Jump to content

Datex

Klubowicz
  • Content Count

    313
  • Joined

  • Last visited

About Datex

  • Rank
    Starszy klubowicz

Contact

  • AIM
    7452367

Profile Information

  • Location
    Szemud / Pomorskie
  1. 265/70/16 przy seryjnym zawiasie. 265/75/16 przy podkręconych drążkach i wyklepanych resorach na +5 cm.
  2. Opory przy skręcie przy zapiętym 4x4 zawsze będą, jedynie na śliskim będą mniej odczuwalne i nic się nie uszkodzi, na suchym polecą krzyżaki.
  3. To ja odkopię :) Czy miał ktoś styczność z nowym, pneumatycznym zawieszeniem w najnowszym Ramie ? Jestem mocno ciekaw jak jest z komfortem jazdy w porównaniu do na przykład takiego Land Cruisera 150 na pneumatyce (podobne cenowo).
  4. W Land Cruiserze gdzie napędy są ciut bardziej wyrafinowane sprawuje się super. Trzyma rewelacyjnie na twardym i ładnie brnie w głębokim śniegu. Dodatkowo bardzo cicha, bieżnik mięciutki. Ogólnie chyba jedna z (naj)lepszych opon do auta 4x4.
  5. Datex

    Nowy

    Witam :) Co do usterek to tylko silniki wybuchają, tak to bardzo dobre autko :-D
  6. Datex

    Opony do D22

    265/75/R16 wchodzą na podkręconych drążkach i zdjętych przednich chlapaczach na oryginalnych felgach.
  7. Dzisiaj ponownie spotkałem kierowcę Matiza. Wyprzedzanie pod górę na podwójnej ciągłej. Poprawna rejestracja auta to GWE VB23. Czy po ponad pół roku jest sens przedstawiać nagranie na policji ?
  8. Datex

    Amorki do D22

    Dobre są jeszcze amorki Dobinsons, OME też są ok a na Ironman'a często narzekają.
  9. Datex

    Amorki do D22

    Autko z liftem około 2 cale, koło atek 32 cale bez zderzaków, wyciągarek. Autko nie jeździło w jakimś mega terenie, ale za to szybko śmigało po szutrach i kocich łbach. Oryginalne nowe amrki wytrzymały 2 miesiące takiej jady, weszły lovellsy i po 6 miesiącach dalej było ok. Autko było sztywniejsze ale lepiej atakowało wszelkie leśne i polne nierówności ze sporymi prędkościami. Sporą zaletą był brak wyczuwalnego dobicia zawiechy ponieważ hydrauliczny odbój stopniowo "wyhamowywał" wahacz zanim dotarł on do odbojnika. Ogólnie szczerze polecam. Foto porównawcze:
  10. Datex

    Amorki do D22

    Miałem lovellsy w swoim D22, fajnie amortyzują i wbudowany hydrauliczny odbój :)
  11. Kuba M., w grandzie WK2 znajduje się silnik 3.0 CRD produkcji VM Motori http://en.wikipedia.org/wiki/Jeep_Grand_Cherokee http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_VM_Motori_engines#A_630_DOHC Pod drugim linkiem jest lista silników VW i silnik A 630 DOHC znalazł swoje miejsce pod maską WK2 i ma pojemność 2,987 cc. Jest to jedyny 6 cylindrowy silnik ich produkcji.
  12. Tak jak dieselek 3.1 w WJ czy 2.5 w XJ lub ZJ - patent z oddzielną głowicą na każdy cylinder. I na pewno jest to diesel firmy VM ale nie koniecznie ma to coś wspólnego z flagową jednostką fiatowską JTD. (które z resztą są dobrymi silnikami)
  13. Toyotki zawsze mają to do siebie, że należy chwilę przywyknąć do ich wyglądu i z czasem stwierdza się, że jednak są to ładne autka :). Było tak z Land Cruiserami 120, 150 i 200.
  14. Rozwalił mnie tekst "wlasny agregat cumins 5500 posiada swoj dystrybutor z wlasnym zbiernikiem na paliwo ktory znajduje sie pod garazem". Jakieś autko małe można nawet wziąć ze sobą :lol:
  15. W swoim D22 też miałem pompę VP44. Objawy miałem takie że wyskakiwał check i auto kompletny muł. Wyskakiwał błąd którego przyczyną było między innymi padająca pompa lub paliwo słabej jakości. Co jakiś czas błąd się pojawiał, wtedy kasowanie błędu i dalej jeździł jakiś czas normalnie. VP44 jest bardzo wrażliwa na jakość paliwa. Misiek69, wiadomo jaki konkretnie błąd się pojawia?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.