Jump to content

Kuba M.

Klubowicz
  • Content Count

    581
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Thanks
    Kuba M. got a reaction from Mecenas in Znalezione na alledrogo/ebay   
    Cena tego Suburbana, naprawdę bardzo delikatnie mówiąc, jest wyciągnięta psu spod ogona.
    Tym bardziej, że już na zdjęciach widać, że auto raczej nie jest perełką kolekcjonerską.
    Pierwsze co się rzuca w oczy, to felgi z ośmioma szpilkami, które były w wersjach 2500. A na drzwiach znaczki 1500.
    Różnica mechaniczna jest spora między tymi wersjami, więc pytanie, czy znaczki to radosna twórczość, czy auto ma, jak to się mówi, delikatny burdel w papierach. Problematyczne, bo 2500 nie bywały z DMC poniżej 3.5T.
    Do tego nieudolnie naprawiony fotel kierowcy - trochę szybko się zmęczył jak na te deklarowane 120 tyś km.
    I raczej nie jest wersja EU, a zwykły Kanadyjczyk. Owszem, były sprzedawane w Europie wersje EU zrobione na bazie Kanadyjczyków, ale o ile mi wiadomo tylko Chevrolety.
    Najłatwiej poznać EU po dodatkowych światłach w tylnym zderzaku (takie poziome podłużne odblaski z wstecznym) i po pomarańczowym włączniku tylnych przeciwmgielnych wyglądającym całkiem jak od pralki Predom.
    Moc też tak lekko z sufitu podana.
    Pomijając powyższe auto wygląda na zdjęciach przyzwoicie i pewnie za jakieś czterdzieści parę tyś pln znalazł by się na niego jakiś chętny.
    A tak postoi pewnie dłużej niż zamierza grać WOŚP Owsiaka.
  2. Thanks
    Kuba M. got a reaction from Sebastian O. in Znalezione na alledrogo/ebay   
    Cena tego Suburbana, naprawdę bardzo delikatnie mówiąc, jest wyciągnięta psu spod ogona.
    Tym bardziej, że już na zdjęciach widać, że auto raczej nie jest perełką kolekcjonerską.
    Pierwsze co się rzuca w oczy, to felgi z ośmioma szpilkami, które były w wersjach 2500. A na drzwiach znaczki 1500.
    Różnica mechaniczna jest spora między tymi wersjami, więc pytanie, czy znaczki to radosna twórczość, czy auto ma, jak to się mówi, delikatny burdel w papierach. Problematyczne, bo 2500 nie bywały z DMC poniżej 3.5T.
    Do tego nieudolnie naprawiony fotel kierowcy - trochę szybko się zmęczył jak na te deklarowane 120 tyś km.
    I raczej nie jest wersja EU, a zwykły Kanadyjczyk. Owszem, były sprzedawane w Europie wersje EU zrobione na bazie Kanadyjczyków, ale o ile mi wiadomo tylko Chevrolety.
    Najłatwiej poznać EU po dodatkowych światłach w tylnym zderzaku (takie poziome podłużne odblaski z wstecznym) i po pomarańczowym włączniku tylnych przeciwmgielnych wyglądającym całkiem jak od pralki Predom.
    Moc też tak lekko z sufitu podana.
    Pomijając powyższe auto wygląda na zdjęciach przyzwoicie i pewnie za jakieś czterdzieści parę tyś pln znalazł by się na niego jakiś chętny.
    A tak postoi pewnie dłużej niż zamierza grać WOŚP Owsiaka.
  3. Like
    Kuba M. got a reaction from Mecenas in Ford F350 7.3D   
    Na pewno nie jest to silnik cumminsa. 380 KM też raczej nie ma - fabrycznie było chyba około 250.
    Przeszukaj stare wątki, coś mi się wydaje, że kiedyś ktoś pisał z czym się je te fordowe diesle.
  4. Thanks
    Kuba M. got a reaction from Wierzba_14 in Pytanko o Most GMC Sierra   
    Cały most na bank nie będzie pasował.
    Sądzą po różnorodności aut z tabelki, most występował w pierdylionie odmian.
    Bez przeróbek powinien pasować od Silverado 1500 i Sierry 1500 z platformy gmt 800 (tzn. lata 1999-2006). Wersje 2500 to już inny rozstaw szpilek kół i odciążone półosie.
    Most z Tahoe, Suburbana, Yukona, Avalanche i Hummera H2 z tej platformy będzie wymagał przespawania mocowań - te auta mają sprężyny z tyłu, u Ciebie są resory.
    Być może podejdzie z furgonów Chevrolet Express i GMC Savana - to podobny okres produkcji, te same rozmiary, ale nie wiem jak wygląda sprawa zawieszenia.
    Możesz spróbować z mostem ze starszej platformy suvów i pickupów, tj gmt400 (1991(?) - 2000) - wszystkie miały z tyłu resory, ale nie wiem, czy zawieszenie było dokładnie takie samo, nie pamiętam, też jak z hamulcami.
     
  5. Like
    Kuba M. got a reaction from Mecenas in Dakota II gen / III gen na co zwrócić uwagę   
    W ogóle Dakota, jak i pozostałe mid sizy z USA są u nas wyjątkowo mało popularne.
    Nie wiem dlaczego, być może większość myśli podobnie jak ja, tj. że małe pickupy z USA nie oferują nic więcej od ich japońskich czy europejskich konkurentów (z wyjątkiem posiadania benzynowych silników), ale za to są tak samo upierdliwe w utrzymaniu jak ich więksi "bracia". Części tak samo trzeba szukać w sklepach specjalizujących się w amerykańskich autach, albo samemu ściągać zza oceanu (o jakichkolwiek blacharskich gratach zapomnij). Ładowność tak z 500-700 kg, japonia 800-1000kg (btw. co dadzą poduszki czy wzmocnione resory, jeżeli to wszystko opiera się na takim sobie moście). O awaryjności nie wspomnę - miałeś Jeepy to wiesz jak jest. Do tego podaż w ogłoszeniach w zasadzie żadna - to też już wiesz.
    Moim zdaniem albo nie jojczyć, tylko szukać full siza - Ram, F150, Silverado/Sierra, albo celować w jakiegoś Japończyka.
    U nas z amerykańskich mid sizów chyba najłatwiej będzie znaleźć Cheviego S10/GMC Sonoma - to bliźniaki w miarę popularnego u nas Blazera. Czasem jakiś się pojawia, a i ceny jeszcze nie wyskoczyły z kosmos.
  6. Like
    Kuba M. got a reaction from Mecenas in Dodge Ram 1500 2010 r.   
    Raczej odwrotnie - ciężko jest takie auto kupić. Wyłowienie zdrowego egzemplarza z całej masy nasprowadzanego do kraju złomu wymaga wch...j cierpliwości i sporo refleksu.
  7. Like
    Kuba M. got a reaction from Mecenas in Pytanie do znawców Dodge   
    Pierwsze to regulacja elektrycznego hamulca przyczepy. Typowy jankeski gadźet - jak nie masz przyczepy z USA, to do niczego Ci się nie przyda.
    Co do radia, to raczej potrzebny jakiś elektronik. Tylko nie zapędzaj się z naprawi - to radio to podstawowy model wkładany fabrycznie do wszystkich dodgów, jeepów i chryslerów i za 300 pln spokojnie kupisz wersję EU, może nawet nówkę sztukę, bo towar raczej średnio sprzedawalny.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.