Jump to content

Vantis

Members
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About Vantis

  • Rank
    Użytkownik

Contact

  • AIM
    9043782
  • Website URL
    http://www.vantis.ch

Profile Information

  • Location
    Warszawa

Recent Profile Visitors

114 profile views
  1. Spróbuje, ale muszę doczytać jak to się robi na forum. Bo do tej pory nawet zdjęcia profilowego nie udało mi się zamieścić. Za duże 🙂 A jak odbiorę z warsztatu i umyje to zrobię więcej. Pozdrawiam, Tomek
  2. Haha, duży pick’up na DMC < 3.5t! Tez bym tak chciał, mam budę suv-a, nie mam skrzyni ładunkowej i masa własna to właśnie ciut poniżej 3.5t. I irytuje mnie podatek od środków transportu i ViaTOLL. I mnóstwo zakazów powyżej 3.5t😀😀😀. Ale pierwszy właściciel chciał inaczej. Ale jak mówisz albo się kocha albo nienawidzi takie cuda. No to ja chyba jestem w tej pierwszej grupie😍. Na pocieszenie mam ogrzewanie postojowe Vebasto i mogę się w nim mega wygodnie wyspać.
  3. Automat to wygoda w takim dużym aucie. A i 4×4 to rozsądne antidotum na zabawy tylnim napędem na nieodsniezonych drogach podmiejskich:). To czego mi tu brakuje to kamery cofania. Dobrze, że chociaż są czujniki parkowania. Rozumiem, że DMC też miałeś >3.5t? W pick'upie to chyba nie ma sensu inaczej... A zupełnie na marginesie miałeś kiedykolwiek CB radio w tym samochodzie? Jeżdżę z Yanosikiem, ale myślałem, żeby może jakoś estetycznie i bez wiercenia dziur zamontować małe radio i poprowadzić sensownie kabel od anteny. Pozdrawiam, Tomek
  4. Dzięki. Za dwa tygodnie pewnie będę już wiedział co nie zadziałało. Filmik pierwsza klasa! Lubię manualne skrzynie, ale w tak wielkim samochodzie to trochę wyzwanie. Albo zbyt się przyzwyczaiłem do automatu. Excursion to chyba właśnie F250 tylko w budzie SUV-a, dzięki czemu znalazł się na liście 10 najgorszych samochodów w historii motoryzacji😜 Ale ja lubię ten samochód, bez względu na konsumpcje paliwa, kiepski promień skrętu i przeklęte DMC, które czyni go ciężarówka 😀😀😀 Pozdrawiam Tomek
  5. Jasne, napisze. F250 w manualu tzn. z manualna skrzynia??? A na marginesie mam do Ciebie pytanie. Mieszkam pół na pół w Szwajcarii i w Warszawie. Właściwie to trzy tygodnie w Szwajcarii, a tydzień w Warszawie. W związku z tym zawsze jak wyjeżdżam z Warszawy to zdejmuje ujemna klemę z akumulatorów, (są dwa), ponieważ samochód i tak stoi w podziemnym garażu. Czy Twoim zdaniem może to mieć jakiś zły wpływ na silnik/instalacje, itp? Wydaje mi się, ze w instrukcji jest coś napisane o uruchomieniu i jeździe po ponownym podłączeniu akumulatorów, ale nigdy się do tego nie zastosowałem. Muszę doczytać jak będę ponownie w Polsce. Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam, Tomek
  6. Dzięki za odpowiedz Sebastian! Samochód już umówiony do mechanika na 26 sierpnia. Ja musiałem wyjechać i wrócę do Polski dopiero w pierwszym tygodniu września. Wówczas mam nadzieję będzie już po problemie 🙂 Wtedy tez dopisze o oleju. Naklejka po ostatniej wymianie pozostała w środku. Ale serwisuje w warsztacie wyspecjalizowanym w samochodach z USA i jak do tej pory nie zawiodłem się. Widzę po fotografii, ze Ty tez masz coś fajnego 🙂 F350? Szerokości! Tomek
  7. Już wiadomo: pracują 4 cylindry zamiast 8. Zatem albo kable, albo co gorsza sterowanie. Zobaczymy. Czy ktoś z Was Szanowni Forumowicze przerabial ten problem? Pozdrawiam, Tomek
  8. Koledzy, W moim Fordzie Excursion, 6.0l Diesel Powerstroke V8, (rocznik 2005), nie gaśnie kontrolka silnika, a co ważniejsze silnik pracuje nierownomiernie, moc spadła drastycznie, pedał gazu wyciśnięty do końca niewiele daje. Trudno ruszyć na światłach. Czy wróży to coś niedobrego? Jutro mam zamiar podjechać do mechanika na komputer, może zdiagnozujemy chociaż przyczynę. Szerokości dla Wszystkich Forumowiczów! Tomek
  9. Vantis

    Zderzaki- korozja.

    Tak, upłynęło troche czasu.. Jestem teraz za granica, ale wracam w sobotę i w niedziele troche pojeżdżę i zrobię foty w pięknym słońcu, mam nadzieje. Pozdro, Tomek [ Dodano: 2017-11-10, 16:59 ] Cześć, Nie wiem jak załączyć foto. Czy dostałeś? Pozdrawiam, Tomek
  10. Vantis

    Zderzaki- korozja.

    Koledzy, W moim Excursionie, (chyba we wszystkich tak jest :lol: ), mam zderzaki wykonane z metalu i polakierowane w kolorze nadwozia. I to jest, abstrahując od wpływu na masę pojazdu, fajne. Mniej fajne jest to, ze po 11 latach eksploatacji tylny zderzak mocno koroduje. I tu moje dwa pytania: 1) czy ten proces mozna zatrzymać przy użyciu jakiejś nowoczesnej chemii/ techniki? 2) czy w Warszawie znacie godnego polecenia lakiernika, który taka naprawę potrafi solidnie wykonać? Z moich poprzednich doświadczeń z lakierowaniem innego samochodu po naprawie pokrywy bagażnika wykonanej przez ASO wyszło, ze po 3 latach klapa bagażnika wygladała dokładnie tak jak przed naprawa, (to była podobno wada fabryczna zamontowania szyby w pokrywie klapy). Dziękuje za sugestie i wszystkim zycze kufla zimnego piwa w ten upalny dzien! Tomek
  11. Jestem tu od dzisiaj i witam wszystkich w te mroźna noc! Zycze wszystkim Wam pomyślności w 2017!!! Pozdrawiam, Tomek-Ford Excursion 2005 6.0l Power Stroke.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.