mercg Opublikowano 15 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 ........... Wszystko ładnie bangla, nic nie szarpie.....: naprawde jestem pod duzym wrazeniem , to wyższa szkoła jazdy :up: Cytuj dodge"caravan" :-) 1500/Hemi 04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek69 Opublikowano 16 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Jak to jest jak na zablokowanym konwerterze dupę urywa? :shock: Skrzynia hamuje na niższych przełożeniach, na nadbiegu silnik ma tyle momentu, że przy wciskaniu pedału bez kickdowna samochód odchodzi jakbyś zredukował a mimo to przyspieszał. ;-) Cytuj http://shirehorsepoland.com/ Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03 Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02 LESLIE RS3L - Już straszy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bruum Opublikowano 16 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Skrzynia hamuje na niższych przełożeniach W zasadzie co znaczy "hamuje"? Uślizg na sprzęgłach, taśmach czy konwerterze? Cytuj Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Delikatny szmer Cumminsa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek69 Opublikowano 16 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Na tarczach. Konwerter mam wzmocniony. Odbierze do tysiąca koni. :-) Cytuj http://shirehorsepoland.com/ Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03 Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02 LESLIE RS3L - Już straszy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek69 Opublikowano 17 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Panowie! A może i Panie również! Mam na quadzilli takie śmieszne komunikaty, których nie mam wyszczególnionych w instrukcji, ale wyświetlają się na panelu sterującym. Niby ogólnie ogarniam ale w szczególe nie łapię. Podam po kolei co spisałem: 1) Load (wartości podane w %) 2) Boost 3) Warm-up mode setting 4) High-idle delay 5) Timing (po wejściu w ten program wyświetla się: May amount of timing addend over Stock) 6) Timing scale (po wejściu: scales the entire main timing map) 7) Max pump stretch (po wejściu: Length of the main injection pulse from the up44 pump) 8) TPS pump max (sets the TPS % AT which max fuel pump stretch occurres) 9) TPS can max (sets the TPS % AT which max can fu eling occurres 10) Boost scale (scales the fuel and timing maps based on Boost Lower are more responsive) Gdyby jakiś kumaty mi pomógł byłbym mocno zobowiązany. :2piwo: :2piwo: Cytuj http://shirehorsepoland.com/ Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03 Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02 LESLIE RS3L - Już straszy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bruum Opublikowano 17 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 1) Load (wartości podane w %) - obciążenie 2) Boost - podbicie 3) Warm-up mode setting - regulacja ustawień sterowania podczas nagrzewania silnika 4) High-idle delay - ? cóś jakby opóźnienie wysokiego biegu jałowego 5) Timing - wyprzedzenie/kąt wtrysku 6) Timing scale ? 7) Max pump stretch (po wejściu: Length of the main injection pulse from the up44 pump) - maksymalna długość impulsu na zawór regulacji dawki pompy 8) TPS pump max (sets the TPS % AT which max fuel pump stretch occurres) - ogólnie charakterystyka reakcji sterowania dawką na położenie pedału gazu 9) TPS can max (sets the TPS % AT which max can fu eling occurres - coś w nawiązaniu do jw :lol: 10) Boost scale (scales the fuel and timing maps based on Boost Lower are more responsive) - podbicie mapy? To tak na gorąco. Mógłbyś zeskanować instrukcję i ją wrzucić ew. podesłać? Cytuj Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Delikatny szmer Cumminsa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek69 Opublikowano 17 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 1) Load (wartości podane w %) - obciążenie2) Boost - podbicie 3) Warm-up mode setting - regulacja ustawień sterowania podczas nagrzewania silnika 4) High-idle delay - ? cóś jakby opóźnienie wysokiego biegu jałowego 5) Timing - wyprzedzenie/kąt wtrysku 6) Timing scale ? 7) Max pump stretch (po wejściu: Length of the main injection pulse from the up44 pump) - maksymalna długość impulsu na zawór regulacji dawki pompy 8) TPS pump max (sets the TPS % AT which max fuel pump stretch occurres) - ogólnie charakterystyka reakcji sterowania dawką na położenie pedału gazu 9) TPS can max (sets the TPS % AT which max can fu eling occurres - coś w nawiązaniu do jw :lol: 10) Boost scale (scales the fuel and timing maps based on Boost Lower are more responsive) - podbicie mapy? To tak na gorąco. Mógłbyś zeskanować instrukcję i ją wrzucić ew. podesłać? Ok. Tak zrobię. Dla uściślenia, ja mniej więcej potrafię sobie przetłumaczyć z angielskiego, bardziej interesuje mnie z czym to się je, lub inaczej do czego to służy. Tak łopatologicznie, jak dla etiopskiego beduina. ;-) Cytuj http://shirehorsepoland.com/ Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03 Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02 LESLIE RS3L - Już straszy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek69 Opublikowano 17 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Oto instrukcja: Niestety dla mnie brzmi ona bardzo ogólnikowo. Nie wiem na przykład jak ustawić sobie parametry żeby trochę podymić :twisted: . Wszystkie fabrycznie wgrane mapy działają bez zarzutu, ale wejście w program to już dla mnie czarna magia. Cytuj http://shirehorsepoland.com/ Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03 Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02 LESLIE RS3L - Już straszy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bruum Opublikowano 17 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Chopie, to cała kniga na ten temat to może być mało. W pierwszym podejściu problemem jest niejasność co do jednostek, którymi posługuje się producent. O ile % tps to jest zrozumiałe, o tyle jednostki w timingu już nie. Mogą to być stopnie, może być coś umownego. Przesada w timingu może być groźna. Z drugiej strony jest tu pompa, która ma mechanicznie ograniczone możliwości przestawiania za pomocą sygnałów sterujących, więc jest zabezpieczenie. W vp44 przestawianie kąta wtrysku odbywa się za pomocą przesywania statora, pierścienia z "górkami" wymuszającymi ruch tłoczków tłoczących paliwo. Początek wtrysku odbywa się tak jak w tradycyjnej pompie-ruch tłoczków tymuszony mechanicznie powoduje sprężanie paliwa aż do ciśnienia otwarcia wtryskiwacza. Natomiast o dawce decyduje moment otwarcia zaworu upustowego (regulacyjnego). Ogólnie stare teorie głoszą, że silnik dymi jak ma za późny wtrysk. Zwykle był to biały dym więc chyba nie o to chodzi. Spróbowałem wejść na stronę quadzilli ale okazuje się, że chyba od stycznia ani strona ani producent nie działają. Krótki rekonesans dał np. to: http://www.cumminsforum.com/forum/98-5-02-performance-parts-discussion/528206-quadzilla-power-surge.html Paru chłopaków dzieli się swoimi ustawieniami. CHyba trzeba będzie robić takie poszukiwania. Cytuj Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Delikatny szmer Cumminsa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bruum Opublikowano 17 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Jeszcze coś o dymieniu: http://www.cumminsforum.com/forum/98-5-02-performance-parts-discussion/389497-quadzilla.html timing 0 więc może jest w stopniach. i boost scale też trzeba pokombinować, tak by dawał kope paliwa już przy mizernym doładowaniu. Cytuj Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Delikatny szmer Cumminsa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek69 Opublikowano 18 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Słowem: wtrychy leją jak w Jelczu :-) Dzięki Brumm, pogrzebię w tym. Pomagasek poleciał. Cytuj http://shirehorsepoland.com/ Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03 Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02 LESLIE RS3L - Już straszy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 29 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 No i stało się, wreszcie miałem okazję przetestować elektroniczną modyfikację Gumisia. !@#$%^&*&^%$#, ależ to zapierdala!!!! Na początku pojechaliśmy na programie STOCK i jak to CTD zbierał się żwawo i mocarnie, ale bez wodotrysków. Czuć moc, która zostaje pogrzebana przez skrzynię, czyli standard. Potem Misiek przełączył mi na program 3 +ok 60KM. Gumiś mimo, że skrzynia nadal go hamowała , bardzo ożył. Muśnięcie gazu powodowało, że nabierał prędkości bez zająknięcia. Byłem pod wrażeniem możliwości i zniesmaczony reakcjami skrzyni, która ewidentnie wymaga wymiany na performance'ową. Przejechaliśmy delikatnym tempem kilka kilometrów, po czym Misiek przełączył mi na 5 program i tym samym zyskaliśmy ok +100KM i znaleźliśmy się na półmetku możliwości programatora. Jakie ogarnęło mnie zdziwienie jak monstrualny Ram 2500 na 6 calowym lifcie z 37calowymi kołami na zakręcie po delikatnym dodaniu gazu zaczął stawać bokiem na suchym asfalcie, a spod jego kół wydobywał się nieśmiały pisk MT-eków. :-P Przestraszyłem się :shock: . Misiek pokierował mnie na drogę, która prowadziłe pod górę pod sporym kątem i powiedział, żebym rozpędził go do 3 biegu i zobaczył jak się będzie wspinał pod to wzniesienie. Spodziewałem się jakiegokolwiek odczucia, że jadę pod górę, ale się pomyliłem, to auto gnało pod tą górkę a odczucia były jakbym zjeżdżał ze stoku narciarskiego. Tutaj przestraszyłem się po raz drugi. :shock: Wrażenia z jazdy niesamowite i brakowało mi tylko testu uciągu ciężkiej przyczepy, ale przypuszczam, że przy takich parametrach prędzej zaczep by się urwał w przyczepie, niż Gumiś by poczuł coś za sobą :kasztan: . Dalszych programów nie testowaliśmy, bo skrzynia mogła by tego nie wytrzymać, a Gumiś to wół roboczy, a nie zabawka na weekend tak jak mój Tweety ;) Misiek, koniecznie bierz się za skrzynię. Cholera, złapałem chęć na CTD :kasztan: :roll: :kasztan: siek: Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek69 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Sprzedam nerkę - kupię skrzynię. :-) Cytuj http://shirehorsepoland.com/ Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03 Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02 LESLIE RS3L - Już straszy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natryskowy Opublikowano 29 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 No to nieźle, a progi zamontowane :) ? Jak będę w Wawie to też zamawiam test-drive :) Cytuj www.natryskowe.com European Size- Felicia Pickup Azia Size- Mitsu L200 Full Size- odkładam do skarbonki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek69 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Pewnie że zamontowane. Super pomysł był z tym pokryciem ich line-x'em. Co do testów, nie ma sprawy. Daj znać jak będziesz. Cytuj http://shirehorsepoland.com/ Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03 Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02 LESLIE RS3L - Już straszy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eazy Opublikowano 1 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Pewnie że zamontowane. :foto: Cytuj It's nice to be important but it's more important to be nice :) www.grokker.pl www.bostikpolska.pl . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek69 Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Nie wiem, czy to jeszcze w tym temacie, ale skoro dotyczy on Gumisia, to może będzie akuratni. Otóż sprawiłem sobie pług. Hydraulika sterowana z środka samochodu, montaż błyskawiczny, podjeżdżasz tylko, najeżdżasz na haki, przyciskasz jeden guzik i tadaaam. Tu filmik jak całość pracuje: No i parę fotek zestawu: A tak wygląda uchwyt po zdjęciu maszyny. Doskonałe uzupełnienie zderzaka. Chodzi mi po głowie, żeby na to samo mocowanie wymyślić gniazdo wyciagarki, wtedy byłoby dwa w jednym. Cytuj http://shirehorsepoland.com/ Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03 Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02 LESLIE RS3L - Już straszy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 5 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Karwa, szkoda, że śniegu nima!!! Zajebista zabawka na zimę. Ciekawe czy da się szybko na Tweetiego przepiąć :kasztan: Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek69 Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Tak szybko to się chyba nie uda, ale co do śniegu to prawda. Przydałoby się tak parę dni zimy :-D Jakby nie patrzeć: do zimy przygotowany jestem. :-D Cytuj http://shirehorsepoland.com/ Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03 Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02 LESLIE RS3L - Już straszy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba M. Opublikowano 5 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Super zestaw :luz: W sam raz jak na zbliżające się lato :lol: :lol: :lol: A tak na poważnie to dałbyś rade zrobić fotki, tak żeby było widać dokładnie jak ta belka mocowana jest do ramy :?: Bo sam jakoś koncepcji nie mam :-/ Cytuj F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞 Escalade 6.2😍 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek69 Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Zero dziurawienia, wszystko zamocowane na oryginalnych otworach. Jutro postaram się zrobić fotki. Cytuj http://shirehorsepoland.com/ Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03 Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02 LESLIE RS3L - Już straszy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 5 Maja 2014 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Piękny czerwony kolorek, jak płachta na byka, ten troszkę by się zdziwił ze spotkania z takim Bossem :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 5 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Piękny czerwony kolorek Zawsze można zmienić kolor i przy okazji zabezpieczyć :kasztan: Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 5 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 na okres wiosna - lato hydraulikę można wykorzystać do low raider'a :):) Cytuj tdi engines are for senior citizens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek69 Opublikowano 6 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 na okres wiosna - lato hydraulikę można wykorzystać do low raider'a :):) Albo do składania kominów, jak pod mostem będę przejeżdżał. :kasztan: Cytuj http://shirehorsepoland.com/ Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03 Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02 LESLIE RS3L - Już straszy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.