mrB Opublikowano 4 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Zimowy wieczor dlugi, wiec kombinuje Chcialbym wywalic wydech i zostawic rury od katalizatorow do pierwszego tlumika. Reszte postaram sie zbudowac z nierdzewki zachowujac oryginalne srednice, albo odpowiednio zmieniajac, jesli producent tlumika akurat tak wymyslil. Wybor zawezilem pomiedzy Flowmaster: - super 40 https://www.youtube.com/results?search_query=Flowmaster+super+40++hemi+ram&oq=Flowmaster+super+40++hemi+ram&gs_l=youtube.3...6150.6697.0.6895.4.4.0.0.0.0.137.356.3j1.4.0...0.0...1ac.1.jyAXdAaTq8I - super 50 hd http://www.youtube.com/results?search_query=Flowmaster+50+HD+hemi+ram&oq=Flowmaster+50+HD+hemi+ram&gs_l=youtube.3...5543.7663.0.7830.5.5.0.0.0.0.116.419.4j1.5.0...0.0...1ac.1.hOwV3cdKi0w - original "50" delta flow - o ile amerykanie na YT to nie imbecyle i opis jest zgodny z tym co faktycznie zalozono pod autem, a nie jest to np 50HD tylko zapomnialo sie komus dopisac reszte ;-) http://www.youtube.com/results?search_query=Flowmaster+50+delta+flow+hemi&oq=Flowmaster+50+delta+flow+hemi&gs_l=youtube.3...6844.7948.0.8083.11.11.0.0.0.4.130.1015.6j5.11.0...0.0...1ac.1.-xt3nAvAefM Druga sprawa to pojedynczy/podwojny wylot. Troche nie pasuje mi rezonans na wysokich obr, takie rzezenie niegodne duzego silnika. Wydaje mi sie, ze widzialem to w wiekszosci na filmach z SI/SO, tak jak tutaj, chociaz nie zawsze... ktore wybralibyscie do hemi? jakie macie zalozone? filmy z jutuba sa do d*** ale nie mam niczego w lepszej jakosci niestety i jeszcze link do opisow na stronie producenta http://www.flowmastermufflers.com/index.php?cat=1 Cytuj 5.7L ECONOMY PACK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarnuch3 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Ja osobiście polecam Super 44. Bardzo fajne brzmienie. Ewentualnie wyższe serie jeśli wolisz coś delikatniejszego :-D Cytuj Dodge Durango 2002 4.7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtRybnik Opublikowano 5 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Ja również zdecydowałem sie na flowmastera super44. Dziś odbieram samochód, na dniach nagram flimik. Cytuj Ram 5.7 hemi TRX4 2006 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magdoc Opublikowano 5 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 A do WJ - ile by kosztował taki Super44 ? Cytuj Jeep V8 WJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarnuch3 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 W masterpart.pl mają za 385 zł. Cytuj Dodge Durango 2002 4.7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mercg Opublikowano 5 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 jeszcze zatęsknicie do cichego wydechu w waszych taczkach , szczegolnie po 300-500 km jazdy non stop 8-) :mrgreen: Cytuj dodge"caravan" :-) 1500/Hemi 04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarnuch3 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Ja po zmianie opon na MT marzę o głośniejszym wydechu niż Magnaflow. W lato jechałem w Bieszczady i dałem radę. Idzie się przyzwyczaić :lol: Cytuj Dodge Durango 2002 4.7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisuk Opublikowano 5 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 jeszcze zatęsknicie do cichego wydechu w waszych taczkach , szczegolnie po 300-500 km jazdy non stop 8-) :mrgreen: Ja mam w Sierrce dedykowany uklad Flowmastera i jest ok, do ok. 2500 obr/min. praktycznie go nie slychac, pozniej budzi sie bestia i jest pieknie :kasztan: :kasztan: Cytuj Był: XJ 96' 4.0 HO, NP 242, BFG AT, Mangels, 3" Był: WJ Laredo 04' 4.0 2" Jest: Jeep GrandCherokee ZG 97 4.0 Jest: GMC Sierra 04' 5.3 V8 Vortec 300KM Flowmaster 6" lift Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mercg Opublikowano 5 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 jeszcze zatęsknicie do cichego wydechu w waszych taczkach , szczegolnie po 300-500 km jazdy non stop 8-) :mrgreen: Ja mam w Sierrce dedykowany uklad Flowmastera i jest ok, do ok. 2500 obr/min. praktycznie go nie slychac, pozniej budzi sie bestia i jest pieknie :kasztan: :kasztan: to masz obroty do normalnej jazdy , u mnie bestia budzi sie juz przy 1600 obr :twisted: , po kilku juz latach zamiast sie przyzwyczaic , to coraz bardziej sie wqrwiam :mrgreen: ale , dzieki temu , to jadę na autostradzie 110 km/h (1500-16000 obr) jest ciszej i oglądam piękną Polske , lub jakis filmik i jest miodzio 8-)... nie wspominajac o braku wirów w baku ;-) Cytuj dodge"caravan" :-) 1500/Hemi 04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrB Opublikowano 5 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Ja mam w Sierrce dedykowany uklad Flowmastera i jest ok, do ok. 2500 obr/min. praktycznie go nie slychac, pozniej budzi sie bestia i jest pieknie wiesz moze ktory tam zalozono tlumik? wlasnie tego sie obawiam, czasami czeka mnie trasa 5h i wiecej i nie chcialbym wysiadac z auta w delirium a takie "super 44" to moze byc troche nadmiar szczescia... jest pewna granica, ktorej nie mozna przekraczac w kategorii dluzszych wyjazdow :pala: Cytuj 5.7L ECONOMY PACK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtRybnik Opublikowano 5 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Jeszcze nie odebrałem taczki. Wymontowaliśmy końcowy tłumik (za bardzo tłumił), więc od flowmastera mam tylko przelot. Zapowiada się konkretny bulgot v8. Co do trasy to Was rozumie, że przy kilku godzinnej jezdzie super44 może być męczący. Na szczęście mój Ram wyjeżdża na highway "od święta", więc wkurzanie się po dłuższej jezdzie mi nie grozi. Między innymi po to się ma full size'y żeby cieszyć się pięknym brzmieniem v8 w kraju w którym rządzą klekoczące TDI. Jak tylko odbiorę to nagrywam relacje :) Cytuj Ram 5.7 hemi TRX4 2006 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwitt Opublikowano 6 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 ja mam flowmastera i jest zajebiscie, ale jak mam zrobic naraz ponad 2 tysiace km to daje neizle po dupie biorac jeszcze pod uwage halas wiatru przy predkosciach 150-160 ktory próbuje sie przedostac przez uszczelki do kabiny :>..do crusowania po mieście jest zajebiście ale na ciągłe trasy z czasem może być dokuczliwe, tym bardziej jak ma robic za wozidło codziennego użytku :) Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarnuch3 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 A używał z was ktoś cut-out'a ? Już od dluższego czasu chodzi mi to po głowie :mrgreen: Cytuj Dodge Durango 2002 4.7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magdoc Opublikowano 7 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 czarnuch3, - coś troche było o tym. http://pickupklub.pl/viewtopic.php?t=1019&start=0 Cytuj Jeep V8 WJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtRybnik Opublikowano 7 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Taczka odebrana, pierwsze 150km za mną. Wypuściłem się na highway i do centrum. Przy prędkości 110km/h jest bardzo przyjemnie. Miasto i niższe prędkości do 60 km/h jest głośno, centrum miasta z opuszczonymi szyabmi to po prostu miód dla uszu :) Prędkości 60-80km/h z tempamomatem wtedy jest bardzo cicho. Jestem bardzo zadowolony i wydaje mi się, że poprzez usunięcie tylnego tłumika Ram jest bardziej dynamiczny. Słychać też kiedy włącza się MDS, jest znacznie ciszej w środku i na zewnątrz :) Cytuj Ram 5.7 hemi TRX4 2006 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek69 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 A używał z was ktoś cut-out'a ? Już od dluższego czasu chodzi mi to po głowie :mrgreen: Elektrycznego odradzam z całego serca. Drug kiedyś miał i po ok 1000km, został z niego szrot. Nie dość, że się zepsuł, to zepsuł się 400km od domu i te 400km zrobił na wolnym wydechu, wioząc żonę i dwoje malutkich dzieci. Później przez dwa tygodnie spał na kanapie. :-D Cytuj http://shirehorsepoland.com/ Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03 Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02 LESLIE RS3L - Już straszy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwitt Opublikowano 7 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 potwierdzam, elektryczne cut-out'y sa badzo awaryjne, i bardzo czesto sei zawieszaja silniki(bądź się w ogóle psują) w otwartej pozycji. Ja mam u siebie normalnego cut-outa tzn na odkręcanie blachy i się sprawdza bardzo fajnie :), takiego moge polecic. Tym bardziej że w Ramie nie będzie problemu zeby wejść pod niego i go odkręcic bądź zakręcić(inaczej niz w moim Camaro :>) Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarnuch3 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 A może zamiast elektrycznego coś takiego http://www.jegs.com/i/Mr.+Gasket/720/5424/10002/-1 Ciekawe czy to też jest tak awaryje :?: Cytuj Dodge Durango 2002 4.7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrB Opublikowano 10 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 mr gasket nie ma dobrych opinii - poszukaj w necie ale mialo byc o tlumikach, mialo byc soczyste video, a tu nic... [ Dodano: 2012-12-23, 12:58 ] mial byc FM ale w koncu kupilem Magnaflow - relacja i video w oddzielnym watku Cytuj 5.7L ECONOMY PACK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mercg Opublikowano 3 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 wrocilem dzisiaj do fabrycznych tlumikow, zdemontowanych pare lat temu , dzieki bogu mam juz cicho w kabinie , nie wiem co mnie podkusilo na flowmastery ;-) Cytuj dodge"caravan" :-) 1500/Hemi 04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrB Opublikowano 6 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 A mnie nie przeszkadza Magnaflow przy srednich przelotach (500km) jest OK za miesiac trasa 1000km wiec zobacze jak bedzie :) O ile glosniej robi sie po dolozeniu filtra stozkowego z przodu? Moze ktos ma ochote pozbyc sie swojego K&N chwilowo albo na dluzej? :twisted: Cytuj 5.7L ECONOMY PACK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Opublikowano 12 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Diabeł nie taki straszny. To nie są wydechy do tuningowanego golfa... to są po prostu luźniejsze wydeszki... nie jest to jakiś hałas... po prostu wydech lepiej brzmi, ale szału ni ma, żeby jakoś po założeniu Flow'a silnik 1.0 zaczął budzić ludzi w blokach... generalnie powinien być na wyposażeniu seryjnym... no chyba, że ktoś lubi słyszeć jak cyka zegarek w aucie :-P Cytuj BYŁ: Dodge Ram 2500 5.9 '97 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maasser Opublikowano 12 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 dzisiaj załozyłem do ramidła Flowmastera super 44, na razie wyjscie mam tylko kolankami w dół z tego tłumika, ponieważ czekam na dorobienie przez producenta ukłądów wydechowych dwóch rur do puszczenia na tył samochodu( Nie kupowałem całego wydechu bo strasznie drogi tylko sam tłumik a rury juz u nas u rodzimych producentów (jako, ze grubość 2,5 cala jest niestandardowa, czekam , az beda wyginali rury do ciezarowek. Jak mówili samo przełożenie tych wyginaków trwa ok kilku godzin wiec nie opłaca im sie dla moich dwóch rur przekładać). Otóz głośno jest w kabinie głośno masakrycznie :-D , czuje wibracje pod stopami, jak podjechałem pod firmę, to kolesie mówili że drżały i brzęczały świetlówki w suficie :lol: :lol: generalnie nie sadze aby moja kobita dalej ze mna jezdziła w tym samochodzie (w sumie to może wychodzi na plus :mrgreen: ) ale za to dzieci płci męskiej sa zachwycone :-D :-D Cytuj tworzywa Sztuczne www.aluplex.com.pl Dodge Ram 1500 5,7 Hemi 4x4 2003 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwitt Opublikowano 12 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 2,5' przy gabarytach naszych taczek śmiesznie wyglada.Myślę ze na sam oddech jest ok ale końcówki obowiazkowo powinny przyjść 3'rury z nierdzewki ;-) Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maasser Opublikowano 12 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 alez oczywiscie, koncowki z tylu beda z polerowanej nierdzewki i grubosci min 3 cale :-) Cytuj tworzywa Sztuczne www.aluplex.com.pl Dodge Ram 1500 5,7 Hemi 4x4 2003 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.