Jump to content

volen

Members
  • Content Count

    85
  • Joined

  • Last visited

About volen

  • Rank
    Klubowicz

Contact

  • AIM
    323673723

Profile Information

  • Location
    Gdynia

Recent Profile Visitors

359 profile views
  1. o chłopie u mnie tak samo 🙂 nie mam czasu się tym zająć na razie a jak u Ciebie? naprawiłeś?
  2. Szukam dla kolegi, który planuje zakup Mitsubishi Pajero - warsztat, do którego może podjechać i sprawdzić rzetelnie, co jest z autem. Może ktoś polecić? Pozdrawiam
  3. ja mam 11 generację, 5.4v3 triton wiesz... w dobie, gdy xc90 potrafi wessać 18l/100km to takie 16l gazu na trasie czy 23 w mieście jakoś specjalnie nie powala silnik fajny, choć warto zajrzeć na youtube i popatrzeć, jak go utrzymywać w dobrej formie, diagnozować i - oczywiście - naprawiać od kiedy zacząłem sam grzebać, od razu mniej usterek - polscy mechanicy nie grzeszą chęcią do nauki w tym zakresie - wystarczy im, jak ogarniają padaki z Rzeszy, bo to 102% rynku. ostatnio specjalista od alternatorów urwał mi plastikową wtyczkę z kablami, bo przecież zwolnić blokadę za pom
  4. ten torx to do śrubki mocującej zawór w silniku, musi być długi, najlepiej taki śrubokrętowy - nie chcesz chyba, żeby do środka wpadł ci jakiś torxowy bit ? po wymianie zaworów od razu zmieniłbym filtr oleju i olej w silniku, żeby te zawory żadnego syfu nie zassały zrobiłem to, bo ja wiem, może we wrześniu lub w październiku, więc w miarę na świeżo
  5. raczej nie zacznie, bo olej rozprowadzany jest od prawej strony, jak staniesz przed maską i od niego klekot się bierze moim zdaniem kup dwa vct ORAZ dwa takie kapturki, które na 200% zniszczysz próbując je wyciągnąć. plus torx chyba 27 o przyzwoitej długości (dłuższy niż 10cm) ale to będę mógł sprawdzić w sobotę, bo zostawiłem skrzynkę narzędziową
  6. zawór sterujący, po jednym na każdy bok V ma w sobie sprężynkę, która lubi po iluśtam tysiącach skurczów się poddać
  7. bardzo niedobrze. jest kilka możliwości poszukaj na youtube "ford tech makuloco" i jego serię filmów o 11 generacji efek u mnie dwa razy padł vct solenoid - jeden na samym początku wyprawy do Mongolii, wymienił mi to serwis w Moskwie, a potem, jakieś 18tys km później zaczął znowu klekotać, więc wymieniłem sam oba. jak ręką odjął. generalnie warto wymienić, bo ten silnik zależy w bardzo dużej mierze od przepływu oleju i jak będziesz to ignorować, to w końcu możesz mieć sporo części zamiennych dla mnie ? skąd jesteś?
  8. czy ten klekot pojawia się raz na jakiś czas? np ruszasz i wszystko ładnie śmiga, aż po jakichś światłach klekocze jakby ci 3 gary nie chodziły, po przegazowaniu wraca do normy?
  9. no dobra, rzadko tu wpadam ostatnio, ale mierzyłem się z klekotem i to dwa razy, silnik triton 5.4 3v jakieś kody wyskakują? check engine świeci? gaz masz?
  10. hehe, Kuba, rozwaliłeś system i ustawiłeś mi wieczór :)
  11. eori to taki nip dla cła jak ściągasz na firmę,.to musisz mieć ? kiedy planujesz ściągać graty?
  12. zapraszam wszystkich zainteresowanych do odwiedzenia mojej strony volen.pl to blog, na którym obecnie opisuję swoją wyprawę Pchełką (F150) na wschód, może kogoś zainteresują przygody ;) Pchełka jest, prócz mojego kolegi, Pawła, równoprawną uczestniczką wyprawy: słuchamy jej szczebiotu i powarkiwania, lejemy olej na znużone serducho lub łatamy jakieś części PS. jeśli komuś się spodoba, proszę o udostępnienie wpisu na fb :) pozdrawiam :)
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.