi lub właśnie tarcze itd., itd Napisz dokładnie kiedy się pojawiają, gdzie są odczuwalne (np. na kierownicy), czy jakoś zmieniają się w zależności od tego czy przyśpieszasz, jedziesz ze stałą prędkością lub zwalniasz, czy pojawiają się zawsze, czy tylko w niektórych warunkach. Słowem, potrzeba więcej informacji, bo na podstawie tego co napisałeś to można co najwyżej powróżyć z fusów ;-)
  11. Kuba M.

    Panel klimatyzacji

    Nie sądzę, żeby dało się zrobić taką przeróbkę wymieniając sam panel. Zrób najpierw diagnostykę jakimś dobrym testerem OBD, bo to wcale niekoniecznie musi być problem z panelem.
  12. Nie napisałeś o jakich generacjach czy rocznikach myślisz. Najczęściej występujące długości paki to 5.5, 6.5 i 8 stóp. Wszystko zależy od rocznika i długości kabiny. Oczywiście mogą być minimalne różnice w długości, bo te stopy trzeba przyjąć jako dość umowny wymiar. Co do wożenia psów pickupem to właśnie zacząłem zastanawiać się na przesiadką do jakiegoś suva. Na tylnym siedzeniu słabo, przynajmniej w Amaroku. A na pace to proponuję samemu zajrzeć pod laminat przy temperaturze zewnętrznej chociażby +25 stopni.
  13. Cena cały czas taka sam, zdjęcia zresztą też. Patrząc na ceny Cumminsów w USA, czy DE (u nas chyba od roku czy dwóch żadnego nie było), gdyby rama była OK, to już by dawno znalazł chętnego.
  14. Zdjęcia to takie, że widać, że nic nie widać, z opisu też niewiele można wywnioskować, poza historią komisu. Podejrzewam, patrząc na datę 1 rejestracji, że to może być auto z polskiej dystrybucji. Ale równie dobrze może być to egzemplarz, który został skasowany zaraz po kupnie w USA, a potem trafił do Polski i został odbudowany przy pomocy kilogramów szpachli. Cena jak to cena - ciężko cokolwiek powiedzieć, bo nie bardzo jest do czego porównać - 99% tego co można znaleźć w ogłoszeniach to powypadkowy złom, który szuka swojego naiwniaka od co najmniej roku. Jechać, sprawdzić co się tylko da łącznie z carfaxem i długo się nie zastanawiać, bo jeżeli to zdrowa sztuka, to sprzeda się szybko.
  15. W naszych okolicach nie ma nikogo, kogo można polecić z czystym sumieniem jako ogarniającego takie auta. Najbliżej Warszawa lub Łódź - kogoś sprytnego powinni tam mieć. Popytaj na orgu - Jeep i Dodge pod kątem elektryki to praktycznie takie same rozwiązania. O specach z okolic Łodzi powinien coś wiedzieć Sebastian O.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.