Skocz do zawartości

Relacja z motania.


Misiek69

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 200
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Jak to jest jak na zablokowanym konwerterze dupę urywa? :shock:

 

 

Skrzynia hamuje na niższych przełożeniach, na nadbiegu silnik ma tyle momentu, że przy wciskaniu pedału bez kickdowna samochód odchodzi jakbyś zredukował a mimo to przyspieszał. ;-)

http://shirehorsepoland.com/

 

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

 

 

Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03

Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02

LESLIE RS3L - Już straszy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tarczach. Konwerter mam wzmocniony. Odbierze do tysiąca koni. :-)

http://shirehorsepoland.com/

 

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

 

 

Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03

Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02

LESLIE RS3L - Już straszy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie! A może i Panie również!

 

Mam na quadzilli takie śmieszne komunikaty, których nie mam wyszczególnionych w instrukcji, ale wyświetlają się na panelu sterującym. Niby ogólnie ogarniam ale w szczególe nie łapię. Podam po kolei co spisałem:

1) Load (wartości podane w %)

2) Boost

3) Warm-up mode setting

4) High-idle delay

5) Timing (po wejściu w ten program wyświetla się: May amount of timing addend over Stock)

6) Timing scale (po wejściu: scales the entire main timing map)

7) Max pump stretch (po wejściu: Length of the main injection pulse from the up44 pump)

8) TPS pump max (sets the TPS % AT which max fuel pump stretch occurres)

9) TPS can max (sets the TPS % AT which max can fu eling occurres

10) Boost scale (scales the fuel and timing maps based on Boost Lower are more responsive)

 

Gdyby jakiś kumaty mi pomógł byłbym mocno zobowiązany.

 

 

:2piwo: :2piwo:

http://shirehorsepoland.com/

 

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

 

 

Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03

Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02

LESLIE RS3L - Już straszy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Load (wartości podane w %) - obciążenie

2) Boost - podbicie

3) Warm-up mode setting - regulacja ustawień sterowania podczas nagrzewania silnika

4) High-idle delay - ? cóś jakby opóźnienie wysokiego biegu jałowego

5) Timing - wyprzedzenie/kąt wtrysku

6) Timing scale ?

7) Max pump stretch (po wejściu: Length of the main injection pulse from the up44 pump) - maksymalna długość impulsu na zawór regulacji dawki pompy

8) TPS pump max (sets the TPS % AT which max fuel pump stretch occurres) - ogólnie charakterystyka reakcji sterowania dawką na położenie pedału gazu

9) TPS can max (sets the TPS % AT which max can fu eling occurres - coś w nawiązaniu do jw :lol:

10) Boost scale (scales the fuel and timing maps based on Boost Lower are more responsive) - podbicie mapy?

 

To tak na gorąco. Mógłbyś zeskanować instrukcję i ją wrzucić ew. podesłać?

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

Delikatny szmer Cumminsa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Load (wartości podane w %) - obciążenie

2) Boost - podbicie

3) Warm-up mode setting - regulacja ustawień sterowania podczas nagrzewania silnika

4) High-idle delay - ? cóś jakby opóźnienie wysokiego biegu jałowego

5) Timing - wyprzedzenie/kąt wtrysku

6) Timing scale ?

7) Max pump stretch (po wejściu: Length of the main injection pulse from the up44 pump) - maksymalna długość impulsu na zawór regulacji dawki pompy

8) TPS pump max (sets the TPS % AT which max fuel pump stretch occurres) - ogólnie charakterystyka reakcji sterowania dawką na położenie pedału gazu

9) TPS can max (sets the TPS % AT which max can fu eling occurres - coś w nawiązaniu do jw :lol:

10) Boost scale (scales the fuel and timing maps based on Boost Lower are more responsive) - podbicie mapy?

 

To tak na gorąco. Mógłbyś zeskanować instrukcję i ją wrzucić ew. podesłać?

 

Ok. Tak zrobię. Dla uściślenia, ja mniej więcej potrafię sobie przetłumaczyć z angielskiego, bardziej interesuje mnie z czym to się je, lub inaczej do czego to służy. Tak łopatologicznie, jak dla etiopskiego beduina. ;-)

http://shirehorsepoland.com/

 

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

 

 

Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03

Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02

LESLIE RS3L - Już straszy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto instrukcja:

Niestety dla mnie brzmi ona bardzo ogólnikowo. Nie wiem na przykład jak ustawić sobie parametry żeby trochę podymić :twisted: . Wszystkie fabrycznie wgrane mapy działają bez zarzutu, ale wejście w program to już dla mnie czarna magia.

 

 

ok%25C5%2582adka.jpg

 

Str.+2+i+3.jpg

 

Str+4+i+5.jpg

 

Str+6+i+7.jpg

 

Str+8+i+9.jpg

 

Str+10+i+11.jpg

 

Str+12+i+13.jpg

 

Str+14+i+15.jpg

http://shirehorsepoland.com/

 

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

 

 

Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03

Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02

LESLIE RS3L - Już straszy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chopie, to cała kniga na ten temat to może być mało. W pierwszym podejściu problemem jest niejasność co do jednostek, którymi posługuje się producent. O ile % tps to jest zrozumiałe, o tyle jednostki w timingu już nie. Mogą to być stopnie, może być coś umownego. Przesada w timingu może być groźna. Z drugiej strony jest tu pompa, która ma mechanicznie ograniczone możliwości przestawiania za pomocą sygnałów sterujących, więc jest zabezpieczenie. W vp44 przestawianie kąta wtrysku odbywa się za pomocą przesywania statora, pierścienia z "górkami" wymuszającymi ruch tłoczków tłoczących paliwo. Początek wtrysku odbywa się tak jak w tradycyjnej pompie-ruch tłoczków tymuszony mechanicznie powoduje sprężanie paliwa aż do ciśnienia otwarcia wtryskiwacza. Natomiast o dawce decyduje moment otwarcia zaworu upustowego (regulacyjnego).

Ogólnie stare teorie głoszą, że silnik dymi jak ma za późny wtrysk. Zwykle był to biały dym więc chyba nie o to chodzi.

Spróbowałem wejść na stronę quadzilli ale okazuje się, że chyba od stycznia ani strona ani producent nie działają. Krótki rekonesans dał np. to:

http://www.cumminsforum.com/forum/98-5-02-performance-parts-discussion/528206-quadzilla-power-surge.html

Paru chłopaków dzieli się swoimi ustawieniami. CHyba trzeba będzie robić takie poszukiwania.

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

Delikatny szmer Cumminsa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze coś o dymieniu:

http://www.cumminsforum.com/forum/98-5-02-performance-parts-discussion/389497-quadzilla.html

 

timing 0

więc może jest w stopniach.

 

i boost scale też trzeba pokombinować, tak by dawał kope paliwa już przy mizernym doładowaniu.

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

Delikatny szmer Cumminsa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słowem: wtrychy leją jak w Jelczu :-)

 

Dzięki Brumm, pogrzebię w tym. Pomagasek poleciał.

http://shirehorsepoland.com/

 

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

 

 

Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03

Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02

LESLIE RS3L - Już straszy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

No i stało się, wreszcie miałem okazję przetestować elektroniczną modyfikację Gumisia.

!@#$%^&*&^%$#, ależ to zapierdala!!!!

Na początku pojechaliśmy na programie STOCK i jak to CTD zbierał się żwawo i mocarnie, ale bez wodotrysków. Czuć moc, która zostaje pogrzebana przez skrzynię, czyli standard.

 

Potem Misiek przełączył mi na program 3 +ok 60KM. Gumiś mimo, że skrzynia nadal go hamowała , bardzo ożył. Muśnięcie gazu powodowało, że nabierał prędkości bez zająknięcia. Byłem pod wrażeniem możliwości i zniesmaczony reakcjami skrzyni, która ewidentnie wymaga wymiany na performance'ową.

Przejechaliśmy delikatnym tempem kilka kilometrów, po czym Misiek przełączył mi na 5 program i tym samym zyskaliśmy ok +100KM i znaleźliśmy się na półmetku możliwości programatora. Jakie ogarnęło mnie zdziwienie jak monstrualny Ram 2500 na 6 calowym lifcie z 37calowymi kołami na zakręcie po delikatnym dodaniu gazu zaczął stawać bokiem na suchym asfalcie, a spod jego kół wydobywał się nieśmiały pisk MT-eków. :-P Przestraszyłem się :shock: . Misiek pokierował mnie na drogę, która prowadziłe pod górę pod sporym kątem i powiedział, żebym rozpędził go do 3 biegu i zobaczył jak się będzie wspinał pod to wzniesienie. Spodziewałem się jakiegokolwiek odczucia, że jadę pod górę, ale się pomyliłem, to auto gnało pod tą górkę a odczucia były jakbym zjeżdżał ze stoku narciarskiego. Tutaj przestraszyłem się po raz drugi. :shock:

Wrażenia z jazdy niesamowite i brakowało mi tylko testu uciągu ciężkiej przyczepy, ale przypuszczam, że przy takich parametrach prędzej zaczep by się urwał w przyczepie, niż Gumiś by poczuł coś za sobą :kasztan: .

 

Dalszych programów nie testowaliśmy, bo skrzynia mogła by tego nie wytrzymać, a Gumiś to wół roboczy, a nie zabawka na weekend tak jak mój Tweety ;)

 

Misiek, koniecznie bierz się za skrzynię.

 

Cholera, złapałem chęć na CTD :kasztan: :roll: :kasztan: siek:

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie że zamontowane. Super pomysł był z tym pokryciem ich line-x'em. Co do testów, nie ma sprawy. Daj znać jak będziesz.

http://shirehorsepoland.com/

 

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

 

 

Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03

Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02

LESLIE RS3L - Już straszy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 miesiące temu...

Nie wiem, czy to jeszcze w tym temacie, ale skoro dotyczy on Gumisia, to może będzie akuratni. Otóż sprawiłem sobie pług. Hydraulika sterowana z środka samochodu, montaż błyskawiczny, podjeżdżasz tylko, najeżdżasz na haki, przyciskasz jeden guzik i tadaaam.

 

 

Tu filmik jak całość pracuje:

 

 

No i parę fotek zestawu:

 

IMG_00001518.jpg

 

IMG_00001519.jpg

 

IMG_00001520.jpg

 

A tak wygląda uchwyt po zdjęciu maszyny. Doskonałe uzupełnienie zderzaka. Chodzi mi po głowie, żeby na to samo mocowanie wymyślić gniazdo wyciagarki, wtedy byłoby dwa w jednym.

 

IMG_00001521.jpg

 

IMG_00001522.jpg

 

IMG_00001523.jpg

http://shirehorsepoland.com/

 

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

 

 

Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03

Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02

LESLIE RS3L - Już straszy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak szybko to się chyba nie uda, ale co do śniegu to prawda. Przydałoby się tak parę dni zimy :-D Jakby nie patrzeć: do zimy przygotowany jestem. :-D

http://shirehorsepoland.com/

 

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

 

 

Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03

Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02

LESLIE RS3L - Już straszy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super zestaw :luz:

 

W sam raz jak na zbliżające się lato :lol: :lol: :lol:

 

A tak na poważnie to dałbyś rade zrobić fotki, tak żeby było widać dokładnie jak ta belka mocowana jest do ramy :?:

Bo sam jakoś koncepcji nie mam :-/

F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞

Escalade 6.2😍

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zero dziurawienia, wszystko zamocowane na oryginalnych otworach. Jutro postaram się zrobić fotki.

http://shirehorsepoland.com/

 

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

 

 

Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03

Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02

LESLIE RS3L - Już straszy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na okres wiosna - lato hydraulikę można wykorzystać do low raider'a :):)

 

Albo do składania kominów, jak pod mostem będę przejeżdżał. :kasztan:

http://shirehorsepoland.com/

 

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

 

 

Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03

Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02

LESLIE RS3L - Już straszy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.