toolmetal Opublikowano 16 Grudnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 służą do tego do czego je sobie podłączysz, wyguglaj sobie słowo auxilary :mrgreen: Już wiem, fajny patent. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 17 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Ja bym pomyślał jeszcze na V10 . Zajebiaszczy silnik. Jedyny bigblock benzynowy, który się zachował w pickupach heavy duty. 8.0L V10 magnum wycofany, Vortec 8100 także, ostał się tylko fordowski Modular 6.8 i jest nadal rozwijany. Zagazujesz dziada i będzie sporo taniej. Tańsza eksploatacja, tańsze części i łatwiej naprawiać a osiągi nie są gorsze. Przewaga seryjnego Powerstroke nad V10 wychodzi tylko gdy holujesz spore ciężary. Pusty V10 będzie szybszy i lepiej będzie przyspieszał niż PSD. Szykuj sobie prawko kat "C" :mrgreen: :-P chętnie zobaczę jak v10 lepiej przyspiesza niż PSD mogę się sprawdzić :mrgreen: gazowanie to zbrodnia jak dla mnie Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 17 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 gazowanie to zbrodnia jak dla mnie Uzasadnij to zdanie, bo nie bardzo rozumię dlaczego? Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 17 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 nie mam żadnego konkretnego powodu, po prostu tak uważam, nie cierpię smrodu spalin wydobywających się z zagazowanego auta :mrgreen: tak już mam a poaza tym jakoś śmiesznie to wygląda jak na stację podjeżdża taki wieelki pikap i ustawia się przy stanowisku z gazem :mrgreen: Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 17 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 nie cierpię smrodu spalin wydobywających się z zagazowanego auta tak już mam Pociągne dalej, a jakie to niby zapachy sie wydobywają z dobrze zagazowanego silnika? Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 17 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 nie ma czegoś takiego jak dobrze zagazowany silnik :mrgreen: no niezbyt przyjemne są(subiektywnie) wolę dobrze spaloną bezołowiową :twisted: Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 17 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 wolę dobrze spaloną bezołowiową Owszem na benzynie osiągi są nieco inne, ale nie ma czegoś takiego jak dobrze zagazowany silnik z tym się nie zgodze. Mój Hemi jest zagazowany i przy tej instalacji, tak skonfigurowanej, mam wg. pomiarów na hamowni lepszą górę obrotową kosztem dołu, ale coś za coś. Spaliny pachną podobnie do benzynowych, z taką różnicą że są czystsze i jest więcej pary wodnej. Dobrze skonfigurowana instalacja LPG i odpowiednio konserwowana nie sprawia żadnych problemów, a eksploatacja jest zdecydowanie tańsza. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 17 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 ja wcale nie chce przekonywać Cię do zmiany poglądów :mrgreen: lubisz zagazowane V8 twoja rzecz, je nie lubię, kwestia gustu... :mrgreen: Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 17 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 U mnie to nie jest rzecz gustu tylko postawienia na szali dwóch rzeczy: 1. Ekonomiczna jazda z LPG przy dodaniu kosztów eksploatacji instalacji gazowej i wzięciu pod uwagę niedogodność posiadania butli na pace. 2. Dużo mniej ekonomiczna jazda na E95 przy podobnych osiągach. Po porównaniu za i przeciw wybieram opcje nr.1 Oczywiście spalanie 25l LPG po miescie w realiach polskich do ekonomicznych nadal nie należy :-/, ale mimo to jest sporo tansze od E95. W pewnym sensie moge przyznac Ci racje, bo jakby E95 kosztowała 2.20zł, a LPG 1.10, czyli podobny stosunek cen jak teraz to pewnie jezdził bym na E95, ale tak nie jest, a w mojej sytuacji na razie nie stac mnie na takie trwonienie kasy, tymbardziej ze robie 60000km rocznie Ramem. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 17 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 no właśnie, więc gdzieś zdrowy rozsądek jest :mrgreen: a było sobie diesla kupić :twisted: Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toolmetal Opublikowano 17 Grudnia 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Ja miałem raz samochód z LPG - Peugeota 106 1,4 jednopunktowa benzyna. Ciągle się coś jeba...ło, nie mówiąc o strzałach, regulacjach, ponadnormatywnych wymianach świec, PWN, filterków; tankowaniu co 200km itp itd Jednakże samochód ten miałem 10 lat temu - może teraz LPG sekwencyjne + komputery są lepsze - ale awersja mi została :-x :-x Stąd decyzja o dieslu w F350. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 17 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 bo pewnie nie miałeś dobrze zagazowanego peugota :mrgreen: tylko diesel, moc i moment obrotowy poza zasięgiem jakiejkolwiek benzyny :twisted: Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 17 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 no właśnie, więc gdzieś zdrowy rozsądek jest :mrgreen: a było sobie diesla kupić :twisted: a ile Ci spala diesel w miescie? Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 17 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 do końca to nie wiem :mrgreen: ale kiedyś sprawdzałem i wyszło coś koło 17l przy naprawdę ostrym traktowaniu kiedyś na komputerze wskazało 20l Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 17 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 tylko diesel, moc i moment obrotowy poza zasięgiem jakiejkolwiek benzyny No tu się zgodzę w 100%. Diesel jest mocarzem, którego można za relatywnie niewielkie pieniądze wzmocnić do ok. 150% fabryki, a za wiekszą kasę w równie łatwy sposób dac mu 200% fabrycznej mocy. Jedna rzecz jednak pozostaje niezmienna, klekot diesela pozostanie tylko klekotem i żaden diesel nigdy nie zabrzmi tak pięknie jak rasowa V8. Druga sprawa to to że np. 5.7 Hemi jest tak bardzo lubiany przez tunerów, że jest do niego wszystko od ręki w necie, żeby z 345KM wyciągnąć z niego 800KM. W tym miejscu uprzedze muddera i stwierdze, że mimo to CTD czy PSD robi na mnie gigantyczne wrażenie i potwierdzam wyższość tych jednostek pod względem mocy, a przede wszystkim momentu obrotowego. Co do sprintu 0-60MPH to bym polemizował, ale sam do końca nie jestem pewien czy w takim sprincie 5.7 Hemi byłby lepszy od np. 5.9 CTD, a nawet byłbym w stanie się zmierzyć z 6.7CTD co do Twojego PSD to chyba bym wymiękł, ale możemy to przy okazji sprawdzić :d: Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 17 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 do końca to nie wiem ale kiedyś sprawdzałem i wyszło coś koło 17l moja górna granica to 25l/100, LPG jest po 2.03złco daje 50zł/100km. Po ile jest diesel? 17xcena=koszt... oblicz prosze, tak z ciekawości. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 17 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 no można by się kiedyś zmierzyć do PSD też masz mnóstwo badziewia tunerskiego w tej chwili tylko dzięki programmerowi którego mam mogę w ciągu 19 minut zrobić nawet 510KM tylko musiał bym zmienić oryginalny filtr na jakiś hajfloł(a tego robić nie chce), diesel też ładnie brzmi wychodzi coś koło 64 pln :mrgreen: Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 17 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Ja miałem raz samochód z LPG - Peugeota 106 1,4 jednopunktowa benzyna. Jednopunkt to druga generacja LPG... to nie jeździ tylko się toczy. Teraz nie sekwencja jest na topie tylko wtrysk bezposredni ciekłego gazu, co eliminuje szybko zużywające się parowniki i zbiorniki paliwa, bo nie potrzebna jest benzyna do rozruchu, wiec butle można w miejsce zbiornika benzyny. Osiągi takie same. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 17 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 diesel też ładnie brzmi Owszem, może ładnie brzmieć, ale... no wiesz dzięki programmerowi którego mam mogę w ciągu 19 minut zrobić nawet 510KM Diesel jest mocarzem, którego można za relatywnie niewielkie pieniądze wzmocnić do ok. 150% fabryki, Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 17 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 a jaki masz generalnie średnie spalanie w hemi tak z ciekawości pytam Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 17 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 wychodzi coś koło 64 pln O ile zakup tego typu aut jest rozsądne to jednak sam widzisz, że koszty sa rozsądniejsze przy benzynie. Alen i tak kupie sobie kiedyś diesela, ale to z innego powodu ... :-D Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 17 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 benzyny nie chce bo nie kopci :mrgreen: , diesla nie kupowałem ze względów ekonomicznych a z zamiłowania :twisted: Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 17 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 a jaki masz generalnie średnie spalanie w hemi tak z ciekawości pytam Ja praktycznie kręce się w koło komina i wtedy 25l, ale w trasie przy 120km/h schodzi do ok 16l, można mniej przy 80 i to sporo mniej, ale ja nie potrafie tak jezdzic. Tam gdzie można to sie oszczedza, ale po to mam LPG zeby nie doic sie 80km/h. Lekkiej nogi raczej nie mam. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 17 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Do czego służą te przełączniki? Te cztery po lewej, jak napisał mudder, "do wszystkiego" :mrgreen: To po prawej, to sterowanie elektrycznymi hamulcami przyczepy/naczepy. Mudder - widzę, że odwiedzamy te same strony :mrgreen: Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 17 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 no na trasie jestem w stanie zejść do 13l bez odmawiania sobie przyjemności z jazdy, kuzyn ma takiego samego efa tyle że w manualu i jest w stanie zejść do 10l ale to już jazda poniżej godności :mrgreen: Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.