Jump to content

Kassei

Klubowicz
  • Content Count

    386
  • Joined

  • Last visited

About Kassei

  • Rank
    Starszy klubowicz

Contact

  • AIM
    123456
  • Website URL
    http://www.www.ww

Profile Information

  • Location
    Cieszyn

Recent Profile Visitors

612 profile views
  1. Moja koleżanka mieszkając w Częstochowie jeździ auto serwisować na Śląsk, więc może trafiłeś w 10tkę 😉
  2. Oglądałem film na telefonie bez dźwięku 😉 Faktycznie rozrusznik kręci aż do odpuszczenia, więc to raczej nie wybierak. Mi to wybitnie wygląda na jakiś problem z immo, albo po stronie auta albo po stronie pastylki.
  3. ASB = Automatyczna Skrzynia Biegów 😉 Nie obiecuj sobie dużo po tej diagnozie, ale jest opcja, że wybierak może być lekko uszkodzony. Samochód z automatem można odpalić wyłącznie kiedy wybierak jest w pozycji P (oczywiście jeśli wszystko działa poprawnie i/lub nikt nic nie modyfikował). Nie wdając się w szczegóły i najprościej sytuację opisując - zdarza się czasem, że auto nie widzi, że wybierak jest w pozycji P, tzn odblokowuje stacyjkę, ale już nie puszcza zapłonu, lub puszcza go ale równie szybko odcina. Jak będziesz miał taką sytuację jak opisujesz, to spróbuj kilka razy porusza
  4. Masz ASB czy manualną skrzynię biegów ?
  5. Zainteresuj się snorkelem z UAZa Patriota (nie żartuję). Wiem, że z powodzeniem je montują do Explorerow 4.6l więc do Sportracka powinien pasować skoro do tylnych drzwi to jest ta sama buda. Spasowanie wymaga trochę wysiłku ale dla Ciebie to będzie pestka 😄 Ja planuję zrobić wyprawówkę, a raczej kampera 4x4 z F150 ale ja chcę iść trochę inną drogą niż Ty. Będę wywalał standadrową pakę, zamiast tego zrobię flatbeda a na to kapsułę z dachem popup. Ma być przede wszystkim wygodnie dla mnie, mojej kobity i dzieciaków z możliwością jazdy w interiorze. W jakiś ciężki teren i tak F150 nie
  6. Zgadzam się całkowicie, że ST przerasta wszystkie europejskie pickupy, choć tak naprawdę jest suvem z dołożoną paką 🙂 Podejrzewam, że Ford nawet teraz mógłby je z powodzeniem sprzedawać w europie ale pewnie znacznie by spadła sprzedaż rangera 😉 Natomiast o wytworach jeep / chrysler to nawet mi nie mów, bo miałem takich kilka. Jedyne auta w których cały czas coś mi się psuło a z WJtem to na koniec jego posiadania to już miałem zawsze z tyłu głowy myśl, że to może być podróż w jedną stronę 😛 Ludzie narzekają na Fordy, a faktem jest, że nigdy żaden ford mnie nie zawiódł. Miewały awarie, rdzewiały
  7. Jeździłem takim s-trackiem, zarówno pierwszą i drugą generacją. Na pewno nie ma sensu tego porównywać z F150 pod żadnym względem. Całkiem inna klasa auta i gabaryty. Sport Track to jest po prostu bardziej użytkowa wersja Forda Explorera. Pierwsza generacja Sport Tracka jeszcze jakoś się różniła od Explorera ale druga to już po prostu ma tylko zaspawaną kabinę za drugim rzędem siedzeń i dołożoną pakę 😉 Ogólnie największym problemem tego auta już od pierwszej serii jest brak tożsamości. Nie jest to ani SUV ani pełnoprawny PICKUP. W stanach za bardzo nie było wiadomo dla kogo jest dedykowane to a
  8. Kolego z całym szacunkiem dla Ciebie - chyba masz po prostu zły typ samochodu... Na zakupy to się jeździ kompaktem, w teren patrolem a śpi się w vanie lub kamperze 😉 Pickup to półciężarówka przeznaczona głównie do pracy. Można nią oczywiście robić wszystkie te rzeczy o których piszesz ale są to rozwiązania w dużym stopniu kompromisowe i ciągnące za sobą dodatkowe koszty (często niemałe - np slide in kapsuła kaperowa na pickupa). Jeśli masz takie wymagania jakie opisałeś to szkoda kombinować pod górkę i lepiej się rozglądnąć za gotowym rozwiązaniem, bo pickup wyraźnie nie jest dla Ciebie optyma
  9. Z małych pickupów to zostaje tylko opcja tarpana 😉 Z dużych amerykańskich (zarówno Heavyduty jak i Superduty) to można jeszcze spotkać zbudowane na ich bazie karetki które mają między siedzeniami przejście do tyłu i chyba kiedyś widziałem podobnie zrobionego dostawczaka FedEx. W europie karetki na pickupach mają oddzieloną kabinę od zabudowy. Z innej beczki - może kolega Czono podzieli się informacją po co mu brak tylnej ściany w pickupie ? 😉 Zabudowa camperowa ?
  10. Na kategorię "C" (czyli DMC powyżej 3,5 tony) spokojnie zarejestrujesz. Tylko, że potem trzeba mieć viatoll i prawo jazdy na ciężarówkę, ale jak prywatnie to za to nie trzeba mieć tacho. Droższe jest ubezpieczenie OC na ciężarówkę i zapłacisz też podatek od środków transportu w miejscu zamieszkania. Będzie trzeba także przerobić migacze (jeśli RAM 2015 ma je zespolone ze światłem STOP) i dorobić przeciwmgielne tylne. Obecnie nie wiem czy jest nawet sens próbować rejestracji na kategorię "B" , aktualnie diagności się boją tego typu "kombinacji". Poza tym z używaniem tego typu auta w Polsce nie
  11. Tak jak pisałem - kupił ktoś szpargały z rozbitego Raptora i włożył do zwykłej F150. Co niekoniecznie jest złym rozwiązaniem, pod warunkiem, że je po prostu wymienił bo miał taki kaprys. Podejrzewam jednak, że zostały wymienione z konieczności - dewastacja wnętrza, auto po powodzi, dzwon w przód auta, połamane felgi po wypadku... Przez te wszystkie lata się naoglądałem takich wynalazków z USA, że przy takiej sytuacji od razu mi się czerwona lampa zapala 😉
  12. Ktoś kupił części z rozbitego Raptora pewnie. Oprócz siedzeń, są jeszcze felgi i grill. Ogólnie już na starcie dla mnie bardzo podejrzana sprawa 😉
  13. Oferta dalej aktualna. Można negocjować cenę w granicach rozsądku. W międzyczasie wymienione oleje i wymieniona prawa przednia piasta z czujnikiem ABS.
  14. Witam, myślę o sprzedaży mojego Rangera. Jest to moje ulubione auto więc przychodzi mi to z ciężkim sercem. Planuję kupić dużego pickupa superduty na kategorię "C" i trochę mi brakuje na ten zakup kasiorki. Przed koronawirusem plan był taki, że Ranger zostanie u mnie dożywotnio (m.in. jako pierwsze auto dla dzieciaków) ale miałem trochę w firmie przestoju i po prostu nie wyrobię finansowo z zakupem jeszcze jednego pickupa bez sprzedaży jakiegoś pojazdu. Ci co mnie tutaj znają wiedzą, że jestem uczciwy, więc piszę szczerze jak sytuacja wygląda. Co do samego auta to jest to wersja EDGE
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.