Skocz do zawartości

volen

Użytkownik
  • Postów

    88
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Kontakt

  • GG
    323673723

Informacje

  • Lokalizacja:
    Gdynia

Ostatnie wizyty

548 wyświetleń profilu

Osiągnięcia volen

  1. volen

    klamka/zamek 2005 f-150

    Czołem Waszmościom, dałem auto blacharzowi, coś napsuł i teraz mogę otworzyć drzwi jedynie kodem. W sensie - kluczykiem nie otwiera, pilotem nie otwiera, działa jedynie kod. Czy ktoś z Was spotkał się z czymś takim? Może ktoś ma jakiś link do tego, jak ściągnąć boczki z drzwi, żeby zajrzeć do środka, bo mi nic sensownego się nie objawiło...
  2. czasem zaglądam 🙂 spróbuj na telegramie @volen76
  3. volen

    big red truck

    Mam nadzieję, że link zadziała 🙂 Jeśli ktoś korzysta z telegrama, to zapraszam: big red
  4. o chłopie u mnie tak samo 🙂 nie mam czasu się tym zająć na razie a jak u Ciebie? naprawiłeś?
  5. volen

    Mechanik pod Warszawą

    Szukam dla kolegi, który planuje zakup Mitsubishi Pajero - warsztat, do którego może podjechać i sprawdzić rzetelnie, co jest z autem. Może ktoś polecić? Pozdrawiam
  6. ja mam 11 generację, 5.4v3 triton wiesz... w dobie, gdy xc90 potrafi wessać 18l/100km to takie 16l gazu na trasie czy 23 w mieście jakoś specjalnie nie powala silnik fajny, choć warto zajrzeć na youtube i popatrzeć, jak go utrzymywać w dobrej formie, diagnozować i - oczywiście - naprawiać od kiedy zacząłem sam grzebać, od razu mniej usterek - polscy mechanicy nie grzeszą chęcią do nauki w tym zakresie - wystarczy im, jak ogarniają padaki z Rzeszy, bo to 102% rynku. ostatnio specjalista od alternatorów urwał mi plastikową wtyczkę z kablami, bo przecież zwolnić blokadę za pomocą małego wkrętaka przerasta granice pojmowania ☹️
  7. a no to bardzo się cieszę ?
  8. ten torx to do śrubki mocującej zawór w silniku, musi być długi, najlepiej taki śrubokrętowy - nie chcesz chyba, żeby do środka wpadł ci jakiś torxowy bit ? po wymianie zaworów od razu zmieniłbym filtr oleju i olej w silniku, żeby te zawory żadnego syfu nie zassały zrobiłem to, bo ja wiem, może we wrześniu lub w październiku, więc w miarę na świeżo
  9. raczej nie zacznie, bo olej rozprowadzany jest od prawej strony, jak staniesz przed maską i od niego klekot się bierze moim zdaniem kup dwa vct ORAZ dwa takie kapturki, które na 200% zniszczysz próbując je wyciągnąć. plus torx chyba 27 o przyzwoitej długości (dłuższy niż 10cm) ale to będę mógł sprawdzić w sobotę, bo zostawiłem skrzynkę narzędziową
  10. zawór sterujący, po jednym na każdy bok V ma w sobie sprężynkę, która lubi po iluśtam tysiącach skurczów się poddać
  11. bardzo niedobrze. jest kilka możliwości poszukaj na youtube "ford tech makuloco" i jego serię filmów o 11 generacji efek u mnie dwa razy padł vct solenoid - jeden na samym początku wyprawy do Mongolii, wymienił mi to serwis w Moskwie, a potem, jakieś 18tys km później zaczął znowu klekotać, więc wymieniłem sam oba. jak ręką odjął. generalnie warto wymienić, bo ten silnik zależy w bardzo dużej mierze od przepływu oleju i jak będziesz to ignorować, to w końcu możesz mieć sporo części zamiennych dla mnie ? skąd jesteś?
  12. czy ten klekot pojawia się raz na jakiś czas? np ruszasz i wszystko ładnie śmiga, aż po jakichś światłach klekocze jakby ci 3 gary nie chodziły, po przegazowaniu wraca do normy?
  13. no dobra, rzadko tu wpadam ostatnio, ale mierzyłem się z klekotem i to dwa razy, silnik triton 5.4 3v jakieś kody wyskakują? check engine świeci? gaz masz?
  14. volen

    Ford Ranger Raptor

    hehe, Kuba, rozwaliłeś system i ustawiłeś mi wieczór :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.