mbluk Posted September 9, 2008 Report Share Posted September 9, 2008 tak ma wyglądać nowy hilux http://www.netcarshow.com/toyota/2009-hilux/ :lol: Quote TOYOTA HILUX 09 Link to comment Share on other sites More sharing options...
abok Posted September 10, 2008 Report Share Posted September 10, 2008 Nie mialem duzo kontaktu z hiluxem jak dotąd, ale na moje oko wyglada, że z zewnzatrz zmienili tylko troche grill i zderzak. Quote Nissan Navara DC 2008 Natryskowe powłoki ochronne przestrzeni ładunkowych pickup - najtrwalsze na świecie !!! www.speedliner.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacoblack Posted September 12, 2008 Report Share Posted September 12, 2008 Zamiarem designerów TOYOTY było chyba upodobnienie Hiluxa do amerykańskiej siostry Tacomy... :-P http://wikicars.org/en/Image:Tacoma.jpg Quote TOYOTA HILUX 2,5 D4D SR5 4X4 2006 Cześć [you] ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted November 4, 2009 Report Share Posted November 4, 2009 Sorki... ale nie mogłem się powstrzymać :kasztan: :kasztan: :kasztan: :kasztan: :kasztan: :kasztan: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drug Posted November 5, 2009 Report Share Posted November 5, 2009 Sorki... ale nie mogłem się powstrzymać :kasztan: :kasztan: :kasztan: :kasztan: :kasztan: :kasztan: Obrazek Na pace się nie zmieściła? :-P Quote Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktomek Posted January 5, 2010 Report Share Posted January 5, 2010 Zamiarem designerów TOYOTY było chyba upodobnienie Hiluxa do amerykańskiej siostry TacomyTak jakoś strasznie bardzo sie nie upodobniła, ale np mnie się ten chrom nad atrapą baaardzo podoba. Być może dlatego, że podobnie wyglądają hamerykańscy kuzyni :-P Quote Hilux 3.0 '09 +2" Snorkel, osłony Asfir, konsola CB, WA-27, BFG MT, osłony reflektorów Grand Cherokkee 4.7 V8 '99 - OFF-ROAD Commander 3.0CRD '07 - BOULEVARD Link to comment Share on other sites More sharing options...
mudder Posted January 5, 2010 Report Share Posted January 5, 2010 Sorki... ale nie mogłem się powstrzymać :kasztan: :kasztan: :kasztan: :kasztan: :kasztan: :kasztan: Obrazek Na pace się nie zmieściła? :-P no jak się miała zmieściś jak tam paka mniejsza od mojej zapasówki :mrgreen: Quote Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Link to comment Share on other sites More sharing options...
drug Posted January 5, 2010 Report Share Posted January 5, 2010 no jak się miała zmieściś jak tam paka mniejsza od mojej zapasówki No niby tak, ale nie ma wiekszego problemu w znalezieniu miejsca parkingowego w zatłoczonym mieście, a my mamy, bo jak sie zmiescimy na szerokosc to z kolei dupa wystaje... :twisted: ale ja mieszkam poza miastem i nie mam takich problemów. Quote Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktomek Posted January 5, 2010 Report Share Posted January 5, 2010 tacoma to amerykanski hilux ..................... wiec to siastra i owszem ale blizniaczka Ale chyba chowana na sterydach, bo taka jakaś rozrośnięta :lol: Quote Hilux 3.0 '09 +2" Snorkel, osłony Asfir, konsola CB, WA-27, BFG MT, osłony reflektorów Grand Cherokkee 4.7 V8 '99 - OFF-ROAD Commander 3.0CRD '07 - BOULEVARD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moo Moo Ram Posted January 6, 2010 Report Share Posted January 6, 2010 Prawie jak Tacoma, ale z wyglądu bardziej mi się podoba Tacoma. Quote Voytek Na asfalt - 2005 Ram 1500, Quad Cab, Hemi 5.7L, 4x4, Nitto Terra Grappler W teren - 1996 Cherokee, 2-drz, 4.0L, Manual, NP231, Lift RE 5,5", 33"Nitto Mud Grappler Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 Zamiarem designerów TOYOTY było chyba upodobnienie Hiluxa do amerykańskiej siostry Tacomytacoma to amerykanski hilux - podobnie jak frontier to navara czy d22 - wiec to siastra i owszem ale blizniaczka ;-) Ojjj chyba jednak nie. Co mi się zdaje , że to nie odpowiednik amerykański, Tacoma jest chyba większa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drug Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 Ojjj chyba jednak nie. Co mi się zdaje , że to nie odpowiednik amerykański, Tacoma jest chyba większa. Ostatnio podziwiałem taką fajnie zrobioną w Jankach i jestem przekonany, że była większa... no chyba, że to złudzenie optyczne :-/ Quote Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Link to comment Share on other sites More sharing options...
mudder Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 kiedyś miałem okazję przejechać się nowym hiluxem w topowej wersji ale z silnikiem o mocy coś ok. 90KM MASAKRA :lol2: wiem że teraz robią mocniejsze te silniki, ale niestety nadal mulaste, cóż z tego że mają prawie 200KM jak moment obrotowy na poziomie osobówki siek: Quote Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Link to comment Share on other sites More sharing options...
mudder Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 343Nm to raczej mało jak na 3 litrowy silnik Quote Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Link to comment Share on other sites More sharing options...
drug Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 343Nm to raczej mało jak na 3 litrowy silnik To bardzo mało, ja w Fordzie Mondeo 2.0 TDCI miałem 330Nm. Quote Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktomek Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 To bardzo mało, ja w Fordzie Mondeo 2.0 TDCI miałem 330Nm. To prawda, rewelacji nie ma, ale nie jest to wyścigówka, tylko samochód do pracy. Kosztem mniejszego wysilenia zwiększa się trwałość napędu. Quote Hilux 3.0 '09 +2" Snorkel, osłony Asfir, konsola CB, WA-27, BFG MT, osłony reflektorów Grand Cherokkee 4.7 V8 '99 - OFF-ROAD Commander 3.0CRD '07 - BOULEVARD Link to comment Share on other sites More sharing options...
drug Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 To prawda, rewelacji nie ma, ale nie jest to wyścigówka, tylko samochód do pracy. Kosztem mniejszego wysilenia zwiększa się trwałość napędu. Z drugiej strony w srednim pickupie nie potrzebne jest wiecej, a tym bardziej jesli ktoś swiadomie kupuje takie auto. Tyle, że ty go liftujesz, chcesz zakładac snorkel i paplac w terenie, wiec o mniejszym wysilaniu i zwiekszeniu trwalosci mowy nie ma. No zawsze możesz go doposarzyć... ale to kosztuje majątek... Quote Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Link to comment Share on other sites More sharing options...
mudder Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 To bardzo mało, ja w Fordzie Mondeo 2.0 TDCI miałem 330Nm. To prawda, rewelacji nie ma, ale nie jest to wyścigówka, tylko samochód do pracy. Kosztem mniejszego wysilenia zwiększa się trwałość napędu. a można było zastosować jakiegoś większego diesla i nie trzeba by było odmawiać sobie przyjemności z jazdy i mieć auto do pracy(bez wysilonej jednostki napędowej). Właśnie dlatego wybrałem fullsize pozatym mogli zastosować chociażby v6 w dieslu że o małej v8 nie wspomnę Quote Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Link to comment Share on other sites More sharing options...
drug Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 Słuchajcie, każdy wybiera wg. własnych potrzeb... Quote Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Link to comment Share on other sites More sharing options...
japacz Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 Ja myślę, że różnica w mocach między europejskimi (japońskimi) pickupami, a samochodami z za oceanu bierze się z co najmniej kilku powodów i na pewno nie chodzi tu o kwestie technologiczne. 1. Różnica w cenie paliw między Europą, a USA. 2. Kwestie ekologiczno/podatkowo/prawne. 3. Możliwości ciągnięcia przyczepy/naczepy. I myślę, że jeśli chodzi o moc właśnie ta ostatnia kwestia jest dość istotna. Zapewne wiecie, że w większości stanów już najniższa kategoria prawa jazdy pozwala prowadzić pojazd/zestaw o DMC prawie 12 ton (26000 funtów), gdzie masa przyczepy może dochodzić do 4,5 tony (10000 funtów)! To masy będące poza zasięgiem jakiegokolwiek europejskiego pickupa. Bo i "zwykłe" europejskie prawo jazdy nie zezwala na prowadzenie tak ciężkich zestawów. Moim zdaniem "słabość" silnikowa europejskich pickupów wynika właśnie bardziej z przepisów niż możliwości technicznych producentów. Quote Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mudder Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 Ja myślę, że różnica w mocach między europejskimi (japońskimi) pickupami, a samochodami z za oceanu bierze się z co najmniej kilku powodów i na pewno nie chodzi tu o kwestie technologiczne.1. Różnica w cenie paliw między Europą, a USA. 2. Kwestie ekologiczno/podatkowo/prawne. 3. Możliwości ciągnięcia przyczepy/naczepy. I myślę, że jeśli chodzi o moc właśnie ta ostatnia kwestia jest dość istotna. Zapewne wiecie, że w większości stanów już najniższa kategoria prawa jazdy pozwala prowadzić pojazd/zestaw o DMC prawie 12 ton (26000 funtów), gdzie masa przyczepy może dochodzić do 4,5 tony (10000 funtów)! To masy będące poza zasięgiem jakiegokolwiek europejskiego pickupa. Bo i "zwykłe" europejskie prawo jazdy nie zezwala na prowadzenie tak ciężkich zestawów. Moim zdaniem "słabość" silnikowa europejskich pickupów wynika właśnie bardziej z przepisów niż możliwości technicznych producentów. A mnie się wydaję że niestety w europie głównym powodem stosowania tak małych sliników jest kwestia ekonomiczna, ale żałuje że nie robi się tak jak kiedyś wersji limitowanych z większymi silnikami lub że nie można zamówić aut oferowanych na innych rynkach Quote Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Link to comment Share on other sites More sharing options...
drug Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 A mnie znowu się wydaje, że prawda leży po środku... :-P Quote Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Link to comment Share on other sites More sharing options...
mudder Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 A mnie znowu się wydaje, że prawda leży po środku... :-P z racją jest jak z doopą każdy ma swoją :mrgreen: Quote Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Link to comment Share on other sites More sharing options...
drug Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 z racją jest jak z doopą każdy ma swoją :-D :-D :-D ... znowu bym się opluł...buahahaha Quote Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Link to comment Share on other sites More sharing options...
japacz Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 Panowie, rozczulacie się nad trzylitrowym dieslem Toyoty, a tym czasem największym (i jedynym) silnikiem w obsługującym tegoroczny Dakar Szmelcwagenie Amaroku jest dwulitrowy TDI... Niby jest 163 konie i 400 niutonometrów ale dwa litry?!? Ekologia, moda, downsizing, plastik, fantastik... tfu! :evil: Obym nie dożył czasów, kiedy w nazwie ram 1500 czy Ford F-650 cyfra będzie oznaczać pojemność silnika... :szub: Quote Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.