Jump to content

volen

Members
  • Content Count

    80
  • Joined

  • Last visited

About volen

  • Rank
    Klubowicz

Contact

  • AIM
    323673723

Profile Information

  • Location
    Gdynia

Recent Profile Visitors

208 profile views
  1. ten torx to do śrubki mocującej zawór w silniku, musi być długi, najlepiej taki śrubokrętowy - nie chcesz chyba, żeby do środka wpadł ci jakiś torxowy bit 😉 po wymianie zaworów od razu zmieniłbym filtr oleju i olej w silniku, żeby te zawory żadnego syfu nie zassały zrobiłem to, bo ja wiem, może we wrześniu lub w październiku, więc w miarę na świeżo
  2. raczej nie zacznie, bo olej rozprowadzany jest od prawej strony, jak staniesz przed maską i od niego klekot się bierze moim zdaniem kup dwa vct ORAZ dwa takie kapturki, które na 200% zniszczysz próbując je wyciągnąć. plus torx chyba 27 o przyzwoitej długości (dłuższy niż 10cm) ale to będę mógł sprawdzić w sobotę, bo zostawiłem skrzynkę narzędziową
  3. zawór sterujący, po jednym na każdy bok V ma w sobie sprężynkę, która lubi po iluśtam tysiącach skurczów się poddać
  4. bardzo niedobrze. jest kilka możliwości poszukaj na youtube "ford tech makuloco" i jego serię filmów o 11 generacji efek u mnie dwa razy padł vct solenoid - jeden na samym początku wyprawy do Mongolii, wymienił mi to serwis w Moskwie, a potem, jakieś 18tys km później zaczął znowu klekotać, więc wymieniłem sam oba. jak ręką odjął. generalnie warto wymienić, bo ten silnik zależy w bardzo dużej mierze od przepływu oleju i jak będziesz to ignorować, to w końcu możesz mieć sporo części zamiennych dla mnie 😉 skąd jesteś?
  5. czy ten klekot pojawia się raz na jakiś czas? np ruszasz i wszystko ładnie śmiga, aż po jakichś światłach klekocze jakby ci 3 gary nie chodziły, po przegazowaniu wraca do normy?
  6. no dobra, rzadko tu wpadam ostatnio, ale mierzyłem się z klekotem i to dwa razy, silnik triton 5.4 3v jakieś kody wyskakują? check engine świeci? gaz masz?
  7. volen

    Ford Ranger Raptor

    hehe, Kuba, rozwaliłeś system i ustawiłeś mi wieczór :)
  8. eori to taki nip dla cła jak ściągasz na firmę,.to musisz mieć 😉 kiedy planujesz ściągać graty?
  9. zapraszam wszystkich zainteresowanych do odwiedzenia mojej strony volen.pl to blog, na którym obecnie opisuję swoją wyprawę Pchełką (F150) na wschód, może kogoś zainteresują przygody ;) Pchełka jest, prócz mojego kolegi, Pawła, równoprawną uczestniczką wyprawy: słuchamy jej szczebiotu i powarkiwania, lejemy olej na znużone serducho lub łatamy jakieś części PS. jeśli komuś się spodoba, proszę o udostępnienie wpisu na fb :) pozdrawiam :)
  10. volen

    Ford f150 v8

    Niestety nic o radiach nie wiem, temat jeszcze przede mną ;)
  11. Po wymianie rozrządu Pchełka jeździ prawie spoko. Jak się bujam do Casto koło obwodnicy, czyli jak rozgrzeję trochę silnik na mieście, potem przegazuję go na 120-140km/h na samej obwodnicy, to jak zjeżdżam na parking, na zakręcie, potrafi zdechnąć. Coś tam pocharkocze, pofaluje i zdycha. Tak samo, gdy na ciepłym silniku ostrożnie cofam dupką w wolne miejsce. Dużo częściej dzieje się tak na gazie niż na benzynie. No wstyd, Panie i poruta. Kolega podpowiedział, że to może być winą zepsutych/uszkodzonych sond lamba, bo to od nich zależy skład mieszanki, jaką dostaje silnik i może za bogato, czy zbyt ubogo na wolnych obrotach dostaje. Coś, ktoś? [ Dodano: 2018-02-19, 15:23 ] lambdy wymieniłem, takoż i filtr paliwa, jest trochę lepiej, przynajmniej jeśli chodzi o benzynę. na gazie dalej trup, nieboszczyk :-/
  12. volen

    Ford f150 v8

    cześć :) - jeśli chodzi o części, to biorę albo ze Stanów, albo z Elcaparts. - jeśli chodzi o serwis, to niech ich wszystkich szlag trafi, przynajmniej jeśli chodzi o Trójmiasto :-/ Sprawy proste, mechaniczne (zawieszenie, wydech itp) to Ci każdy dobry warsztat ogarnie, ale jeśli chodzi o sprawy made in usa, to tylko internet...
  13. tą firmą to byś mógł się podzielić na forum :)
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.