Skocz do zawartości

WojtRybnik

Klubowicz
  • Postów

    442
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Kontakt

  • GG
    4615665

Informacje

  • Lokalizacja:
    Oberschlesien

Ostatnie wizyty

772 wyświetleń profilu

Osiągnięcia WojtRybnik

  1. Cześć Wam ! Sprzedam mojego Rama Polecam ! https://www.otomoto.pl/oferta/dodge-ram-crew-cab-5-7-hemi-4x4-lift-6-cali-ID6zIa9E.html
  2. Gratuluję nowej taczki ! Czujnik temp zewnętrznej i jego brak to naprawdę porażka. Zapodaj jakieś zdjęcia. Ja niedawno stałem przed podobnym dylematem, ale w końcu wybór padł na Ram'a ecodiesla laramie, crew cab z długą paką. Spalanie Rama 8-11 L, szczena mi opada przy każdym tankowaniu po 7 latach jeżdżenia hemi z LPG. Pozdro
  3. No niewiem, najtańszy ram 1500 z 2010r. w Polsce na alledrogo kosztuje 70000 zl A z tego co liczyłem nie zamierzam wydać więcej niż 50000 zł z naprawą. 600-700 kg ładowności to trochę mało :-/ a seria 2500, F-250 dźwiga więcej ? zarejestruje ją na kat B ? Cześć kolego Tak jak pisał Sebastian, full size pick up'y są najtańsze w UE, porównaj ceny np z mobile.de. Co do zamknięcia się w 50.000zł za taczkę od 2010 roku to musisz wylicytować konkretnie uszkodzonego Ram'a na aukcji, który i takl musiał by Cię wyjść max 3-3,500$ w Bremenhaven co jest niemożliwe. Nie wspominając o cle i Vacie. Nie widziałęm ani na Copart i na iiai.com super okazji na licytacjach, taczki po prostu dobrze się teraz sprzedają. Nie wiem jak głęboko siedzisz w imporcie, ale pewnie wiesz, że przy taniej benzynie taczki sprzedają się drożej w US. W Twoim budżecie szukaj taczki 2004-2006.
  4. [ Dodano: 2016-02-14, 11:29 ] [ Dodano: 2016-02-14, 11:30 ] [ Dodano: 2016-02-14, 11:37 ] Opony Atturo Trail Blade 35x12,5x17 - w terenie idealne, na asfalcie głośne, na mokrym mało stabilne. Myślę, że lepsze były by AT, które są bardziej uniwersalne. Taczka stała się trochę miększa, jednak spodziewałem się lepszych efektów. Z oponami i liftem Ram jest sporo wyższy od serii 4x4. Spalanie po założeniu opon wzrosło o 2-3L w zależności od stylu jazdy.
  5. Wszystko jest pozakładane, taczka zmieniła się wizualnie i trakcyjnie. Prześlę parę zdjęć niebawem.
  6. Ram na blizniakach z pewnością będzię u Ciebie wykorzystywany jako holownik dużych przyczep ? Nie ma oznaczeń na błotnikach i drzwiach, te na tylnej klapie też bez sensu poprzyklejane. Nie ma zdjęć z wnętrza. Jeśli jesteś na prawdę zainteresowany, wykup na allegro dwa raporty (Carfax i Autocheck) za 40 zł i z pewnością dowiesz się jaką ma za sobą przeszłość w US. Ogólnie zajebisty.
  7. Posiadam lift kit 2,5 cala od rough country. Opony 35x12,5 na 17 calowych felgach z +10 ofsst'em - po zamontowaniu kół podwyższył się o 2cm. Do tego fendery z buschwacker'a i wszystko pięknie się prezentuję. Reasumując jest wyższy od serii o jakieś 8,5 cm. Nie robiłem żadnych modyfikacji z zawieszeniem, mostami etc.
  8. Ściągałem dwa miesiące temu felgi 17 z oponami 35x12,5 MT z US, do tego buschwacker'y i parę innych pierdół. Zakup w US pomimo wysokiego $ i tak się bardzo opłaca, akcesoria są tam po prostu znacznie tańsze. Fracht, opłaty celne to już inna bajka :) Niebawem pokażę zdjęcia w dziale showroom.
  9. Dodge i F150 to kwestia gustu, tak jak pisał przedmówca, do Ram'a jest znacznie więcej części w PL. Simax, jeśli Ci się nie spieszy to proponował bym samodzielny import. Jak coś to pisz na PW, właśnie płynie mi amcar z US, więc mogę Ci przedstawić procedurę sprowadzenia.
  10. Zyga, dam Ci znać jak już wszsystko przyjdzie do PL, podowiadywłem się o paru trikach, które pomogą uzyskać niższe opłaty celno podatkowe. Zmieniłem felgi i opony. Felgi : Tuff T01 17x8 , 10offset Opony : Atturo MT tires mounted 35x12,5x17 Fendery - bushwacker
  11. Kassei wiem o tym, dzięki. Zakupiłem lift 2,5 cala z linku powyżej. Felgi mogą puścić po 1600 zł/szt, ale to wciąż drogo biorąc pod uwagę, że będę musiał dokupić jeszcze opony. Ogólnie droga zabawa, więc postanowiłem zastosować półśrodki i pomalowac na czarny mat moje obecne felgi i pojezdzić na oponach Yokohama Geolander AT, które założyłem 3tyś km temu. Będę dalej modził, ale muszę to rozłożyć na dwa/trzy etapy. Temat zawieszam do przyszłej zimy 2016 roku :) [ Dodano: 2015-02-03, 17:10 ] Dodam ,że zaproponowali mi opony, które już mam tylko szersze (325) w cenie 6600zł za komplet !! Po szybkim wygooglowaniu, znalazłem znacznie niższą cenę ! http://allegro.pl/4x-opony-yokohama-325-60r20-121s-geolandar-a-t-s-g-i4995267541.html Możecie mi odpowiedzieć na pewniaka, czy moje 275/60 r20 wejdą na felgi KMC Rockstar z linku na początku tematu, czy konieczna jest szersza guma ?? [ Dodano: 2015-10-09, 07:53 ] Odświeżam temat. Rockstar 17x8, z oponami 35x12,5 Federal M/T już kupione w stanach. W innym sklepie Bushwackery i taczka trochę się odmłodzi:). Wszystko za pomocą polamer.com i kolegi Stebel'a :)
  12. Naprawdę taka okazja ?? Kompletnie się na tym nie znam, zastanawiam się czy nie kupić dzieciom, z pewnością miałbym i ja i one nie lada frajdę:). Widziałem wiele podobnych tandeciarskich, ale licencja Forda i dwa silniki elektryczne kuszą :).
  13. Dzięki za link Sebastian. Ja po Vin'ie mam dwie akcje serwisowe. Przedni seat belt pasażera do wymiany i nadmuchiwanie poduszki powietrznej kierowcy (Inflator - musi zostać wymieniony). Ciekawe co na to salony Fiata w Polsce.
  14. WojtRybnik

    dodge ram 5,7 hemi

    Ja mam w miejsce dużego środkowego tłumika założoną małą puszkę flowmastera super44, do tego usunąłem tłumik końcowy. Bulgocze pięknie, jest trochę głośny w trasie, ale dokładnie takich efektów oczekiwałem. Kompromisem będzie wymiana samego tłumika środkowego jak piszę przeówca. [ Dodano: 2015-07-10, 18:19 ] Przedmówca
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.