drug Opublikowano 17 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Wspólnie z Bodano zdecydowaliśmy się zakupić produkt firmy Bully Dog do zmian map silnika naszych Hemików. Triple Dog doszedł do nas jakieś dwa tygodnie temu. Najpierw testował go Bodano w swoim Hemi z 2006r., ale o jego wrażeniach nie będe się rozpisywał, bo on sam to może zrobić. W każdym razie nie udało mu się popsuć Bully Doga :kasztan: . Ja po podpięciu sprzętu wprowadziłem marke, silnik i rocznik i zacząłem wprowadzać zmiany. Najpierw skonfigurowałem 4 główne wskaźniki, które chciałem mieć na pierwszym planie i tak były to temp. skrzyni, temp. dolotu, temp. płynu chłodzącego i obroty silnika. Możliwe tez są temperatury spalin, prędkość. Dane można oglądać w systemie US lub metrycznym. Potem zacząłem bawić się ustawieniami skrzyni biegów. Pozmieniałem obroty graniczne zmiany biegów oraz obroty maksymalne na biegu N i P. Teraz Hemik zamiast zmieniać biegi przy 5600rpm ma nastawione zmianę przy max. obrotach 6500rpm. Można te wartości oczywiście również zmniejszyć. Następnie wprowadziłem mapę silnika dla benzyny "wysokooktanowej" czyli 91okt.+ czyli w naszych warunkach jest to i tak najlepszy program, bo nasze benzyny zaczynają się i tak od 95okt. Potem zdjąłem blokadę prędkości. Ustawiłem alarmy temperatur granicznych poszczególnych czujników, wprowadziłem rozmiar kół styl jazdy, zacząłem się bawić całą resztą mnogością funkcji... Po czym zapisałem wszystko na kompie auta i w drogę. Nooo , Panowie i Panie ... efekt mnie nie powalił :kasztan: ... ale nie żałuję. Hemik jest wyraźnie żwawszy, nie leni się, ma chęć jechać. Wzrost mocy jest zauważalny i myślę, że może to być ok. 30KM tak jak przewiduje producent, niemniej jednak przy tej masie nie można oczekiwać cudów. Dźwięk auta się zmienił, silnik pracuje bardziej gładko i lepiej reaguje na gaz. Blokada predkości jest zdjęta i jak na razie udało mi się go rozbujać do 210km/h. Co najważniejsze, skrzynia pracuje bardziej kulturalnie, a jak trzeba to kręci się na wysokie obroty, ale do 6500 nie dochodzi, bynajmniej u mnie, bo u Bodano kręci na maxa, ale Bodano ma talent :mrgreen: W Bully Dogu najbardziej cenię sobie dokładne informacje co w danej chwili dzieje się w silniku i skrzyni, oraz to polepszenie dynamiki silnika i kultury pracy skrzyni. Ponadto przydatne są funkcje dodatkowe jak wyłączanie speedlimitera czy gogu pasów lub klaksonu przy zamykaniu, ale również jest funkcja nauczyciela ekonomicznej jazdy. Podsumowując, nie żałuję, że kupiłem, ale właściciele diesela będą mieli mega frajdę z tego gadźetu, bo można w 5.9CTD podnieść moc o 120KM, co w Hemiku da nam tylko SC. Urządzenie dedykowane jest do wielu marek i rodzajów silnika. Kliknij TUTAJ po więcej informacji. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jonko Opublikowano 17 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 drug, wspominałeś o rozmiarze kół, czy w tym programatorze można skalibrować prędkościomierz? W najbliższym czasie mam zamiar zmienić koła na całkiem inny rozmiar a przekłamanie wskaźnika prędkości to aż 15%. Poza tym bardzo fajnie opisałeś produkt i na pewno wezmę pod uwagę zakup takiego programatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mercg Opublikowano 17 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 dla przypomnienia : 87 oktan w usa jest odpowiednikiem 91 w Europie (MON 82.5 ) 89 oktan w usa jest odpowiednikiem 95 w Europie (MON 85 ) 93 oktan w usa jest odpowiednikiem 98 w Europie (MON 88 ) ;-) Cytuj dodge"caravan" :-) 1500/Hemi 04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodano Opublikowano 17 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 drug, wspominałeś o rozmiarze kół, czy w tym programatorze można skalibrować prędkościomierz? Jak najbardziej mozna :-) :-) Kolega Drug opisał chyba wszystko, więc od siebie tylko dodam ze naprawdo warto kupic to urządzenie. Ja ustawiłem wszystko na maxa i kombinuje jeszcze jak to urządzenie oszukac :-P Zrebaków napewno przybyło bo czuc, no i po wcisnieciu pedału gazu w podłogę wyciąga każdy bieg do 6500rpm :d2: Ale i tak dalej uważam ze ten wóz drabiniasty nie jedzie.... Cytuj Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją wcale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 18 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 drug, wspominałeś o rozmiarze kół, czy w tym programatorze można skalibrować prędkościomierz? Oczywiśie, że tak, podajesz rozmiar kół i gotowe :-D Są też fajne funkcje perfomance testing, czyli przyspieszenie do setki, na 1/4 mili, mapa przyspieszen, hamowan, predkości na odcinku drogi i wiele wiele innych. Polecam, bo warto!!! mercg, dzięki za to info o oktanach, bo tego akurat nie wiedziałem... ;-) Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 18 Czerwca 2010 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 w jaki sposób zakupiliście to cudo i ile kosztowała przesyłka :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 18 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Ja mam możliwość zakupu wszystkiego w US poprzez swojego kumpla który mieszka w Pensylwanii, a przesyłka samego Bully Doga to groszowe sprawy, bo urządzenie waży tyle co paczka zapałek i mieści się w paczce po papierosach. Dokładnie kosztów nie podam, bo BD przyszedł wraz z innymi częściami do Rama. Myślę, że nie więcej niż 20$. Paczka przyszła na adres i nie płaciliśmy cła od niej. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Zastanawiam się czy z 2 generacją można coś fajnego zrobić. Blacksmoke, ty tu jesteś spec o 2nd gen. Wiesz coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacksmoke Opublikowano 18 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Do benzyny w 2gen możliwe są tylko takie opcję :mrgreen: Performance computer Mopar 94 95 ALL P5249548 Performance computer Mopar 96 All P4876133 Performance computer Mopar 97 Federal P4876473 Performance computer Mopar 97 Cali P4876471 Performance computer Mopar 99 Federal P5007131 Performance computer Mopar 99 Cali P5007132 Performance computer Mopar 00 Federal P5007211 Performance computer Mopar 00 cali P5007212 Computer Chip Jet Stage 1 97 to 02 90013 Computer Chip Jet Stage 2 97 to 02 90013S Engine management Roe Racing Roe Racing controller 180 Degree T stat NAPA Weirstat #613080 Offset Camshaft Keys Mopar P5249600 Camshaft Mopar P4876060 Camshaft Crower Idle to 5000K 84565 Camshaft Crower 1000 to 5700 84566 Camshaft Crower custom V10 grind 00060 Camshaft Comp Cams 800 to 5000 98-315-10 Camshaft Comp Cams 1200 to 5200 98-325-10 Camshaft KRC 218/224 Roller Rockers Crower 1.6 ratio 73657K Roller Rockers Crower 1.7 ratio 73659K Forged Pistons Ross 94 to 02 Throttle Body Fastman 52mm Throttle Body Fastman 53mm Throttle Body KRC Throttle Body Magnum performance Air Filter K&N 94-02 #33-2058 Cold Air intake K&N 57-1507 Intake Manifold KRC Headers PPH Headers JBA 97-02 #1950S Headers Mopar 94-95 ALL P5249763 Headers Mopar 96-02 Cali P5249966 Headers Mopar 96-02 Federal P5249967 Headers Gibson ALL GP304 Cat back Gibson 94-02 Side Ext Cab, Short bed 316511 Cat back Gibson 96-02 Side Ext Cab, Long bed 316570 Cat back Gibson 94-02 Side Reg Long bed 316510 Cat back Gibson 96-02 Split Rear 6503 Cat back Mopar 96-97 Cali Long bed P4876276 Cat back Mopar 94-02 Federal Long bed P5249764 Cat back Mopar 98-02 Cali Long Bed P4876849 Cat Back Magnalow 98-02 15616 Supercharger Paxton Novi 2000 94 to 01 Boost/Nittous timing box MSD 94 to 02 # 8962 Nitrous Nitrous Express 100-250 Horse #20234 High perfomance Plug wires Mopar 94-02 P4876434 High perfomance Plug wires Taylor 94-02 74x73 Cytuj 00' Chevrolet Silverado 5.3 V8 4x4 LT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacksmoke Opublikowano 18 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 BWT... Wszystkie części pasują do V10 więc bull do roboty. :lol: Cytuj 00' Chevrolet Silverado 5.3 V8 4x4 LT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 19 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 do efa tez mozna takie cos podpiac? 5.9L Cummins ‘03-’07 2500 5.9L Cummins ‘03-’07 3500 6.7L Cummins ‘07-’09 2500 6.7L Cummins ‘07-’09 3500 6.7L Cummins ‘07-’09 4500 6.7L Cummins ‘07-’09 5500 Ram DIESEL applications INSTALLATION 5 chevrolet/gmc 6.6L Duramax ’06-’09 2500 6.6L Duramax ’06-’09 3500 Express 6.6L Duramax ’06-’09 2500 6.6L Duramax ’06-’09 3500 Savanna h 6.6L Duramax ’01-’09 2500 6.6L Duramax ’01-’09 3500 silverado 6.6L Duramax ’01-’09 2500 6.6L Duramax ’01-’09 3500 sierra 6.6L Duramax ’06-’09 4500 6.6L Duramax ’06-’09 5500 kodiak 6.6L Duramax ’06-’09 4500 6.6L Duramax ’06-’09 5500 to pkick ford 6.0L Power Stroke ’03-’07 6.4L Power Stroke ’08-’09 7.3L Power Stroke ’99-’03 7.3L Power Stroke ’99-’03 7.3L Power Stroke ’99-’03 7.3L Power Stroke ’99-’03 7.3L Power Stroke ’99-’03 f-250 6.0L Power Stroke ’03-’07 6.4L Power Stroke ’08-’09 f-350 6.0L Power Stroke ’03-’07 6.4L Power Stroke ’08-’09 f-450 6.0L Power Stroke ’03-’07 6.4L Power Stroke ’08-’09 f-550 e-250 6.0L Power Stroke ’03-’07 e-350 6.0L Power Stroke ’03-’09 e-450 6.0L Power Stroke ’03-’09 excursion 6.0L Power Stroke ’03-’06 Coming Soon Coming Soon Coming Soon Coming Soon Coming Soon INSTALLATION 6 chevrolet/gmc/cadillac express /Savanna h 5.3L V8 ‘03-’09 1500 5.3L V8 ‘03-’05 2500 6.0L V8 ‘03-’04 1500 6.0L V8 ‘03-’08 2500 6.0L V8 ‘03-’08 3500 8.1L V8 ‘01-’03 3500 4.8L V8 ‘03-’09 2500 4.8L V8 ‘04-’09 3500 ta hoe 5.3L V8 ‘00-’09 4.8L V8 ‘00-’09 sierra /silverado 5.3L V8 ‘99-’09 1500 8.1L V8 ‘01 1500 4.8L V8 ‘99-’09 1500 6.0L V8 ‘02-’07 Denali 6.0L V8 ‘07-’08 Vortec 6.0L V8 ‘99-’08 2500 6.2L V8 ‘07-’09 Denali 6.0L V8 ‘01-’07 Classic 5.3L V8 ‘99-’00 2500 8.1L V8 ‘01-’07 2500 yukon/suburban 5.3L V8 ‘00-’09 5.3L V8 ‘00-’09 XL 4.8L V8 ‘00-’09 6.2L V8 ‘07-’09 Denali XL 6.2L V8 ‘01-’06 XL 6.0L V8 ‘01-’06 Denali 6.0L V8 ‘00-’08 Suburban 6.0L V8 ‘01-’06 Denali XL 6.2L V8 ‘07-’09 Denali 6.0L V8 ‘01-’06 XL 8.1L V8 ‘01-’06 Suburban Esca lade 5.3L V8 ‘02-’05 6.0L V8 ‘02-’06 6.2L V8 ‘07-’09 ava lanche 5.3L V8 ‘02-’09 6.0L V8 ‘07-’08 8.1L V8 ‘02-’06 GAS applications INSTALLATION 7 5.7L V8 Hemi‘03-’08 1500 5.7L V8 Hemi‘03-’08 2500 5.7L V8 Hemi‘03-’08 3500 dodge ra m Ford/linco ln F-150 / E-150 4.6L V8 ‘04-’08 5.4L V8 ‘04-’08 F-250 / E-250 4.6L V8 ‘04-’05 5.4L V8 ‘04-’08 6.8L V10 ‘04-’08 F-350 / E-350 5.4L V8 ‘04-’08 6.8L V10 ‘04-’08 Motor home 5.4L V8 ‘04 6.8L V10 ‘04-’08 Excursion 5.4L V8 ‘04-’05 6.8L V10 ‘04-’05 Expedition 4.6L V8 ‘04-’05 5.4L V8‘05-’07 Explorer 4.6L V8 ‘07 5.4L V8‘05-’07 Mar k LT 5.4L V8‘05-’07 Mustang 4.0L V6 ‘07-’08 4.6L V8 ‘05-’08 F-450 / E-450 6.8L V10 ‘04-’08 F-550 / E-550 6.8L V10 ‘04-’08 nissan/infinityTitan 5.6L V8‘05-’09 Armada qx56 Pat hfinder Frontier Pat hfinder 5.6L V8‘05-’09 5.6L V8‘05-’09 5.6L V8‘08-’09 4.0L V6‘05-’09 4.0L V6‘05-’09 4.0L V6‘05-’09 Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodano Opublikowano 19 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 do efa tez mozna takie cos podpiac? - trzeba bedzie sie spotkac i to wyprobowac ;) Jedno urządzenie działa tylko i wyłącznie w jednym aucie (wczytuje nr Vin, robi kopie zapasową stockowych map i ustawien na karcie SD) Po podłączeniu Bully doga do innego auta blokuje sie,czym robi sią bezużyteczne. Trzeba w pierwszym aucie powrócić do ustawien stockowych i dopiero wtedy zwalnia sie Vin i urządzenie jest odblokowane. Cytuj Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją wcale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 30 Lipca 2010 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 przetestowane :twisted: , Ramik zrobił sie innym autem :shock: , reakcja na pedał gazu jest piorunująca, fakt że teraz mam go na felgach 17" dodatkowo zwiększa mu sprint do setki. rozpedzanie do 160 km/h trwa poprostu chwile. Szkoda tylko że wyświetlacz przypomina nieco wiekszą paczke zapałek. fajna jest opcja zmiany ogranicznika prędkości do 200 Mil na godznie :mrgreen: Panowie czy po wgraniu softa kierunkowskazy zaczeły wam chodzić wolniej ? bo mi tak jak w starym amerykańskim krążowniku :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 30 Lipca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 U mnie nie. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Jedno urządzenie działa tylko i wyłącznie w jednym aucie (wczytuje nr Vin, robi kopie zapasową stockowych map i ustawien na karcie SD) Po podłączeniu Bully doga do innego auta blokuje sie,czym robi sią bezużyteczne. Trzeba w pierwszym aucie powrócić do ustawien stockowych i dopiero wtedy zwalnia sie Vin i urządzenie jest odblokowane._________________ Heh, na 100% da się to w łatwy sposób obejść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 30 Lipca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Jedno urządzenie działa tylko i wyłącznie w jednym aucie (wczytuje nr Vin, robi kopie zapasową stockowych map i ustawien na karcie SD) Po podłączeniu Bully doga do innego auta blokuje sie,czym robi sią bezużyteczne. Trzeba w pierwszym aucie powrócić do ustawien stockowych i dopiero wtedy zwalnia sie Vin i urządzenie jest odblokowane._________________ Heh, na 100% da się to w łatwy sposób obejść. Bodano już działa w tym temacie :kasztan: Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wisien Opublikowano 26 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Ja własnie zakupiłem, nie mogę się doczekać przesyłki ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bugta Opublikowano 26 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 do efa tez mozna takie cos podpiac? - trzeba bedzie sie spotkac i to wyprobowac ;) Dla eFa znazłem coś takiego (dedykowane do deski F150): http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Ford-Gas-New-EDGE-Evolution-2005-F150-PROGRAMMER-15051-/380205656586?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item588605ea0a Po wejściu na stronę Bully Dog'a widzę że ten "Triple Dog" kosztuje 469,99$ chyba że tu jest mowa oczymś innym. Jeśli się mylę to dajcie linka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 Moim zdaniem nie wart jest on tej kasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 27 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 Moim zdaniem nie wart jest on tej kasy Oj, Paweł, bardzo nieładnie z Twoje strony. Wypowiadasz się krytycznie na temat urządzenia, którego prawdopodobnie na oczy nie widziałeś, a już napewno nie nmiałeś szansy użytkować. Ja mam Triple Doga w swoim Hemi i uważam, że warto. Opisałem jakie są moje wrażenia z użytkowania, więc nie będe się powtarzał, ale biorąc pod uwagę koszty prymitywnych chipów stosowanych u nas za sporo większe pieniądze to Triple Dog jest po prostu śmiesznie tani, a daje Ci nie tylko nową mapę ( tak jak nasze chipy), ale również szereg innych performance'owych funkcji. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Czemu nieładnie. Ja do tej pory nie zdawałem sobie sprawy, że to tyle kosztuje . Sądziełm że coś koło 200-300$. Piotrek, chodziło mi o to, że 500$ to moim zdaniem dużo jak na mozliwości jakie to daje.. Mogłem nie widzieć na oczy ale czytałem o jego możliwościach ... widziałem u Ciebie, ale moim zdaniem to to samo co obejżeć filmy prezentacyjne na YT , których jest sporo. A koszty prymitywnych czipów to już kompletne przegięcie :roll: . Uważam, że 500$ za kosteczke z ekranikiem to trochę za dużo. Gbyby była mozliwości głębokiej ingerencji w mapowanie parametrów silnika to ok. Daje Ci jak sam napisałem nową gotową mapę a nie możliwość ustawiania samodzielnie wszystkiego w zależności od tego jak zmodyfikujesz rozrząd , ukł wtryskowy czy przy instalacji SC itd. Sądzę, że za 500$ można silnikowi sprawić lepszą frajdę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 30 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Gbyby była mozliwości głębokiej ingerencji w mapowanie parametrów silnika to ok. Daje Ci jak sam napisałem nową gotową mapę a nie możliwość ustawiania samodzielnie wszystkiego w zależności od tego jak zmodyfikujesz rozrząd , ukł wtryskowy czy przy instalacji SC itd Możliwość głębokiej profesjonalnej ingerencji w silnik kosztuje dużo więcej nawet w takim raju performansowym jak US, tylko kto by to kupił? Zdecydowana większość ludzi, łącznie ze mną, woli gotowy produkt niż eksperymentować, a potem szukać speca, żeby powrócił do poprzedniego stanu. BD nie kosztuje 500$, bo jak dobrze poszukasz to znajdziesz za 400-420$ co daje ok 1300zł. Co kupisz za tą cenę u nas co by dało taki sam efekt i takie możliwości. Nie zapominaj, że BD daje ok 40KM w Hemi, ale w CTD daje do 130KM, a można go użyć również w autach na literę F ;-) i wielu innych, a polski chip kosztuje 2000-2500zł i jest wpinany pod maską i nie masz żadnego wpływu na jego działanie i żadnych dodatkowych funkcji. 40KM w Hemi wydaje się być śmiesznym osiągnięciem, ale elastyczność auta wyraźnie wzrosła, zdecydowanie lepiej się wkręca na obroty, no i przyspieszenie z 9.0 sekundy wzrosło do 8.3 do setki, a to sporo. Upieram się jednak przy twierdzeniu, że warto kupić to urządzenie.Powiedz mi co można zrobić lepszego za tą cenę dla silnika wolnossącego kiedy układ wydechowy i dolotowy mam już zmieniony? Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 40KM w Hemi, ale w CTD daje do 130KM Noooo...doładowany silnik to zupełnie inna bajka. Tutaj bezsprzecznie takie urządzenia mają swój sens, ale przy wolnossących nie ma wielkiej różnicy. Poczekajmy, aż pojawią sie silniki z wtryskiem bezpośrednim i ze zmiennymi fazami rozrządu. Wtedy to będzie zabawa z takim BD. Powiedz mi co można zrobić lepszego za tą cenę dla silnika wolnossącego kiedy układ wydechowy i dolotowy mam już zmieniony?_________________ MOże wymienić wałki rozrządu na ostrzejsze. Tylko, że w hemi są dwa a to chyba wyjdzie więcej z tego co wiem niż 450$. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 1 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 MOże wymienić wałki rozrządu na ostrzejsze. Tylko, że w hemi są dwa a to chyba wyjdzie więcej z tego co wiem niż 450$.Jak już rozbierasz silnik to wymieniasz raczej więcej niż tylko wałki. Z punktu ekonomicznego jest to po prostu nieopłacalne... Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Jak już rozbierasz silnik to wymieniasz raczej więcej niż tylko wałki. Z punktu ekonomicznego jest to po prostu nieopłacalne... No ale w sumie co jeszcze. Jeśli wałek nie jest zbyt agresywny to możesz pozostać przy seryjnym rozrządzie. Są tacy magicy, dla których wymiana wałka to kilka godzinek raptem. Ale zgadza się, jak już wymieniać wałek to warto by lepiej doinwestować silnik, przynajmniej przy naszych możliwościach i warunkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.