Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ponownie. Nie było problemów, to i pisania nie było. 

Problem, który się "urodził" wygląda następująco.

Światło w kabinie "pilota", jak i światło oświetlające pakę nie chcą zgasnąć. Nie ma dla auta znaczenia to czy silnik pracuje czy nie, nie jest ważne czy drzwi są pootwierane czy nie. Po prostu auto postanowiło oświetlać wnętrze i pakę i już. Żadne prośby nie skutkują, a sankcje polegające na odłączaniu źródła prądu na czas postoju są OK, ale już podczas jazdy to raczej niekoniecznie. Wykręcanie żarówek to pomysł średni, choć nie ukrywam, że jako chwilowe rozwiązanie problemu przeszło mi to przez myśl. Tylko chyba nie tędy droga, prawda? Krótko - ktoś coś wie, podzieli się wiedzą?

Z góry dziękuję za okazaną pomoc.

Irek

2006 F150, 5.4L 3V V8, Dark Toreador.

Opublikowano

Jaki rocznik?

Albo inaczej - pokręć gałką (kółkiem, czy co tam akurat masz) od regulacji oświetlenia zegarów - na 99,9 % pomoże

F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞

Escalade 6.2😍

Opublikowano

2006. Wyczytałem na innym forum przypadek Explorer'a z podobnym objawem (oczywiście przypadek dotyczył oświetlenia kabiny) i Twój sposób okazał się być pomocny. Tylko czy u nas pokrętło regulacji natężenia światła, tudzież włącznik oświetlenia w kabinie (ten kręcioł o którym wspomniałeś) rzutuje na stałe oświetlenie paki? (Jutro to sprawdzę).

 

2006 F150, 5.4L 3V V8, Dark Toreador.

Opublikowano

Ostatnie położenie pokrętła od regulacji oświetlenia wskaźników włącza oświetlenie kabiny - Amerykanie tak lubią i w zasadzie w tej chwili nie kojarzę, czy w ogóle spotkałem jakieś auto z USA, które by nie miało takiego rozwiązania.

A jeżeli chodzi o oświetlenie paki, to w starszych amerykańskich pickupach zawsze było spięte na krótko z oświetleniem wnętrza. Dziwne, że dotrwało aż do Twojej generacji eFa. Może chcieli zaoszczędzić na dodatkowym włączniku i kablach, a może nikt się nad tym nie zastanawiał, bo dla nich to norma

F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞

Escalade 6.2😍

Opublikowano

Dziękuję. Okazało się, że to właśnie ten przełącznik. Mechanik przestawił go przypadkiem, a kiedy pytałem czy nim kręcił, stwierdził, że tak ale nic to nie dało (zapomniał, że przy otwartych drzwiach nie miało prawa wpłynąć na oświetlenie kabiny).

 

2006 F150, 5.4L 3V V8, Dark Toreador.

Opublikowano

Też byliśmy umówieni na wizytę u elektryka. Ubawiłby się po pachy.

Raz jeszcze dziękuję.

2006 F150, 5.4L 3V V8, Dark Toreador.

  • Administrator
Opublikowano

Problem ROZWIĄZANY. Jeśli są jakiekolwiek wątpliwości, pytania proszę o założenie nowego tematu.

Wszelkie uzasadnione reklamacje/pretensje/sugestie/rady przyjmuje ekipa forum.

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

 

GRUPA SPEED CAR

Multiagencja Ubezpieczeniowa

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.