mudder Opublikowano 21 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Ok, a jak to jest z felgamiprzy takim lifcie? Jakie powinny mieć odsadzenie czy coś? Chciałbym felgi 20". Upatrzyłem sobie coś takiego: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/20-XD-797-SPY-RIM-AND-TIRE-NITTO-TRAIL-GRAPPLER-MT-35-/120634380448?pt=Motors_Car_Truck_Wheel_Packages&hash=item1c165e90a0 Nie mam pojęcia jakie powinny mieć parametry takie felgi. Nie lubię dużych felg,lubię jak jest więcej opony niż felgi, co do odsadzenia to nie mam pojęcia jak jest z dodżem Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 21 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Też wolę mniejsze, ale albo źle szukam, albo ciężko jest znaleźć AT 35" na 18"feldze, ale pewnie nie mam weny do szukania, bo zbyt wiele znaków zapytania mam co do kupna liftu. Marzy mi się 38" opona, ale Hemi i taka opona może być nienajlepszym rozwiązaniem. Napewno chcę 35" oponę, felgę jeszcze nie wiem i nie wiem czy lift 6" do 35" kół też nie będzie przerostem formy nad treścią. Zależy mi bardziej na wrażeniach estetycznych niż nad zdolnościami terenowymi, chociaż nie ukrywam, że liczę na poprawę także tego parametru. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Od groma jest opon 35" na felgę 18". 35" to najpopularniejszy rozmiar. Chyba większość opon występuje też w rozmiarze 35x12.50x18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 21 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Felga ma być max 17x8 a opona wg. zapisków Fabtecha 35x12.5 R17, backspace 4,5. No właśnie, co oznacza backspace 4,5? Czy ktoś może już wie jaki musi być offset do tego liftu? Większość felg ma -12. Co oznacza wartość -12? Minus to że felga wyjedzie na zewnątrz, a 12? Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 http://www.wheelspecialists.com/wheel-specs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 22 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Obrazek http://www.wheelspecialists.com/wheel-specs To już wiem, ale fajnie, że to wkleiłeś. Nie wiem tylko co znaczy wartość -12. 12mm, czy 12cm, cali, czy metrów :kasztan: Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 31 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 BACKSPACE Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Wydaje mi się że wszystko skupi się głównie na wieszaku, więc jeśli in wytrztma inny rodzaj obciążeń to reszta chyba też ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abtarster Opublikowano 28 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 Panowie może mi ktoś powiedzieć o co chodzi z tą śrubą na zdjęciu ?? Jeden mechanior mówi, że ustawia się nią sztywność czy coś takiego. Nie wiem czy bzdury gada czy nie. Cytuj Kiedyś '05 Dodge RAM 1500 Hemi, Laramie. Obecnie...Krajsler Grand Wojadżer :D http://kamar-tech.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 28 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 Tam są drążki skrętne, czyli odpowiedniki sprężyn lub resorów. Drążek znajduje się w Torsion Key który można dokręcać tą właśnie śrubą regulacyjną podnosząc przednie zawieszenie i jednocześnie go troszkę usztywni. Jeśli kupisz sobie akcesoryjne Torsion Keys to możesz podnieść go z przodu nawet o 3" (ja tak uczyniłem). Dlaczego piszę, że "nawet o 3"" , bo takie klucze kosztują śmieszne pieniądze. Do tego kupujesz 3" podkładki pod resory z tyłu i masz 3 calowy lift za małą kasę. Do tego dobre amorki i Ramik całkiem inaczej się prowadzi. Nie zauważyłem pogorszenia trakcji na asfalcie, a wrecz przeciwnie amorki bilsteina dodały plusów w zachowaniu na zakrętach. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 28 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 sluchajcie, po montazu zawieszenia KING-a auto stalo wyzej z przodu niz z tylu (klepanie resorow nie pomoglo), wlasnie odebralem auto po korekcie tego stanu... tyl podniesiono wywalajac klocki podnoszace i zamieniono mocowane tylne resorow z gornych na dolne, obnizono tez gorne mocowanie amortyzatorow - co myslicie o takim rozwiazaniu, glownie chodzi mi o te zamiane spiecia ramy z resorem - wczesniej wisiala na resorze, teraz na nim stoi - niby cel osiagniety, ale nie moge sobie wyobrazic jak sie zmnienily sily dzilajace przy takim rozwiazaniu... Jakoś umknął mi ten post wcześniej :-) Hmm, na pewno inne (większe?) będą siły działające na przednie mocowanie resoru chociażby z tego powodu, że teraz mocowania nie są na tym samym poziomie i resor pracuje trochę w innej płaszczyźnie - przedtem ruch mostu był prostopadły do linii łączącej mocowania, a teraz jest to jakiś kąt. Cholera wie jak to policzyć i jaki to będzie mieć wpływ ale jeszcze nigdzie nie widziałem tak ustawionych resorów :?: Natomiast zastanawia mnie co innego. Czy wiesz w jaki sposób został przykręcony most do tych przestawionych resorów? Bo jeśli "obrócił" się razem z resorami to może mieć to wpływ na pracę wału napędowego, bo zmieniły się kąty pod jakimi pracują przeguby (zasada równobieżności wałów). Przy okazji wrzucam kolejny ciekawy kalkulator na którym można policzyć i zobaczyć jak zmieniają się wymiary opon i felg przy zmianie rozmiarów z fabrycznych na inne. Od poprzednich różni się właśnie wizualizacją felg. Linka podłączę pod "pożyteczne linki" w dziale Forda. Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 28 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 ...jezdzi sie oki... No to skoro przetestowane w boju, to tylko jeździć, aż się nie urwie :mrgreen: Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abtarster Opublikowano 28 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 Tam są drążki skrętne, czyli odpowiedniki sprężyn lub resorów. Drążek znajduje się w Torsion Key który można dokręcać tą właśnie śrubą regulacyjną podnosząc przednie zawieszenie i jednocześnie go troszkę usztywni. Jeśli kupisz sobie akcesoryjne Torsion Keys to możesz podnieść go z przodu nawet o 3" (ja tak uczyniłem). Dlaczego piszę, że "nawet o 3"" , bo takie klucze kosztują śmieszne pieniądze. Do tego kupujesz 3" podkładki pod resory z tyłu i masz 3 calowy lift za małą kasę. Do tego dobre amorki i Ramik całkiem inaczej się prowadzi. Nie zauważyłem pogorszenia trakcji na asfalcie, a wrecz przeciwnie amorki bilsteina dodały plusów w zachowaniu na zakrętach. Czyli jeśli te śruby są teraz mniej więcej w połowie. To po dokręceniu Dodge się trochę podniesie ?? Cytuj Kiedyś '05 Dodge RAM 1500 Hemi, Laramie. Obecnie...Krajsler Grand Wojadżer :D http://kamar-tech.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 28 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 Najlepszy efekt amortyzacji nierówności jest gdy są w połowie, bo jak je wkręcisz do końca to rzeczywiście Ram pójdzie do góry, ale jednocześnie wpadając w większe dołki koła będą Ci się odrywać od podłoża, bo będą w najniższym położeniu. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abtarster Opublikowano 28 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 Najlepszy efekt amortyzacji nierówności jest gdy są w połowie, bo jak je wkręcisz do końca to rzeczywiście Ram pójdzie do góry, ale jednocześnie wpadając w większe dołki koła będą Ci się odrywać od podłoża, bo będą w najniższym położeniu. Ok. Nic tam nie będę kręcił. Kiedyś po prostu zastosuję ten sam myk co Ty ;-) Cytuj Kiedyś '05 Dodge RAM 1500 Hemi, Laramie. Obecnie...Krajsler Grand Wojadżer :D http://kamar-tech.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
85badboy85 Opublikowano 21 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Witam wiem, że temat był przerabiany już ale czytając to trochę namąciło mi to w głowie te kąty wałów wykrzyże i inne rzeczy. Jest to jak na razie mój pierwszy pojazd 4x4 zazwyczaj wszystko obniżałem a nie podwyższałem i było chyba łatwiej z tego co czytam. Obecnie mam zawieszenie seryjne oraz koła 35x12,5 dość ciekawie to wygląda. Chciałem się dowiedzieć czy zastosowanie samych klocków na tył pod resory i tuleje miedzy kielichem a sprężyna z przodu wystarcza? ponieważ Jednak to najtańszy zestaw a i samemu można takie coś zrobić. Dostępne jest to w dwóch wersjach co widziałem 3' i 2,5" . Jaki był by najbezpieczniejszy zestaw nie chce zbytnio inwestować jak na razie w wymiane amortyzatorów i innych wiekszych modyfikacji. Głównie zależy mi na walorach estetycznych i na delikatnym podniesieniu. Nie zamierzam efki używać w jakiś ciężkich terenach, głównie miasto i weekendowy wypad raz kiedyś do lasu po utwardzonych drogach a nie bagnach. Wdzięczny bym był za pomoc i rozjaśnienie mi sprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 21 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Chciałem się dowiedzieć czy zastosowanie samych klocków na tył pod resory i tuleje miedzy kielichem a sprężyna z przodu wystarcza? Do takich zastosowań jak napisałeś wystarczy, ale po podniesieniu konieczne będzie ustawienie zbieżności. Mój znajomy ma tak podniesionego pickupa, śmiga i nic się nie dzieje z autem niepokojącego. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 Mario mam dla Ciebie cos ciekawego. Na pewno Cię zainteresuje http://www.f150online.com/forums/suspension/367545-new-member-10-club-new-pics.html Zwróć uwagę na przednie zawieszenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 23 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 ...nie natknal sie ktos z was na jakies tuningowe wahacze z kulowymi poloczeniami wahacza ze zwrotnica? Może tutaj coś znajdziesz. Przypadkiem wczoraj zajrzałem na taką stronkę... ;-) EDIT: Hmmm... przejrzałem stronkę i faktycznie chyba wszystkie zestawy bazują na seryjnych wahaczach, zmieniając jedynie zwrotnicę i oczywiście dodając elementy oddalające całość od ramy. Ciekawe... Ale jak znam Amerykanów to na pewno ktoś robi coś takiego ;-) EDIT 2: Nie wiem czy to HD, czy tylko OEM ale może coś takiego? Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Mario, jakie masz amortyzatory? A najlepiej napisz jaki masz cały setap w swoim Fordzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Była różnica jak przesiadłeś się na nowe amortyzatory? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 29 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Jakie byscie polecili amorki do 3 calowego liftu do Rama oprócz Rancho i Skyjackera? Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 roznica to malo powiedziane - wczesniej na zwyklych amorach przy szybkiej jezdzie auto na nierownosciach (pisze o szutrach, lesnych duktach) skakalo jak oszalale, stawalo bokiem, teraz jedzie prosto, wybiera nierownosci az milo... mialem juz okazje kilka razy oderwac sie od ziemi i pieknie tlumi bez dobijania... mozna je tez jeszcze utwardzic pompujac w zbiorniki wieksze cisnienie, lub zmiekczyc obnizajac cisnienie, do tego przod jest na gwincie wiec jak w przyszlosci siadzie to sie podkreci i bedzie dalej stal jak stoi :D Nooo, jednak co performance to performance ;-) można spytać ile kosztowały? Sprężyny były w zestawie z zawieszeniem, czy osobno? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 29 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 ja to bym ci oczywiscie king-a, albo fox-a polecil ale z tego co widze to nie robia do dodga - dziwne moze olejesz te 3" i sie skusisz ;) http://www.fabtechmotorsp...uct_detail&p=33 Uwierz mi, żebym kupił gdybym tylko miał możliwosci finansowe na to. Jak na razie podniosłem Rama o 3 cale, ale przednie Bilsteiny nie daja rady tak się wyciągać :-P w przciwieństwie do tylnych. Potrzebuje amorki na przód do lftu 3" na wczoraj, bo jazda z zakrótkimi jest fatalna. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 29 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 ...uwierzysz, ze z tylu wyklepaly mi sie juz gorne mocowania KING-ow? tyle kasy a tez z jakis szajs materialow to chyba zrobione jest... Hmmm... :-/ A na fotach wyglądają solidnie... Może się poluzowały po montażu? Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.