mudder Opublikowano 19 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Trochę przesadzasz - miałem Patrola 2,8TD - miał nakręcone 400tys km i spokojnie zrobi u następnego właściciela drugie tyle. 300tys dla diesla to żaden przebieg Patrol o ile nie jest katowany w terenie przejedzie tyle co mówisz, a co powiecie na mojego byłego Forda Transita 84' z silnikiem 2.0 benzyna, który pracował na poczcie, a potem u mnie wybudował trzy budynki( woził pustaki na budowe, kostke, cement, zelaztwo) potem służył mi do celów firmowych i jak go sprzedawałem to miał 680 000 i kupił go facet do wożenia sprzetu muzycznego na wesela, jezdzi nim już 9 lat zrobił 100 000 km i jedyną rzeczą jaka była remontowana przy silniku to co 5 lat gaznik do renowacji. Teraz ma prawie 800 000 km i jezdzi. Żywotność diesli jest niezaprzeczalna, ale benzynowy silnik tes ma sporą trwałość jak się dba, a Patrola można zajezdzic do 150 000 km i potem mówic ze to wina bloku ze stopu aluminium, bo 3.3 mial blok zeliwny i tam bylo lepiej. Prawda jest taka, ze silnik przewaznie sam sie nie [psuje ... tylko my go psujemy cyklicznie po kazdym kilometrze zrobionym po uplynieciu terminów serwisowych... RD28Tw patrolach jest niestety bardzo delikatny a to dlatego że blok jest żeliwny a głowica aluminiowa co przy złapaniu wyższej temp. często skutkuje podskoczniem tej drugiej :mrgreen: Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 19 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 RD28Tw patrolach jest niestety bardzo delikatny a to dlatego że blok jest żeliwny a głowica aluminiowa co przy złapaniu wyższej temp. często skutkuje podskoczniem tej drugiej ... a to dlatego, że Patrol nie jest fabrycznie przystosowany do katowania w terenie chociaż jest jedną z najtrwalszych terenówek. Przeznaczeniem aut terenowych jest niestety tylko przejazd w terenie na poziomie pracy leśniczego, a to co my z nimi wyprawiamy wymaga niestety modyfikacji. :-/ Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Trochę przesadzasz Nie przesadzam. Wejdź na jakąkolwiek amerykańską giełdę samochodową online i zaobacz na Ramy CTD (2 generacja z cumminsami). Zobacz jakie mają przebiegi. To nie chodzi o to, że ktoś tam miał samochód z taki przebiegiem a inny też duużo nakręcił kilosów. Mówię o tym, że w przeważające częsci to samochody z tak ogromnymi przebiegami i trzymają baardzo wysokie ceny. Powtarzam nie mówię o jednostkach i przypadkach tylko o ogóle. Nie przesadzam rónież z tym, że obecnie amerykańska motoryzacja przeżywa kryzys chcąc nadgonić technologicznie Europę. Technologicznie w znaczeniu technologii oszczędnych silników. Ale nikt mi nie wmówi, że europejskie samochody są bardziej żywotne od amerykańskich (nie mówię o nowych samochodach oczywiście)Zasadniczo nowe samochody są dużo bardziej awaryjne, ale Mudder mnie trochę zaszokował . Myślałem, że z tymi nowymi Fordami jest tak, że spokojnie można jeździć bezawaryjnie i jest małe prawdopodobieństwo na awarię. Przyznaję , że utwierdzam się cały czas w tym, że jednak pickupy z lat 90 są dużo lepsze od nowych. Generalnie niezajebliwość Cumminsów produkowanych do 2002 roku jest wręcz legendarna. Opierałem się właśnie na tym, ale jak widać wcale nie jest tak różowo jak mi się zdawało. RD28Tw patrolach jest niestety bardzo delikatny a to dlatego że blok jest żeliwny a głowica aluminiowa co przy złapaniu wyższej temp. często skutkuje podskoczniem tej drugiej Przyznaję, że nigdy nie zrozumiem tej filozofii. Oczwiste , że blok jest żeliwny w takim samochodzie, ale dla czego nie zrobili żeliwnej głowicy? To była dla mnie zawsze zagadka :-? Mówisz, że podskakuje. Czy dokładnie o to chodzi, że wyrywa śruby? Może wystarczy wymienić sróby, spolerować komory spalanie by absorbcja ciepła była mniejsza i zmodernizować trochę ukł chłodzenia? Nie znam się na Parchach to pytam :-/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 19 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Trochę przesadzasz Nie przesadzam. Wejdź na jakąkolwiek amerykańską giełdę samochodową online i zaobacz na Ramy CTD. Zobacz jakie mają przebiegi. To nie chodzi o to, że ktoś tam miał samochód z taki przebiegiem a inny też duużo nakręcił kilosów. Mówię o tym, że w przeważające częsci to samochody z tak ogromnymi przebiegami i trzymają baardzo wysokie ceny. Powtarzam nie mówię o jednostkach i przypadkach tylko o ogóle. Nie przesadzam rónież z tym, że obecnie amerykańska motoryzacja przeżywa kryzys chcąc nadgonić technologicznie Europę. Technologicznie w znaczeniu technologii oszczędnych silników. Ale nikt mi nie wmówi, że europejskie samochody są bardziej żywotne od amerykańskich (nie mówię o nowych samochodach oczywiście)Zasadniczo nowe samochody są dużo bardziej awaryjne, ale Mudder mnie trochę zaszokował . Myślałem, że z tymi nowymi Fordami jest tak, że spokojnie można jeździć bezawaryjnie i jest małe prawdopodobieństwo na awarię. Przyznaję , że utwierdzam się cały czas w tym, że jednak pickupy z lat 90 są dużo lepsze od nowych. Generalnie niezajebliwość Cumminsów produkowanych do 2002 roku jest wręcz legendarna. Opierałem się właśnie na tym, ale jak widać wcale nie jest tak różowo jak mi się zdawało. jest dokładnie jak mówisz, 7.3 we fordzie to silnik nie zniszczalny, 6.0 i 6.4 przez normy emisji spalin mają zastosowane rozwiązania które chyba jednak przerosły konstruktorów, generalnie lepiej nie czytać forów dotyczących 6.0 i 6.4 bo się zestresować można niepotrzebnie :mrgreen: Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Słyszałem, że 6.0 były awaryjne, ale zdawało mi się, że szybko wprowadzono na rynek nowego 6.4 by pozbyć się kłopotów. Jak wygląda awaryjność 6.4 w stosunku do 6.0 ? A Cumminsami 6.7 jest podobnie. Są o wiele bardziej awaryjne niż 5.9 serii 600/610 (z VP44 nawet nie porównuje). Ale wydaje mi się, że awaryjność może wynikać z tego, że te nowe diesle nie są tak odporne na kręcenie, a w US masa ludzi mota silniki ... nie tylko dla fanu jak mu tutaj, adle po prostu do pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 19 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Słyszałem, że 6.0 były awaryjne, ale zdawało mi się, że szybko wprowadzono na rynek nowego 6.4 by pozbyć się kłopotów. Jak wygląda awaryjność 6.4 w stosunku do 6.0 ? A Cumminsami 6.7 jest podobnie. Są o wiele bardziej awaryjne niż 5.9 serii 600/610 (z VP44 nawet nie porównuje). Ale wydaje mi się, że awaryjność może wynikać z tego, że te nowe diesle nie są tak odporne na kręcenie, a w US masa ludzi mota silniki ... nie tylko dla fanu jak mu tutaj, adle po prostu do pracy. 6.4 wprowadzono szybko bo 6.0 były awaryjne a 6.7 wprowadzono bo 6.4 były awaryjne :mrgreen: Z wczesnych dat produkcji(mowa o 6.4) tzw. Job1 były najbardziej awaryjne w wielu pękały chłodnice, były problemy z EGR-ami, dostawało się paliwo do oleju(making oil issue) sukcesywnie likwidowano te wady wprowadzając job2 i job3 te ostatnie wydają się być najlepsze ja mam job1 i nie narzekam, awarie te na pewno nie wynikają z tego że auta były kręcone większość ludzi którzy mieli problemy ze swoimi truckami mieli auta seryjne na gwarancji :roll: 6.4 są z pewnością mniej awaryjne niż 6.0 ale w 6.4 awarie są bardziej skomplikowane i trudne do zdiagnozowania, natomiast jeżeli chodzi o moc i kulturę pracy między to 6.0 jest lata świetlne od 6.4 Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toolmetal Opublikowano 19 Grudnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 6.4 wprowadzono szybko bo 6.0 były awaryjne a 6.7 wprowadzono bo 6.4 były awaryjne :mrgreen: Z wczesnych dat produkcji(mowa o 6.4) tzw. Job1 były najbardziej awaryjne w wielu pękały chłodnice, były problemy z EGR-ami, dostawało się paliwo do oleju(making oil issue) sukcesywnie likwidowano te wady wprowadzając job2 i job3 te ostatnie wydają się być najlepsze ja mam job1 i nie narzekam, awarie te na pewno nie wynikają z tego że auta były kręcone większość ludzi którzy mieli problemy ze swoimi truckami mieli auta seryjne na gwarancji :roll: 6.4 są z pewnością mniej awaryjne niż 6.0 ale w 6.4 awarie są bardziej skomplikowane i trudne do zdiagnozowania, natomiast jeżeli chodzi o moc i kulturę pracy między to 6.0 jest lata świetlne od 6.4 Nawet mnie nie osłabiajcie :twisted: :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 19 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Nawet mnie nie osłabiajcie :twisted: :twisted: Bądź twardy może na Ciebie nie trafi :mrgreen: ja się nie przestraszyłem i teraz jestem w niebo wzięty :)22 Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 19 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 6.7 cummins też jest przekombinowany. EGR to zmora silników diesla. Dlatego jak ja będe celował w diesla to chyba wybiorę starszego, a wogóle to mam faze na klasyka + V8... :d2: Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 19 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 6.7 cummins też jest przekombinowany. EGR to zmora silników diesla. Dlatego jak ja będe celował w diesla to chyba wybiorę starszego, a wogóle to mam faze na klasyka + V8... :d2: akurat egr to najmniejszy pikuś można go zaślepić Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 19 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 akurat egr to najmniejszy pikuś można go zaślepić Nie ukrywam, że mam blade pojecie o tym... Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sheriff Opublikowano 19 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 ale się podbudowałem :oops: fajnie się to czyta :mrgreen: Cytuj Dodge Ram'98 3500 HD CTD czarno go widzę.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Nawet mnie nie osłabiajcie :twisted: :twisted: Bądź twardy może na Ciebie nie trafi :mrgreen: ja się nie przestraszyłem i teraz jestem w niebo wzięty :)22 Uważam , że mimo wszystko dramatyzujecie. Choć dla mnie zawsze podejżane było to, że Ford po wycofaniu 7.3 zmieniał te silniki jak rękawiczki, podczas gdy Dodge niby wprowadził na rynek 6.7 ... jednocześnie dalej oferując 5.9. ale się podbudowałem :oops: fajnie się to czyta :mrgreen: Ciesz się. Masz jeden z najbardziej udanych modeli pickupow :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 20 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 @bullterrier jak Ci się chce to poczytaj tu http://www.ford-trucks.com/forums/forum169/index1.html jak kupiłem swojego SD to forum miało 2 strony :mrgreen: a tu dotyczące 6.0 http://www.ford-trucks.com/forums/forum107/ @tool lepiej nie czytaj :mrgreen: Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 20 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Choć dla mnie zawsze podejrzane było to, że Ford po wycofaniu 7.3 zmieniał te silniki jak rękawiczki, podczas gdy Dodge niby wprowadził na rynek 6.7 ... jednocześnie dalej oferując 5.9. W zasadzie można przyjąć teorię, że zaprzestanie produkcji "kultowego" 7.3 i szybkie zmiany w następnych jednostkach Power Stroke zawdzięczamy... pierd***nym ekologom. Dodge poszedł trochę inną (i chyba słuszniejszą) drogą, modernizując ciągle emeryta, jakim niewątpliwie jest 5.9 Cummins. Postęp, wiadomo, jest nieunikniony ale "zielonych" powinno się wieszać na tym samym drzewie, co prawników i księgowych 8-) Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 20 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Postęp, wiadomo, jest nieunikniony ale "zielonych" powinno się wieszać na tym samym drzewie, co prawników i księgowych 8-)Piękne :mrgreen: Między innymi wynalazek zwany dpf wpływa na czystość spalin ale zwiększa ilość ich emisji ford palił dwa litry więcej jak był w niego wyposażony :roll: Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toolmetal Opublikowano 20 Grudnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 @bullterrier jak Ci się chce to poczytaj tu http://www.ford-trucks.com/forums/forum169/index1.html jak kupiłem swojego SD to forum miało 2 strony :mrgreen: a tu dotyczące 6.0 http://www.ford-trucks.com/forums/forum107/ @tool lepiej nie czytaj :mrgreen: Szczerze mówiąc mam to w du..ie Nie stać mnie na 6,4 a 7,3 był montowany w starszych modelach (na co nie pozwala leasing ;-(() Będzie 6,0 i koniec :mrgreen: :mrgreen: Odnosząc się do opisywanego Patrola GRa 2,8TD - też na rajdach 4x4 jest kilkadziesiąt stron o awariach tegoż - miałem Patrola i nie było tragedii. PS - @Mudder - chyba trochę rozruszaliśmy to Forum tym tematem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 20 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 masz już jakieś fotki tego swojego, chętnie bym obejrzał, robisz coś z nim czy w stanie fabrycznym zostawiasz ?? Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toolmetal Opublikowano 20 Grudnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 masz już jakieś fotki tego swojego, chętnie bym obejrzał, robisz coś z nim czy w stanie fabrycznym zostawiasz ?? Czekam na promesę z leasingu - firma już szuka auta w USA Będę miał konkretną ofertę po Świętach - kilka aut do wyboru - wtedy się pochwalę :mrgreen: Co do przeróbek - biorę 350 na bliźniakach - tak więc dużego sensu uterenawiać auta nie ma. Może jakieś większe kapcie? Zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 20 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 masz już jakieś fotki tego swojego, chętnie bym obejrzał, robisz coś z nim czy w stanie fabrycznym zostawiasz ?? Czekam na promesę z leasingu - firma już szuka auta w USA Będę miał konkretną ofertę po Świętach - kilka aut do wyboru - wtedy się pochwalę :mrgreen: Co do przeróbek - biorę 350 na bliźniakach - tak więc dużego sensu uterenawiać auta nie ma. Może jakieś większe kapcie? Zobaczymy. Zaglądnij sobie na ebay zobaczysz co z DRW można zrobić prosze http://www.ford-trucks.com/forums/forum107/ Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Co do przeróbek - biorę 350 na bliźniakach - tak więc dużego sensu uterenawiać auta nie ma. Może jakieś większe kapcie? Zobaczymy. Eee tam nie ma. Zawsze coś zyskasz w terenie a jak dobrze wszystko zrobisz to nie starcisz prawie na czarnym ... a jak będzie wyglądał :twisted: :twisted: . Pewnie, że nie ma co przesadzać z liftem , ale 1-tonowe trucki na bliźniakach też wyglądają fajnie jak są podniesione i postawione na większych kapciach: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 20 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 @tool ja bym na twoim miejscu sam sobie znalazł auto i zadał firmie jego sprawdzenie, wszak niech będzie to auto jakie Ci pasuje, a w ogóle to DRW zmieści się do zwykłej 40" ?? :mrgreen: bo z tego co pamiętam to mój SD był na styk :twisted: Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 @tool ja bym na twoim miejscu sam sobie znalazł auto i zadał firmie jego sprawdzenie, wszak niech będzie to auto jakie Ci pasuje Ja też bym tak zrobił. Poza tym nie ograniczaj się do jednej firmy. Jest na prawdę wiele możliwości. Porównaj i wybierz najlepiszą/najtańszą. Takie firmy sporo zdziarają kasy, dla tego wolą kupować samochody z właśnych źródeł... by właśnie przyciąć ile się da :-P a w ogóle to DRW zmieści się do zwykłej 40" ?? bo z tego co pamiętam to mój SD był na styk W Ramie można zdemontować boczne panela na burtach i zdjąć zewnętrzna koła. Wtedy na pewno wchodzi. A jak jest z F350 to nie wiem. Szerokość mają podobną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 20 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 W Ramie można zdemontować boczne panela na burtach i zdjąć zewnętrzna koła. Nie można a trzeba bo inaczej auto nie wejdzie do kontenera.Tylko muszą to robić ludzie którzy widzą od czego zacząć. Na bokach jest też zamontowane ośiwtlenie, ktore jak ktoś nie wie jak zdjąć to o uszkodzenienie trudno. Wiem bo jak odebrałemswojego to lampki były włożone n sztuke i nie działały i znów trzeba pisac szukać obrysowek ale się udało i efekty wieczorem są rewelka :-P Cytuj "NIC NIE TRZEBA ROBIĆ DLA ZASADY" DODGE RAM 3500 6l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Nie można a trzebaNie kumam :shock: . Jeśli nie można to jak twój się zmieścił do kontenera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.