Skocz do zawartości

Wzrost spalania w F-150


Zorro2

Rekomendowane odpowiedzi

Nikt o ręczny nigdy nie pytał :)

... żartujesz oczywiście, bo na rolkach zawsze sprawdzają ręczny... bynajmniej u mnie ;-)

 

Jakich rolkach ?

 

 

A jeżeli już ktoś widzi rolki to zawsze może się nie zgodzić na test na rolkach bo wasze auto ma full time 4x4 . A jak pan ma obiekcje to trzeba się go ładnie zapytać czy jest chętny do pokrycia kosztów i udostępnienia auta zastępczego po tym jak na rolkach rozdupcy reduktor .

Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 43
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nikt o ręczny nigdy nie pytał :)

... żartujesz oczywiście, bo na rolkach zawsze sprawdzają ręczny... bynajmniej u mnie ;-)

 

Jakich rolkach ?

 

 

A jeżeli już ktoś widzi rolki to zawsze może się nie zgodzić na test na rolkach bo wasze auto ma full time 4x4 . A jak pan ma obiekcje to trzeba się go ładnie zapytać czy jest chętny do pokrycia kosztów i udostępnienia auta zastępczego po tym jak na rolkach rozdupcy reduktor .

Na reduktorze masz opcję N i 2WD

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kto to wie i widzi ?

 

np jak :

 

- nie ma oznaczeń na gałce / desce czy osłonie przeciwsłonecznej

- fura za wysoka żeby diagnosta się w drapał i cokolwiek zobaczył

 

 

Na śląsku w pewnym mieście właśnie tak rozdupcyli reduktor i już się tak przy terenowych a zwłaszcza ameryce nie kwapią do rolek .

Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaber, co chcesz udowodnic na sile? ze zalatwiasz przeglad za flaszke?

 

Następny jakiś nerwowy czy co ? Przecież to u mnie halny wieje a nie nad morzem :)

 

 

Gdzie coś na siłę robię o tym przykładzie z reduktorem piszę bo w tamtych rejonach chłopaki to często stosują .

 

Na przeciwmgielne też są patenty na kierunki tak samo na wystające koła po za obrys auta też i na za duże koła nawet na za duży zwis auta od ziemi .

 

A i jak za głośny klakosn :) to też się da zrobić by było dobrze .

 

 

Ale po kiego pisać i się podzielić lepiej trzymać dla siebie bo się komuś coś nie spodoba i się przydupcy :):):)

 

 

BTW Kiedyś przez przypadek jak gdzieś coś tłumaczyłem to się okazało że uczestnikiem rozmowy był miedzy innymi diagnosta skadeś tam hehehhehe .

 

 

MKmario - nie jesteś diagnostą bo on podobnie zareagował .

Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie nie ma sensu dyskutowac z diagnostą nic to nie da bo jak chłop bedzie upierdliwy to w najlepszym wypadku nie podbije dowodu i tyle.

Lepiej zawsze podejśc po ludzku to i po ludzku podejdzie diagnosta.

A jak diagnosta jest "gnojkiem" to więcej tam nie pojadę a ma możliwośc zarobienia jakieś 2000 zł na mnie rocznie, a poza tym mam kolegów, oni tez mają swoich kolegów i jakos biznes sie kręci. Trzeba pamietac że stacje diagnostyczne kasę mają z przeglądów a nie z dotacji państwowych.

I żeby była jasność jestem przeciwnikiem jazdy złomem bez hamulców czy znaczenia drogi powrotnej do domu olejem z silnika.

Dlatego jak cos wychodzi to pomimo ze z przymrużeniem oka mam podbity dowód zaraz usterkę usuwam żeby było wszystko ok.

Pozdrawiam

Nie możesz zatrzymać żadnego dnia , ale możesz go nie stracić !!!

 

Ford kuga 2,0 '15

Opel vivaro 2,0 '11

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytam jakie przeciwwskazania dla rolek ma stały napęd :shock:

Pojedź swoim Mitsu na jedną parę rolek to się przekonasz :mrgreen: Samochody ze stałym napędem 4x4 (obojętne czy z międzyosiowym, czy bez) bada się podkładając pod drugą oś dodatkową parę rolek.

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli jest jedna para rolek, to np. tylna oś stoi na posadzce i chce jechać do przodu podczas krecenia sie przedniej na rolkach :lol:

 

mnie diagnosta sie pytał czy ma naped na 4x4 czy tylko na tył.

Jeżeli jest stały napęd to jest i centralny mechanizm różnicowy więc nawet jak jedna oś stoi na twardym to mechanizm się rozłącza i problemu nie ma, poza tym coraz więcej stacji ma 4 rolki :mrgreen:

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytam jakie przeciwwskazania dla rolek ma stały napęd :shock:

Pojedź swoim Mitsu na jedną parę rolek to się przekonasz :mrgreen: Samochody ze stałym napędem 4x4 (obojętne czy z międzyosiowym, czy bez) bada się podkładając pod drugą oś dodatkową parę rolek.

Przecież mechanizm się rozłączy, znaczy zależy o jakim mechanizmie mowa, maiłem na myśli taki mechaniczny :mrgreen:

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jest stały napęd to jest i centralny mechanizm różnicowy więc nawet jak jedna oś stoi na twardym to mechanizm się rozłącza i problemu nie ma

No właśnie nie do końca, bo międzyosiowy nie do końca jest taki otwarty, a jedynie dopuszcza pewną określoną różnicę prędkości. Gdyby wszystkie mechanizmy różnicowe (łącznie z międzyosiowym) były otwarte to mimo napędu 4x4 wystarczyłoby unieść jedno koło, żeby unieruchomić samochód ;-)

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jest stały napęd to jest i centralny mechanizm różnicowy więc nawet jak jedna oś stoi na twardym to mechanizm się rozłącza i problemu nie ma

No właśnie nie do końca, bo międzyosiowy nie do końca jest taki otwarty, a jedynie dopuszcza pewną określoną różnicę prędkości. Gdyby wszystkie mechanizmy różnicowe (łącznie z międzyosiowym) były otwarte to mimo napędu 4x4 wystarczyłoby unieść jedno koło, żeby unieruchomić samochód ;-)

defender znosi rolki bez problemu :mrgreen:

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

defender znosi rolki bez problemu :mrgreen:

Na jednej osi? No to znaczy, że już coś się urwało... :mrgreen: A poza tym to angielski samochód jest i się nie liczy :mrgreen:

Dobra, kończmy tego offtopa bo dostaniemy pałą od Druga :kasztan:

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Ale oso chodzi :mrgreen:

 

Temat o wzroscie spalanIa, wizyta na Stacji diagnostycznej wykazalaby opor na tylnej osi a tym samym zablokowanie szczek hamulcowych, teraz rozwazanie czy diagnosta nie bedzie sie bal i czy mozna Na rolki z napedem 4x4 ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.