Dodajcie jeszcze że na wady ukryte a te te zastane i widoczne gołym okiem.
Bo potem ludzie się rozczarowują myśląc że nic nie muszą oglądać i sprawdzać a jak się coś zepsuje to im sprzedawca wróci. Nawet przy nowych nie ma tak bo za elementy eksploatacyjne sie płaci nawet na gwarancji
Jak ma autohandel nie musi go przerejestrowywać. W sumie to i prywatnie też ne musisz. Ma być ciągłość umów, faktur - od tego co jest w dowodzie, poprzez niego i koncowo na ciebie.
Jak jedziesz prywatnie, po auto dla siebie żadne czasy pracy cie nie dotyczą. Ale w Niemczech dla swietego spokoju można takie cos wypełnić i tyle. Faktem jest że nikt nie udowodni ci czy jedziesz prywatnie czy w ramach działalności - chyba że ewidentnie rachunki bedziesz miał na firme wypisane. Jak na Imie i Nazwisko to nie ma problemu. Kolejna sprawa to że nie jedzie swoja laweta jest na plus - pożyczył żeby sobie przywieźć auto dla siebie prywatnie - umowa wynajmu na Imie i nazwisko. Jest też coś takiego jak na potrzeby własne - ale to inne pojecie.
A nie wzieliście pod uwage ze auto ma usterki i może o własnych siłąch nie dojechac do Polski? I co wtedy bedzie? Holowanie na terenie Niemiec z autostrady to spore koszty. Jeśli jedziesz po auto dla siebie i umowa jest na ciebie prywatnie to nie ma problemu. Dodatkowo umowa na wypożyczenie lawety i wszystko gra. Dla świetego spokoju mozez ksiazke wypełnić, albo pojedyncze kartki - cos na wzór tarcz tacho na kartach a4
Możesz rozwinąc temat - elektronika czyli co dokładnie - nie działaja szyby, silnik przesataje pracować, napęd - tęz prosiłbym o uścicślenie. Dziekuje za takie informacje byłyby bardzo pomocne. Jakbyś też mógł wspomniec jaki przebieg ma to auto?
Jakbym chciał tym wozić ładunki to może i miałoby to znaczenie. Do zwykłej jazdy nie ma żadnego. Dodatkowo w razie wypadku jest ono bardziej plastyczne i są mniejsze przeciążenia.
Nadal wole bezawaryjność.