Skocz do zawartości

2014 RAM 1500 3.0L Diesel


Michał_CTD

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jak na gabaryt Rama 1500 to moc 240-260KM wydaje mi się wystarczająca w sumie. Może będzie hitem w Fiacie jak Cayenne w Porsche :lol:

I pomyślcie ile wolnego miejsca pod maską na horny będzie :kasztan:

www.natryskowe.com

European Size- Felicia Pickup

Azia Size- Mitsu L200

Full Size- odkładam do skarbonki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"For years, fans have dreamed of a diesel engine in a light duty truck. The 2014 Ram 1500 will make that dream a reality. Paired with the legendary TorqueFlite® 8 Eight-Speed Transmission, the 3.0L EcoDiesel V6 engine is the ultimate combination of power and innovation."

 

Hehehe, trzeba przyznać, że fiatowscy spece od marketingu szybko i sprawnie zabrali się do roboty

:mrgreen: Teraz pozostaje tylko czekać na odpowiedź Forda i Chevroleta :-)

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bujać się będzie ale silnika to ani w środku ani na zewnątrz nie będzie słychać. A to połowa uroku RAMa.

 

To co poruszasz to inna zupełnie kwestia...ja się odnosiłem do wspomnianych marnych 200-paru koni(dla mnie konie sa nie istotne), ale najważniejsze że będzie mieć wystarczającą ilość Nm..a to że brzmieć nie będzie to fakt, troche uroku zabierze Ramowi

Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska

Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie

Chevrolet Camaro SS :> SSman

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mrb nie chodzi mi o stawianie diesla nad V8 broń Panie Boże. Jedynie mi chdziło o to że diesel jak trafi do Rama, to na rynku europejskim będzie świetną alternatywą na dieslowskie navary i tym podobne, a jeszcze dać się będzie jeździć tym dieslem bo do słabych należeć nie będzie :)

Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska

Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie

Chevrolet Camaro SS :> SSman

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

569 Nm to lepiej jak w naszych legendarnych Hemi V8, wiec mimo gnojówy bujać się będzie jeszcze lepiej tym bardziej że na pokładzie będzie 8stopniowa
Tyle, że to niutony od VMa, więc pewnie nie będą jeździć :-/

We Wronglu mam ponad 400 tych włoskich niutonów, więc auto powinno fruwać. A jeździ conajwyżej "jakoś" - prawie 20 letni Grand Cherokee z starą V8 i LPG to przy nim petarda (masa aut porównywalna, skrzynie podobne, przełożenia w mostach identyczne) :-?

Tak więc skłaniam się zdecydowanie ku teorii Claksona, że ważniejsze są jednak konie :mrgreen: :mrgreen:

F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞

Escalade 6.2😍

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poczekamy zobaczymy, jak tylko pokaże się w DE w salonach nie omieszkam się umówić na jazdę próbną i wtedy zobaczymy co te włoskie niuty potrafią

Chętnie się przejade z Tobą :) pożyjemy zobaczymy ;)

www.natryskowe.com

European Size- Felicia Pickup

Azia Size- Mitsu L200

Full Size- odkładam do skarbonki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuzyn ma takiego Granda z 3,0CRD i chodzi jak diesel, kopa ma, ale ogólnie zakup tego auta nie ma najmniejszego sensu.

Sam przyznał, że jak będzie brał nowego, to już kupi benzynę, a nie diesla.

Jazda tym CRD nie jest ekonomiczna, to po co się meczyć i teraz kupi SRT. :mrgreen:

Jeep Comanche 4.0 4x4

Ford Ranger T6 3,2 Limited

SUCHORZ 4x4 -serwis i modyfikacje off road

Montaż i serwis LPG, sklep 4x4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie przesadzajmy 3.0 crd zapewnia ekonomie na jaka nie stać srt bo różnica 10l a 20-30 litrów to mega roznica.

 

A silnik w dodge 2500 i 3500 to rzędowa szóstka która praktycznie w europie używa BMW również w dieslach

 

 

i jej chyba najbliżej do brzmień Cummingsów ( pomijając tłumiki i inne pierdoły)

 

ale dodge 1500 dostanie v6 bo to jest w ofercie fiata. ;)

2005 Ford F150 5.4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że nie ma co porównywać tych dwóch diesli, z prostej przeczyczyny w Jeepie roczniki od 2005 do nowej wersji były używane silnika merca CRD(te same co w 300C), ze zwykłą skrzynią 5 stopniową (a wzsadzie 3 biegi i dwa nadbiegi- ale ilość biegów już była poruszana w innym temacie),auto kiosk plus masa robiła z jednostki paliwożerną.W Ramie ma być użyty nowy diesel faitowski domyślam sie że bedzie to jeden z gamy JTDM(choć pewnie oficjalnie nie użyją tej nazwy) z 8 stopniową skrzynią. Z racji ilości biegów i innych przełożeń śmiem uważać że ekonomia jazdy nowym ramem bedzie dużo korzystniejsza do silnika użytego w Jeepie po roku 2005

Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska

Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie

Chevrolet Camaro SS :> SSman

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie przesadzajmy 3.0 crd zapewnia ekonomie na jaka nie stać srt bo różnica 10l a 20-30 litrów to mega roznica.

 

3.0CRD w mieście nie pali 10L ON, tylko wiecej (12-16L), a benzyniaka zagazujesz i nich spali 25-30L LPG po 2,15 i tak będzie taniej, nie biorąc pod uwagę dużo tańszej eksploatacji benzyniaka.

Jeep Comanche 4.0 4x4

Ford Ranger T6 3,2 Limited

SUCHORZ 4x4 -serwis i modyfikacje off road

Montaż i serwis LPG, sklep 4x4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.