Skocz do zawartości

Roblukas76

Użytkownik
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Roblukas76

  • Urodziny 22.08.1976

Informacje

  • Lokalizacja:
    Głogów
  • Auto
    Ford F-250, Dodge Ram 2500

Ostatnie wizyty

219 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Roblukas76

  1. Dzięki. Ja generalnie też trafiłem na podobny opis. O ile trochę sobie radzę z obcym językiem to miałem nadzieję, że ktoś może po naszemu wie co "auto potrzebuje". Co to jest ten komputer IDS?
  2. Roblukas76

    Błąd P04E3

    Witam forumowiczów. Wyskoczył mi błąd nr p04e3 w f-250 6.7L. W necie znalazłem jakiś filmik, w którym wyjaśnione jest na tym właśnie przykładzie jak rozbić taki kod błędu na czynniki pierwsze i o czym mówi każdy znak kodu. Ale szczerze nie pokapowałem co ten błąd oznacza. Czy ktoś może miał z tym kontakt? Cholera normalnie nic się nie dzieje a teraz za kilka dni wyjeżdżam tym autem z kampingiem i nie wiem w tej sytuacji czy to dobry pomysł.
  3. Witam Sprzedam używane opony rozmiaru 35x12.50xR20 firmy TOYO, model Open Country A/T. Opony mają głębokość bieżnika w granicach 6-7mm. Ze względu na charakter pracy - konieczność ciągnięcia ciężkiej przyczepy (ok. 3t) w terenie zmusiła mnie do zakupu nowych opon. Na tych oponach sprowadziłem auto z USA. Jeszcze na asfalcie spisują się nieźle chociaż nie polecam w teren bo jednak bieżnik już zbyt płytki.
  4. Dzięki
  5. a jak znaleźć ten NOX module na rockauto. Bo taka część się nie wyświetla chyba że widnieje pod jakąś inną nazwą albo jest zintegrowana z innym czujnikiem.
  6. Podgrzewacz ad blue był jakiś czas temu wymieniany. Teraz z tego co czytam to szwankuje DEF injector - tak opisywany jest błąd P218F. Generalnie od czasu uruchomienia auta (czyli po naprawie po sprowadzeniu zza oceanu) ciągle coś się dzieje z tym pieprzonym ad blue. Pompka też wymieniona. Już chyba niewiele w tym systemie części zostało niewymienionych.
  7. Ok. Rzeczywiście jak dolałem def pod korek to po jakimś czasie błąd zniknął, ale nie od razu - po ok. 100km. Ale niestety po przejechaniu ok. 1000km, może nieco mniej błąd znowu się pojawił. Kupiłem już takie małe gówienko do diagnostyki parametrów auta włącznie z kodami błędów i możliwością kasowania. Błąd usunąłem, dolałem znowu ad blue (weszło może 1.5L). Teraz jechałem z przyczepą kampingową do serwisu i po ok. 100km błąd się pojawił ponownie. Ale nie w czasie jazdy a jak się zatrzymałem na stacji na przerwę kawową to po odpaleniu błąd zaznaczył swoją obecność. Po odczytaniu błędów pokazało błąd P218F i P21B0. Co robić?
  8. Nie, raczej chodzi mi o odczytanie kodów błędów oraz ich wykasowanie. Ale chciałbym aby urządzenie współpracowało z komputerem a nie wyrzucało , że nie rozpoznaje auta. Na stronach amerykańskich są też dostępne niedrogie urządzenia - od 25 do prawie 40 $ ale są też takie za 100-200$. Pewnie podstawowe funkcje mają takie same ale różnią się gadżetami.
  9. Roblukas76

    obd2 do forda f250

    Chciałbym kupić urządzenie diagnostyczne OBD2. Jeżdżenie do warsztatu i zawracanie im tyłka z każdym "checkengine" a i tak kody błędów aut amerykańskich nie zawsze da się rozszyfrować. Czy taki adapter kupiony na polskich stronach będzie dobrze współpracował z komputerem F250? Czy szukać na stronach USA, np. rockauto?
  10. Czy ktoś się może spotkał z kodem 21B0? Ford F250 6.7L z 2016r. uciekło mi "P". chodzi o kod P21B0
  11. Roblukas76

    montaż led-bar

    Kupiłem 32 cale https://www.ebay.com/itm/353050576542?hash=item523374469e:g:wewAAOSwUvBelXWy&autorefresh=true
  12. Roblukas76

    montaż led-bar

    No tak, już kupiłem. Tak jak pisałem plan był taki, że trafi na rury, ale teraz mam wątpliwości czy montować orurowanie bo jest ingerencja w karoserię. już nawet pomijając względy finansowe to po prostu szkoda mi ciachać/wiercić w dachu. Jak widzę na moim Ramie mogą się w tych miejscach pojawiać bąble rdzy. Chyba że jest możliwość zamontowania rur bez cięcia kabiny (ale sam w to nie wierzę)?
  13. Roblukas76

    montaż led-bar

    rocznik 2016. W zderzaku mam zamontowaną wyciągarkę. A poza tym ten bar jest dość długi, raczej się nie zmieści w atrapie.
  14. Roblukas76

    montaż led-bar

    cześć chciałbym zamontować do f250 led bar (jak na zdjęciu). początkowo planowałem montaż orurowania, który byłby m.in. podstawą montażu listwy led. teraz mam wątpliwości czy warto w orurowanie pchać kasę. może ktoś ma jakiś pomysł? może ktoś ma taki light-bar zamontowany? nie wiem ale zdjęcie nie chce się dołączyć. dołączam więc link do takiej lampy z allegro (nie handluję takimi rzeczami więc nie jest to reklama) https://allegro.pl/oferta/laser-led-bar-42-170w-23000lm-9789729077?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_term=desc-yes&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_czesci_czesci-samochodowe_pla_ss&ev_adgr=Czesci_samochodowe&ev_campaign_id=14491971570&gclid=Cj0KCQiAhf2MBhDNARIsAKXU5GTiec7J02N09tDCn3Br7CCdSjq_xibto0KkPnA-8Ke4eNEiI0W1z7kaAl6WEALw_wcB
  15. Nie mam fotki wnętrza. Mogę zrobić chociaż na siedzeniach mam pokrowce więc tapicerki siedzeń nie widać. Siedzenia są welurowe. Przebieg lekko przekroczył 200 tys. km. Skrzynia automat. Zarejestrowany jest do 3.5t czyli na kategorię B - to spadek po poprzednim właścicielu. Ja go kupiłem w Polsce ale wiem że przyjechał z Kanady.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.