Skocz do zawartości

Kuba M.

Klubowicz
  • Postów

    769
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Kontakt

  • GG
    11111

Informacje

  • Lokalizacja:
    Mszczonów

Ostatnie wizyty

2947 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Kuba M.

  1. Może ktoś go po prostu wyłączył - chyba da się to zrobić przez obd.
  2. Dobry skaner diagnostyczny powinien pokazać która cewka padła.
  3. Wystarczy vin na podszybiu
  4. Raczej nie znajdziesz. Amerykanie nie znakują ram.
  5. Ale co to znaczy coś więcej - wyższe, powiększające ładowność, czy jeszcze coś innego? Jeżeli chodzi o trwałość, to ciężko będzie przebić oryginał. Hiluxy z tamtych lat to straszne wozy drabiniaste, ale naprawdę debiloodporne i mocno trzeba się starać żeby coś klęknęło w zawiasie.
  6. Kuba M.

    Moja TOYOTA HILUX

    Jeżeli nie wiesz co i kiedy było wymieniane, to wszystkie płyny i filtry do wymiany
  7. Zmienić mechanika? A tak od początku, to problem jest tylko z kontrolką, czy przełączaniem reduktora? Sterowanie dźwignią czy pokrętłem?
  8. W tej generacji to już chyba trzeba pobawić się oprogramowaniem
  9. Jak przerobić w Twojej generacji Rama z USA na EU to już tu chyba kiedyś było opisane. Jeżeli nie znajdziesz, to może wiewioor jakoś pomoże, grzebie w Ramach od dawna.
  10. Te kierunkowskazy świecą na pomarańczowo, czy czerwono? Jeżeli na pomarańczowo, to by oznaczało, że na wersję EU przerabiał je idiota, jeżeli na czerwono to po prostu nie są przerobione.
  11. Może jest problem z blokadą wybieraka sterowaną pedałem hamulca.
  12. Kuba M.

    Witam grupę

    Ja wszystko co tylko mogę, biorę w rockauto. Nawet pomimo tego, że jakiś czas temu koszty paczek mocno zdrożały i wszystkie trafiają na cło, to i tak wychodzi to sporo taniej niż u naszych handlarzy (tak mniej więcej o połowę taniej). Problem jest tylko z bardzo dużymi gabarytami, bo koszty przesyłki są absurdalne. Wiem, że ludzie korzystają wtedy z firm typu polamer i podobnych - jeszcze nie miałem takiej potrzeby, więc ścieżkę mam nieprzetartą
  13. Poszukaj sobie na youtubie hasła blend doors dodge ram 2012. Na 100% znajdziesz kilkanaście stron z instrukcjami jak szukać usterki i jak ja naprawić. Przyczyn może być kilka - uszkodzone same klapy, ich napęd,albo coś oprogramowaniem. Ja z tymi rocznikami nie miałem do czynienia, więc z fusów nie będę wróżył. Niestety, w przypadku nagrzewnicy mało inwazyjna naprawa jest raczej niezbyt prawdopodobna😒
  14. Pewnie klapy w nagrzewnicy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.