Skocz do zawartości

puchaty13

Użytkownik
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Kontakt

  • GG
    8253878

Informacje

  • Lokalizacja:
    Stolica polskiej Cu
  • Auto
    mam

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia puchaty13

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. mój zestaw sprzedam :-( [ Dodano: 2016-05-16, 10:35 ] szybka akcja: syreny sprzedam osobno, szczególy na giełdzie
  2. Cisza tu taka, to ja sie pochwale - ukonczylem etap 2-gi. Narazie na tym koniec, jest dobrze, jest fajnie:
  3. Zadbane 30+, a monitor sam wyczyscilem :)
  4. o taka mała jest [ Dodano: 2015-04-15, 11:44 ] taa, teraz na spokojnie to ja muszę uszczelkę pod głowicą wymienić bo mi wydmuchało :lol:
  5. przetwornica jest praktycznie wielkosci pudelka zapalek wiec to zaden balast :) Martwie sie bardziej o wygospodarowanie miejsca pod zderzakiem - chociaz w sumie to filtr weglowy moge wyrzucic bo nie mam pojecia czemu sluzy :)
  6. butla z gasnicy sniegowej 5 kg/250 bar. Do tego odpowiedni zawor i reduktor do tlenu. Elektrozawor 24V/20W do tego przetwornica z 24/12V 30W. Wszystko spiete przez fachowca od legalizacji gasnic. Nabicie co2 30PLN. Martwi mnie tylko ze co2 nie lubi temperatury powyzej 50*C. Jeszcze wymiana wezy ogrodowych i znalezienie miejsca na SKW :)
  7. Wreszcie :-) SKW po wstepnym przegladzie i przeczyszczeniu. Pomalowac i pod zderzak :-)
  8. Hyh - przy waszych - to raczkowanie jest W przygotowaniu jest kolejna trąbka i przebudowa słabej instalacji do wiatru. Wszystko musi grać na koniec kwietnia. Na dwóch powinno być już akceptowalnie :twisted: czy taki zawór miałby sens? allegro czy jednak bawić się z elektrozaworem?
  9. ok, oto moje kolejne nieśmiałe próby z hornem
  10. nie wiem gdzie można kupić ten kompresor. Raczej nie na naszym kontynencie. Na stronie producenta nic nie idzie wyczytać bo są same dziwne znaczki zamiast cywilizowanych słów :-D " strona skośnookich" Odnośnie mojej instalacji to były pierwsze próby (filmu nie będzie bo wstyd). 10L butla nabita do 8bar i ..... wielka klapa :-( Znaczy trąbi dość głośno i ... no właśnie - nie rzuca na kolana. Na "młodzież" podczas palenia pod moim garażem zadziałało ale to nie to. Powód niepowodzenia został zlokalizowany. Mianowicie, najsłabszy punkt to reduktor z serii Pneumatig AGD, rozkręcony na max na wyjściu ma tylko 6,2 bara. Koncepcja się zmieniła i idę w drugą stronę. Duża butla min 80L + CO2 i odpowiedni reduktor spawalniczy. Mimo wszystko nawet na tych 6 barach był fan :lol:
  11. chodziło mi raczej o wydajność tego kompresora. Wydaje mi się, że od 0 do tych 8 bar poradził sobie. Myle się?
  12. podczas dalszych poszukiwań kompresora natknąłem się na taki oto produkt tajwański: TU, a tak pracuje: Co sądzicie o takim zestawie?
  13. silniki fiata, a właściwie ich bloki są bardzo podatne na wszelkiego rodzaju modyfikacje i tuning. O dziwo potrafią wiele znieść. Mnie kilka lat temu też nikt nie wierzył, że moje CC wypluło na rolkach 119KM i moglem je śmiało kręcić do 9200 aż do odcinki. Cały myk polega na tym co zostało dłubnięte w silniku, osprzęcie i kompie. O ile to nadal jest 1.6 :-D Tak na marginesie dobry "stroiciel" potrafi zrobić cuda przy seryjnym sterowniku i przystosować program do granic wydajności jednostki sterującej bez wspierania się "świnkami". Fantazja + dudki. Porada: kontakt i rozmowa z poprzednim właścicielem. W innym przypadku to wróżenie z fusów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.