Gość Anonymous Opublikowano 7 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Mario gdzie kupiłeś i ile dałeś za te poszerzenia nadkoli? Twój eF wygląda superancko, tylko pozazdrościć... lub poczekać aż mój zacznie się w końcu motać (co nastąpi niedługo ale nie wiem ile potrwa :-P ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 8 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 na ebay znalazlem z wysylka do polski - 10 dni i byly na miejscu sluchajcie, jak widzicie wymiane przedniej zwiechy w efie na sztywny most - jakie sie z tym wiaza komplikacje - z czego taki most przelozyc? jak z przelozeniami, zeby z tylem gralo? taniej będzie zmienić na 250 :mrgreen: a jak koszta nie są Ci straszne to trzeba będzie poszukać żeby miał takie samo przełożenie i mniej więcej taką samą szerokość i żeby grucha była po odpowiedniej stronie, trzeba będzie dorobić wahacze i mocowanie sprężyn poskładać to tak żeby z miską olejową się mijał. To tak na początek a reszta wyjdzie w trakcie Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Koszta spore, a poza tym moim zdaniem szkoda go do tego. Mario a nie lepiej by zostawić go jak jest a do terenu kupić coś starszego i od razu na sztywnych mostach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 8 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 K5 rulez... hehe , to jest bryczka nie od parady... bardzo mi sie podoba w wersji do upalania Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abok Opublikowano 31 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Mario - ogólnie BRAWO, teraz wygląda jeszcze lepiej niż na poczatku. Cytuj Nissan Navara DC 2008 Natryskowe powłoki ochronne przestrzeni ładunkowych pickup - najtrwalsze na świecie !!! www.speedliner.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Mario - ogólnie BRAWO, teraz wygląda jeszcze lepiej niż na poczatku. Tak, ale jednak chyba trzeba było go jeszcze wyżej podnieść. Ja bym od razu dał mu 6 cali, bo to 3 to taki pół środek. Chyba, że chodziło o kasę to co innego . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 5 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 sluchajcie - planuje wywalic te belki obnizajace mocowanie wahaczy i wrocic z mostem do ori wysokosci - jak myslicie - bedzie to jakos gralo, polosie nie beda pod zbyt ostrym katem? co o tym myslicie? Znaczy co? Rezygnujesz z liftu? A co wtedy z kołami? Zmieszczą się? Bo chyba nie bardzo da się to złożyć w taki sposób, żeby zachować obecną wysokość kiedy wszystko wróci na swoje stare miejsce... No chyba, że czegoś nie zrozumiałem. Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 6 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 nie nie nie... lift z przodu robi dystans miedzy kielichem a McPherson-em i dluzsza zwrotnica - te belki z przodu sa dolozone po to by obnizyc mocowanie wahaczy i na dystansach obnizajacych zamocowano tez most - wszystko po to by polosie pracowaly pod oryginalnym katem - chce to wywalic zostawiajac lift, most i wahacze pojda do ori mocowan - przeswit z przodu sie duuuuzo zwiekszy ale i kat pracy polosi No tak właśnie myślałem. Dlatego o ile jeszcze mogę wyobrazić sobie powrót mostu na swoje miejsce (i ekstremalne wykrzyże na przegubach półosi, o ile te nie będą za krótkie), o tyle nie bardzo wyobrażam sobie powrót wahaczy na stare miejsce przy zachowaniu dystansów u góry. Jeśli to wogóle będzie się dało tak złożyć to geometria na bank pójdzie się paść (pochylenie koła będziesz mieć jak w budowlanych Tatrach z tyłu :mrgreen:) Cytując jurorów z "Mam Talent" - jestem na NIE! :kasztan: Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 7 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Twój "nieudolny szkic" ( :mrgreen: ) utwierdza mnie w przekonaniu, że to nie będzie działać. Przynajmniej z oryginalnymi wahaczami. Zauważ, że wahacze pojechały w dół dokładnie o tyle, o ile zostało podłożone z góry. Przeniesienie punktu mocowania w inne miejsce (w bok) zaburzy kinematykę całego układu (zupełnie inna płaszczyzna pracy całego wahacza), a tym samym geometrię, zaś pozostawienie mocowań w tym miejscu ale wywalenie belki spinającej spowoduje że całość będzie raczej wiotka i każde nie trafienie centralnie nad przeszkodę będzie powodować demolkę zawieszenia... Co do półosi, to przegub przy kole powinien dać radę (w końcu przy skrętach pracuje w większym wychyleniu) natomiast pytanie czy wystarczy przegubu przy moście. Trza by było wyjąć półośkę i wszystko ładnie pomierzyć. Nie zmienia to faktu, że oba będą pracować w większym wykrzyżu, a to na pewno nie wydłuży ich wytrzymałości. Tak czy inaczej dalej pomysł uważam za kiepski. Ale z zainteresowaniem będę śledził temat, bo jak Cię znam (z dotychczasowych postów) to łatwo się nie poddasz ;-) Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 25 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 MKmario, jestem Twoim fanem i kibicem ... szacun. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 25 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 Twój "nieudolny szkic" ( ) utwierdza mnie w przekonaniu, że to nie będzie działać. po dzisiejszym porannym posiedzeniu przy autocad-zie i wyrysowaniu kresek imitujacych zawieszenie i jego geometrie doszedlem do wniosku, ze nie da sie podniesc wyzej mocowan dolnych wahaczy - nie bedzie to dzialac jak nalezy... Mógłbym rzec "a nie mówiłem" ale w tym przypadku nie miał bym z tego satysfakcji, bo doceniam Twój upór i chęć przeróbek :git: Myślę, że nad geometrią zawiasu paru inżynierów z Forda spędziło kilka nocy i przerobienie tego tak, aby zachować fabryczne parametry nie będzie prostą sprawą. Twój pomysł, aby przerobić belkę jest jak najbardziej realny od strony technicznej. Natomiast poważnie obawiam się o wytrzymałość takiej konstrukcji w sytuacji, kiedy między kołami będzie "nic". No ale skoro AutoCad Ci nie jest obcy to zapewne liczenie wytrzymałości elementów też nie jest dla Ciebie czarną magią ;-) No chyba, że masz zamiar ustawić geometrię "na sucho", a wytrzymałość całości zweryfikować po pierwszym wypadzie w teren :mrgreen: Tak czy inaczej trzymam kciuki za pomysł i śledzę temat. Powodzenia! A zawias King'a robi wrażenie! :luz: Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Moim zdaniem największy zysk osiągnięty jest , gdy punkt mocowania wahacza wędruje w kierunku osi podłużnej samochodu. Inne operacje dają mikre mozliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jonko Opublikowano 8 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 Panowie miał ktoś z was do czynienia z produktami firmy "Zone" albo jaką macie opinie na temat tego produktu, przymierzam się do kupna takiego zestawiku http://zoneoffroad.com/product?ki=299&gr=-1 Co o tym sądzicie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Pierwszy raz spotkałem się z tą firmą .Poszukaj na amerykańskich forach Jonko, A jak nie znajdziesz żadnych opinii, to daj mi znać a ja zapytam Dannego , właściciela tego RAMa Mam z nim kontakt i gość zajmuje się sprzedażą internetową zawieszeń i innych dupereli do trucków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 11 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Bo u hamerykanów jest prosta sprawa, taniość ujnia, drogość dobra rzecz...niestety u nich drogość oznacza drogość :mrgreen: Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stebel Opublikowano 14 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Panowie miał ktoś z was do czynienia z produktami firmy "Zone" albo jaką macie opinie na temat tego produktu, przymierzam się do kupna takiego zestawiku http://zoneoffroad.com/product?ki=299&gr=-1 Co o tym sądzicie ? Zone sprzedaje lifty "no name" ze swoimi naklejkami. Kupuja co najtansze..oklejaja swoim logo i puszczaja dalej z opowiednia marza. Opinie w USA bardzo slabe...trzymal bym sie z daleka Cytuj www.stebel.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 18 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Który suspension lift byście wybrali do 2004 SLT 1500 Hemi 4x4? Jakiś sugestie? Który lift byłby dobry i kompletny do mojego Rama? Przypominam, że z przodu nie mam sprężyn, a drążki skrętne. Interesuje mnie 6". Kompletnie się na tym nie znam :-/ . Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdAm Opublikowano 20 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Który suspension lift byście wybrali do 2004 SLT 1500 Hemi 4x4? Jakiś sugestie? Który lift byłby dobry i kompletny do mojego Rama? Przypominam, że z przodu nie mam sprężyn, a drążki skrętne. Interesuje mnie 6". Kompletnie się na tym nie znam :-/ . Może Cię to zainteresuje. Cena nie jest niska ale lift jest zajebisty. http://vancouver.en.craigslist.ca/rds/pts/2010299053.html Cytuj DODGE RAM 1500, 2006 5,7HEMI TRX4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 20 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Który suspension lift byście wybrali do 2004 SLT 1500 Hemi 4x4? Jakiś sugestie? Który lift byłby dobry i kompletny do mojego Rama? Przypominam, że z przodu nie mam sprężyn, a drążki skrętne. Interesuje mnie 6". Kompletnie się na tym nie znam :-/ . Może Cię to zainteresuje. Cena nie jest niska ale lift jest zajebisty. http://vancouver.en.craigslist.ca/rds/pts/2013340352.html Nie ten rocznik i nie ta wysokość, niestety. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdAm Opublikowano 20 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Który suspension lift byście wybrali do 2004 SLT 1500 Hemi 4x4? Jakiś sugestie? Który lift byłby dobry i kompletny do mojego Rama? Przypominam, że z przodu nie mam sprężyn, a drążki skrętne. Interesuje mnie 6". Kompletnie się na tym nie znam :-/ . Może Cię to zainteresuje. Cena nie jest niska ale lift jest zajebisty. http://vancouver.en.craigslist.ca/rds/pts/2013340352.html Nie ten rocznik i nie ta wysokość, niestety. Ajjajaj pomyłka!!! http://vancouver.en.craigslist.ca/rds/pts/2010299053.html teraz jest dobrze :lol: Cytuj DODGE RAM 1500, 2006 5,7HEMI TRX4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 20 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Ten lift z linka raczej słaby, jak coś to szedłbym w fabtecha np. http://www.4wheelparts.com/Lift-Kits-Suspensions-and-Shocks/6-inch-Performance-Lift-Kit-with-Dirt-Logic-Shocks.aspx?t_c=1&t_s=38&t_pt=5491&t_pl=1906&t_pn=FABKIT325-DL Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 20 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Ten lift z linka raczej słaby, jak coś to szedłbym w fabtecha np. http://www.4wheelparts.com/Lift-Kits-Suspensions-and-Shocks/6-inch-Performance-Lift-Kit-with-Dirt-Logic-Shocks.aspx?t_c=1&t_s=38&t_pt=5491&t_pl=1906&t_pn=FABKIT325-DL Szukałem Fabtecha, tylko ,że do mojego Rama jest kilka zestawów w różnych cenach i nie wiem który jest kompletny. Czy ten co przesłałeś jest do Rama 1500 04' kompletny na tył i przód? Spójrz , tutaj porównaj i powiedz co o tym sądzisz? Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 20 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Ten pierwszy fabtech z kolei jest najbardziej kompletny, tam trzeba jeszcze kilka rzeczy zamówić które są podane w opisie, ten z mojego linku jest kompletny... Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Jak na zdjęciu si U-bolty to znaczy , że na tył też jest lift. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 21 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Ok, a jak to jest z felgamiprzy takim lifcie? Jakie powinny mieć odsadzenie czy coś? Chciałbym felgi 20". Upatrzyłem sobie coś takiego: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/20-XD-797-SPY-RIM-AND-TIRE-NITTO-TRAIL-GRAPPLER-MT-35-/120634380448?pt=Motors_Car_Truck_Wheel_Packages&hash=item1c165e90a0 Nie mam pojęcia jakie powinny mieć parametry takie felgi. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.