Skocz do zawartości

Wisien

Użytkownik
  • Postów

    53
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Kontakt

  • GG
    801993

Informacje

  • Lokalizacja:
    Warszawa

Osiągnięcia Wisien

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Wisien

    Naprawa mostu

    Kupiłem na eBay $336 + $95 przesyłka lotnicza
  2. Wisien

    Naprawa mostu

    Obecnie dorabiam przełożenia w Wranglerze. Robi mi to firma http://www.koja.com.pl. Za tydzień powinienem już mieć tylny most gotowy. Wcześniej zmieniłem z 3.07 na 4.88 oba dyfry, ale tył nie wytrzymywał obciążeń i goliło zęby. Raz Yukon drugi USA Standard. W Koji mają mi zrobić wzmocnione (większa powierzchnia zębów). Poskładają też to wszystko do kupy. Dam znać jak to będzie się sprawować.
  3. Wisien

    Naprawa mostu

    Ja byłem z całym samochodem. Wcześniej po ukręceniu wałka atakującego na szybko kupiłem części i zaprzyjaźniony serwis złożył mi to na moją odpowiedzialność. Jeździć jeździło ale most wydawał dźwięki przy 80km/h. Na spokojnie już zamówiłem nowy zestaw i pojechałem zrobić to jak trzeba.
  4. Wisien

    Naprawa mostu

    ja zapłaciłem 1000 zł netto
  5. Wisien

    Naprawa mostu

    aaa, szepnąłem właścicielowi słówko o forum, więc jak ktoś będzie chciał skorzystać to powołać się na pickupklub. Może jakaś większa zniżka będzie ;)
  6. Wisien

    Naprawa mostu

    Dziś wróciłem z trójmiasta, gdzie w piątek postawiłem swojego Dodge na naprawę mostu. Z czystym sumieniem polecam http://www.mariuszdrypa.pl/mosty Naprawdę fachowa naprawa, zupełnie zero odgłosów z mostu. Pojechałem z własnymi gratami (mechanizm różnicowy, atak, koło zębate, łożyska i uszczelniacze)
  7. Wisien

    wymiana oleju

    Ja leje QuakerState zawsze przedni dyfer - Synquest Fully Synthetic 75W-90 tylni dyfer - Quaker State 75W-140 Full Synthetic + dodatek do LSD (idzie dwie butelki oleju jedna dodatku) reduktor to - ATF+4 USA (o ile sie nie myle dwie butle) ten sam olej do skrzyni idzie i wspomagania
  8. Ja też nie latam tak nonstop, ale czasem się zdarzy. Lecisz sam warunki sprzyjają wiec czemu nie. Nie jest to jakiś hardkor, samochód jest stabilny i to nawet bardzo przy takiej prędkości. Jedyne co jest słabe to powietrze wlatujące przez uszczelki :D Hamulce mam performencowe wiec też dają radę. Standardy się usmażyły przy hamowaniu z takiej prędkości i już przy 60 poducha się robiła pod pedałem.
  9. Oczywiście, za to mógłbyś jeździć prawie 250km/h ;-) A co, jeździsz dwie stówki z zapiętym 4x4? No to coś musiało się urwać! :kasztan: 230 hemi lata bez problemu:) co do 4x4 to zimą albo na mokrym niezastąpione przy ruszaniu [ Dodano: 2011-03-24, 19:48 ] Już zakupione :) $772 z przesyłką za wszystko 3do 5 dni u mnie ma być talerz, wałek, łożyska, cały kit montażowy i kompletny dyferencjał http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310217172387&fromMakeTrack=true&ssPageName=VIP:watchlink:top:en#ht_4595wt_1008
  10. Czasem przy prędkościach ok 200km/h były odczuwalne wibracje, ale nikt nie mógł tego zlokalizować. Stało się to jak jechałem ponad 200 zaczęło coś dziwnie szarpać... Hmmm... Gratuluję "odwagi" poruszania się taczką z takimi prędkościami. I szczęścia, że nic innego się nie urwało. Podejrzewam, że przy kodeksowych prędkościach żelazo by jeszcze sporo wytrzymało... Jak już poskładasz wszystko do kupy i masz zamiar dalej tak jeździć to na Twoim miejscu sprawdziłbym dokładnie wyważenie wału i jego krzyżaki. A najlepiej zmienić furę na SRT-10... ;-) Z srt-10 jest jeden wielki problem, brak napędu 4x4
  11. Wisien

    Zmielony dyfer

    Mam już potwierdzone, że to 3.92, bo do końca nie byłem pewien. Teraz pytanie czy to co znalazłem na ebay będzie do mnie pasować ?
  12. Wisien

    Zmielony dyfer

    Czasem przy prędkościach ok 200km/h były odczuwalne wibracje, ale nikt nie mógł tego zlokalizować. Stało się to jak Jechałem ponad 200 zaczęło coś dziwnie szarpać jakby. Zwolniłem i przeszło, następnie przy przyspieszaniu dziwne wibracje. Zatrzymałem się na skrzyżowaniu ruszyłem dość gwałtownie, walnęło jakby ktoś mi w dupę wjechał, samochód ze 3 razy podskoczył tyłem do góry i stanął na środku skrzyżowania. Musiałem zapiąć przód i z zablokowanym tyłem jakoś zjechałem. Kupa pisku była ale udało się zjechać. Mam jeszcze fotkę wałka, jak dla mnie wygląda jakby już dużo wcześniej było 2/3 pęknięte. [ Dodano: 2011-03-24, 11:53 ] LSD też bym wymienił bo moje się skończyło tylko nie jestem do końca przekonany czy to co znalazłem będzie pasować w 100% Zastanawia mnie kwestia przełożenia 3.90 a według producenta u mnie jest 3.92. [ Dodano: 2011-03-24, 11:55 ] koszyk ma odbite zęby z wałka atakującego na obudowie. Dość poważnie się wgryzł widać na fotce 8mej. Satelity ok ale LSD leży więc lepiej wymienić całość i się nie bujać.
  13. Wisien

    Zmielony dyfer

    Znalazłem coś takiego. Nie mam pewności co do tego czy będzie pasować i czy to dobre firmy. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Dana-Spicer-Trac-Loc-Positraction-Chrysler-9-25-/130458243410?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item1e5fead152#ht_1856wt_1167 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/94-09-Dodge-Ram-1500-9-25-12-3-92-Ring-Pinion-Gear-Kit-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem483a6265a3QQitemZ310217172387QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories#ht_4595wt_1008
  14. Wisien

    Zmielony dyfer

    Dziś pierwszy raz RAM odmówił posłuszeństwa. Ukręcił się wałek atakujący. Nie mogę nigdzie znaleźć mostu. Na allegro kilka osób wystawia mosty, ale obdzwoniłem i nikt nie ma z przełożeniem 3,92. Macie może jakieś propozycje co da się z tym zrobić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.