Skocz do zawartości

Basia_L200

Użytkownik
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Kontakt

  • GG
    44898166
  • Website URL
    http://www.felgiterenowe.pl

Informacje

  • Lokalizacja:
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Basia_L200

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Hmmm...tylko pytanie jakie pozostałe parametry mają te akurat konkretne Twoje felgi Nissanowskie? Czy są szerokości 7 czy 8 cali. Jeśli montowałeś na nie opony 295, to sądzę, że są szerokości co najmniej 8 cali. A jeśli tak, to jakie mają ET... +30, +45? A może i więcej...
  2. Strasznie stary temat ale nie znalazłam nigdzie więcej podobnego wątku... czy w Navarze D40 felgi 7x17 z ET0 i oponami fabrycznymi 255/65R17 mają szansę nadal być schowane w nadkole i nie będa ocierały przy skręcie o nadkole? Konkretnie chodzi o stalowe BullFace 7x17 z ET0. Fabryczne z tego co widzę w pierwszym poście w tym temacie maja ET+30, czyli BullFace były by odsadzone o 3cm do zewnątrz. Z góry dziękuję
  3. Witam, Czy ktoś próbował może założyć do świeżego D-Max'a z 2.5 litrowym silnikiem felgi inne niż fabryczne, np. DOTZ Dakar 7x16"? Jeśli tak, to będę bardzo wdzięczna za podpowiedź które z nich mogą pasować. Z góry dziękuję Pozdrawiam Basia
  4. Witam, Czy ktoś z Was zakładał może do Forda Rangera 2012 bez modyfikacji i liftu opony typu ALL TERRAIN, (nie zwykłe szosowe) w rozmiarze 265/70R16 ? Nie chcę władować klienta na minę, zwłaszcza że ostatnio miałam nieprzyjemną historię, bo sprzedałam opony AT klientowi do Pajero V60, który na co dzień jeździł na takim właśnie rozmiarze, z tym, że w bieżniku 100% szosowym, no i niestety AT-ki ocierały minimalnie o przedni zderzak od środka. Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam Basia
  5. Basiu_L..... Czy u Traska motali L200 tego nie wiem, natomiast wiem że L200 w żaden sposób nie różni się od innych aut tego segmentu więc motanie jest powtarzalne, pozostaje wymiana zawiechy, lift, wzmocnienia, Trasek buduje auta terenowo - przeprawowe od podstaw uzyskując homologacje ... Jest wycena od Traska!:-) Słoniutka, słoniuteńka...;-) Ale jak ktoś tu mądrze wspomniał - od czegoś trzeba zacząć i robić w miarę stopniowo, a w tedy mniej będzie "bolało" :-) Jeśli dobrze pójdzie, to zacznę od najtańszego na tej wycenie bodyliftu okraszonego większymi kołami. Życzcie powodzenia:-) PS. Na dniach będę sprzedawała moje ukochane "słoneczniki"... oryginalne felgi Mitsubishi 8x16 z otworem 110 i ET-6 (więc do starszych modeli) pomalowane proszkowo na żółty, słonecznikowy. Ale ofertę oczywiście wrzucę do stosownego działu:-)
  6. Hej, ja mogę ci polecić, " Traska" w Gdańsku, profesjonalnie podchodzą do tematu. www.trasek.com.pl Ok, dzięki. Znam Traska:-) Ale nie mam wiedzy, czy motali kiedykolwiek L200. Wolałabym oddać go komuś, kto już miał do czynienia z tym modelem. Eksperymenty i bycie królikiem doświadczalnym;-)) raczej nie wchodzą w rachubę. Skontaktuję się z nimi i zrobię rozeznanie. Pozdrawiam.
  7. Chciałabym zlecić zmotanie mojego L200. Docelowo ma to być auto pokazowe, ma zatem robić wrażenie (duże koła, wysoko zawieszone), ma się dać nim w miarę szybko pojeździć po bezdrożach i ma czadowo brzmieć. Co istotne - nie będzie jeździło w rajdach. Rozważam wymianę silnika na benzynowy, może 2.0 V6 lub większy, jeśli ktoś już take "ćwiczenie" wykonywał. Ja niestety nie mam o tym pojęcia, stąd szukam fachowca. Chciałabym zdemontować pakę i zbudować klatkę z mocowaniem koła zapasowego, ale oczywiście nie musi być zgodna z załącznikiem "J" FIA. Po prostu ma być zbudowana zgodnie ze sztuką i skuteczna w razie wywrotki. Auto w tej chwili stoi na fabrycznym zawieszeniu. Jeśli możecie polecić kogoś lub sami macie serwis/warsztat, który podejmie się takiej przeróbki, to bardzo proszę o kontakt. Chciałabym aby na wiosnę auto było gotowe. Z góry dziękuję za pomoc.
  8. chrisuk, mógłbyś coś więcej o tym napisać?? Co to za schodzące lakiery? Przymierzałem się do chromowanych felg a'la SRT8 (300C), mam już znalezione na ebay'u pieknie chromowane, że w oczy kłuje, ale ostudziłeś trochę mój zapał, tym bardziej, cena za ten rozmiar jest... niemała :lol: Ja na swoich dwóch kompletach DC-2 przejeździłam 3 sezony. Jedne na Suzuki Vitara (załączam foty) a drugie nie tak dawno na L200). Ale sumiennie zdejmowałam gdy wyjeżdżały pierwsze solarki. I nic im nie było. Mam jednak klienta, który jeździł jeden, cały rok (pomimo ostrzeżeń) i cały komplet jest do wymiany. Warstwa przezroczystego lakieru na elementach frezowanych się rozwarstwiła od mrozu, piaskarek kaleczących piachem i kamykami i wody. Skutek? Paskudna anodyzacja. Teoretycznie Dick Cepek udziela na to 5 letniej gwarancji, ale procedura reklamacji jest co najmniej upierdliwa (felgi trzeba skutecznie spacyfikować, np. przez wywiercenie w nich okazałych dziur i przesłanie zdjęć do US, po czym po ładnych dwóch czy trzech miesiącach dostaje się nowe felgi). Niemniej ja o swoje DC-2 dbałam (choć też nie jakoś przesadnie - po prostu lubiłam, gdy były czyste i ładne:-) i zarówno gdy sprzedawałam Suzukę, jak i teraz nie tak dawno, gdy znalazłam nowego pana dla kompletu z L200 - były w stanie niemal idealnym. Także bez paniki. Po prostu trzeba to mieć gdzieś z tyłu głowy, że trzeba o nie dbać. A jeśli chce się o felgach zapomnieć, to trzeba kupić jednokolorowe, raczej odradzam polerowane aluminiowe, bo widziałam śliczny komplet po roku leżenia w suchym garażu i miały obrzydliwe plamy, również anodyzacja, raczej srebrne, czarne lub inny kolor, ale w jednolitej powłoce.
  9. Basia_L200

    Opony do D22

    265/75R16 to na wysokość teoretycznie dokładnie to samo co 265/70R17. Wielkie dzięki:-)
  10. Basia_L200

    Opony do D22

    Czołem, Czy ktoś wie, czy opony 265/70R17 wejdą do fabrycznego D22? Felgi będą stalowe 7 cali z dodatnim odsadzeniem (+20). Teraz auto stoi na 255/75R16. Z góry dziękuję. Pozdrawiam basia
  11. Te kalkulatory to się chyba do ... nadają :roll: We wranglerze miałem orginalnie GY w rozmiarze 245/75/17 i zamieniłem je na BFG AT 265/70/17 - różnica w faktycznej średnicy tych opon jest dużo większa niż 4mm. Bardziej to jakieś 2-3 cm Ja wielokrotnie miałam do czynienia z oponami różnych producentów, teoretycznie w tych samych rozmiarach, a ustawione obok siebie potrafiły mieć do 3cm różnicy na wysokości. Choć zwykle dotyczyło to np. Silverstone czy Maxxis vs. Goodrich czy General. Poza tym oponę o szerokości 245 należało by założyć na felgę 7 cali, a 265 już na 8 (choć oczywiście na 7-kę też można, nawet ładnie to potem wygląda:-). W takim wypadku nieco inaczej się one ułożą po napompowaniu na węższej i szerszej feldze. No ale fakt, nie powinna to być różnica 4 cm. Ja od kilku lat korzystam ze stronki http://www.kilometr.com/naprawiam-t-3.html. Obliczenia tam są raczej w miarę precyzyjne. Oto przykład:wzór na obliczanie wysokości opony jest dość prosty, choć żeby szybko to obliczyć dobrze mieć kalkulatorek: H=S/10 * P/100*2 + F*2,54 H – wysokość koła w centymetrach - to co chcemy wiedzieć S – szerokość opony (pierwsza liczba w rozmiarze opony) wyrażona w mm P – wysokość profilu opony (druga liczba w rozmiarze opony) wyrażona w procentach wartości S F – średnica felgi (trzecia liczba w rozmiarze opony) wyrażona w calach Idąc tym tropem wysokość opony 245/75R17 powinna wynieść 79,92cm. Strona, którą wymieniłam wyżej podaje, iż jest to 800mm, czyli w granicach błędu.
  12. OK, zakładając, że 245/75R17 ma średnicę ok. 800mm, to 265/70R17, które teoretycznie ma 804mm też powinno jeszcze dać radę. Że o 265/65R17, które ma 776mm w ogóle nie wspomnę:-). Tylko taka szeroka opona przy feldze 8.5 cala z ET+19, którą kupuje u mnie klient, może chcieć ocierać przy skręcie i dobiciu... Fabryczne felgi są wprawdzie tylko o pół cala węższe, ale ET mają w granicach +38 czy +40. No nic, ale to i tak sporo mi mówi - dziękuję. [ Dodano: 2013-04-09, 23:49 ] Ja w 2009 roku kupiłam Navarę na 255/65R17... Pamiętam, że była na obrzydliwych, całorocznych Goodyear'ach Wranglerach All Weather.... parszywce jesienią i zimą, gdy już temperatura spadała poniżej 6 stopni, a jeszcze nie daj boże spadł deszcz lub śnieg, to ślizgały się jak wściekłe:-) Od tamtej pory darzę szczerą nienawiścią tzw. "opony całoroczne". Pozdro Basia
  13. Witam, Mam pytanie do posiadaczy Nissana Navary D40 - jaki największy rozmiar opon zakładaliście do swoich aut? Czy rozmiar 265/70R17 do fabrycznego zawieszenia bez jakichkolwiek przeróbek wejdzie? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Basia
  14. Wielkie dzięki za podsunięcie rozwiązania. Bardzo ładne te nakrętki, jednak zakup za Oceanem uznałam za absolutną ostateczność, głównie z uwagi na czas. Nie chciało mi się wierzyć, że nikt w Polsce nie ma w ofercie takich nakrętek. No i nie myliłam się. Firma Masterpart z podwarszawskich Łomianek ma nakrętki chyba do wszystkich amerykańskich wozów:-)) Wprawdzie są zakryte i czarne, a do tego przykręcane tradycyjną 19-ką, to jednak jest wielce prawdopodobne, że i w takiej konfiguracji będą pasowały:-) W dodatku cena przystępna, bo 6zł brutto/szt. Niemniej jednak jeszcze raz dziękuję za pomoc. Pozdrawiam i Życzę Pogodnych i Radosnych Świąt oraz Szerokiej Drogi :-D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.