jaber Opublikowano 11 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 Nikt o ręczny nigdy nie pytał :) ... żartujesz oczywiście, bo na rolkach zawsze sprawdzają ręczny... bynajmniej u mnie ;-) Jakich rolkach ? A jeżeli już ktoś widzi rolki to zawsze może się nie zgodzić na test na rolkach bo wasze auto ma full time 4x4 . A jak pan ma obiekcje to trzeba się go ładnie zapytać czy jest chętny do pokrycia kosztów i udostępnienia auta zastępczego po tym jak na rolkach rozdupcy reduktor . Cytuj Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 11 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 Nikt o ręczny nigdy nie pytał :) ... żartujesz oczywiście, bo na rolkach zawsze sprawdzają ręczny... bynajmniej u mnie ;-) Jakich rolkach ? A jeżeli już ktoś widzi rolki to zawsze może się nie zgodzić na test na rolkach bo wasze auto ma full time 4x4 . A jak pan ma obiekcje to trzeba się go ładnie zapytać czy jest chętny do pokrycia kosztów i udostępnienia auta zastępczego po tym jak na rolkach rozdupcy reduktor . Na reduktorze masz opcję N i 2WD Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaber Opublikowano 11 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 A kto to wie i widzi ? np jak : - nie ma oznaczeń na gałce / desce czy osłonie przeciwsłonecznej - fura za wysoka żeby diagnosta się w drapał i cokolwiek zobaczył Na śląsku w pewnym mieście właśnie tak rozdupcyli reduktor i już się tak przy terenowych a zwłaszcza ameryce nie kwapią do rolek . Cytuj Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaber Opublikowano 11 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 jaber, co chcesz udowodnic na sile? ze zalatwiasz przeglad za flaszke? Następny jakiś nerwowy czy co ? Przecież to u mnie halny wieje a nie nad morzem :) Gdzie coś na siłę robię o tym przykładzie z reduktorem piszę bo w tamtych rejonach chłopaki to często stosują . Na przeciwmgielne też są patenty na kierunki tak samo na wystające koła po za obrys auta też i na za duże koła nawet na za duży zwis auta od ziemi . A i jak za głośny klakosn :) to też się da zrobić by było dobrze . Ale po kiego pisać i się podzielić lepiej trzymać dla siebie bo się komuś coś nie spodoba i się przydupcy :):):) BTW Kiedyś przez przypadek jak gdzieś coś tłumaczyłem to się okazało że uczestnikiem rozmowy był miedzy innymi diagnosta skadeś tam hehehhehe . MKmario - nie jesteś diagnostą bo on podobnie zareagował . Cytuj Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaber Opublikowano 11 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 Ale patenty są zgodne z przepisem :) No i warto jak ktoś przymknie oko na coś co nie razi szczególnie . Cytuj Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 11 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 OT Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tritrans Opublikowano 11 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 Generalnie nie ma sensu dyskutowac z diagnostą nic to nie da bo jak chłop bedzie upierdliwy to w najlepszym wypadku nie podbije dowodu i tyle. Lepiej zawsze podejśc po ludzku to i po ludzku podejdzie diagnosta. A jak diagnosta jest "gnojkiem" to więcej tam nie pojadę a ma możliwośc zarobienia jakieś 2000 zł na mnie rocznie, a poza tym mam kolegów, oni tez mają swoich kolegów i jakos biznes sie kręci. Trzeba pamietac że stacje diagnostyczne kasę mają z przeglądów a nie z dotacji państwowych. I żeby była jasność jestem przeciwnikiem jazdy złomem bez hamulców czy znaczenia drogi powrotnej do domu olejem z silnika. Dlatego jak cos wychodzi to pomimo ze z przymrużeniem oka mam podbity dowód zaraz usterkę usuwam żeby było wszystko ok. Pozdrawiam Cytuj Nie możesz zatrzymać żadnego dnia , ale możesz go nie stracić !!! Ford kuga 2,0 '15 Opel vivaro 2,0 '11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaber Opublikowano 11 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 Hamulce to hamulce ale ręczny to dodatek :) A patenty nie są na niesprawne auto tylko na to co wydaje sie nieprawidłowe diagnoście :). Cytuj Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 18 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 Zapytam jakie przeciwwskazania dla rolek ma stały napęd :shock: Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 18 Marca 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 jesli jest jedna para rolek, to np. tylna oś stoi na posadzce i chce jechać do przodu podczas krecenia sie przedniej na rolkach :lol: mnie diagnosta sie pytał czy ma naped na 4x4 czy tylko na tył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 18 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 Zapytam jakie przeciwwskazania dla rolek ma stały napęd :shock: Pojedź swoim Mitsu na jedną parę rolek to się przekonasz :mrgreen: Samochody ze stałym napędem 4x4 (obojętne czy z międzyosiowym, czy bez) bada się podkładając pod drugą oś dodatkową parę rolek. Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 18 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 jesli jest jedna para rolek, to np. tylna oś stoi na posadzce i chce jechać do przodu podczas krecenia sie przedniej na rolkach :lol: mnie diagnosta sie pytał czy ma naped na 4x4 czy tylko na tył. Jeżeli jest stały napęd to jest i centralny mechanizm różnicowy więc nawet jak jedna oś stoi na twardym to mechanizm się rozłącza i problemu nie ma, poza tym coraz więcej stacji ma 4 rolki :mrgreen: Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 18 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 Zapytam jakie przeciwwskazania dla rolek ma stały napęd :shock: Pojedź swoim Mitsu na jedną parę rolek to się przekonasz :mrgreen: Samochody ze stałym napędem 4x4 (obojętne czy z międzyosiowym, czy bez) bada się podkładając pod drugą oś dodatkową parę rolek. Przecież mechanizm się rozłączy, znaczy zależy o jakim mechanizmie mowa, maiłem na myśli taki mechaniczny :mrgreen: Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 18 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 Jeżeli jest stały napęd to jest i centralny mechanizm różnicowy więc nawet jak jedna oś stoi na twardym to mechanizm się rozłącza i problemu nie ma No właśnie nie do końca, bo międzyosiowy nie do końca jest taki otwarty, a jedynie dopuszcza pewną określoną różnicę prędkości. Gdyby wszystkie mechanizmy różnicowe (łącznie z międzyosiowym) były otwarte to mimo napędu 4x4 wystarczyłoby unieść jedno koło, żeby unieruchomić samochód ;-) Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 18 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 Jeżeli jest stały napęd to jest i centralny mechanizm różnicowy więc nawet jak jedna oś stoi na twardym to mechanizm się rozłącza i problemu nie ma No właśnie nie do końca, bo międzyosiowy nie do końca jest taki otwarty, a jedynie dopuszcza pewną określoną różnicę prędkości. Gdyby wszystkie mechanizmy różnicowe (łącznie z międzyosiowym) były otwarte to mimo napędu 4x4 wystarczyłoby unieść jedno koło, żeby unieruchomić samochód ;-) defender znosi rolki bez problemu :mrgreen: Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 18 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 defender znosi rolki bez problemu :mrgreen: Na jednej osi? No to znaczy, że już coś się urwało... :mrgreen: A poza tym to angielski samochód jest i się nie liczy :mrgreen: Dobra, kończmy tego offtopa bo dostaniemy pałą od Druga :kasztan: Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 18 Marca 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 faktycznie wszystko zależy czy jest stały 4x4 z LOCK, czy z mechanizmem miedzy osiowym otwartym lub czy z jakąś blokada cierna ( LSD). Ja załapałem że chodzi o stały 4x4 Lock. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 18 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 Ja miałbym walić pałą po głowie? Spójrzcie, kto ten offtop wprowadza. Sami czerwoni i jeden zielony :-D Sami musicie się pacnąć. ;-) Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 18 Marca 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 Ale oso chodzi :mrgreen: Temat o wzroscie spalanIa, wizyta na Stacji diagnostycznej wykazalaby opor na tylnej osi a tym samym zablokowanie szczek hamulcowych, teraz rozwazanie czy diagnosta nie bedzie sie bal i czy mozna Na rolki z napedem 4x4 ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.