Skocz do zawartości

Triple Dog GT Gas Gauge/Tuner , czyli trochę zmian w Hemi


drug

Rekomendowane odpowiedzi

Jak robić silnik to cały łącznie z zakuciem, wymianą wału i panewek, wtrysków i wszystkiego wtedy to ma sens, a tak to zawsze będzie mało :mrgreen:

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jak robić silnik to cały łącznie z zakuciem, wymianą wału i panewek, wtrysków i wszystkiego wtedy to ma sens, a tak to zawsze będzie mało
Ale jak już zakuwasz i robisz takiego potwora to reszta nie wytrzymie, a zatem trzeba wymienić skrzynię reduktor, wzmacniać mosty i cholera wie co tam jeszcze będzie.

U mnie dla tych 100 czy 150 koników nie ma sensu jeszcze zakuwać, więc ja wogóle o tym nie myślę. Ale gdybym chciał podnieść paramerty przez większe sprężanie to i tak trzeba wymienić tłoki, a jak już wymieniać tłoki to tylko na kute, a wtedy to najlepiej od razu i wał .... i strokera na 9.4 litra zapodać :-P haha :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No apetyt rośnie w miarę jedzenia, ja już w evo mam 395KM i rozmyślam nad 420 :mrgreen:

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bujajcie się chłopaki, nie będę się odgryzać bo w przeciwieństwie do Was nie jestem markofobem :mrgreen:

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Triple Dog GT dziś zamontowany, po pierwszych kilku próbach ustawień 6,9 do 0-100. Ile wam udało się uzyskać? U mnie czuć dużą poprawę. No i nareszcie nie ma limitera.

Będe szczery i to do bólu. Uwierzę jak zobaczę. Nakręć filmik, tylko najpierw wprowadź dobrą wielkość kół, czyli 31,7 cala, bo ja jak miałem wprowadzone mniejsze koła, to wskazał mi 4.3 do 100km/h. :kasztan: Triple Dog to fajne urządzenie, ale nie daje Ci 150KM w Twoim Hemi tylko ok. 35KM :-|

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Triple Dog GT dziś zamontowany, po pierwszych kilku próbach ustawień 6,9 do 0-100. Ile wam udało się uzyskać? U mnie czuć dużą poprawę. No i nareszcie nie ma limitera.

Będe szczery i to do bólu. Uwierzę jak zobaczę. Nakręć filmik, tylko najpierw wprowadź dobrą wielkość kół, czyli 31,7 cala, bo ja jak miałem wprowadzone mniejsze koła, to wskazał mi 4.3 do 100km/h. :kasztan: Triple Dog to fajne urządzenie, ale nie daje Ci 150KM w Twoim Hemi tylko ok. 35KM :-|

 

Koła oczywiście że 31,7. Na 1/4 15,1. Dziś może nakręcę filmik. Myślę, że 6,9 to żaden wyczyn. Do jakich obrotów można go kręcić? Wytrzyma 6500?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bodano kręci swojego na maxa, ale ja się nie odważyłem. Mam go zblokowanego na 5800rpm. Raz czy dwa mu nie zaszkodzi, ale na dłuższą metę może się coś posypać.

6.9s/100kmh to bardzo dobry wynik jak na 2.5 tonowego kolosa, stąd moja reakcja. Nadal ciężko mi w to uwierzyć. Mój wynik to 8.3 do setki, a 1.4 sek różnicy to przepaść biorąc pod uwagę, że silniki są te same. No chyba, że zabudowa paki daje mi taki opór.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bodano kręci swojego na maxa, ale ja się nie odważyłem. Mam go zblokowanego na 5800rpm. Raz czy dwa mu nie zaszkodzi, ale na dłuższą metę może się coś posypać.

6.9s/100kmh to bardzo dobry wynik jak na 2.5 tonowego kolosa, stąd moja reakcja. Nadal ciężko mi w to uwierzyć. Mój wynik to 8.3 do setki, a 1.4 sek różnicy to przepaść biorąc pod uwagę, że silniki są te same. No chyba, że zabudowa paki daje mi taki opór.

 

Oj to coś nie tak 8 to miałem jak z tylnej oski ruszam i cały pierwszy bieg kapcia smali. Ruszając normalnie 7.3 jest. Jak dam 4x4 hamulec do oporu gaz do oporu silnik się rozkręci i puszcze hamulec to 6,9. Teraz dałem odcięcie 6000rpm shift pointy 5780rpm. Tylko coś dziwnie tow/haul się zaczął zachowywać, wcześniej dość mocno hamował biegami teraz jakoś tak nic nie wyhamowuje.

 

Jak to maxa? Nawet nie wiem ile max jest. Klikając doszedłem do jakichś 8000rpm nie wiem nawet na ilu się kończy bo się wycofałem do 6000rpm :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie robiłem, ale np. u Bodano w 2006r jest o wiele więcej opcji niż u mnie, a sprawdzaliśmy to samo urządzenie w jego aucie i moim. Z tego co pamiętam to ty masz 2005r, a w elektronice mogły być różnice. Z tego co wiem to ja mam np. namiastkę CAN, a ty w 2005r masz już pełen dopracowany CAN i dlatego właśnie ja mam mniej dostępnych usług dodatkowych niż np. Bodano. Mam też ostatnio problem ze swoim BD, bo nie mogę wklepać stockowych map, przez co nie mogę odblokować urządzenia z VIN, a tym samym nie mogę go update'ować. :-/ Muszę pobawić się z urządzeniem Bodano i wklepać w BD nie zawieszający się program.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BD jest wart każdego centa jakiego trzeba za niego zapłacić. Każdy kto się ze mną przejechał czuje dużą różnice. Najbardziej podoba mi się zachowanie skrzyni, która teraz nie zmienia biegów na oślep i sporo mniej duma nad redukcja.

Mam tylko jeden problem, ustawiłem sobie coolant warning na 104 i co jakiś czas wyskakuje mi warning, a wskazania są coś około 200 stopni. Czujnik pada?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BD jest wart każdego centa jakiego trzeba za niego zapłacić.
To tylko zmiana map ... nic więcej. Silnik wolnossący nigdy nie będzie miał takiego potencjału, przestarowanie może dać co najwyżej zyski maksymalnie rzędu 10%. Prwadziwa zabawa zaczyna się od rozrządu i zmiany oporów hydraulicznych na dolocie i wylocie. Sam układ wtryskowy i praca zapłonu nie da tak zauważalnych zmian przy seryjnym rozrządzie... tym bardziej dwuzaworowym.

Oczywiście, że jest zmiana, nie wątpię... ale w 6.9 sek do 100 (podobnie jak Drug) nie uwierzę do puki nie zobaczę ;-)

 

Bodano ma taki sam silnik, prawie nowiutki, niezniszczony, niezagawowany i różnice nie były tak znaczne. Zresztą mój sceptycyzm do takich urządzeń jak BD w silnikach wolnossących jest wynikiem opini na forach amerykańskich. Skrzynia też , pomimo że niezła, zawsze pozostanie seryjną a nie performancową... a to jedna z największych bolączek w uzyskiwaniu dobrych osiągów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BD jest wart każdego centa jakiego trzeba za niego zapłacić.
To tylko zmiana map ... nic więcej. Silnik wolnossący nigdy nie będzie miał takiego potencjału, przestarowanie może dać co najwyżej zyski maksymalnie rzędu 10%. Prwadziwa zabawa zaczyna się od rozrządu i zmiany oporów hydraulicznych na dolocie i wylocie. Sam układ wtryskowy i praca zapłonu nie da tak zauważalnych zmian przy seryjnym rozrządzie... tym bardziej dwuzaworowym.

Oczywiście, że jest zmiana, nie wątpię... ale w 6.9 sek do 100 (podobnie jak Drug) nie uwierzę do puki nie zobaczę ;-)

 

Bodano ma taki sam silnik, prawie nowiutki, niezniszczony, niezagawowany i różnice nie były tak znaczne. Zresztą mój sceptycyzm do takich urządzeń jak BD w silnikach wolnossących jest wynikiem opini na forach amerykańskich. Skrzynia też , pomimo że niezła, zawsze pozostanie seryjną a nie performancową... a to jedna z największych bolączek w uzyskiwaniu dobrych osiągów.

 

Może i zmiana map ale i przeprogramowanie skrzyni. Moja co mieszała biegami jak xxxxxxxx (Wisien, nie przeklinamy na forum) . Teraz 3ki nie wrzuci poniżej 3tys jak lekko przyspieszam. Chyba, że odejmę gazu. Wcześniej to czym prędzej na wyższe biegi zmieniała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ustawiłem sobie coolant warning na 104 i co jakiś czas wyskakuje mi warning, a wskazania są coś około 200 stopni. Czujnik pada?

Raczej błąd w oprogramowaniu BD. U mnie jest to samo.

Niekoniecznie ;-) Myślę, że chodzi po prostu o różne jednostki. 200 stopni Farenheita to mniej więcej 100 stopni Celsjusa (dokładnie 93.3). Biorąc pod uwagę kilka stopni przekłamania na czujniku mniej więcej by się zgadzało.

EDIT: Po obejrzeniu filmiku jestem tego nawet pewien :-) W Triple Dogu widziałem jednostki europejskie, a na zegarach samochodu amerykańskie :-)

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.