Jump to content

bugta

Klubowicz
  • Content Count

    179
  • Joined

  • Last visited

About bugta

  • Rank
    Klubowicz

Contact

  • AIM
    1234567

Profile Information

  • Location
    Olkusz
  • Auto
    to co kręci facetów
  1. bugta

    Siema

    Olkusz WITA !!!
  2. bugta

    Siema

    Olkusz WITA !!!
  3. bugta

    czesc

    Olkusz WITA !!!
  4. bugta

    Witam

    Olkusz WITA !!!
  5. bugta

    Witam

    Olkusz WITA !!!
  6. [ Dodano: 2013-02-07, 18:59 ] Po 10 miesiącach poszukiwań (3 warsztaty) co może być przyczyną stuków w zawieszeniu mojej eFki zagadkę rozwiązał pan który robił przegląd okresowy mojej eFki. Po tym jak opowiedziałem mu całą historię, chwycił za latarkę i poświecił pod samochodem za jakieś 30 sek. powiedział abym podał mu klucz i dokręcił dwie śrubki. Po czym przejechałem się kawałek do przodu i do tyłu no i klątwa została odczarowana- nie ma już stuków. Dzięki "doświadczeniu i rzetelności" mechaników wymieniłem prawie całe zawieszenie na nowe: 1. nowe półosie z przegubami (lewa i prawa strona) stare zostawiłem. 2. nowe amortyzatory + sprężyny (Motorcraft) 3. nowe łączniki drążka stabilizatora 4. piasty po obu stronach. 5. kupione ale nie zdążyłem wymienić tuleje met-gum. górne i dolne przednich wahaczy na obie str. 6. Nowa maglownica. Tyle pamiętam a wszystko za ciężko zarobione dulary. (około 5,5 tyś zł) Jest jeden plus w tej historii - zawieszenie nie powinno sprawiać kłopotów przez najbliższe kilkadziesiąt tyś km. Hmm a wystarczyło dokręcić 2 (dwie) śrubki. Wklejam zdjęcia tych śrub - może kiedyś komuś też się kiedyś coś podobnego poluzuje. Śrub te znajdują się na łączniku- profilu dwóch wahaczy (lewa z prawą str. nie wiem jak to się fachowo nazywa) przed drążkiem stab.
  7. bugta

    Witam

    Olkusz WITA !!!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.