Skocz do zawartości

Liftowanie pickupa ...


drug

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Mario gdzie kupiłeś i ile dałeś za te poszerzenia nadkoli?

 

Twój eF wygląda superancko, tylko pozazdrościć... lub poczekać aż mój zacznie się w końcu motać (co nastąpi niedługo ale nie wiem ile potrwa :-P )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 116
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

na ebay znalazlem z wysylka do polski - 10 dni i byly na miejscu

 

sluchajcie, jak widzicie wymiane przedniej zwiechy w efie na sztywny most - jakie sie z tym wiaza komplikacje - z czego taki most przelozyc? jak z przelozeniami, zeby z tylem gralo?

taniej będzie zmienić na 250 :mrgreen: a jak koszta nie są Ci straszne to trzeba będzie poszukać żeby miał takie samo przełożenie i mniej więcej taką samą szerokość i żeby grucha była po odpowiedniej stronie, trzeba będzie dorobić wahacze i mocowanie sprężyn poskładać to tak żeby z miską olejową się mijał. To tak na początek a reszta wyjdzie w trakcie

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Gość Anonymous
Mario - ogólnie BRAWO, teraz wygląda jeszcze lepiej niż na poczatku.

 

Tak, ale jednak chyba trzeba było go jeszcze wyżej podnieść. Ja bym od razu dał mu 6 cali, bo to 3 to taki pół środek. Chyba, że chodziło o kasę to co innego .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
sluchajcie - planuje wywalic te belki obnizajace mocowanie wahaczy i wrocic z mostem do ori wysokosci - jak myslicie - bedzie to jakos gralo, polosie nie beda pod zbyt ostrym katem? co o tym myslicie?

Znaczy co? Rezygnujesz z liftu? A co wtedy z kołami? Zmieszczą się? Bo chyba nie bardzo da się to złożyć w taki sposób, żeby zachować obecną wysokość kiedy wszystko wróci na swoje stare miejsce... No chyba, że czegoś nie zrozumiałem.

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nie nie... lift z przodu robi dystans miedzy kielichem a McPherson-em i dluzsza zwrotnica - te belki z przodu sa dolozone po to by obnizyc mocowanie wahaczy i na dystansach obnizajacych zamocowano tez most - wszystko po to by polosie pracowaly pod oryginalnym katem - chce to wywalic zostawiajac lift, most i wahacze pojda do ori mocowan - przeswit z przodu sie duuuuzo zwiekszy ale i kat pracy polosi

No tak właśnie myślałem. Dlatego o ile jeszcze mogę wyobrazić sobie powrót mostu na swoje miejsce (i ekstremalne wykrzyże na przegubach półosi, o ile te nie będą za krótkie), o tyle nie bardzo wyobrażam sobie powrót wahaczy na stare miejsce przy zachowaniu dystansów u góry. Jeśli to wogóle będzie się dało tak złożyć to geometria na bank pójdzie się paść (pochylenie koła będziesz mieć jak w budowlanych Tatrach z tyłu :mrgreen:)

Cytując jurorów z "Mam Talent" - jestem na NIE! :kasztan:

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twój "nieudolny szkic" ( :mrgreen: ) utwierdza mnie w przekonaniu, że to nie będzie działać. Przynajmniej z oryginalnymi wahaczami. Zauważ, że wahacze pojechały w dół dokładnie o tyle, o ile zostało podłożone z góry. Przeniesienie punktu mocowania w inne miejsce (w bok) zaburzy kinematykę całego układu (zupełnie inna płaszczyzna pracy całego wahacza), a tym samym geometrię, zaś pozostawienie mocowań w tym miejscu ale wywalenie belki spinającej spowoduje że całość będzie raczej wiotka i każde nie trafienie centralnie nad przeszkodę będzie powodować demolkę zawieszenia... Co do półosi, to przegub przy kole powinien dać radę (w końcu przy skrętach pracuje w większym wychyleniu) natomiast pytanie czy wystarczy przegubu przy moście. Trza by było wyjąć półośkę i wszystko ładnie pomierzyć. Nie zmienia to faktu, że oba będą pracować w większym wykrzyżu, a to na pewno nie wydłuży ich wytrzymałości.

Tak czy inaczej dalej pomysł uważam za kiepski. Ale z zainteresowaniem będę śledził temat, bo jak Cię znam (z dotychczasowych postów) to łatwo się nie poddasz ;-)

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Twój "nieudolny szkic" ( ) utwierdza mnie w przekonaniu, że to nie będzie działać.
po dzisiejszym porannym posiedzeniu przy autocad-zie i wyrysowaniu kresek imitujacych zawieszenie i jego geometrie doszedlem do wniosku, ze nie da sie podniesc wyzej mocowan dolnych wahaczy - nie bedzie to dzialac jak nalezy...

Mógłbym rzec "a nie mówiłem" ale w tym przypadku nie miał bym z tego satysfakcji, bo doceniam Twój upór i chęć przeróbek :git:

Myślę, że nad geometrią zawiasu paru inżynierów z Forda spędziło kilka nocy i przerobienie tego tak, aby zachować fabryczne parametry nie będzie prostą sprawą. Twój pomysł, aby przerobić belkę jest jak najbardziej realny od strony technicznej. Natomiast poważnie obawiam się o wytrzymałość takiej konstrukcji w sytuacji, kiedy między kołami będzie "nic". No ale skoro AutoCad Ci nie jest obcy to zapewne liczenie wytrzymałości elementów też nie jest dla Ciebie czarną magią ;-) No chyba, że masz zamiar ustawić geometrię "na sucho", a wytrzymałość całości zweryfikować po pierwszym wypadzie w teren :mrgreen: Tak czy inaczej trzymam kciuki za pomysł i śledzę temat. Powodzenia!

 

A zawias King'a robi wrażenie! :luz:

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Pierwszy raz spotkałem się z tą firmą .Poszukaj na amerykańskich forach Jonko, A jak nie znajdziesz żadnych opinii, to daj mi znać a ja zapytam Dannego , właściciela tego RAMa

 

crookedcreek147.jpg

 

Mam z nim kontakt i gość zajmuje się sprzedażą internetową zawieszeń i innych dupereli do trucków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo u hamerykanów jest prosta sprawa, taniość ujnia, drogość dobra rzecz...niestety u nich drogość oznacza drogość :mrgreen:

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie miał ktoś z was do czynienia z produktami firmy "Zone" albo jaką macie opinie na temat tego produktu, przymierzam się do kupna takiego zestawiku http://zoneoffroad.com/product?ki=299&gr=-1 Co o tym sądzicie ?

 

Zone sprzedaje lifty "no name" ze swoimi naklejkami. Kupuja co najtansze..oklejaja swoim logo i puszczaja dalej z opowiednia marza. Opinie w USA bardzo slabe...trzymal bym sie z daleka

www.stebel.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Który suspension lift byście wybrali do 2004 SLT 1500 Hemi 4x4? Jakiś sugestie? Który lift byłby dobry i kompletny do mojego Rama? Przypominam, że z przodu nie mam sprężyn, a drążki skrętne. Interesuje mnie 6". Kompletnie się na tym nie znam :-/ .

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Który suspension lift byście wybrali do 2004 SLT 1500 Hemi 4x4? Jakiś sugestie? Który lift byłby dobry i kompletny do mojego Rama? Przypominam, że z przodu nie mam sprężyn, a drążki skrętne. Interesuje mnie 6". Kompletnie się na tym nie znam :-/ .

Może Cię to zainteresuje. Cena nie jest niska ale lift jest zajebisty.

http://vancouver.en.craigslist.ca/rds/pts/2010299053.html

DODGE RAM 1500, 2006 5,7HEMI TRX4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Który suspension lift byście wybrali do 2004 SLT 1500 Hemi 4x4? Jakiś sugestie? Który lift byłby dobry i kompletny do mojego Rama? Przypominam, że z przodu nie mam sprężyn, a drążki skrętne. Interesuje mnie 6". Kompletnie się na tym nie znam :-/ .

Może Cię to zainteresuje. Cena nie jest niska ale lift jest zajebisty.

http://vancouver.en.craigslist.ca/rds/pts/2013340352.html

Nie ten rocznik i nie ta wysokość, niestety.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Który suspension lift byście wybrali do 2004 SLT 1500 Hemi 4x4? Jakiś sugestie? Który lift byłby dobry i kompletny do mojego Rama? Przypominam, że z przodu nie mam sprężyn, a drążki skrętne. Interesuje mnie 6". Kompletnie się na tym nie znam :-/ .

Może Cię to zainteresuje. Cena nie jest niska ale lift jest zajebisty.

http://vancouver.en.craigslist.ca/rds/pts/2013340352.html

Nie ten rocznik i nie ta wysokość, niestety.

 

Ajjajaj pomyłka!!!

http://vancouver.en.craigslist.ca/rds/pts/2010299053.html

teraz jest dobrze :lol:

DODGE RAM 1500, 2006 5,7HEMI TRX4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukałem Fabtecha, tylko ,że do mojego Rama jest kilka zestawów w różnych cenach i nie wiem który jest kompletny. Czy ten co przesłałeś jest do Rama 1500 04' kompletny na tył i przód?

Spójrz , tutaj porównaj i powiedz co o tym sądzisz?

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten pierwszy fabtech z kolei jest najbardziej kompletny, tam trzeba jeszcze kilka rzeczy zamówić które są podane w opisie, ten z mojego linku jest kompletny...

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, a jak to jest z felgamiprzy takim lifcie? Jakie powinny mieć odsadzenie czy coś? Chciałbym felgi 20". Upatrzyłem sobie coś takiego: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/20-XD-797-SPY-RIM-AND-TIRE-NITTO-TRAIL-GRAPPLER-MT-35-/120634380448?pt=Motors_Car_Truck_Wheel_Packages&hash=item1c165e90a0

Nie mam pojęcia jakie powinny mieć parametry takie felgi.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.