Skocz do zawartości

Kuba M.

Klubowicz
  • Zawartość

    521
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Kuba M.

  • Tytuł
    Weteran

Kontakt

  • GG
    11111

Informacje

  • Lokalizacja:
    Mszczonów

Ostatnie wizyty

122 wyświetleń profilu
  1. Kuba M.

    Osłony burty

    Ciężko wywróżyć, jaki rocznik tego l200. Jeżeli aktualnie produkowane to spróbuj w ASO. Takie listwy do wielu pickupów robi amerykański Bushwacker, ale nie dość, że sam produkt jest drogi, to jeszcze z powodu gabarytów ściągnięcie tego do PL też tanie nie jest. Może się okazać, że taniej wyjdzie kupno nowej wanny. Może produkuje to ktoś jeszcze - szukaj pod hasłem "Bedrail Cap"
  2. Kuba M.

    F-150 koła 34"

    Nawet jeżeli masz 4x4, a nie kastrata, to może być ciężko. Jeżeli nie chcesz zakładać liftu, to chyba bezpieczniej będzie uderzyć w coś mniejszego. Pamiętaj o jednym - rozmiar podany na oponie jest raczej mocno orientacyjny i w zależności od producenta, a nawet modelu opony tej samej m-ki rozbieżności potrafią być spore, nawet do 1 cala.
  3. Kuba M.

    F-150 koła 34"

    Jakbyś napisał w czym to ma się zmieścić, to może było by ciut łatwiej cokolwiek odpowiedzieć. F150 jest trzynaście generacji, a w każdej po kilkanaście różnych wersji. A szklane kule trudno dostępne ostatnio :)
  4. Kuba M.

    Wielki Comeback PIckUpKlub.pl - dla pierwszej 10-tki GADŻETY !!!

    Właśnie odebrałem od kuriera wielką pakę. Wielkie dzięki!!! Co i komu jestem winien? Bo żona pieje ze szczęścia, ponieważ polar idealnie w jej rozmiarze :-)
  5. Kuba M.

    Światełka w kabinie i oświetlenie paki.

    Żaden wstyd - nie jeden wymieniał z tego powodu akumulator :-)
  6. Kuba M.

    Światełka w kabinie i oświetlenie paki.

    Ostatnie położenie pokrętła od regulacji oświetlenia wskaźników włącza oświetlenie kabiny - Amerykanie tak lubią i w zasadzie w tej chwili nie kojarzę, czy w ogóle spotkałem jakieś auto z USA, które by nie miało takiego rozwiązania. A jeżeli chodzi o oświetlenie paki, to w starszych amerykańskich pickupach zawsze było spięte na krótko z oświetleniem wnętrza. Dziwne, że dotrwało aż do Twojej generacji eFa. Może chcieli zaoszczędzić na dodatkowym włączniku i kablach, a może nikt się nad tym nie zastanawiał, bo dla nich to norma
  7. Kuba M.

    Światełka w kabinie i oświetlenie paki.

    Jaki rocznik? Albo inaczej - pokręć gałką (kółkiem, czy co tam akurat masz) od regulacji oświetlenia zegarów - na 99,9 % pomoże
  8. Kuba M.

    Pick up z otwieraną tylną szybą.

    To opcja możliwa chyba w każdym pickupie, jakiego sobie wymyślisz. Nawet chyba to Amaroka i Hiluxa można sobie taką zamówić. Więc jak trafi Ci się egzemplarz z taką szybą to będziesz miał, jak nie to pozostaje dokupić. Ale tanio i od ręki raczej nie będzie.
  9. Kuba M.

    Witam

    Jedyne co mi się nasuwa, to zmiana sklepu na taki, gdzie posługują się głową, a nie numerkami ;-) Ale biorąc pod uwagę, że Taro jest jednak dość rzadkim i do tego niezbyt młodym autem, raczej przygotuj się na to, że sam będziesz musiał dojść do tego co i od czego pasuje. Niestety czasem metodą prób i błędów...
  10. Kuba M.

    Witam

    Cześć Taro to nic innego jak Toyota Hilux ze znaczkiem VW, więc nie powinieneś mieć problemów z częściami.
  11. Kuba M.

    Wielki Comeback PIckUpKlub.pl - dla pierwszej 10-tki GADŻETY !!!

    Jakoś tak kolorowo się zrobiło ;-)
  12. Kuba M.

    Dodge Ram III generacji

    Czyli raczej delikatnie to nie działa ;-)
  13. Kuba M.

    DMC i ładowność SUPER DUTY w krajowych warunkach.

    1. Nie wiem 2. Tak na oko to pewnie około 100kg, wątpię, żeby dużo więcej 3. Wszystkie mają mniej więcej podobnie. Wydaje mi się nawet, że te 1100kg to i tak sporo. Na pewno regułą będzie, że im mniej wyposarzenia, tym lżej, więc i więcej ładowności. A generalnie to po prostu trzeba sprawdzać dane w dowodzie każdego egzemplarza. 4. Łatwo na pewno nie będzie. A nie sprawdzałeś typowych nadstawek kamperowych na pickupy - paki nie trzeba zdejmować, więc po wyjeździe zrzucasz zabudowę i masz dalej normalnego pickupa. Inna sprawa, że chyba najkorzystniej pod względem wagi wyjdzie zabudowa na jakiejś europejskiej furgonetce.
  14. Kuba M.

    Dodge Ram III generacji

    No właśnie nie byłem pewien :roll: Jak to w praktyce się sprawdzało?
  15. Kuba M.

    DMC i ładowność SUPER DUTY w krajowych warunkach.

    Wszystko zależy od masy własnej konkretnego egzemplarza. MW nie przekracza 3.5t to wiadomo - ładowności tyle, ile zostało wolnego do 3.5t. O ile dobrze kojarzę, to musi to jeszcze grać z ilością miejsc w kabinie - jest, albo była jakaś określona waga przypadająca na jedno miejsce. Ale jeżeli sama masa własna już przekracza 3.5t, to raczej nie pchałbym się w takie numery. Zbyt łatwo w dzisiejszych czasach zweryfikować takie dane a jednocześnie jest zbyt duża kolejka chętnych na zaległą kasę - viatol, podatek drogowy itd.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.