MARTINUS Opublikowano 12 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Witam forumowiczów właścicieli pickupów! Jestem właścicielem Nissan D22 wersja King Cab ;-) w wersji skandynawskiej. Cytuj King Cab lift Calmini +3", zabudowa Carryboy, co by silnik nie zmarzł DEFA warm-up Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondzio93r Opublikowano 12 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Witaj. Coraz więcej na forum d22 Cytuj Gdy deszcz pada a wiatr wieje. Słychać Hiluxa jak rdzewieje. :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilczysław Opublikowano 12 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 witaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek69 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Siema!!!! Cytuj http://shirehorsepoland.com/ Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03 Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02 LESLIE RS3L - Już straszy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Datex Opublikowano 12 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Witamy :) Jaki silnik, rok, jakieś fotki 8-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTINUS Opublikowano 12 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Silnik 2.5, fotki będą...widzę, że nie jestem osamotniony w d22:) Cytuj King Cab lift Calmini +3", zabudowa Carryboy, co by silnik nie zmarzł DEFA warm-up Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magdoc Opublikowano 13 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Witaj. Cytuj Jeep V8 WJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prawy Opublikowano 13 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Witam ! Cytuj www.tmtwentylacja.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 13 Czerwca 2012 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Witamy na forum :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzenek Opublikowano 14 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Witaj! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Datex Opublikowano 14 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 O niedopracowanym układzie smarowania w tych silnikach wiadomo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bruum Opublikowano 14 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 O niedopracowanym układzie smarowania w tych silnikach wiadomo ? Pocieszył, no nie? :shock: Powitać! Cytuj Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Delikatny szmer Cumminsa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Datex Opublikowano 15 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Sory że tak na powitanie ale lepiej być świadomym :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTINUS Opublikowano 16 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 Historie silników :twisted: w okolicy Legionowa przekładają masowo 2.5 na 2.7 z Terrano, problem nie dotyczy wszystkich, tych produkowanych we Francji, znajomy ma coś ok 300 tysięcy, zwiedził góry Rumunii, najmniejszych problemów. Czas pokaże ;-) http://www.karlowicz4x4.pl/about Cytuj King Cab lift Calmini +3", zabudowa Carryboy, co by silnik nie zmarzł DEFA warm-up Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.