Jump to content

2014 RAM 1500 3.0L Diesel


Michał_CTD
 Share

Recommended Posts

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jak na gabaryt Rama 1500 to moc 240-260KM wydaje mi się wystarczająca w sumie. Może będzie hitem w Fiacie jak Cayenne w Porsche :lol:

I pomyślcie ile wolnego miejsca pod maską na horny będzie :kasztan:

www.natryskowe.com

European Size- Felicia Pickup

Azia Size- Mitsu L200

Full Size- odkładam do skarbonki :)

Link to comment
Share on other sites

patrząc na moment obrotowy wydaje mi się ze ten silnik idealnie poradzi sobie z ramem 1500, chociaż dziwi mnie ze nie chce włożyć 3l 280km ale wciąż to sa plotki bo auta z tym silnikiem jeszcze nie ma

2005 Ford F150 5.4

Link to comment
Share on other sites

"For years, fans have dreamed of a diesel engine in a light duty truck. The 2014 Ram 1500 will make that dream a reality. Paired with the legendary TorqueFlite® 8 Eight-Speed Transmission, the 3.0L EcoDiesel V6 engine is the ultimate combination of power and innovation."

 

Hehehe, trzeba przyznać, że fiatowscy spece od marketingu szybko i sprawnie zabrali się do roboty

:mrgreen: Teraz pozostaje tylko czekać na odpowiedź Forda i Chevroleta :-)

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Link to comment
Share on other sites

569 Nm to lepiej jak w naszych legendarnych Hemi V8, wiec mimo gnojówy bujać się będzie jeszcze lepiej tym bardziej że na pokładzie będzie 8stopniowa skrzynia biegów :)

Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska

Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie

Chevrolet Camaro SS :> SSman

Link to comment
Share on other sites

bujać się będzie ale silnika to ani w środku ani na zewnątrz nie będzie słychać. A to połowa uroku RAMa.

 

To co poruszasz to inna zupełnie kwestia...ja się odnosiłem do wspomnianych marnych 200-paru koni(dla mnie konie sa nie istotne), ale najważniejsze że będzie mieć wystarczającą ilość Nm..a to że brzmieć nie będzie to fakt, troche uroku zabierze Ramowi

Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska

Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie

Chevrolet Camaro SS :> SSman

Link to comment
Share on other sites

mrb nie chodzi mi o stawianie diesla nad V8 broń Panie Boże. Jedynie mi chdziło o to że diesel jak trafi do Rama, to na rynku europejskim będzie świetną alternatywą na dieslowskie navary i tym podobne, a jeszcze dać się będzie jeździć tym dieslem bo do słabych należeć nie będzie :)

Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska

Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie

Chevrolet Camaro SS :> SSman

Link to comment
Share on other sites

569 Nm to lepiej jak w naszych legendarnych Hemi V8, wiec mimo gnojówy bujać się będzie jeszcze lepiej tym bardziej że na pokładzie będzie 8stopniowa
Tyle, że to niutony od VMa, więc pewnie nie będą jeździć :-/

We Wronglu mam ponad 400 tych włoskich niutonów, więc auto powinno fruwać. A jeździ conajwyżej "jakoś" - prawie 20 letni Grand Cherokee z starą V8 i LPG to przy nim petarda (masa aut porównywalna, skrzynie podobne, przełożenia w mostach identyczne) :-?

Tak więc skłaniam się zdecydowanie ku teorii Claksona, że ważniejsze są jednak konie :mrgreen: :mrgreen:

F150 302 V8 4x4 - sprzedany :-(

Link to comment
Share on other sites

poczekamy zobaczymy, jak tylko pokaże się w DE w salonach nie omieszkam się umówić na jazdę próbną i wtedy zobaczymy co te włoskie niuty potrafią

Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska

Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie

Chevrolet Camaro SS :> SSman

Link to comment
Share on other sites

silnik ma możliwości na ponad 300 koni i 700nm. i potrafi brzmieć naprawdę fajnie

 

 

problemem będzie pancerne napędu , ram stoczy się w miejsce navary i hilux nawet gorzej zakładając jakiś włoski automat.

2005 Ford F150 5.4

Link to comment
Share on other sites

poczekamy zobaczymy, jak tylko pokaże się w DE w salonach nie omieszkam się umówić na jazdę próbną i wtedy zobaczymy co te włoskie niuty potrafią

Chętnie się przejade z Tobą :) pożyjemy zobaczymy ;)

www.natryskowe.com

European Size- Felicia Pickup

Azia Size- Mitsu L200

Full Size- odkładam do skarbonki :)

Link to comment
Share on other sites

Kuzyn ma takiego Granda z 3,0CRD i chodzi jak diesel, kopa ma, ale ogólnie zakup tego auta nie ma najmniejszego sensu.

Sam przyznał, że jak będzie brał nowego, to już kupi benzynę, a nie diesla.

Jazda tym CRD nie jest ekonomiczna, to po co się meczyć i teraz kupi SRT. :mrgreen:

Jeep Comanche 4.0 4x4

Ford Ranger T6 3,2 Limited

SUCHORZ 4x4 -serwis i modyfikacje off road

Montaż i serwis LPG, sklep 4x4

Link to comment
Share on other sites

nie przesadzajmy 3.0 crd zapewnia ekonomie na jaka nie stać srt bo różnica 10l a 20-30 litrów to mega roznica.

 

A silnik w dodge 2500 i 3500 to rzędowa szóstka która praktycznie w europie używa BMW również w dieslach

 

 

i jej chyba najbliżej do brzmień Cummingsów ( pomijając tłumiki i inne pierdoły)

 

ale dodge 1500 dostanie v6 bo to jest w ofercie fiata. ;)

2005 Ford F150 5.4

Link to comment
Share on other sites

Wydaje mi się że nie ma co porównywać tych dwóch diesli, z prostej przeczyczyny w Jeepie roczniki od 2005 do nowej wersji były używane silnika merca CRD(te same co w 300C), ze zwykłą skrzynią 5 stopniową (a wzsadzie 3 biegi i dwa nadbiegi- ale ilość biegów już była poruszana w innym temacie),auto kiosk plus masa robiła z jednostki paliwożerną.W Ramie ma być użyty nowy diesel faitowski domyślam sie że bedzie to jeden z gamy JTDM(choć pewnie oficjalnie nie użyją tej nazwy) z 8 stopniową skrzynią. Z racji ilości biegów i innych przełożeń śmiem uważać że ekonomia jazdy nowym ramem bedzie dużo korzystniejsza do silnika użytego w Jeepie po roku 2005

Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska

Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie

Chevrolet Camaro SS :> SSman

Link to comment
Share on other sites

nie przesadzajmy 3.0 crd zapewnia ekonomie na jaka nie stać srt bo różnica 10l a 20-30 litrów to mega roznica.

 

3.0CRD w mieście nie pali 10L ON, tylko wiecej (12-16L), a benzyniaka zagazujesz i nich spali 25-30L LPG po 2,15 i tak będzie taniej, nie biorąc pod uwagę dużo tańszej eksploatacji benzyniaka.

Jeep Comanche 4.0 4x4

Ford Ranger T6 3,2 Limited

SUCHORZ 4x4 -serwis i modyfikacje off road

Montaż i serwis LPG, sklep 4x4

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share




×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.