Skocz do zawartości

2014 RAM 1500 3.0L Diesel


Michał_CTD

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Tak jak zaczalem bronic diesla to chyba rezygnuej z tej obrony. W poniedziałek jeździłem Grand Cheeroke nowym 3.0 dieslem i musze powiedzieć że jednostką napędową jestem zaiwedziony, po ponad 500Nm spodziewałem się czegoś lepszego. Za to skrzynia 8 biegowa chodzi rewelacyjnie, bez zastrzeżeń. Chyba nie zostawie zamienie Rama na Jeepa z dieslem a raczej passata zamienie na Chargera SRT8 z roku 2012 6.4 litra ssssaasasasasa :> będzie zło :)

Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska

Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie

Chevrolet Camaro SS :> SSman

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie umrze bo cummins to seria super duty , przeznaczona do pracy. Ten 3 litrowy diesel i skrzynia 8 biegowa jest do lekkich pickupów, w większych to skrzynie by padały jak muchy.

 

mimo wszystko uważam ze cummins powinien odpowiedzieć na to zwiększeniem wydajności silników. Np redukcja litrażu do 5.5 litra 2 turbiny i bezpośredni wtrysk i spokojnie 400km i 800nm by bylo

2005 Ford F150 5.4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz będą odpowiednie narzędzia do podniesienia mocy, i z 240 zrobi się 300 , większe turbo i mocą dorówna seryjnemu Cumminsowi :mrgreen:

Tiaa, a trwałość spadnie gdzieś tak do dwóch dni :bebe: :bebe:

Swoją drogą, to myślałem, że Chrysler nie wypuści gorszego klekota niż Wrangler CRD :roll:

A tu niespodzianka :-/

F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞

Escalade 6.2😍

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz będą odpowiednie narzędzia do podniesienia mocy, i z 240 zrobi się 300 , większe turbo i mocą dorówna seryjnemu Cumminsowi :mrgreen:

Tiaa, a trwałość spadnie gdzieś tak do dwóch dni :bebe: :bebe:

Prorocze słowa :mrgreen: Myślę, że można zapomieć o przyrostach mocy takich do jakich można się było przyzwyczaić w przypadku starych silników. Raczej będzie europejski "cip tuning" (3 konie tu, 5 koni tam...) o ile będzie się chciało zachować jakąkolwiek trwałość tego silnika... :-)

 

A jak Ram EcoDiesel stanie się pełnoletni to będą swapy na 5.7 Hemi :kasztan:

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Tak, zwiększenie mocy szybko zweryfikuje te silniki pod kątem wytrwałości i niezawodność,

jedyny plus to że testy jako pierwsi będą przeprowadzać amerykanie :mrgreen:

Zaraz pewno powstaną nowe fora www.ecodiesel-forum.com :kasztan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wątpię ze to silnik będzie problemem, większość nowych 3.0d to wyjątkowo odporne silniki.

 

Problemem jest przytkany dolot i bardzo restrykcyjny wydech, np 3.0d w bmw e46 fabrycznie 204km z większymi wtryskami odetkanym dolotem i wydechem 320km i prawie 800nm.

 

ja bym się bał o te skrzynie biegów :P

2005 Ford F150 5.4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Jeździłem niedawno nowym jeep grand cheeroke i komfort o niebo lepszy od poprzednika.Jeśli ten sam nawias będzie(a podejzewam ze to samo będzie) w Ramie to nie będzie juz tylko taczka ale naprawdę komfortowym wozidlem.

Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska

Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie

Chevrolet Camaro SS :> SSman

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem niedawno nowym jeep grand cheeroke i komfort o niebo lepszy od poprzednika.Jeśli ten sam nawias będzie(a podejzewam ze to samo będzie) w Ramie to nie będzie juz tylko taczka ale naprawdę komfortowym wozidlem.

 

Od świąt latałem parę razy tym poprzednim Grandem - WK (najnowszy to WK2) i komfort jest naprawdę super - lepszy niż w Touaregu I Gen i Q7 przed liftem Z PNEUMATYKĄ na komfortowym ustawieniu. Zdecydowanie! Jeśli w nowym Grandzie miałby być jeszcze większy przeskok, to byłby to już naprawdę pułap BMW 7, czyli kosmos. A w to raczej wątpię, choć z dobrą pneumatyką - kto wie. W sumie Range Rover jakoś daje radę, więc może i Jeep jest w stanie tak zaskoczyć.

No replacement for displacement

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Oświeżę temat bo jest ku temu okazja :kasztan: Jeśli ktoś uważa, że EcoDiesel nadal pali zbyt dużo to już w przyszłym roku pojawi się w ofercie znacznie bardziej ekonomiczny model z nowym benzynowym silnikiem 2.4 litra Tigershark (jak zwykle brawa dla marketingowców za nazwę) o zawrotnej mocy 178 koni i 9-cio (!) biegowym automatem.

 

Panie i Panowie, Ladies and Gentelmen oto całkowicie nowy Ram ProMaster City 2015

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Więcej fotek znajdziecie w necie pod hasłem "Ram ProMaster City". Czekam na komentarze :kasztan:

 

ps. Zakładam, że wszyscy wiedzą co to za auto, choć z tym silnikiem to powinno latać :mrgreen: Tylko stylistyka tak trochę zerżnięta z Dacii Dokker :kasztan: :kasztan: :kasztan:

 

Fanów marki najmocniej przepraszam za ironię, ale nie mogłem się powstrzymać ;-) Ogólna konkluzja zaś jest taka, że z każdym dniem świat jednak coraz bardziej schodzi na Bogu ducha winne psy...

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież to jakiś k-wa Fiat!!! Niedaleko okazało się padały kiedyś nasze komentarze w sprawie nazw - Dodge Panda, Fiat Ram. Świat się kończy. :-/

http://shirehorsepoland.com/

 

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

 

 

Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03

Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02

LESLIE RS3L - Już straszy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak mam rama z tym 3 litrowym motorem, pokonuję naprawde spore odległości z niemiec do polski, norwegii, kraje beneluxu a ostatnio nawet portugalia. Musze targać ze sobą prywatny sprzęt i ramik jest super do moich potrzeb, za paliwo mam zwracane koszty. W norwegii robiłem program do elektrowni 3 tygodnie z testowaniem i wdrażaniem; przez ten czas ramik z dieslem wzbudził ogromne zainteresowanie w tym kraju. Mają bzika na punkcie ekologii, ja nie bo to całkowita ściama z tym filtrem dpf itd. Może po nowym roku zrobie chipa pod wrocławiem na 280 koni i 600Nm. Nie ukrywam bardziej był bym rad gdybym pod maska miał jakiegoś 4 lub 5 litrowego cumminsa z 8 biegami. Ta cała motoryzajca zaczyna mnie denerwować a najbardziej głupie wymysły pogiętych szwabów za biurkiem :pala: sory za jakieś błędy ortograficzne w poskim ale uważa, że powinni ujednolicić u i ó ż i rz bo to zbędne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... l z nowym benzynowym silnikiem 2.4 litra Tigershark (jak zwykle brawa dla marketingowców za nazwę) o zawrotnej mocy 178 koni i 9-cio (!) biegowym automatem.

 

ps. Zakładam, że wszyscy wiedzą co to za auto, choć z tym silnikiem to powinno latać Tylko stylistyka tak trochę zerżnięta z Dacii Dokker

 

Fanów marki najmocniej przepraszam za ironię, ale nie mogłem się powstrzymać ;-) Ogólna konkluzja zaś jest taka, że z każdym dniem świat jednak coraz bardziej schodzi na Bogu ducha winne psy...

 

To nie jest Dacia tylko amerykanska kopia Fiata Doblo i 2.4 gasser bedzie pewnue prezentowac niezle osiagi, jak na autko o tej masie.

Nie wiem czym tu sie podniecac, ot zwykla bagazowka jakich pelno, dostawczak (a nie pickup) do rozwozenia bulek i wurstu po sklepach. Wyczuwam zazdrosc w Twoim poscie Japacz :mrgreen: w swiecie forda chyba niewiele sie dzieje, a makaroniarze przynajmniej wykazuja jakis progres w zdobywaniu rynku.

 

 

Brakuje nie lampek na dachu, ale tygrysich paskow na bokach.

Bedzie dobrze - fiatboye obsraja go LEDami z allegro, doloza alu felgi za pare tysi i bedzie gangsta furacz

5.7L ECONOMY PACK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest Dacia tylko amerykanska kopia Fiata Doblo

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ja wiem, że to Doblo ale stylistyka przedniego pasa mi się skojarzyła z Dacią. Przy czym uważam, że Dokker jest ładniejszy :mrgreen:

2013-Dacia-Dokker-Van-Front-1.jpg

2015-ram-promaster-city-photo-608615-s-1280x782.jpg

8712906_Doblo_sx_front.JPG

 

Wiem też, że wszyscy europejscy kurierzy czy przedstawiciele handlowi sikali by w majty na widok 178 koni w europejskim Doblo czy 280 w Ducato (V6 Pentastar w Ramie ProMaster) :mrgreen:

 

Wyczuwam zazdrosc w Twoim poscie Japacz :mrgreen: w swiecie forda chyba niewiele sie dzieje, a makaroniarze przynajmniej wykazuja jakis progres w zdobywaniu rynku.

I tu się mylisz. Niestety...

Ford jednak o tyle gra fair, że nie wymyśla nowych nazw, tylko zaczyna sprzedawać ten sam produkt po obu stronach wielkiej wody. No i zamiast serii E możesz sobie teraz kupić w Stanach Transita albo Transita Conecta. Tyle, że znów z silnikami o których w Europie można jedynie pomarzyć - 3.7 Ti/275 koni i 3.5 EcoBoost/310 koni. Tak tak, to te same silniki co w nowych eFkach. W ofercie jest również znany z europejskiego Rangera 3.2 diesel w nieco słabszej wersji (185 koni) ale za to ładnie nazwany PowerStroke :-)

Jak widzisz Ford robi dokładnie to samo co makaroniarze tyle, że pod własną marką. No ale może sobie na to pozwolić bo raczej jest odrobinę bardziej rozpoznawalny w USA niż Fiat :mrgreen:

 

Mnie bawi (i smuci jednocześnie) sposób w jaki włosi próbują zaistnieć na amerykańskim rynku. Sprzedaż blaszanego gówna jakim jest Doblo pod nazwą RAM czy oferowanie opakowanej w plastiki Pandy jako Jeep Renegade to moim zdaniem trwonienie wartości jaką te marki do tej pory reprezentowały. Do tej pory jak ktoś Cię zapytał czym jeździsz, a Ty odpowiedziałeś, że Ramem to wszystko było jasne i kaźdy od razu kojarzył Cię z Walkerem, Strażnikiem Teksasu. A teraz? Wyobrażasz sobie Chucka Norrisa w Doblo?!? :mrgreen:

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie bawi (i smuci jednocześnie) sposób w jaki włosi próbują zaistnieć na amerykańskim rynku. Sprzedaż blaszanego gówna jakim jest Doblo pod nazwą RAM czy oferowanie opakowanej w plastiki Pandy jako Jeep Renegade to moim zdaniem trwonienie wartości jaką te marki do tej pory reprezentowały. Do tej pory jak ktoś Cię zapytał czym jeździsz, a Ty odpowiedziałeś, że Ramem to wszystko było jasne i kaźdy od razu kojarzył Cię z Walkerem, Strażnikiem Teksasu. A teraz? Wyobrażasz sobie Chucka Norrisa w Doblo?!? :mrgreen:

 

 

dobrze gadasz, dać mu wódki :mrgreen:

Był Ram 2500 '97 Magnum

 

Była TUNDRA [glow=red]5.7[/glow] LTD DC 4X4 BIG BAD & BLACK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bylo do tej pory malego dostawczaka w US sprzedawanego przez Chryslera, wiec Fiat sprytnie robi i wprowadza juz istniejacy model, zamiast wywazac otwarte drzwi, robi to pod bardziej rozpoznawalna lokalnie marka. Sam to zauwazyles, jesli znasz korzystniejsze rozwiazanie w zaistnialej sytuacji - polaczenia dwoch marek, napisz.

 

Wywody na temat urody dostawczaka i ilosci plastiku to nie w tej klasie. Ludzie kupuja tego typu auto zeby wozic nim worki i palety z towarem a nie dlatego ze ladnie wyglada. Stan przed salonem jakiegolwiek producenta i sprobuj przekonac klienta ktory tam wchodzi zeby kupic dostawczaka, ze sa tez inne, ladniejsze i z mniejsza iloscia plastikow dostepne u konkurencji. Zycze powodzenia, bo chyba sam nie wierzysz w to co piszesz.

 

Mi tez nie podoba sie przod malego Fiata, ale nie robi mi to roznicy, tak jak napisalem to auto typowo do roboty i uroda to rzecz 2-rzedna, jesli nie 3-cio albo 4-to :) Ale porownajmy ja do piekna nowego transita e-connect, faktycznie - przod przeszczepiony z focusa i innych osobowek forda. Tez mi wyczyn stylistyczny, zeby nie powiedzeic "estetyczny".

 

Tyle wspolnego ma Chuck Norris z Doblo, co Steven Seagull z Transitem Connect. Na sile naciagasz argumenty i modele z jednej marki, zeby przypasowac do teorii. Topowe modele Jeepa dalej sa Jeepami. Lepiej porownaj zdjecia Pandy 2015 i Renegade i nie pisz glupot. To nie sa te same auta jesli chodzi o wyglad - bebechy to inna historia.

5.7L ECONOMY PACK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bylo do tej pory malego dostawczaka w US sprzedawanego przez Chryslera, wiec Fiat sprytnie robi i wprowadza juz istniejacy model, zamiast wywazac otwarte drzwi, robi to pod bardziej rozpoznawalna lokalnie marka. Sam to zauwazyles, jesli znasz korzystniejsze rozwiazanie w zaistnialej sytuacji - polaczenia dwoch marek, napisz.

Znów się mylisz. Było nawet kilka , a jeden w zasadzie jest nadal. Choć Fiat robi z nim dokładnie to samo co Ford z serią E. Dlatego nie nazwał bym działania marketingowców Fiata sprytem, zwłaszcza znając patriotyzm Amerykanów. Byłem pozytywnie zaskoczony wydzieleniem marki RAM z Dodge, bo to posunięcie zachowało jej dobry wizerunek. Ale wprowadzanie teraz europejskich modeli pod tą marką to strzał w kolano.

 

Wywody na temat urody dostawczaka i ilosci plastiku to nie w tej klasie. Ludzie kupuja tego typu auto zeby wozic nim worki i palety z towarem a nie dlatego ze ladnie wyglada. Stan przed salonem jakiegolwiek producenta i sprobuj przekonac klienta ktory tam wchodzi zeby kupic dostawczaka, ze sa tez inne, ladniejsze i z mniejsza iloscia plastikow dostepne u konkurencji. Zycze powodzenia, bo chyba sam nie wierzysz w to co piszesz. ]Mi tez nie podoba sie przod malego Fiata, ale nie robi mi to roznicy, tak jak napisalem to auto typowo do roboty i uroda to rzecz 2-rzedna, jesli nie 3-cio albo 4-to :) Ale porownajmy ja do piekna nowego transita e-connect, faktycznie - przod przeszczepiony z focusa i innych osobowek forda. Tez mi wyczyn stylistyczny, zeby nie powiedzeic "estetyczny".

 

O gustach się ponoć nie dyskutuje ale... Skoro ten wóz ma być moim narzędziem pracy i mam w nim spędzać większość czasu to nie wiem jak Ty ale ja, naturalnie oprócz wartości użytkowych chciałbym, żeby mi się podobał. Przecież Ty też kupiłeś sobie Rama, a przecież mógłbyś kupić sobie Hiluksa albo Wieśka Amaroka. Mało znam osób w Europie, które kupują sobie amerykańską taczkę kierując się jedynie jej wartościami przewozowymi. No chyba, że auto do firmy kupuje księgowy to wtedy ma wylane na to jak ono wygląda. Ale tu znów liczę na patriotyzm amerykańskich księgowych :mrgreen:

 

Tyle wspolnego ma Chuck Norris z Doblo, co Steven Seagal z Transitem Connect. Na sile naciagasz argumenty i modele z jednej marki, zeby przypasowac do teorii. Topowe modele Jeepa dalej sa Jeepami. Lepiej porownaj zdjecia Pandy 2015 i Renegade i nie pisz glupot. To nie sa te same auta jesli chodzi o wyglad - bebechy to inna historia.

Nie doceniasz siły amerykańskiej popkultury i roli jaką spełniają samochody w ich codziennym życiu :mrgreen: Tak na marginesie Steven S. w większości swoich filmów używa wytworów amerykańskiej myśli technicznej, głównie ze stajni Chevy (Tahoe, Suburban).

Oczywiście, że Panda i Jeep się różnią z wyglądu. Natomiast znów chodzi o wartość marki Jeep i sposób w jaki Fiat ją wykorzystuje. Tylko czekać jak pojawią się Jeep minivan albo Jeep coupe i znów zostanie wykorzystana jakaś historyczna nazwa. W końcu skoro Porsche robi SUVy i nikomu nie przeszkadza, że mechanicznie to jest Wieśwagen to czemu nie... Na vana mam nawet pomysł - Jeep Multipla :kasztan: Po tym, co zrobili z nowym Cherokee powinno przejść bez problemu :mrgreen:

 

Prawdziwy Renegade wygląda(ł) tak:

jeep-renegade-03.jpg

Jak to się ma do nowego modelu niech każdy oceni sam...

2015_jeep_renegade_4dr-suv_base_fq_oem_1_500.jpg

 

Ja osobiście jestem zdania, że mają się do siebie tak, jak dwa kolejne obrazki Renegatów:

:kasztan: :kasztan: :kasztan:

 

lorenzo_1.jpgbike-04-ok.jpg

 

 

Na sile naciagasz argumenty i modele z jednej marki, zeby przypasowac do teorii (...) nie pisz glupot.

 

Na serio przejąłeś się tym co sądzę o poczynaniach Fiata za oceanem? :-) To tylko moje prywatne zdanie więc Hold Your Horses Cowboy ;-)

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.