Jump to content

V-Told

Klubowicz
  • Posts

    231
  • Joined

  • Last visited

Contact

  • AIM
    1234567

Profile Information

  • Location
    Warszawa - Piaseczno

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

V-Told's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. V-Told

    Dobre filmiki

    "Jednorazówki" też bywają fajne. Ale polecam poczytać/obejrzeć materiały o silnikach parowych. Swego czasu niejaki Jay Leno przedstawił swoją zabawkę właśnie z silnikiem parowym - jeździł tym normalnie po ulicach. Pojawiają się głosy, że jeszcze będziemy do tej technologii wracać :)
  2. V-Told

    Dobre filmiki

    jestem absolutnie zafascynowany czymś takim :) https://www.youtube.com/watch?v=Y9QahMFEic0 - tym w sumie również EDIT: Znalazłem coś jeszcze, pewnie bardziej adekwatne: Amerykanie jak widać wcale nie byli mniej... solidni? od Rusków :)
  3. winne sa niektore ;-) lemingi :mrgreen: Racja ;-) i +1 ode mnie
  4. Ale te kółka nie mają normalnego rozmiaru. Najprawdopodobniej są po prostu od innego samochodu. Felga może być 20", ale do rozmiaru oryginalnego koła to całości trochę brakuje. Policzyłem i koło w GC powinno mieć około 29". Historie z kupowaniem samochodu często są dobre. Ja też trafiłem tu kierując się chęcią zakupu Rama III Gen - ponad 3 lata temu - w 2010 roku. Pod koniec 2011 roku wzięło mnie na Chryslera 300C, a jeździłem wtedy Patrolem, którego sprzedałem na początku 2012 roku i kupiłem Mazdę 3 z 2010 - bo trafiła mi się okazja od znajomego. Tak na przeczekanie - aby móc znaleźć dobrego 300C Hemi. 2012 przeleciał, poważnie oglądałem 2 300C, ale jeden mocno klejony i tylko z 2 poduszkami powietrznymi, a w drugim taki pakiet startowy, że się słabo robiło. I jeszcze nie chciał odpalać. W 2013 miałem jednego Hemi upatrzonego plus zgarnięto mi sprzed nosa SRT8 (cały malowany i nieznana historia, ale tylko 80kkm). Wpaździerniku sprzedałem Mazdę i jak już miałem kupić Hemi, to ten 300C się schrzanił - zaczął gasnąć podczas jazdy i znów lipa. Później gość w ogóle się rozmyślił, a ja 3 tygodnie temu kupiłem Volvo S80 V8 AWD z 2008. Czy mogło wyjść lepiej? :-D Czasem to może faktycznie znak od Boga :-) Ale w głowie ciągle RAM, tyle że IV gen :-)
  5. Kurczę, mam nadzieję, że tezy o naprawach 3.0 CRD się nie sprawdzą. Jeepek ma 65 kkm, więc do śmierci turbiny, wtrysków itd. jeszcze pewnie trochę :) Co do parownika to zależy jaki. Różnie też pisze się o możliwościach tych samych modeli w różnych miejscach - np. KME Gold raz piszą, że obsługuje 320 KM, a raz że 380. I komu tu wierzyć? W Hemi nastawiałbym się raczej na dwa. Teraz jeżdżę Volvo S80 V8 z jednym - właśnie KME Gold i na wysokich obrotach coś mi potrafi przerywać. Nie wiem jeszcze co to, ale obstawiam właśnie parownik (a mam "tylko 315 KM"). Albo zapchany filtr... :D Jonko, wydaje mi się, że ciężko o porządną instalację do V8 za 3000 pln. 4000 z kawałkiem to STAG na odpowiednich dla V8 podzespołach. Za 5000 można mieć założone w Warszawie BRC Plug&Drive - a mnóstwo się tego montuje w najnowszych RAMach Hemi.
  6. Jakieś argumenty, czy tak jest bo tak jest i już? To, że 5.7 jest mocny i dobry to nie musisz mi mówić, tylko nie kumam czemu jest "jedynie słuszny"? Empirycznie przekonałem się, że 3.0 CRD również bardzo pasuje do tego samochodu :). Wprawdzie mam do czynienia z rocznikiem 2009 w wersji Overland z czarną skórą i drewnem (to wpływa na percepcję!), ale nie jestem przekonany, czy Hemi na pewno bardziej by do niego pasował :). CRD idzie przyzwoicie, pali sporo, ale jednak mniej niż Hemi, dźwięk ma też całkiem fajny - groźny. Jedyny słuszny to mógłby być 6.1 Hemi :D. 4.7 choćby z racji rzadkości na rynku może nie być najlepszym wyborem. 5.7 łatwiej nabyć, sprzedać i prawdopodobnie serwisować (pytanie do znawców - ile on ma ewentualnie wspólnego z tym, co siedziało w jeszcze poprzednim Grandzie. Mimo że tamtych z silnikiem 4.7 pewnie też jest jak na lekarstwo).
  7. Od świąt latałem parę razy tym poprzednim Grandem - WK (najnowszy to WK2) i komfort jest naprawdę super - lepszy niż w Touaregu I Gen i Q7 przed liftem Z PNEUMATYKĄ na komfortowym ustawieniu. Zdecydowanie! Jeśli w nowym Grandzie miałby być jeszcze większy przeskok, to byłby to już naprawdę pułap BMW 7, czyli kosmos. A w to raczej wątpię, choć z dobrą pneumatyką - kto wie. W sumie Range Rover jakoś daje radę, więc może i Jeep jest w stanie tak zaskoczyć.
  8. V-Told

    Dobre filmiki

    Hahaha, a to dobre :D Gość pod spodem napisał, że to podstawowa wersja Tundry i nie miał ESP - jak nie miał ESP, to kontroli trakcji pewnie też nie. Pytanko czy jechał z napędem tylko na tył, czy 4x4...
  9. Hoho! Patrol! Ano był i jest - Patrol UTE: Ale do 20 tyś to raczej Y60, a nie Y61. A z realnych propozycji, to Hiluxa znalazłoby się w tej cenie? Jeździłem takim w RPA - nie jakimś nowym oczywiście, ale spisywał się super, więc osobiście miałbym zaufanie do czegoś takiego.
  10. 4 LO to po prostu reduktor obecny w każdym porządnym samochodzie terenowym - tylko w ciężki teren - strome podjazdy, zjazdy itd. Mi zdarzało się używać w takiej samej sytuacji do AdAm.
  11. V-Told

    Motanie L200

    Ja również jestem za czerwonymi akcentami! I dorobiłbym dwa kominy wystające z paki :D
  12. Suchorz, ostatnio natknąłem się na Dakotę w pobliżu miejsca, gdzie mieszkam. Poprzyglądałem się i maleństwo toto :). Ten był single cab i nie wiem czy miał 4x4, ale był wyraźnie mniejszy nawet od Navary, a co dopiero od Ramidła - najbardziej to widać po wysokości.
  13. Dodge Dakota: długość: 4,973-5,461 mm szerokość: 1,816 mm wysokość: 1650-1750 mm zależnie od wersji w latach '97-'04 Dodge Ram II gen.: długość: 5,184-6,200 mm szerokość: ok. 2000 mm wysokość: ok. 1950 mm Zatem jest różnica - i to duuża :) Źródła: http://en.wikipedia.org/wiki/Dodge_Dakota i http://en.wikipedia.org/wiki/Dodge_Ram. Tam sprawdzisz sobie dla wersji, dla jakich chcesz :)
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.