Skocz do zawartości

RAM 3500 Cummins vs. Ford F350 V8 PowerStroke


toolmetal

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 185
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Gdyby postawić obok siebie Rama 3500 i Forda 3500 to ciężki byłby wybór do wybrania. Ford prezentuje się rewelacyjnie ale Ram ma w sobie to coś. A jakie jest wasze zdanie?

 

po pierwsze to ram jest 3500 a ford f350 :twisted: , po drugie czemu 3500/f350 a nie 2500/f250 :mrgreen:

ram nie ma v-ki w dieslu więc dla mnie porażka :mrgreen: no

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt z rozpędu dopisałem o jedno zero za dużo. :oops: Mudder OK może byc i 2500/f250 ale w moim pytaniu chodzilo mi o wygląd zewnętrzny bez zagłebiania się w szczegóły. :-P

wygląd zewnętrzny...bez zagłębiania się w szczegóły to ford po zagłębieniu się już zdecydowanie ford :mrgreen: :mrgreen:

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
tak,zaraz jak napisałem że zrobię fotki to poszedłem i zrobiłem
Po pierwsze w takim razie zazdroszczę przebywania na codzień w tak pięknych okolicznościach przyrody i tego no niepowtarzalnej, bo kocham góry. Po drugie, pracujesz w tym schronisku? A po trzecie, to chyba Cię kiedyś odwiedzę :-P

 

A jakie jest wasze zdanie?

Tygrys, ty pytasz w dziale Forda o coś takiego, i jakiej spodziwasz się odpowiedzi? :mrgreen:

 

ram nie ma v-ki w dieslu więc dla mnie porażka no
A dla mnie to właśnie idealne rozwiązanie jest w Cumminsie. Może i w benzynowych silnikach to co innego, dzwięk i takie tam. Ale rzędówa 6stka ma ze względu na wyrównoważenie lepsze charakterystyki wytrzymałościowe niż V8. Można zarzucić , że jest słabsza bo mniej cylindrów, ale przy tak niskich obrotach i tak sprawnym doładowaniu traci to na znaczeniu. Co do wyglądy zewnętrznego to można się spierać, ale Cummins jest dla mnie bezkonkurencyjny. Oczywiście dojdziemy znów do tego samego - który, z jakich lat?. No z tymi najnowszymi to ja nie wiem bo się na tym nie znam, ale generalnie chodzi mi o ISB5.9 i jego odpowiedniki z tych lat. Szczególny nacisk na lata 98-02 (VP44). Brzminie nie ma znaczenia bo turbo ma wyć tak głośno by wszystko zagłuszać :-P

A co do wyglądu, to najnowsze Fordy nie podobają mi się tak jak poprzednia generacja. Zresztą Ram 3 gen po lifcie też średnio mi podchodzi (co innego ten najnowszy). :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

V8 ale ten 7.3 w starszych modelach chodzi dokładnie jak kamaz!! :mrgreen:

ja tam zawsze mówiłem.. samochód to musi mieć miniumum 5.0 albo V8 pod maską a najlepiej i jedno i drugie :)22

 

W Fordach i Chevroletach zawsze podobał mi się (i podoba po dziś dzień) wysoki kąt natarcia mówiąc po off-roadowemu. Modele obu marek zawsze miały tą samą małą odległość przedniej osi od zderzaka, to takie amerykańskie :)22

Ram ma bardziej cofniętą przednią oś i przez to jest bardziej japoński i trzeba go dobrze podliftować co by mu jankeskiego charakteru nadać.

Dodge Ram'98 3500 HD CTD

 

czarno go widzę..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówie Ci, rejestruj na C!!! A może kiedyś zdarzy się, że będziesz chciał holować jakiś wielki skład albo co? Tak zrobisz to legalnie i bez starchu.

 

tak sobie ostatnio myślałem.. Kto, pytam się KTO z Was jeżeli sobie zrobi prawko C będzie jeździł takimi "maluchami" gdy na legalu będą w zasięgu przynajmniej takie cuda jak F-650, kto będzie kupował pick-upa z kamperem jak będzie mógł śmigać Kenworthem z salonką :?: Mnie tam różne głupie pomysły do głowy przychodzą ale nie wykluczone, że sobie jakąś wypasioną wywrotkę sprawię mając C :mrgreen:

Dodge Ram'98 3500 HD CTD

 

czarno go widzę..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak,zaraz jak napisałem że zrobię fotki to poszedłem i zrobiłem
Po pierwsze w takim razie zazdroszczę przebywania na codzień w tak pięknych okolicznościach przyrody i tego no niepowtarzalnej, bo kocham góry. Po drugie, pracujesz w tym schronisku? A po trzecie, to chyba Cię kiedyś odwiedzę :-P

 

Tak pracuje, odwiedzaj zapraszam :mrgreen:

 

ram nie ma v-ki w dieslu więc dla mnie porażka no
A dla mnie to właśnie idealne rozwiązanie jest w Cumminsie. Może i w benzynowych silnikach to co innego, dzwięk i takie tam. Ale rzędówa 6stka ma ze względu na wyrównoważenie lepsze charakterystyki wytrzymałościowe niż V8. Można zarzucić , że jest słabsza bo mniej cylindrów, ale przy tak niskich obrotach i tak sprawnym doładowaniu traci to na znaczeniu. Co do wyglądy zewnętrznego to można się spierać, ale Cummins jest dla mnie bezkonkurencyjny. Oczywiście dojdziemy znów do tego samego - który, z jakich lat?. No z tymi najnowszymi to ja nie wiem bo się na tym nie znam, ale generalnie chodzi mi o ISB5.9 i jego odpowiedniki z tych lat. Szczególny nacisk na lata 98-02 (VP44). Brzminie nie ma znaczenia bo turbo ma wyć tak głośno by wszystko zagłuszać :-P

A co do wyglądu, to najnowsze Fordy nie podobają mi się tak jak poprzednia generacja. Zresztą Ram 3 gen po lifcie też średnio mi podchodzi (co innego ten najnowszy). :mrgreen:

 

Mi jakoś ram się nigdy nie podobał, ale to raczej jałowa dyskusja jest :mrgreen:

no i V8 musi być tylko v8 ani 10 ani 12 nie ma takiego gangu jak 8 obojętnie czy to diesel czy benzyna wszystko to tak naprawdę rzecz gustu ale rzędowych silników nie lubię, bo mi się z miejskimi autami kojarzy :mrgreen:

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
Mi jakoś ram się nigdy nie podobał, ale to raczej jałowa dyskusja jest
To fakt ... jałowa :-P :mrgreen:
no i V8 musi być tylko v8 ani 10 ani 12 nie ma takiego gangu jak 8 obojętnie czy to diesel czy benzyna

Nie da się zaprzeczyć, że wielkie wolnoobrotowe V8 (cross-plane) brzmią najpiękniej, nic nie da się porównać z tym dzwiękiem.

Tak pracuje, odwiedzaj zapraszam

Kurcze, ale fajnie masz. A odwiedzę Cie na pewno jak będzie ciepło, albo nawet jakąś większą bandą wpadniemy jak się uda :twisted: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie to nie fajnie, leje wieje +7 stopni śnieg cały zniknął masakra :roll:

ef stoi i moknie taki wiatr jest że auto wygląda jakby co dopiero z myjni wyjechało :mrgreen:

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
tak sobie ostatnio myślałem.. Kto, pytam się KTO z Was jeżeli sobie zrobi prawko C będzie jeździł takimi "maluchami" gdy na legalu będą w zasięgu przynajmniej takie cuda jak F-650, kto będzie kupował pick-upa z kamperem jak będzie mógł śmigać Kenworthem z salonką Mnie tam różne głupie pomysły do głowy przychodzą ale nie wykluczone, że sobie jakąś wypasioną wywrotkę sprawię mając C
Mam dokładnie takie same przemyślenia :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • 6 miesięcy temu...

Koledzy widzę powtarzające się pytanie czy F-250 lub F-350 da się zarejestrować do 3,5T i nie doczytałem się konkretnej odpowiedzi czy ktoś mógłby dokładnie opisać jak to zrobić dodam że autem nie zamierzam nic ciągać i wozić wielkich gabarytów ma całkiem inne przeznaczenie , a oto moje maleństwo :-D

00af000a90e87239.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Poszukaj dobrze, już pisaliśmy o tym na forum. W zasadzie nikt z nas posiadających tu pickupy heavy duty nie ma zarejestrowanego samochodu na DMC powyżej 3500kg (czyli na kat "C"). Musisz znaleźć odpowiedniego diagnostę który odpowiednio wpisze masy. Tak na serio nie jest to do końca nie legalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj dobrze, już pisaliśmy o tym na forum. W zasadzie nikt z nas posiadających tu pickupy heavy duty nie ma zarejestrowanego samochodu na DMC powyżej 3500kg (czyli na kat "C"). Musisz znaleźć odpowiedniego diagnostę który odpowiednio wpisze masy. Tak na serio nie jest to do końca nie legalne.

 

Szukałem ale po przeczytaniu chyba z 10 tematów dostałem już oczopląsu ;-) jak dobrze rozumiem wystarczy po prostu znajomość z diagnostą?z tym raczej nie będę miał problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy widzę powtarzające się pytanie czy F-250 lub F-350 da się zarejestrować do 3,5T

 

Jeżeli auto nie jest jeszcze zarejestrowane w Polsce i jego masa własna nie przekracza 3,5t to można. np auto waży 3000kg, wtedy ładunek jest 500 kg.

Najważniejszy jest tzw pierwszy przegląd, jeżeli diagnosta wpisze odpowiednie dane, w urzędzie komunikacyjnym to wpisują w dow. rej.

Sam mam tak zarejestrowanego mercedesa, który oryginalnie powinien mieć 5t dmc.

Był Ram 2500 '97 Magnum

 

Była TUNDRA [glow=red]5.7[/glow] LTD DC 4X4 BIG BAD & BLACK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy widzę powtarzające się pytanie czy F-250 lub F-350 da się zarejestrować do 3,5T

 

Jeżeli auto nie jest jeszcze zarejestrowane w Polsce i jego masa własna nie przekracza 3,5t to można. np auto waży 3000kg, wtedy ładunek jest 500 kg.

Najważniejszy jest tzw pierwszy przegląd, jeżeli diagnosta wpisze odpowiednie dane, w urzędzie komunikacyjnym to wpisują w dow. rej.

Sam mam tak zarejestrowanego mercedesa, który oryginalnie powinien mieć 5t dmc.

 

Tak auto dopiero w przyszłą sobotę wypłynie z New Jersey, po prostu będzie miało mniejszą ładowność w dowodzie, diagnostę znam nie powinno być problemu mam jeszcze jedno pytanie czy ktoś się orientuje czy mogę dostać w urzędzie komunikacji jakieś tablice na dojazd z portu czy urzędu celnego do domu itd czy zostaje tylko laweta??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ja jechałme na papierowych tablicach "temporary" i wykupiłem sobie tylko ubezpieczenie. Teoretycznie tylko laweta, ale praktyka.... podobnie jak z masami ;-) .

 

BTW Mozna spytać ile dałeś za swojego Forda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jechałme na papierowych tablicach "temporary" i wykupiłem sobie tylko ubezpieczenie. Teoretycznie tylko laweta, ale praktyka.... podobnie jak z masami ;-) .

 

BTW Mozna spytać ile dałeś za swojego Forda?

 

"temporary" czyli jakich?wystawiony był za 4500$ ale koledzy stargowali na 3000$ wydaje mi się, że to niezła cena po ich oględzinach wszystko jest ok nic nie cieknie pali na dotyk,w środku zadbany podobno gościu nim przyczepę ciągał dorzucam jeszcze kilka fotek

 

48d8aaf23af8aa01.jpg

d5dc3e420145778e.jpg

1fef7fa757267b89.jpg

e46c9cb5bd6f9cda.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest 2wd?

niestety tak :-( ciężko za taką kasę znaleść coś w miarę 4x4 z dieslem(przynajmniej w stanie CT w którym mogłem szukać), benzyny na pęczki

 

[ Dodano: 2011-01-09, 22:11 ]

to jest 2wd?

 

Tak wygląda :-/. Na drugim zdjęciu od dołu tak jakby widać wahacz poprzeczny. Ale może się mylę. Pewnie Japacz lepiej to oceni.

 

Tak czy siak... fajna bryka 8-)

 

kawał wozu prawdziwy amerykanin :)22 w porównaniu do poldrena traka 1.9D jaki śmigałem wcześniej to istna bestia :lol:

 

możesz coś mi więcej napisać o tych tablicach "temporary"?coś mi kumple wspominali o nich w US ale do końca nie ogarniałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są po prostu numery nadane po wyrejestrowaniu i w miejscu tablicy wstawiają normalny karton z nadrukiem. To wszystko.

Teoretycznie miałem wyjechać z portu w Gdyni zgodnie z prawem na lawecie, ale dałem w łapę facetowi który chodził i załatwiał za mnie wszystkie formalności i załatwił też wyjechanie na własnych kołach bo okazało się , że RAM nie mieści się na lawetę. Co się potem będzie działo z samochodem do czasu oclenia to już inna bajka. Po prostu powiedz jak Cie policja zatrzyma, że nie mogłeś wyjechać na lawecie bo samochód okazał się za duży i zrobili dla Ciebie wyjątek byś wyjechał na własnych kołach przez "szlaban" bo nie możesz zostawić tak samochodu i musiałeś wykupić tymczasowe ubezpieczenie i dojechać o własnych siłach. Sądzę że nie powinno być problemu jak zobaczą , że samochód nie jest nowy i drogi. Najważniejsze jest ubezpieczenie. I możesz jeszcze na wszelki wypadek zrobić tłumaczenie odpowiednich dokumentów by udowodnić, że w USA przed wyrejestrowaniem pojazd był dopuszczony do ruchu.

 

Zastanawia mnie jak upchną do konterera tego mastodonta. Prawdopodobnie trzeba będzie odpinać nadkola tylne i zdjąć zewnętrzne koła tylne.

 

Co do tego, że to kastarat , to po prostu jak uzbierasz kasę to przerób go na 4x4 i po kłopocie. No i koniecznie w przypływie gotówki zmotaj troszke twojego powerstroka, bo aż szkoda go by jeździł seryjnie (taki mułowaty) :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.