Jump to content

Train Horns - czyli jak powalić ludzi na chodnikach


jaber
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 583
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

ja używam VIAIR i jakoś dają radę

 

link poglądowy >>>

http://www.airride-system.pl/kompresory-viair-c-40.html

 

 

ale to elektryczne, jak masz miejsce pod maską i zmieści Ci się york to rób na pasek,

to już są wtedy grube tematy, wszystko zależy od $ i zapotrzebowania na wiatr

 

grovera masz tu http://zygadlo.pl/grover-los-angeles/ bo akurat mam takiego

 

a tu masz temat z Yorkiem

http://zygadlo.pl/york/

tdi engines are for senior citizens

Link to comment
Share on other sites

zollner2.jpg

zollner1.jpg

 

 

[ Dodano: 2015-09-22, 20:55 ]

frequency: 660 Hz ± 15 Hz

sound level: 134 - 139dB(A) / 1m

120 - 125dB(A) / 5m

air pressure: 5 - 10 bar

air consumption: 7,5 Nl / sec. - 8 bar

pipe connection: ø 10 x 1

gland: LLM St GE10-DIN 2553

material housing: brass

material horn: steel or copper

weight ca. 1,05 kg

 

[ Dodano: 2015-09-22, 20:56 ]

http://www.zoellner.de/index.php/de/produkte/bahn/bahn-makrofone

tdi engines are for senior citizens

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

 

 

W sumie to już się postarałem :-)

b9pfr2okxkvk.jpg

Link to comment
Share on other sites

bez dźwięku się nie liczy

piękna rzecz :)

 

Spokojnie będą ;-) , na razie tyfon przechodzi niewielką naprawę w sumie można powiedzieć uszczelnienie. Podczas rozkręcania siłowo wyciągnąłem tylną pokrywę montowaną od środka, mniej więcej chyba się orientujesz, po powtórnym skręceniu brak tego syfu i wszystkiego co uszczelniało, przylgnie nie są idealnie spasowane i ucieka od tyłu powietrze, skręcić też za mocno nie mogę bo robi się piszczałka. Mam plany dorzucić do tyfona membranę z tekstolitu, ale to jeszcze wymiary potrzebuję. Materiały w późniejszym czasie, a na razie podrzucam to, tego chyba tu jeszcze nie było. Pozdro :-)

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Similar Content

    • By kuber2011
      Siemka! Jak myślicie, czy warto go kupić? Nie oglądałem go jeszcze, ale przez telefon facet mówił, że za 3500 tys odda, pewnie do 3 spuści. http://olx.pl/oferta/gmc-sierra-amerykanski-pickup-CID5-ID59niR.html#e0d1b52da4
      Szyba lewa zbita, przednia pęknięta, nadwozie do generalnego remontu, silnik działa dobrze, skrzynia to samo, rama zdrowa, tylko w tylnej części jakieś pęknięcie podobno i lekko zgnita. Ogólnie wiem, że trzebaby robić kapitalny remont wszystkiego poza silnikiem, ale czy to jest opłacalne przy takim pick-up'ie czy warto szukać dalej czegoś w lepszym stanie. Może widzieliście jakiegoś klasycznego, amerykańskiego pick-up'a w cenie takiej, żeby w 10k w miarę się zmieścić z kupnem i odszykowaniem wstępnym.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.