mercg Posted July 15, 2017 Report Share Posted July 15, 2017 witam , auto wprawdzie juz stare , ale ze jest sentyment wiec ratuje , ale nie wiem jak , wiec prosze o porade , od roku wychodza mi naprzemiennie bąble na tylnich nadkolach , obydwa byly juz szlifowane do gołej zdrowej - grubej ) błachy , pozniej podklad i lakier wlasciwy , niestety problem sie cyklicznie powtarza , na prawej stronie znowu pojawiło sie duzo ognisk rdzy , blacharz twierdzi ze w tym miejscu sa zgrzane dwie blachy i w srodku jest pusta przestrzen , a w moim przypadku woda , i trzeba tam sie dostac od wewnetrznej strony paki i aplikowac jakis srodek koserwujacy , nadmieniam ze jeżdze z zakrytą paka LEEREM , nigdy nie sciąganym zatem ,czy fachowiec sprzedaje kit ? oraz , jak sie fachowo do tego zabrac ? Quote dodge"caravan" :-) 1500/Hemi 04 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikt Posted July 26, 2017 Report Share Posted July 26, 2017 mercg, błotnik jest zgrzewany do reszty skrzyni ładunkowej ... żeby się pozbyć permanentnie problemu możesz wstawić nowe poszycie boczne... są na alledrogo ćwiartki jak byś chciał lub kup całą pake, wymiana poszycia, obu stron może się równać cenie paki ta aukcja koleś chce sprzedać prawą ćwiartkę lecz ma cała pake, lewa strona jest uszkodzona, rysa od nadkola do zderzaka Możesz oczywiście wyciąć też samą korozje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mercg Posted July 26, 2017 Author Report Share Posted July 26, 2017 mercg, błotnik jest zgrzewany do reszty skrzyni ładunkowej ... żeby się pozbyć permanentnie problemu możesz wstawić nowe poszycie boczne... są na alledrogo ćwiartki jak byś chciał lub kup całą pake, wymiana poszycia, obu stron może się równać cenie paki Obrazek ta aukcja koleś chce sprzedać prawą ćwiartkę lecz ma cała pake, lewa strona jest uszkodzona, rysa od nadkola do zderzaka Możesz oczywiście wyciąć też samą korozje [/quote czyli czeka to każdego :mrgreen: dzieki za linka :up: ps. znalazłem http://www.ebay.com/itm/2002-2009-RAM-REAR-WHEEL-ARCHES-DRIVERS-AND-PASSENGER-SIDE-FREE-SHIPPING-/172051831994?fits=Make%3ADodge%7CModel%3ARam+1500&hash=item280f169cba:g:qFUAAOSwL7VWjAZZ&vxp=mtr Quote dodge"caravan" :-) 1500/Hemi 04 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikt Posted July 31, 2017 Report Share Posted July 31, 2017 mercg, Otworzysz wujka google i się posypią tematy. Do tylnych bocznych poszyć spawane jest nadkole a tam gdzie spawane tam nie zabezpieczone więc woda czasem stoi lub ziemia i rąbie blachę jak reksio szynkę. Nie można ukryć że to słaby punkt. [ Dodano: 2017-07-31, 09:08 ] ps. znalazłem http://www.ebay.com/itm/2...7VWjAZZ&vxp=mtr ... tylko szkoda że w PL tego nie ma u mnie tylne reperaturki z przednich błotników Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
makazu Posted October 25, 2017 Report Share Posted October 25, 2017 Panowie, problem pojawia się jak wszyscy wiedzą na styku blach. Jak brakuje zaślepek / korków w nadkolu do całe błoto i woda walą do środka. W moim autku majster wyciął wszystko i wspawał reperaturkę z ...IVECO oczywiście po modyfikacjach. Jak to się będzie trzymało - czas pokarze. Wygląda ładnie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiewioor.fm Posted July 10, 2020 Report Share Posted July 10, 2020 (edited) Poszycie zewnętrzne nie jest spawana ani zgrzewane do wewnętrznej części tylko klejone. Problemem jest właśnie to klejenie bo fabrycznie "spindolili" metodę. Powinny być to małe punkty, a są to ok 15-20cm paski na których zbiera się cały syf nasiąknięty wodą. W tym tygodniu naprawiałem moje nadkola. Jako reparaturek użyłem moich przednich błotników - mają dokładnie ten sam profil co tył. Na przód poszły nowe, bo czemu nie :) Tu reparaturka przygotowana do wstawienia. Brzegi błotnika potraktowane felcarką, tak żeby reparaturka zaszła na zakładkę. Brzegi reparaturki wydziurkowane do spawania punktowego Wewnątrz oczyszczone z nalotu rdzy i potraktowane wytrawiaczem rdzy. Potem wszystko zabezpieczone "miedzią do spawania" Następnie zostało wspawane, oszlifowane spawy i pokryte pokładem epoksydowym aby zaszedł we wszelkie zakamarki. Na to w miejscu łączenia szpachla z włóknem (akurat nie mam zdjęcia) szklanym i jeszcze raz na wszystko epoksyd. Nowe nadkole przyklejone punktowo do wewnętrznej części masą KDM, przestrzeń nas nadkolem "zlana" woskiem do profili zamkniętych - to najłatwiej dokładnie rozpylić Malowany będzie ostatecznie cały samochód, ale będzie to powłoka ochronna Robliner nałożona z drobną strukturą. Edited July 10, 2020 by wiewioor.fm machony_1 1 Quote Dodge RAM 1500 [EVA], Saab 9-3SS [B207E], Astra Bertone [Z22SE], Skoda Favorit 136 (babcia) Link to comment Share on other sites More sharing options...
machony_1 Posted July 11, 2020 Report Share Posted July 11, 2020 Na przód założyłeś nowe orginalne czy zamienniki ? Jeśli zamienniki to jaka jest jakość ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiewioor.fm Posted July 11, 2020 Report Share Posted July 11, 2020 Na przód zamienniki z Polcaru, żadnych problemów z dopasowaniem. Praktycznie nie różnią się od oryginału. Zakładasz, ustawiasz i jest. Po 187zł za sztuke w RK NIEDZIAŁEK. Na allegro ok 230zł sztuka te same. Quote Dodge RAM 1500 [EVA], Saab 9-3SS [B207E], Astra Bertone [Z22SE], Skoda Favorit 136 (babcia) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.