Skocz do zawartości

Drugie woziło w domu - co kupić ?


Kassei

Rekomendowane odpowiedzi

Hej

Mam wj ale v8,

Co do diesla poczytaj na forum, jedni kochają inni nienawidzą.

Co do pakownosci - auto pakowne, właśnie jestem na wyjeździe w 5 osób w bieszadach, uszykowalem box dachowy, ale jednak nie przydał sie, wszystko weszło do bagażnika.

Wcześniej jak wyjeżdżaliśmy z małym dzieckiem to po dach załadowany, wózek, łóżeczko, wanienka, jakiś rowerek itp itd

Btw jak żona chce pakować wózek bez składania to chyba sie nie zmieści poza tym wysoka krawędź załadunku, w takim wypadku lepszy będzie multivan.

Był Ram 2500 '97 Magnum

 

Była TUNDRA [glow=red]5.7[/glow] LTD DC 4X4 BIG BAD & BLACK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 133
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Hej

Mam wj ale v8,

Co do diesla poczytaj na forum, jedni kochają inni nienawidzą.

Co do pakownosci - auto pakowne, właśnie jestem na wyjeździe w 5 osób w bieszadach, uszykowalem box dachowy, ale jednak nie przydał sie, wszystko weszło do bagażnika.

Wcześniej jak wyjeżdżaliśmy z małym dzieckiem to po dach załadowany, wózek, łóżeczko, wanienka, jakiś rowerek itp itd

Btw jak żona chce pakować wózek bez składania to chyba sie nie zmieści poza tym wysoka krawędź załadunku, w takim wypadku lepszy będzie multivan.

Autko rozpatrywałem już poprzednio w wersji V8 ale nie umiałem nić fajnego wylookać. Potem była fascynacja WK/WH, w międzyczasie kłopoty finansowe i tańsza alternatywa w postaci 300m.

Obecnie - jak pisałem - na tapecie jest WJ/WG w dieslu. Jak w ogóle wygląda kwestia obić foteli, bo w tym egzemplarzu co oglądałem siedzenie kierowcy jest dramatycznie przetarte. Właściciel tłumaczy się, że to częsty przypadek w europejskich wersjach (niby gorsze jakościowo skóry), ale to są chyba brednie :-/ Auto ma niby przejechane trochę ponad 230000km ale po siedzeniu jakoś trudno mi w to uwierzyć ...

FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007

FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001

FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010

był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kassei, brednie gość opowiada z tymi fotelami :roll:

Co do 2.7 to największy problem jest chyba z wtryskami, a szczególnie z ostatnim. Wiadomo, że siądzie, a do wymiany trzeba albo wyjąć silnik, albo wyciąć podszybie. Zgadnij jak to jest robione w większości przypadków :-/

F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞

Escalade 6.2😍

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak w ogóle wygląda kwestia obić foteli, bo w tym egzemplarzu co oglądałem siedzenie kierowcy jest dramatycznie przetarte. Właściciel tłumaczy się, że to częsty przypadek w europejskich wersjach (niby gorsze jakościowo skóry), ale to są chyba brednie :-/ Auto ma niby przejechane trochę ponad 230000km ale po siedzeniu jakoś trudno mi w to uwierzyć ...

 

chyba zależy to od dbania :)

w moim była skóra lekko wytarta od strony drzwi, teraz już widać gąbkę, a ma przebieg 180 tys km. w tundrze, miała przebieg 120 tys km, gąbki nie było widać, ale od strony drzwi było już przetarte. podobnie ma się w a5, co prawda przebieg 200 tys, ale też przetarte.

rok temu dałem WJ do kompletnego czyszczenia, coś tam zrobił lepiej z dziurą w "skórze (bo to chyba taka plastikowa skóra)", ale spec powiedział, że nie było by problemu gdybym co jakiś czas ją pielęgnował jakimś mleczkiem czy czymś, nie wnikałem bo i tak bym nie robił :kasztan:

ogólnie auto ma swoje mankamenty jak dla mnie, primo - słabe hamulce! założyłem jakieś aftermarkety ebc, nawiercane tarcze itp ale niewiele to dało, pewnie by trzeba duże zaciski założyć.

rok temu myślałem nad sprzedażą, zacząłem szukać czegoś innego i zostałem z jeepem; ma swoje wady, ale nigdy nie stanął w trasie, myślałem na wk 3.0 crd ale jakoś same wtopy na rynku były, a tutaj wiem co mam.

aktualnie żona używa jako wozidła wokół komina i ona nie chce zmieniać, a właściwie chce ale na granda 2014 :f:

Był Ram 2500 '97 Magnum

 

Była TUNDRA [glow=red]5.7[/glow] LTD DC 4X4 BIG BAD & BLACK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuba M. Wtryski niby były robione:

 

- regeneracja wszystkich 5-u wtryskiwaczy w firmie TurboTec Jaworzno (wszystkie - nie jak niektórzy 1en bo taniej .. to tak jakby 1ą nową oponę założyć a reszta stare) .. polecam zadzwonić i zapytać ile kosztuje ta przyjemność (gwarancja jeszcze prawie rok bez limitu km - 2 lata daje producent na nowe) (po przebiegu 200 tys. km ... lubią lać niestety nie tylko w jeep'ach ale w mercedesach też :) ),

- nowe świec żarowe 5 szt. (ok. 12 tyś km)

- wymienione oringi w układzie paliwowym, filtr paliwa (ok. 12 tyś km)

- regeneracja shiftera - błedy P0702 skrzyni (gwarancja jeszcze ponad rok)

- nowy akumulator Centra Futura z assistance Centry jakby był problem z akumulatorem

(gwarancja ok. 1,5 roku) - odpala bezproblemowo zima/lato, brak problemów P0700 skrzyni biegów,

- wymieniony termostat (prawidłowa temperatura, szybkie nagrzewanie i mniejsze spalanie)

- wymieniona pompa wody (ciekła)

- drążki kierownicze i zbieżność w zeszłym roku

- nowe klocki, szczęki, linki (ręczny wyregulowany) - hamulec tył w 04.2014

- nowe klocki i tarcze przód, zaciski (Akebono) wyciągnięte, rozebrane, wyczyszczone chodzą idealnie 06.2014

- wymieniony most tylny (nieopłacalna naprawa)

- klimatyzacja sprawna, nabita/przegląd 10.2013, blend doors zrobione, filtr przeciwpyłkowy z obudową założone (w standardzie brak),

- 2 komplety opon: Pirelii Scorpion ATR 235/65/17 z 2011r. całoroczne

oraz zimowe Nokian Wr G2 Sport Utility 235/65/17 - ładne (spokojnie kilka sezonów)

- płyn chłodniczy, wspomagania (rok)

- olej ASB - skrzynia biegów (ok.12 tyś km)

- pasek wielorowkowy i napinacz paska 06.2014

- olej silnikowy (syntetyk) + filtry (oleju, powietrza, przeciwpyłkowy) 06.2014

- zamontowana wykładzina PCV z rantami w bagazniku

 

Generalnie auto jeździ całkiem ok. Wstąpiłem przejazdem więc dokładniejszych oględzin nie robiłem. Nie będę też udawał, że bym potrafił takie dokładne oględziny zrobić :-> Dwie rzeczy mi nie pasują, właśnie to wytarcie siedzenie kierowcy, które jest w sumie pęknięciem z którego wystaje gąbka, oraz niskie wskazanie ciśnienia oleju. Przeważnie w amerykańcach z którymi miałem styczność jeśli wszystko było ok to wskaźnik był w połowie. Tutaj jest inaczej. Pomijając, że na zdjęciu z ogłoszenia jest równy przebieg 230.000km, co jest kolejna podejrzana sprawą, to ciśnienie oleju wygląda tak:

 

16.jpg?screen

 

a w czasie jazdy około połowy. Facet twierdzi, że wszystko jest w normie. Przesłał mi takie coś:

1.jpg 2.jpg 1.jpg

galerie allegro

 

więc niby jest ok ;-)

FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007

FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001

FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010

był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem WJ-ta.

 

Co do ciśnienia oleju, u mnie po 150 000 zrobiło się tak, że jak stałem na światłach, w korku itp to ciśnienie spadało do "0" i zapalała się kontrolka. Silnik suchy, oleju nie ubywało do wymiany do wymiany, sprawdzałęm to u różnych trzech mechaników - serwis ori, serwis aut 4x4, przypadkowy mechanik i każdy stwierdził że z olejem jest ok, a czemu tak się dzieje nie wiadomo, może czujnik. Po dodaniu gazu ciśnienie błyskawicznie wracało do poziomu normalnego. Skrzynie też robiłem, a właściwie to nie skrzynia tylko problem z płytką wybieraka. Najtańsze rozwiązanie to zakup nowej ori. Co do jazdy jak ciężarówką to niestety WJ buja i to strasznie. Trzeba sie do tego przyzwyczaić. Na początku miałem wrażenie, że przy skręcaniu koła już pojechały w buda jedzie dalej prosto. Kolejny problem jaki może się pojawić to brak nawiewu z klimy. Niby dmucha a nie działa. Za schowkiem jest silniczek z klapkami do sterowania nadmuchami i tam obcina się klin i opdaja klapki, jedna bądź dwie.

Kolejna sprawa wtryski - bardzo wrażliwe na jakość ropy, koszt regeneracji koło 200-300 PLN zależy gdzie. Cena nowych zabija.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Zapomniałem się pochwalić :-> Żonka już od jakiegoś czasu śmiga WJtem 2.7 crd i jest zachwycona :-P Tego z Jaworzna sobie darowałem i udało mi się znaleźć nawet ciekawszą propozycję ;-) Jak znajdę chwilkę to cyknę zdjęcia.

FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007

FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001

FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010

był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.