Jump to content

blacksmoke

Klubowicz
  • Content Count

    260
  • Joined

  • Last visited

About blacksmoke

  • Rank
    Starszy klubowicz

Contact

  • AIM
    2930459

Profile Information

  • Location
    Koziegłowy
  1. jak chiny to tylko zwykle bez żadnych soczewek ani świecidełek ja mam jest ich mnóstwo na ebayu co kto lubi ja bym jednak polecił te nie zespolone bo wtedy będą pasowały do błotników pamiętam jakie były cyrki dopasować taką zespoloną - szkoda nerwów. Ja użytkuje takie zamienniki z chin w silveradzie i spisują się świetnie coś w tym stylu lampy
  2. u mnie w pathfinderze 275 na 70 tarło a to to samo co navara, ale co ciekawe tylko przy skręcie o te dokładane chlapacze
  3. skoro zapala na 1sec to pierwsze co to sprawdzić bezpieczniki, przekaźniki - wtyki bezpieczników (przekaźników) następnie pompa paliwa - po przekręceniu zapłonu na pozycjie nr II czy słychać czy nabija paliwo.
  4. - alternator nie ładuje - kabel który biegnie koło miski olejowej może mieć zwarcie - problem z kompem przez co napięcie wariuje to są tylko sugestie forumowiczów zza oceanu - ale zazwyczaj najbardziej trafne :)
  5. http://www.cumminsforum.com/forum/94-98-non-powertrain/294863-97-ram-gen-dash-light.html
  6. Ja zaczął bym od sprawdzenia czy dochodzi paliwo (na listwie są takie małe odpowietrzniki odkręcić jeden załączyć zapłon i zobaczyć czy coś poleci) następnie zabrać ze sobą jakąś świece (jeżeli dobrze pamiętam to w 4.7 świece są na przewodach wysokiego napięcia, wiec wystarczy zdjąć jedną kaperkę i przyłożyć ze świecą do masy), jak obydwie rzeczy będą dobre to poszedł bym w stronę czujnika stukowego ( też są łatwe metody na jego przebadanie) ale zaczął bym od tych 2 rzeczy.
  7. odnośnie przedniego zderzaka coś ciekawego http://nanaimo.kijiji.ca/c-ViewAdLargeImage?AdId=452971803
  8. Bosch P7100 to jedna z najbardziej legendarnych pomp wtryskowych, więc warto było by się tym zainteresować. Wiadomo koszta.... ale regenerowane v44 chodzą po 1.5k$ a można spokojnie wyszukać coś tańszego używanego i do tego ten kit. http://www.dieselpowermag.com/tech/dodge/1004dp_bosch_p_pump_p7100_injection_pump/viewall.html http://www.ebay.com/itm/p7100-cummins-913-injector-pump-/271152617053?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3f21f4965d&vxp=mtr
  9. skoro przyszła kryska na matyska to najlepiej kupić używaną boscha p7100 i adapter do 24v na jebaju - nie dość że problemy znikną to jeszcze w modyfikacje można się pobawić aby nie być gołosłownym http://www.puredieselpower.com/catalog/p7100-conversion-parts-c-29_62_194.html itd....
  10. Ładny. Ale to już drugi Ram do którego ktoś "w pakiecie" dodaje blondynę, tu nawet z dzieciakiem :kasztan: Tak się słabo sprzedają? :mrgreen: Może bez tych ekstrasów dało by się coś utargować z ceny... :kasztan: W "pakiecie" żona i ram -> studnia bez dna :)
  11. http://otomoto.pl/dodge-ram-2500-4x4-C27207932.html manual reduktor i skrzynia i do tego 5.9 wszystko co trzeba
  12. dużo ludzi z tych rejonów ma 2 razy większy bak (na cele zarobkowe) niedaleko - Bezledy
  13. No tylko, że przy kamienistej plaży słabo to widzę... No chyba, że wózek będzie miał własny napęd 4x4 :-) obawiam się że lepsze rozwiązanie nie istnieje. Jeżeli wodowanie na plaży to i tak autem trzeba wjechać do wody (taka sama zasada nawet jeżeli mamy przyczepkę na skuter) i w wodzie zacząć wodowanie tak jak to widzimy na tym filmiku. Jeżeli woda jest płytka to przy takim typie wodowania mamy na tyle udogodnienia ze wózek pod skuter będzie niższy od przyczepki.
  14. ja tylko chciałem zilustrować twój zamysł :) :pala: :-P :-P :-P
  15. a nie prościej i taniej zrobić to samo co na filmiku
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.