Jump to content

Hilux 2009


mbluk
 Share

Recommended Posts

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nie mialem duzo kontaktu z hiluxem jak dotąd, ale na moje oko wyglada, że z zewnzatrz zmienili tylko troche grill i zderzak.

Nissan Navara DC 2008

 

Natryskowe powłoki ochronne przestrzeni ładunkowych pickup - najtrwalsze na świecie !!!

www.speedliner.pl

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 month later...
Zamiarem designerów TOYOTY było chyba upodobnienie Hiluxa do amerykańskiej siostry Tacomy
Tak jakoś strasznie bardzo sie nie upodobniła, ale np mnie się ten chrom nad atrapą baaardzo podoba. Być może dlatego, że podobnie wyglądają hamerykańscy kuzyni :-P

Hilux 3.0 '09 +2" Snorkel, osłony Asfir, konsola CB, WA-27, BFG MT, osłony reflektorów

Grand Cherokkee 4.7 V8 '99 - OFF-ROAD

Commander 3.0CRD '07 - BOULEVARD

Link to comment
Share on other sites

Sorki... ale nie mogłem się powstrzymać

:kasztan: :kasztan: :kasztan: :kasztan: :kasztan: :kasztan:

 

Obrazek

Na pace się nie zmieściła? :-P

no jak się miała zmieściś jak tam paka mniejsza od mojej zapasówki :mrgreen:

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

no jak się miała zmieściś jak tam paka mniejsza od mojej zapasówki

No niby tak, ale nie ma wiekszego problemu w znalezieniu miejsca parkingowego w zatłoczonym mieście, a my mamy, bo jak sie zmiescimy na szerokosc to z kolei dupa wystaje... :twisted: ale ja mieszkam poza miastem i nie mam takich problemów.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Link to comment
Share on other sites

tacoma to amerykanski hilux ..................... wiec to siastra i owszem ale blizniaczka
Ale chyba chowana na sterydach, bo taka jakaś rozrośnięta :lol:

Hilux 3.0 '09 +2" Snorkel, osłony Asfir, konsola CB, WA-27, BFG MT, osłony reflektorów

Grand Cherokkee 4.7 V8 '99 - OFF-ROAD

Commander 3.0CRD '07 - BOULEVARD

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous
Zamiarem designerów TOYOTY było chyba upodobnienie Hiluxa do amerykańskiej siostry Tacomy
tacoma to amerykanski hilux - podobnie jak frontier to navara czy d22 - wiec to siastra i owszem ale blizniaczka ;-)

Ojjj chyba jednak nie. Co mi się zdaje , że to nie odpowiednik amerykański, Tacoma jest chyba większa.

Link to comment
Share on other sites

Ojjj chyba jednak nie. Co mi się zdaje , że to nie odpowiednik amerykański, Tacoma jest chyba większa.

Ostatnio podziwiałem taką fajnie zrobioną w Jankach i jestem przekonany, że była większa... no chyba, że to złudzenie optyczne :-/

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Link to comment
Share on other sites

kiedyś miałem okazję przejechać się nowym hiluxem w topowej wersji ale z silnikiem o mocy coś ok. 90KM MASAKRA :lol2: wiem że teraz robią mocniejsze te silniki, ale niestety nadal mulaste, cóż z tego że mają prawie 200KM jak moment obrotowy na poziomie osobówki siek:

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

To bardzo mało, ja w Fordzie Mondeo 2.0 TDCI miałem 330Nm.

To prawda, rewelacji nie ma, ale nie jest to wyścigówka, tylko samochód do pracy.

Kosztem mniejszego wysilenia zwiększa się trwałość napędu.

Hilux 3.0 '09 +2" Snorkel, osłony Asfir, konsola CB, WA-27, BFG MT, osłony reflektorów

Grand Cherokkee 4.7 V8 '99 - OFF-ROAD

Commander 3.0CRD '07 - BOULEVARD

Link to comment
Share on other sites

To prawda, rewelacji nie ma, ale nie jest to wyścigówka, tylko samochód do pracy.

Kosztem mniejszego wysilenia zwiększa się trwałość napędu.

Z drugiej strony w srednim pickupie nie potrzebne jest wiecej, a tym bardziej jesli ktoś swiadomie kupuje takie auto. Tyle, że ty go liftujesz, chcesz zakładac snorkel i paplac w terenie, wiec o mniejszym wysilaniu i zwiekszeniu trwalosci mowy nie ma. No zawsze możesz go doposarzyć... ale to kosztuje majątek...

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Link to comment
Share on other sites

To bardzo mało, ja w Fordzie Mondeo 2.0 TDCI miałem 330Nm.

To prawda, rewelacji nie ma, ale nie jest to wyścigówka, tylko samochód do pracy.

Kosztem mniejszego wysilenia zwiększa się trwałość napędu.

a można było zastosować jakiegoś większego diesla i nie trzeba by było odmawiać sobie przyjemności z jazdy i mieć auto do pracy(bez wysilonej jednostki napędowej). Właśnie dlatego wybrałem fullsize pozatym mogli zastosować chociażby v6 w dieslu że o małej v8 nie wspomnę

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Ja myślę, że różnica w mocach między europejskimi (japońskimi) pickupami, a samochodami z za oceanu bierze się z co najmniej kilku powodów i na pewno nie chodzi tu o kwestie technologiczne.

1. Różnica w cenie paliw między Europą, a USA.

2. Kwestie ekologiczno/podatkowo/prawne.

3. Możliwości ciągnięcia przyczepy/naczepy.

I myślę, że jeśli chodzi o moc właśnie ta ostatnia kwestia jest dość istotna. Zapewne wiecie, że w większości stanów już najniższa kategoria prawa jazdy pozwala prowadzić pojazd/zestaw o DMC prawie 12 ton (26000 funtów), gdzie masa przyczepy może dochodzić do 4,5 tony (10000 funtów)! To masy będące poza zasięgiem jakiegokolwiek europejskiego pickupa. Bo i "zwykłe" europejskie prawo jazdy nie zezwala na prowadzenie tak ciężkich zestawów. Moim zdaniem "słabość" silnikowa europejskich pickupów wynika właśnie bardziej z przepisów niż możliwości technicznych producentów.

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Link to comment
Share on other sites

Ja myślę, że różnica w mocach między europejskimi (japońskimi) pickupami, a samochodami z za oceanu bierze się z co najmniej kilku powodów i na pewno nie chodzi tu o kwestie technologiczne.

1. Różnica w cenie paliw między Europą, a USA.

2. Kwestie ekologiczno/podatkowo/prawne.

3. Możliwości ciągnięcia przyczepy/naczepy.

I myślę, że jeśli chodzi o moc właśnie ta ostatnia kwestia jest dość istotna. Zapewne wiecie, że w większości stanów już najniższa kategoria prawa jazdy pozwala prowadzić pojazd/zestaw o DMC prawie 12 ton (26000 funtów), gdzie masa przyczepy może dochodzić do 4,5 tony (10000 funtów)! To masy będące poza zasięgiem jakiegokolwiek europejskiego pickupa. Bo i "zwykłe" europejskie prawo jazdy nie zezwala na prowadzenie tak ciężkich zestawów. Moim zdaniem "słabość" silnikowa europejskich pickupów wynika właśnie bardziej z przepisów niż możliwości technicznych producentów.

A mnie się wydaję że niestety w europie głównym powodem stosowania tak małych sliników jest kwestia ekonomiczna, ale żałuje że nie robi się tak jak kiedyś wersji limitowanych z większymi silnikami lub że nie można zamówić aut oferowanych na innych rynkach

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

A mnie znowu się wydaje, że prawda leży po środku... :-P

z racją jest jak z doopą każdy ma swoją :mrgreen:

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Panowie, rozczulacie się nad trzylitrowym dieslem Toyoty, a tym czasem największym (i jedynym) silnikiem w obsługującym tegoroczny Dakar Szmelcwagenie Amaroku jest dwulitrowy TDI... Niby jest 163 konie i 400 niutonometrów ale dwa litry?!?

Ekologia, moda, downsizing, plastik, fantastik... tfu! :evil: Obym nie dożył czasów, kiedy w nazwie ram 1500 czy Ford F-650 cyfra będzie oznaczać pojemność silnika...

:szub:

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.