Jump to content

Miejsce w drugim rzędzie RAM


Highlander187
 Share

Recommended Posts

Witam.

Ostanio przegladajac zdjecia kolejnych Ram'ow naszla mnie mysl czy czasem tam z tylu to za malo miejsca nie ma.

Bede robil dwa razy do roku trase 1300 km z dwojka dzieci 7 i 4 lata.

Ponadto w gre wchodza trasy do 200 km z osoba dorosla do 165 cm wzrostu oraz trasy 30km z dwoma osobami doroslymi do 185 cm.

 

Bardzo prosze wszystkich o wypowiedzi czy brakowalo wam czasem miejsca z tylu lub osobom z ktorymi podrozowaliscie.

 

MKmario - Ciebie prosze o wypowiedzenie sie czy wiekszy tyl F'a jest Ci bardzo przydatny.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 28
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeśli według ciebie w Ramie z tyłu jest mało miejsca to chyba w L200 nie siedziałeś, ja mam 185cm i czułem się tam jak sardynka w puszce.

Jak dla mnie to w Ramie jest dużo miejsca, ale może to być spowodowane tym, że jeżdżę Hilux'em a w nim z miejsca kierowcy sięgam bez problemu do klamki tylnych drzwi od strony pasażera bez odpinania pasów.

Logiczne jest także to, że jak przesuniesz fotele mocno do tyłu to na tylnej kanapie zaczyna się robić ciasno.

Jak w moim wszyscy wytrzymali trasę 400km na tylnej kanapie bez narzekania to w Ramie tym bardziej. A jeśli chodzi o dzieci, zamontuj dvd z tyłu włącz bajkę i będą mieć zajęcie.

Gdy deszcz pada a wiatr wieje. Słychać Hiluxa jak rdzewieje. :-D

Link to comment
Share on other sites

Bede robil dwa razy do roku trase 1300 km z dwojka dzieci 7 i 4 lata.

No problem.

 

Ponadto w gre wchodza trasy do 200 km z osoba dorosla do 165 cm wzrostu oraz trasy 30km z dwoma osobami doroslymi do 185 cm.

No problem.

 

Problem byłby, gdyby te rosłe dorosłe osoby miały jechać 200 km przy odsuniętych na maxa przednich fotelach.

Choć wiozłem raz takie i nie narzekały. Może dlatego, że ciągle gadaliśmy

i były nachylone do przodu (musiały, bo wymieniłem wydechy, he, he).

Ram4x4fun

Link to comment
Share on other sites

prawda jest taka z dziecmi nie bedzie wiekszego problemu, ale doroslym moze troch etego miejsca brakowac. Moze by jeszcze na ten brak miejsca narzekac nie beda ale na pewno odbije im sie komfort podrozowania na zbyt prosto ustawionym oparciom. Gdybym dzisiaj zmienial Rama na nowszy model na pewno bym wzial z kabina (z tylu) tak sama duza jak i z przodu nei wiem czy to sei nazywa chyba Crew Cab. Wracajac do marudzenia to ja wozilem pracownikow z tylu i mi nie narzekali bo nie mogli hehe :>, a wiozac dziecko w krzeselku tez nie marudzilo :) pozdro

Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska

Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie

Chevrolet Camaro SS :> SSman

Link to comment
Share on other sites

Wracajac do marudzenia to ja wozilem pracownikow z tylu i mi nie narzekali bo nie mogli hehe :>, a wiozac dziecko w krzeselku tez nie marudzilo

Ale pracownik w krzesełku mógłby już nie nadawać się do pracy...

Ram4x4fun

Link to comment
Share on other sites

Wracajac do marudzenia to ja wozilem pracownikow z tylu i mi nie narzekali bo nie mogli hehe :>, a wiozac dziecko w krzeselku tez nie marudzilo

Ale pracownik w krzesełku mógłby już nie nadawać się do pracy...

 

heh czepiaj sie :P :lol:

Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska

Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie

Chevrolet Camaro SS :> SSman

Link to comment
Share on other sites

Miałem przyjemność jechać w pięcioro do Włoch (1300km). Z przodu trzy osoby, z tyłu dwie. Szeroka kanapa z przodu pozwalała jednej osobie ciągle leżeć, jak nie na kierowcy to na pasażerze:). Tylna kanapa to dwie osoby, które również dzięki szerokości kabiny mogły się bez problemu wysypiać leżąc na przeciwko siebie.

Ogólnie wrażenia niezapomniane, prędkość amerykańska na autostradach czyli około 110-120km/h.

Podróż wspominamy bardzo dobrze.

Jeżeli chodzi o dzieci, nie ma najmniejszego problemu, fajne jest to, że full size jest wysoki, nie musisz się schylać żeby zapiąć foteliki itp.

Uważam jednak, że jako auto rodzinne o wiele wygodniejsze, szybsze, lepsze w prowadzeniu jest kombi lub średniej wielkości SUV z przyzwoitym silnikiem.

Full size na europejską szybką i dynamiczną jazdę jest na dłuższą metę męczący.

Warto zadać pytanie ilu forumowiczów używa taczki do pracy a ilu zakupiło ją tylko z zamiłowania do tego typu pojazdu, nie wykorzystując potencjału części ładunkowej ??

Taczka jest zbyt droga w przemieszczaniu, zbyt duża, chwieje się na zakrętach i ogólnie nie jest stworzona na europejskie warunki.

Pewnie większość z Was się ze mną nie zgodzi, ale ja full size'a widzę tylko i wyłącznie jako maszynę do ciężkiej, brudnej pracy.

 

Trochę odbiegłem od tematu :)

Ram 5.7 hemi TRX4 2006

Link to comment
Share on other sites

jak samochod rodzinny zamiast taczki strzelalbym bym w suburbana albo tahoe, kombi fajne pod warunkiem nie wygorowanych koncepcji bagazowych :>...Tak jak pisalem wyzej taczka tez sei moze nadac na auto rodzinne pod warunkiem ze tylna kabina bedzie tak samo obszerna jak przednia :)..a ja taczki uzywan na codzien do pracy jak i do uzytku prywatnego :)

Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska

Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie

Chevrolet Camaro SS :> SSman

Link to comment
Share on other sites

Full size na europejską szybką i dynamiczną jazdę jest na dłuższą metę męczący.

Rzadko bo rzadko, ale jak wsiadam, to robię nim prawie 400 km.

Jedzie mi się o wiele lepiej niż osobówką (no nie mówię o S-klasie, czy Audi A8).

Do czasu wymiany wydechów był najcichszym z moich pojazdów,

 

Do tego masz najlepszą widoczność, nie jesteś tak oślepiany,

możesz wcześniej zaczynać wyprzedzanie, woda z kałuż nie zalewa ci szyb,

masz najlepszy przegląd sytuacji na jezdni i największy respekt...

Plus bezpieczeństwo. Same zalety.

 

Dlatego jadąc Ramem dojeżdząm bardziej wypoczęty.

Potwierdzone wiele razy.

 

Ból jest tylko w dwóch miejscach, choc nie tak wielki,

jak sie wielu wydaje - przy parkowaniu i przy tankowaniu.

 

PS.

Masz Rancha z regulacją i mówisz że nadmiernie Ci się przechyla?

Dziwne. Ostatnio zasuwałem po krętej drodze za miejscowym

Hołowczycem w podrajcowanym Seacie - spoko (euro, koko) :-D ,

nie odskoczył mi przez 25 km. Potem się rozjechaliśmy.

Ram4x4fun

Link to comment
Share on other sites

Lemmy, fakt Rancho potrafi usztywnić amory, ale do codziennej jazdy mam ustawione na jak najmiększą opcje tłumienia.

Masz rację, jest wysoko, poczucie bezpieczeństwa jest potrzebne, zwłaszcza na naszych drogach.

Mimo wszystko obstaję przy swoim, rodzinna jazda, kombi z pneumatycznym zawieszeniem i z mocnym silnikiem diesla, objeżdżam większość "wyżej patrzących kierowców".

Poczócie respektu ??? Nie dzięki, nie mam takich ambicji. W Polsce ludzie raczej myślą, że jesteś konkretnie świrnięty, badz zakompleksiony widząc znaczek 5.7hemi.

 

Bez urazy Lemmy :)

Ram 5.7 hemi TRX4 2006

Link to comment
Share on other sites

Poczócie respektu ??? Nie dzięki, nie mam takich ambicji.

Jak zwał, tak zwał. Grunt, że ludzie jakoś chętniej przepuszczają Rama.

Gdy np. wyjeżdżamy z podporządkowanej.

W osobówce czekam o wiele dłużej.

Ram4x4fun

Link to comment
Share on other sites

Z przodu jest miejsca wystarczająco,z tyłu dzieci nie będą narzekać, ale dorosłe osoby w dłuższej trasie to poprostu męczarnia, kąt nachylenia oparcia kanapy to nieporozumienie, żadnego komfortu. Miejsca na nogi też mało.Pod tym względem ford jest o wiele wygodniejszy. To są taczki do pracy a nie auto na wycieczki rodzinne powyżej 2osób.....

Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją wcale.

Link to comment
Share on other sites

Jesli chcesz zeby ekipa na tylnej kanapie miala wygodnie to szukaj taczki z najwieksza kabina- w dodgeach to mega cab a w fordach super crew cab.

Niestety w miejszych kabinach komfort jest ograniczony przez stosunkowo mala ilosc miejsca na nogi i pionowo ustawione oparcie kanapy.

Kup cos z najwieksza kabina i bedziesz zadowolony.

U mnie w f-150 super crew cab z tylu jest tyle miejsca( przedni fotel w ustawieniu do jazdy dla mnie a mam 178 wzrostu):

028jh.jpg

www.stebel.com.pl

Link to comment
Share on other sites

Ram z tyłu to porażka i to nie tylko dla dorosłych, ale i dla dzieci co siedzą już bez fotelika. Oparcie kanapy jest pionowe, a miejsce na nogi to złudzenie, bo siedzisko jest krótkie, więc jesli z przodu jest 180cm kierowca i 175cm pasażerka to z tyłu masz miejsce na wędki. Wg. mnie Ram to auto dwuosobowe z miejscem na przewóz 4 pracowników do pracy na krótkich dystansach. Jazda z tyłu na długich dystansach grozi skrzywieniem kręgosłupa, niedokrwieniem nóg i wqrwieniem żony, jeśli to ona siedzi z tyłu. Dzieci maja to do siebie, że na długich dystansach lubią przykomarzyć, a wtedy jest problem, bo w pionie nie ma się jak i o co oprzeć, żeby to zrobić, a jak już będą tak zmęczone, że usną to obudzą się z płaczem, że je szyja boli.

Ram- TAK, ale nie jako auto dla rodziny na długie trasy, a wiem co, piszę, bo mam rodzinę z małymi dziećmi i robiliśmy Ramem objazdówki z przyczepą kempingową i do przyjemności nie należały płacze dzieci.

Do takiego zastosowania tylko MEGACAB, bo Ram to wyśmienity holownik i ciągnięcie Ramem przyczepy to mega przyjemność. Jeszcze kiedyś będę go miał... ale to za jakiś czas... ;-)

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Link to comment
Share on other sites

Ram z tyłu to porażka i to nie tylko dla dorosłych, ale i dla dzieci co siedzą już bez fotelika. Oparcie kanapy jest pionowe, a miejsce na nogi to złudzenie, bo siedzisko jest krótkie, więc jesli z przodu jest 180cm kierowca i 175cm pasażerka to z tyłu masz miejsce na wędki. Wg. mnie Ram to auto dwuosobowe z miejscem na przewóz 4 pracowników do pracy na krótkich dystansach. Jazda z tyłu na długich dystansach grozi skrzywieniem kręgosłupa, niedokrwieniem nóg i wqrwieniem żony, jeśli to ona siedzi z tyłu. Dzieci maja to do siebie, że na długich dystansach lubią przykomarzyć, a wtedy jest problem, bo w pionie nie ma się jak i o co oprzeć, żeby to zrobić, a jak już będą tak zmęczone, że usną to obudzą się z płaczem, że je szyja boli.

Ram- TAK, ale nie jako auto dla rodziny na długie trasy, a wiem co, piszę, bo mam rodzinę z małymi dziećmi i robiliśmy Ramem objazdówki z przyczepą kempingową i do przyjemności nie należały płacze dzieci.

Do takiego zastosowania tylko MEGACAB, bo Ram to wyśmienity holownik i ciągnięcie Ramem przyczepy to mega przyjemność. Jeszcze kiedyś będę go miał... ale to za jakiś czas... ;-)

 

popieram w 100% :)

Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska

Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie

Chevrolet Camaro SS :> SSman

Link to comment
Share on other sites

Oj wy francuskie panienki! Wygoda w pickupie im się nie podoba!

Pewnie większość pamięta jazdy 126p i nikt nie narzekał. Ja hondą crx z 92 z kumplem i z dwiema laskami pojechaliśmy na południe Węgier i nikt nie marudził a wręcz się cieszył.

Jak chcecie wygody to sobie mercedesa kupcie. Tylko kto na was zwróci uwagę na drodze, albo kto karnie będzie spieprzał na boczek jak w lusterku zobaczy auto dla "mas"?

DODGE RAM 1500, 2006 5,7HEMI TRX4

Link to comment
Share on other sites

Jak chcecie wygody to sobie mercedesa kupcie.

Mercedes się psuje. ;-) wolę swoją łamagę.

Wiadomo, że Rama kocha sie za co innego i to nie podlega dyskusji, ale pytanie było o komfort na tylnej kanapie, więc mówię szczerze, że go nie ma i tyle. 8-)

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Link to comment
Share on other sites

pytanie było o komfort na tylnej kanapie, więc mówię szczerze, że go nie ma i tyle

A twierdzę, że jest komfort na tylnej kanapie w Ramie. Nie jestem grymaśny :lol:

Taka jest moja wersja i takiej się będę trzymał :lol:

DODGE RAM 1500, 2006 5,7HEMI TRX4

Link to comment
Share on other sites

Jeździłem moim Ramem trasy po 1500km, oczywiście z postojem w połowie drogi i córka siedząca z tyłu (175cm) nie narzekała, ani na brak miejsca, ani na twardość. Jedynym mankamentem jest właśnie kąt nachylenia (a raczej właściwie jego brak) oparcia kanapy. Po 400, 500 km zaczyna się robić to uciążliwe.

http://shirehorsepoland.com/

 

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

 

 

Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03

Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02

LESLIE RS3L - Już straszy!!!

Link to comment
Share on other sites

Nie jestem grymaśny

... i to jest zdanie klucz :-P

córka siedząca z tyłu (175cm) nie narzekała, ani na brak miejsca, ani na twardość.

Dodaj Misiek, że Twoja córka siedzi na tylnej kanapie sama, a jak jej nie wygodnie to leży, a to ukaże prawdziwy kształt tylnej kanapy.

 

Moi drodzy koledzy, mam wrażenie, że miłość do Ramów przesłania wam rzeczywistość. Skoro kanapa w Ramie jest taka wygodna, to MegaCab jest nieobliczonym i nieprzemyślanym modelem Dodga, bo kto zapłaci za komfort w Megacabie, skoro podobny jest w CrewCabie.

Wkładając kij w mrowisko powiem, że szmelcwagen passat jest bardziej wygodny z tyłu niż Ram, a to, że wolę Rama po 10000kroć to jest zupełnie inne zagadnienie.

Jeśli, chłopak pyta o użyteczność tylnej kanapy, bo ma zamiar kupić takie lub inne auto, to oczekuje rzetelnej odpowiedzi ,a nie emocjonalnego zachwytu nad całym autem. Ram to zajebisty wózek, którym jeździ się super i ma to, czego nie mają inne auta, ale też nie ma tylnej kanapy chociaż takiej, jaką ma wspomniany passat.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Link to comment
Share on other sites

to tak jak w tej reklamie, serce i rozum ;-)

ja wybrałem sercem :mrgreen:

 

dokładnie

 

[ Dodano: 2012-05-23, 11:05 ]

MKmario - Ciebie prosze o wypowiedzenie sie czy wiekszy tyl F'a jest Ci bardzo przydatny.

jest, swiadomie wybieralem eFa wlasnie dlatego, ze kabina jest z tylu wieksza... oczywiscie zaraz po tym, ze eF ladniejszy jest od RAM 3 gen ;)

 

mi tez coraz bardziej widzi sie F

no i sie burza rozpeta :-)

 

[ Dodano: 2012-05-23, 11:07 ]

Nie jestem grymaśny :lol:

 

ja w sumie tez nie,ale jak mam wydac 60 tys i byc niezadowolony z zakupy to wole powymyslac przed zakupem

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.