Załatwiałem już raz reklamację na Rockauto i bez problemu zwrócili kasę, więc wydaję mi się że Cię nie oleją. Poczekaj jeszcze trochę lub napisz przypomnienie. Pozostaje jeszcze jeden sposób, ale to na PW.
Trzeba zdjąć pokrowiec siedzenia i zobaczyć czy przypadkiem gdzieś nie jest przepalona mata. Miałem podobnie u siebie, raz działało, raz nie. Winny był przepalony drut grzejny w macie. Zrobiłem obejście przepalonego miejsca i działa.
Żeby było fajnie :mrgreen: Idąc dalej tym torem, to po co jeździć pickupem z silnikiem 5.7 ;-)
Oczywiście liftowanie samochodu z napędem na jedną oś to już chyba tylko i wyłącznie dla wyglądu.
Zajrzyj najpierw na www.bron.iweb.pl Bardzo dużo informacji można znaleźć na każdy rodzaj pozwolenia. Najprościej to sportowa + do tego kolekcjonerska (w ramach zakresu broni z pozwolenia sportowego). Przy samej kolekcjonerskiej musisz zdawać egzamin na komendzie, co nie zawsze jest proste. Przy sportowej egzamin na patent strzelecki, wydaje mi się prostszy. Dodatkowo każdy klub teraz ma sekcję kolekcjonerską. Jakby co, to wal na PW.
Jeżdżę na BFG M/T i trzeba się przyzwyczaić do hałasu i słabej przyczepności. Wcześniej na BFG A/T moim zdaniem było dużo ciszej i pewniej na śliskim.
Jak tylko okazjonalnie w teren to BFG A/T. Cooperów nie używałem, więc się nie wypowiadam.